Tre-Bor Napisano 16 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2020 Stary trafic I już się zbiodegradował wiec jest pomysł aby kupić w nowszej budzie. Wymóg jest aby był max podwyższony. Najbliżej domu znalazłem takiego: https://www.otomoto.pl/oferta/renault-trafic-19999-brutto-fv-23-ID6CwxLY.html?#gallery-open Jest to import z Fr, handlarz wiadomo, że prawdy nie powie, sprowadzony był uszkodzony, nie chciał odpalać silnik, mówił, że immobilizer był uszkodzony. Na co zwracać uwagę przy oględzinach? Ruda to wiadomo, jakie są bolączki tych aut? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tre-Bor Napisano 19 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2020 (edytowane) Wie ktoś jak sprawdzić przebieg samochodu z Francji? VF1FLB1CSCY452305 Jakaś strona www tak jak w Dk, Se, Pl? Czy tylko płatne raporty AutoDna, autotesto itp? Edytowane 19 Stycznia 2020 przez robciolas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jqr Napisano 19 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2020 a jechałeś Peugeot Expertem L2H2 lub jego bliźniakami? Mi się lepiej jeździło tym niż Traficiem - oba z 2010 roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tre-Bor Napisano 19 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2020 Ten trafić na razie schodzi na dalszy plan, bo jednak jest ciut za mała paka i handlarz coś kręci. Szukamy czegoś L2H2 ale największy wybór w tym budżecie jest Fiat/PSA 2,2 HDI z Francjii. Expert/Scudo/Yumpy L2H2 też jest brany pod uwagę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jqr Napisano 19 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2020 miałem w firmie 2 experty z 2010 - jeden L2H1, drugi L2H2, oba 2.0hdi 120KM Do przewożenia przestrzennych, lekkich towarów mocy wystarcza, L2H1 często ciągnąłem przyczepę 750kg i nie było tragedii W obu po gwarancji po chiptuningu oba miały 150KM/400nm i było czuć przyrost momentu Oba zrobiły po 300kkm w 6 lat, w jednym po kolizji były problemy z elektroniką, w drugim wymieniany był uszkodzony jeden wtryskiwacz, reszta eksploatacja i dobrze wspominam te auta (były odporne na moich pracowników) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tre-Bor Napisano 19 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2020 zdaje sobie sprawę że wszystkie te auta będą miały przebieg powyżej 200-300 tyś km, tylko pytanie, które będzie miało najmniej awaryjnego diesla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinas Napisano 19 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2020 może poszukaj ducato z silnikiem 2.3 iveco. jeźdźę takim od czasu do czasu, ma już nalatane ze 200kkm i trzyma się kupy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bulla Napisano 19 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2020 Mam traficca 2.0 115km i mówią że bardzo dobry silnik u mnie 190 kkm i brak problemów, lekko nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tre-Bor Napisano 27 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2020 Pytanie do posiadaczy trafiac,Vivaro, primastar. Jaki tam silnik siedzi 2.0 dCi? Od renaulta czy opla, rozrząd jest na łańcuchu czy pasku i jak z awaryjnością. DPF deumas, turbo, wtryski? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2020 9 godzin temu, robciolas napisał: Pytanie do posiadaczy trafiac,Vivaro, primastar. Jaki tam silnik siedzi 2.0 dCi? Od renaulta czy opla, rozrząd jest na łańcuchu czy pasku i jak z awaryjnością. DPF deumas, turbo, wtryski? Oczywiście że od Renault. W przypadku opla to zaleta. Opel w swojej nowożytnej historii raczej nie miał udanego diesla... Te dobre były od Fiata lub Isuzu. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2020 1 godzinę temu, pawel_78 napisał: Oczywiście że od Renault. W przypadku opla to zaleta. Opel w swojej nowożytnej historii raczej nie miał udanego diesla... Te dobre były od Fiata lub Isuzu. A 1.6D/1.7D złe były ?ZTCW to właśnie z 1.7TD (Isuzu) były problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2020 Godzinę temu, sebaso napisał: A 1.6D/1.7D złe były ?ZTCW to właśnie z 1.7TD (Isuzu) były problemy. Przecież to stare kible na wtrysku pośrednim a tu mowa o nowej erze 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 28 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2020 21 godzin temu, sebaso napisał: A 1.6D/1.7D złe były ?ZTCW to właśnie z 1.7TD (Isuzu) były problemy. Miałem na myśli ostatnie czasy. Ale nawet na tle czasów o których pisałeś silniki opla nie urywały tyłka. A szczególnie gdy takiego gada trza było odpalić przy - 20. Na tle PSA, Vw, czy japońców z tamtej epoki to raczej niespecjalnie wyglądało. Za to pamiętam plus tamtych opli - bardzo fajnie grzały w zimie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 28 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2020 8 minut temu, pawel_78 napisał: Miałem na myśli ostatnie czasy. Ok, zle zrozumiałem pierwsza wiadomość 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.