Skocz do zawartości

Polskie ceny Golfa 8


prawoimotoryzacja

Rekomendowane odpowiedzi

Jako, że otrzymałem kilka godzin temu pełny polski cennik nowego Golfa, kopiuję Wam najważniejsze jego elementy z publikacji na mojej stronie:

 

Ceny PLN z VAT Golf Life Style
1.5 TSI EVO 130 KM (95 kW) 6 biegów - 91 990 100 690
1.5 TSI EVO 150 KM (110 kW) 6 biegów - 96 390 105 090
1.5 TSI EVO eTSI 150 KM (110 kW) DSG- 7 stopniowa - 106 090 114 790
2.0 TDI SCR 115 KM (85 kW) 6 biegów 95 290 103 990 112 690
2.0 TDI SCR 150 KM (110 kW) DSG- 7 stopniowa - - 128 990

 

Wersja Life najważniejsze elementy wyposażenia:
- Reflektory LED Basic,
- Światła do jazdy dziennej LED z automatyczną kontrolą reflektorów, z oświetleniem wejścia i wyjścia,
- Lampy tylne wykonane w technologii LED,
- Światła autostradowe
- Oświetlenie Ambient- możliwość wyboru spośród 10 kolorów oświetlenia
- Asystent podjazdu i zjazdu
- System komunikacji między pojazdami CAR2x,
- Klimatyzacja z regulacją automatyczną "Climatronic", 1- strefowa, z filtrem "Air Care"
- We Connect Plus - mobilne usługi online na 1 rok (zawiera We Connect),
- System bezkluczykowego, elektronicznego uruchamiania "Keyless-Go" (bez funkcji SAFELOCK)

 

Wersja Style najważniejsze elementy wyposażenia:
- Reflektory LED Plus z funkcją automatycznej regulacji zasięgu ,
- Światła na złą pogodę z funkcją statycznego doświetlania zakrętów,
- Fotele ergoActive z tapicerką ArtVelours
- środkowa część siedzeń wykończona tapicerką ArtVelours
- sportowe fotele z przodu
- manualna regulacja odcinka lędźwiowego i wysokości fotela pasażera
- elektryczna regulacja fotela kierowcy w 14 kierunkach z funkcją pamięci ustawień
- elektryczna regulacja podparcia odcinka lędźwiowego z funkcją masażu dla siedzenia kierowcy,
- Pakiet Ambient Plus
- oświetlenie LED przestrzeni na nogi (z możliwością wyboru koloru)
- możliwość wyboru spośród 30 kolorów podświetlenia listew wykończeniowych w drzwiach i desce
rozdzielcze
- System Travel Assist Basic,
- Klimatyzacja z regulacją automatyczną "Climatronic", 3- strefowa, z filtrem "Air Care",
- Bluetooth z funkcją indukcyjnego ładowania telefon,
- Opręcze ze stopu metali lekkich "Belmont" 7,5J x 17
Opony 205/45 R 17 -> ciekawa szerokość opony przy feldze 17 cali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, sdss napisał:

Lakier coś tam jeszcze i automat 120.

Czyli cena jak za poprzedni model.

 

49 minut temu, rostex napisał:

100 tys za kompakta, chyba trochę dużo. 

 

Normalna cena za dobrze wyposażonego kompakta. Takie czasy od wielu lat.

 

 

43 minuty temu, rwIcIk napisał:

Ponad 90 kzł za wersję "podstawową" 8]

 

Przecież będą dostępne jeszcze wersje golasy...

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, prawoimotoryzacja napisał:

Czyli cena jak za poprzedni model.

Normalna cena za dobrze wyposażonego kompakta. Takie czasy od wielu lat.

Przecież będą dostępne jeszcze wersje golasy...

 

NIe bedzie nic ponizej 1.5TSI? 8]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, prawoimotoryzacja napisał:

Przecież będą dostępne jeszcze wersje golasy...

Kto nie ogarnia tematu mógł pomyśleć, że 92 to właśnie golas.

Tak pomyślałem i :pad:, a potem szczękę z podłogi pozbierać musiałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, delco napisał:

Wyjde może na leszcza ale jak to rozumieć?

jako coś pomiędzy dlugimi a mijania?

