Skocz do zawartości

Hyundai I30 II gen., 1.4 do gazu


mariox

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

 

Będę miał okazję nabyć auto jak w tytule. Rocznik 2014. Planuję zagazować.

Ma ktoś? Jak Wasze doświadczenia w tym temacie? Jaki zbiornik wejdzie w koło zapasowe (z tego, co miałem w poprzedniej pracy służbowego, to była dojazdówka, więc pewnie niewiele?). Jakieś problemy z wlewem gazu pod klapką?

Jedzie to w ogóle z gazem? Raz się przejechałem kiedyś Kią z tym silnikiem, raz Hultajem, oba bez gazu. Szału nie było, ale już dawno wyrosłem z piłowania do odcinki :). Czy trzeba na coś zwrócić uwagę, gazując?

 

Chętnie poczytam Wasze opinie

Edytowane przez mariox
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nada się do gazu przy poprawnym montażu i regulacji, jedyny minus to ta regulacja zaworów. Robiłem rozeznanie bo było mocno na kupnie I30 z tych roczników ale 1.6 120KM. Konstrukcja silnika bardzo podobna do 1.4 100KM. Miałem kontakt z jednym użytkownikiem I30 II z 1.6 120km gdzie przy 13kkm założył instalacje lpg a przy 120kkm robił głowicę. Warsztat mu powiedział że w tym silniku luzu się nie reguluje tylko jeździ się aż padnie, i tak też zrobił w dodatku "filterki" od lpg sam sobie wymieniał a serwis instalacji lpg omijał szerokim łukiem. Przecież za 100kkm to nie możliwe żeby ciśnienie robocze na reduktorze lpg mogło ulec zmianie, no i wydatek takich wtryskiwaczy lpg jest stały od wyjęcia z pudełka do mechanicznego zgonu:phi:

Edytowane przez steyr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O proszę, nawet o tym luzie zaworowym nie pomyślałem. Wszyscy dookoła mówią, że ten silnik do gazu się jak najbardziej nadaje. Sprawdzę, jaki silnik jest w tym egzemplarzu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, silnik z regulacją ręczną. Opinie na temat gazowania różne, jedni odradzają, inni polecają. Kwestia tylko, jak mocno zużyte są szklanki w egzemplarzu, który bym mógł ewentualnie nabyć...

No sam nie wiem, biję się z myślami :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, mariox napisał:

No tak, silnik z regulacją ręczną. Opinie na temat gazowania różne, jedni odradzają, inni polecają. Kwestia tylko, jak mocno zużyte są szklanki w egzemplarzu, który bym mógł ewentualnie nabyć...

No sam nie wiem, biję się z myślami :)

 

Miałem podobny dylemat, praktycznie byłem na kupnie I30 w Kombi z 1.6 120KM z końcówki produkcji 2015-2016r. Nawet w Czechach byłem oglądać 1 auto przy salonowym ASO z używkami. Ale jednak sprawa stanęła na bezobsługowym pod tym względem 1.4tjet w Tipo. Bo po prostu używek 1-2 letnich Tipo od pierwszego właściciela nie było, a w I30 był jakiś wybór i auto tańsze. Auto tylko pod zasilanie lpg szukałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.