koNik Napisano 17 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2020 W zasadzie jedyne w miarę nowoczesne auto które mi się podoba z ostatniego dwudziestolecia w motoryzacji. Nie jest piękny, szczególnie w środku natomiast szanuje Citroena za konsekwencje Ds - Cx - Xm no i C6. Nie trzeba być znawcą żeby ją dostrzec. Xm już miałem, z Cx i Ds też troszkę do czynienia i teraz tak sobie pomyślałem może warto się zainteresowac C6? Posiadał ktoś z AK? Słyszałem że silniki i skrzynie automatyczne bardzo czułe na jakość oleju oraz całe auto na jakość obsługi. Zawieszenie ponoć za to bardzo dopracowane i bezobslugowe. Jakieś hinty przedzakupowe? Wiem że 2.7HDI raczej należy omijać jeśli nie ma dobrze udokumentowanej historii częstej zmiany oleju bo panewy stają, tyle słyszałem 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 17 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2020 Nudzi Ci się. Jak znajdziesz od pierwszego właściciela i porządnie serwisowane to kup. Jakiś czas się nacieszysz. Pamiętaj jednak że to francuskie patenty master level. I bez serwisówki i porządnych narzędzi nie dotykaj. Auto rzadkie, jest mało zamienników a za oryginalne części Francuzi sobie liczą jak za premium. Rozbitków mało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 17 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2020 Godzinę temu, koNik napisał: W zasadzie jedyne w miarę nowoczesne auto które mi się podoba z ostatniego dwudziestolecia w motoryzacji. Nie jest piękny, szczególnie w środku natomiast szanuje Citroena za konsekwencje Ds - Cx - Xm no i C6. Nie trzeba być znawcą żeby ją dostrzec. Xm już miałem, z Cx i Ds też troszkę do czynienia i teraz tak sobie pomyślałem może warto się zainteresowac C6? Posiadał ktoś z AK? Słyszałem że silniki i skrzynie automatyczne bardzo czułe na jakość oleju oraz całe auto na jakość obsługi. Zawieszenie ponoć za to bardzo dopracowane i bezobslugowe. Jakieś hinty przedzakupowe? Wiem że 2.7HDI raczej należy omijać jeśli nie ma dobrze udokumentowanej historii częstej zmiany oleju bo panewy stają, tyle słyszałem Najciekawsza opcja to chyba 3.0 V6 noPB ale tego powstalo o ile dobrze kojarze mniej niz 1000 szt Szukaj auta, ktore nie zostalo zmeczone przez poprzedniego wlasciciela i pewnie od razu wyposaz sie w Lexie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 17 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2020 Na calym otomoto jest jeden warty uwagi, wszystkie inne nieteges... Wiec znalezc egzemplarza warty uwagi moze byc trudno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 17 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2020 3 minuty temu, Vadero napisał: Na calym otomoto jest jeden warty uwagi, wszystkie inne nieteges... Wiec znalezc egzemplarza warty uwagi moze byc trudno. IMHO trzeba szukac poza PL... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 17 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2020 2 godziny temu, koNik napisał: W zasadzie jedyne w miarę nowoczesne auto które mi się podoba z ostatniego dwudziestolecia w motoryzacji. Nie jest piękny, szczególnie w środku natomiast szanuje Citroena za konsekwencje Ds - Cx - Xm no i C6. Nie trzeba być znawcą żeby ją dostrzec. Xm już miałem, z Cx i Ds też troszkę do czynienia i teraz tak sobie pomyślałem może warto się zainteresowac C6? Posiadał ktoś z AK? Słyszałem że silniki i skrzynie automatyczne bardzo czułe na jakość oleju oraz całe auto na jakość obsługi. Zawieszenie ponoć za to bardzo dopracowane i bezobslugowe. Jakieś hinty przedzakupowe? Wiem że 2.7HDI raczej należy omijać jeśli nie ma dobrze udokumentowanej historii częstej zmiany oleju bo panewy stają, tyle słyszałem Pisz do kolegi karolkk84 on ma C6, to sie dowiesz wiecej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 17 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2020 Najciekawsza opcja to chyba 3.0 V6 noPB ale tego powstalo o ile dobrze kojarze mniej niz 1000 szt Szukaj auta, ktore nie zostalo zmeczone przez poprzedniego wlasciciela i pewnie od razu wyposaz sie w Lexie Najlepsza opcja to 2.2hdi w manualu ale takiej ze świecą szukaćWysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lisik Napisano 17 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2020 11 godzin temu, Muzyk napisał: Najlepsza opcja to 2.2hdi w manualu ale takiej ze świecą szukać Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Najlepsza opcja to wypasione 3.0hdi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 17 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2020 Najlepsza opcja to wypasione 3.0hdiŻyczę powodzenia w utrzymaniu Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lisik Napisano 19 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2020 (edytowane) Wszystko co jest fajne i daje frajde wymaga większych nakładów. Nie wyobrazam sobie kupowania pięknej flagowej Limuzyny po to zeby wachlować biegami i sprzęgłem w dodatku z niedoborem mocy tłumacząc to kosztami utrzymania. Nie po to sie takie auto kupuje. Edytowane 19 Stycznia 2020 przez lisik 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 19 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2020 2 godziny temu, lisik napisał: Nie po to sie takie auto kupuje. Jako nowe - tak, masz rację. Przy kupnie wiekowej używki wypada mieć trochę rozsądku. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur_W_wa Napisano 19 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2020 Dnia 17.01.2020 o 23:16, Muzyk napisał: Życzę powodzenia w utrzymaniu Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Przecież @koNik nie będzie tym robił 100kkm rocznie, tylko kilka, może kilkanaście. Chyba nie powinno być takiego kosmosu w różnicy kosztów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 19 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2020 Przecież [mention=130764]koNik[/mention] nie będzie tym robił 100kkm rocznie, tylko kilka, może kilkanaście. Chyba nie powinno być takiego kosmosu w różnicy kosztów.Kosmos to mało powiedziane Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lisik Napisano 19 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2020 (edytowane) 2 godziny temu, swienty napisał: Jako nowe - tak, masz rację. Przy kupnie wiekowej używki wypada mieć trochę rozsądku. No nie do końca bo to nie audi a8 czy touareg v10 kupowane zeby był szacun tylko auto takie które być może będzie docenione przez ludzi z sentymentem do takich aut tym bardziej ze tam było hydro lepsze niż w c5 i hydro się skończyło i sedany się skończyły. Wiec takie auta w mojej ocenie kupuje się w max wypasie tak jak porsche się kupuje limitowane albo jakieś gt czy rs a nie 924 4cyl zeby się nie psuło. Stare Audi A8 na taxi to inny wybór niż stara cytryna do trzymania pod kocem. Wiadomo ze to auto nie podrożeje ale nie kosztuje tyle co np jakiekolwiek BMW m3 Edytowane 19 Stycznia 2020 przez lisik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lisik Napisano 19 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2020 7 minut temu, Muzyk napisał: Kosmos to mało powiedziane Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka To przybliż. Kiedys się interesowałem tym autem i 2,7 padaka ale mnóstwo firm się specjalizuje w robieniu tych silników „od nowa” bo jagi i LR się z tymi silnikami strasznie sypia ale 3,0 co tam się może dziać? To jest jakaś ewolucja 2,7 no ale co, ze turbiny padną?a w jakim dieslu nie padają? A to 2,2 przypadkiem nie ma dwoch turbin? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 19 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2020 To przybliż. Kiedys się interesowałem tym autem i 2,7 padaka ale mnóstwo firm się specjalizuje w robieniu tych silników „od nowa” bo jagi i LR się z tymi silnikami strasznie sypia ale 3,0 co tam się może dziać? To jest jakaś ewolucja 2,7 no ale co, ze turbiny padną?a w jakim dieslu nie padają? A to 2,2 przypadkiem nie ma dwoch turbin?3.0 ma te same problemy co 2.7 dużo się jednak nie zmieniło w tych motorach oprócz pojemności, skrzynia tam działa w limicie swoich możliwości. Zawieszenie w 2.7 i 3.0 HDi jest zupełnie inne w stosunku do podstawowych wersji, kolumna kosztuje krocie do tej wersji.Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2020 11 godzin temu, lisik napisał: No nie do końca bo to nie audi a8 czy touareg v10 kupowane zeby był szacun tylko auto takie które być może będzie docenione przez ludzi z sentymentem do takich aut tym bardziej ze tam było hydro lepsze niż w c5 i hydro się skończyło i sedany się skończyły. Wiec takie auta w mojej ocenie kupuje się w max wypasie tak jak porsche się kupuje limitowane albo jakieś gt czy rs a nie 924 4cyl zeby się nie psuło. Stare Audi A8 na taxi to inny wybór niż stara cytryna do trzymania pod kocem. Wiadomo ze to auto nie podrożeje ale nie kosztuje tyle co np jakiekolwiek BMW m3 Dokladnie mysle podobnie. C6 mnie sie podoba, jako fanaberia majac np miejsce by to trzymac i luzne 30-40k poszukalbym w DE czy innej szwajcarii. Na drodze to widzialem w sobote jednego, raz na kwartal. Jak sie patrzy to jakby plynal. A ze koszty utrzymania takie a nie inne, coz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harp Napisano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2020 Jest u mnie taki na osiedlu. Kieruje kobieta. Nietuzinkowa i piękna maszyna. Lubię włoską motoryzację za jej styl. Intryguje mnie francuska za ciekawe rozwiązania. Cenię niemieckie BMW i mercedes za klasyczne, inżynierskie podejście do napędów by jeździły dobrze (rozkład mas, napęd na tył, dobre zawieszenie). Ze współczesnych aut to u Konika, tak jak w Muzeum Sztuki Współczesnej, widziałbym jeszcze np. Multiplę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2020 Ciekawe jak z dostępnością części, zwłaszcza do tych rzadszych wersji? Porównywanie z A8 czy BMW to chyba jest trochę nie na miejscu, jeśli uwzględnimy wielkość produkcji. Skoro wszystkich C6 wyprodukowano niewiele ponad 20 tys sztuk to może być problem nawet z używanymi częściami a nie wszystko da się dorobić czy dopasować 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2020 Dnia 20.01.2020 o 09:32, Harp napisał: Jest u mnie taki na osiedlu. Kieruje kobieta. Nietuzinkowa i piękna maszyna. Lubię włoską motoryzację za jej styl. Intryguje mnie francuska za ciekawe rozwiązania. Cenię niemieckie BMW i mercedes za klasyczne, inżynierskie podejście do napędów by jeździły dobrze (rozkład mas, napęd na tył, dobre zawieszenie). Ze współczesnych aut to u Konika, tak jak w Muzeum Sztuki Współczesnej, widziałbym jeszcze np. Multiplę Multipla jakby po lifcie, jakos ja podrobic optycznie to inna w swej oryginalnosci, bo do brzydoty to jeszcze troche zostalo. Niewatpliwie taki maly autobusik:) Niestety rdza dziesiatkuje powoli dostepnosc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.