Pytałem jak to działa w Seacie Arona.

Powiedziano mi, że auto ma standardowe krótkie i długie światła, ale wraz ze wzrostem prędkości świecą węziej ale dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, rostex napisał:

100 tys za kompakta, chyba trochę dużo. 

 

Katalogowe ceny vag są mocno umowne ;) do tego akceptowalne warunki leasingu, wyprzedaże rocznika, promocje, dodatki i robi się sensowna oferta w porównaniu z konkurencją.

Jakiś czas temu przerabiałem temat i ku mojemu zaskoczeniu okazało się, że najsensowniejszą opcją na małe, przyzwoicie wykonane auto z automatem była Skoda Scala. Drugi w kolejce był Golf, ale trzeba do niego podchodzić z zamkniętymi oczyma (środek za to fajny). Peugeot nie ma sensownego leasingu (wiem, można poza salonem), Honda i Toyota wystrzelone cenowo, Ford i Renault tylko dla ślepych i bez czucia; dodatkowo Clio z automatem to bodajże 70-kilka tyś zł. W Kia nie ma nic sensownego; Hyundai pewnie ma, ale był wcześniej a życie polega na zmianach ;)

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, camel00 napisał:

 

Katalogowe ceny vag są mocno umowne ;) do tego akceptowalne warunki leasingu, wyprzedaże rocznika, promocje, dodatki i robi się sensowna oferta w porównaniu z konkurencją.

Jakiś czas temu przerabiałem temat i ku mojemu zaskoczeniu okazało się, że najsensowniejszą opcją na małe, przyzwoicie wykonane auto z automatem była Skoda Scala. Drugi w kolejce był Golf, ale trzeba do niego podchodzić z zamkniętymi oczyma (środek za to fajny). Peugeot nie ma sensownego leasingu (wiem, można poza salonem), Honda i Toyota wystrzelone cenowo, Ford i Renault tylko dla ślepych i bez czucia; dodatkowo Clio z automatem to bodajże 70-kilka tyś zł. W Kia nie ma nic sensownego; Hyundai pewnie ma, ale był wcześniej a życie polega na zmianach ;)

 

Wszystko prawda, tylko zobaczymy jak się będzie miała w przypadku nowości jaką będzie Golf 8, dużo będzie zależało też od tego jak przyjmie się na rynku G8 jak będzie hitem a ma spore szanse to i solidnych rabatów nie będzie.

Tak czy inaczej ceny nie zwalają z nóg są prawie na poziomie G7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, delco napisał:

Wyjde może na leszcza ale jak to rozumieć?

jako coś pomiędzy dlugimi a mijania?

W Seacie tez to jest powyzej 120km/h inaczej snop swiatla uklada. IMO swietne rozwiazanie bo widzisz wiecej a nie oslepiasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał:

Czyli cena jak za poprzedni model.

 

 

Normalna cena za dobrze wyposażonego kompakta. Takie czasy od wielu lat.

 

 

Przecież będą dostępne jeszcze wersje golasy...

I to mowi tester aut. Ochlon i zobacz za ile mozna kupic astre, megane czy chocby teraz leona. Takze...

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, wujekcybul napisał:

I to mowi tester aut. Ochlon i zobacz za ile mozna kupic astre, megane czy chocby teraz leona. Takze...

 

Jaka jest różnica w cenach katalogowych pomiędzy Golfem, Astrą oraz Leonem? Różnica w cenie między Golfem a Leonem - tak samo wyposażonymi wersjami - to kilka tysięcy złotych. Po rabach różnica w cenie się zaciera, a często Golf wychodzi taniej niż Leon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Cinos napisał:

 

Wyposazenie niby niezle, ale jak sie doda kilkustrefowa klimatyzacje, sciemniajace sie lusterko i podgrzewane fotele, to wychodzi grubo ponad 100 kzl. Za kompakta z silnikiem 130 KM (wersja Life). Szalu nie ma, ale jak japonska konkurencja bedzie w podobnej cenie, to sprzedaz bedzie. 128 kzl za diesla to w ogole nieporozumienie, te 30 kzl roznicy nie zwroca sie nigdy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, rwIcIk napisał:

Ponad 90 kzł za wersję "podstawową" 8]

 

dziwisz sie ? psychologia tłumu oraz magia  marki.

