Skocz do zawartości

Renault Trafic za i przeciw


Tre-Bor

Rekomendowane odpowiedzi

Stary trafic I już się zbiodegradował wiec jest pomysł aby kupić w  nowszej budzie. Wymóg jest aby był max podwyższony.

Najbliżej domu znalazłem takiego:

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-trafic-19999-brutto-fv-23-ID6CwxLY.html?#gallery-open

Jest to import z Fr, handlarz wiadomo, że prawdy nie powie, sprowadzony był uszkodzony, nie chciał odpalać silnik, mówił, że immobilizer był uszkodzony.

Na co zwracać uwagę przy oględzinach? Ruda to wiadomo, jakie są bolączki tych aut?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten trafić na razie schodzi na dalszy plan, bo jednak jest ciut za mała paka i handlarz coś kręci. Szukamy czegoś L2H2 ale największy wybór w tym budżecie jest Fiat/PSA 2,2 HDI z Francjii.

Expert/Scudo/Yumpy L2H2 też jest brany pod uwagę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem w firmie 2 experty z 2010 - jeden L2H1, drugi L2H2, oba 2.0hdi 120KM

Do przewożenia przestrzennych, lekkich towarów mocy wystarcza, L2H1 często ciągnąłem przyczepę 750kg i nie było tragedii

W obu po gwarancji po chiptuningu oba miały 150KM/400nm i było czuć przyrost momentu

 

Oba zrobiły po 300kkm w 6 lat, w jednym po kolizji były problemy z elektroniką, w drugim wymieniany był uszkodzony jeden wtryskiwacz, reszta eksploatacja i dobrze wspominam te auta (były odporne na moich pracowników)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, robciolas napisał:

Pytanie do posiadaczy trafiac,Vivaro, primastar. Jaki tam silnik siedzi 2.0 dCi? Od renaulta czy opla, rozrząd jest na łańcuchu czy pasku i jak z awaryjnością. DPF deumas, turbo, wtryski?

Oczywiście że od Renault. W przypadku opla to zaleta.
Opel w swojej nowożytnej historii raczej nie miał udanego diesla... Te dobre były od Fiata lub Isuzu.


 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, pawel_78 napisał:

Oczywiście że od Renault. W przypadku opla to zaleta.
Opel w swojej nowożytnej historii raczej nie miał udanego diesla... Te dobre były od Fiata lub Isuzu.


 

A 1.6D/1.7D złe były ?ZTCW to właśnie z 1.7TD (Isuzu) były problemy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, sebaso napisał:

A 1.6D/1.7D złe były ?ZTCW to właśnie z 1.7TD (Isuzu) były problemy. 


Miałem na myśli ostatnie czasy.

Ale nawet na tle czasów o których pisałeś silniki opla nie urywały tyłka.
A szczególnie gdy takiego gada trza było odpalić przy - 20.

Na tle PSA, Vw, czy japońców z tamtej epoki to raczej niespecjalnie wyglądało.

Za to pamiętam plus tamtych opli - bardzo fajnie grzały w zimie.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.