 

dobrze wyposażoną optime kombi 1.6 tsi 180 ps:) automat mozna jeszcze kupić poniżej 100 tys ....ale nikt nie kupuje.. a po golfa pewnie będą zapisy  :)

 

:)  

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Marcin79 napisał:

dziwisz sie ? psychologia tłumu oraz magia  marki.

 

dobrze wyposażoną optime kombi 1.6 tsi 180 ps:) automat mozna jeszcze kupić poniżej 100 tys ....ale nikt nie kupuje.. a po golfa pewnie będą zapisy  :)

 

Do niedawna SUV a z automatem i dieslem można było kupić za niewiele ponad 100 kzł. Ceny ogólnie podziałały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, rwIcIk napisał:

Do niedawna SUV a z automatem i dieslem można było kupić za niewiele ponad 100 kzł. Ceny ogólnie podziałały.

 

Nie ma sensu porownywac cen z cennika w dniu premiery z jakimis na wyprzedazy rocznika, itp.

Inna kwestia, ze obecnie takie kompakty w podstawowych wersjach maja naprawde bogate wyposazenie, zwlaszcza w kwestii bezpieczenstwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm skonfigurowałem pod siebie i wyszło 98 tys katalogowo, sporo...

Must have dla mnie to wersja Life+ kilka dodatków: szyby przyciemniane, pakiet zimowy, czujnik deszczu, lakier metaliczny. 

Mam wrażenie że konkurencja jest póki co sporo tańsza. 

Tak czy siak ten model spadł u mnie z No. 1 przez dotykowe sterowanie czym tylko się da...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, prawoimotoryzacja napisał:

Trendline?

Cena bardzo przyjemna 


comfortline, są jeszcze w Łodzi. Cena oczywiście wyprzedażowa plus rabat grupa zawodowa.Do tego kredyt raty 0% przy wpłacie połowy wartości. Wiem, że to stary już model ale do 8. musiałbym dopłacić około 20kzł. 

Edytowane przez pejus1982
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, pejus1982 napisał:


comfortline, są jeszcze w Łodzi. Cena oczywiście wyprzedażowa plus rabat grupa zawodowa.Do tego kredyt raty 0% przy wpłacie połowy wartości. Wiem, że to stary już model ale do 8. musiałbym dopłacić około 20kzł. 

Ja bym nie doplacal. Wolalbym doplacic do lepszego silnika ale co za roznica ktory model zwlaszcza w przypadku Golfa, ze sa prawie takie same.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisalem wyzej a na zla pogode sam swiatla wlaczy w dzien jak deszcz pada pomimo braku czujnika deszczu.

A skąd auto wie skoro nie ma czujnika deszczu?
Trochę doczytałem i wydaje mi się, że to ten guzik z chmurka za to odpowiada, światła mijania zostają skierowane w dół.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, hefi napisał:

emoji1303.png
A skąd auto wie skoro nie ma czujnika deszczu?
Trochę doczytałem i wydaje mi się, że to ten guzik z chmurka za to odpowiada, światła mijania zostają skierowane w dół.

W Seacie wie po wlaczonych wycieraczkach.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.01.2020 o 07:20, TomekD000 napisał:

 

Wszystko prawda, tylko zobaczymy jak się będzie miała w przypadku nowości jaką będzie Golf 8, dużo będzie zależało też od tego jak przyjmie się na rynku G8 jak będzie hitem a ma spore szanse to i solidnych rabatów nie będzie.

Bardzo prawdopodobne że solidnych nie będzie, to tylko na początku. Po roku sytuacja wróci do normy. Jak model jest nowy i jest na niego zwiększony popyt, to niechętnie dają solidne rabaty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, wujekcybul napisał:Wolalbym doplacic do lepszego silnika ale co za roznica ktory model zwlaszcza w przypadku Golfa, ze sa prawie takie same.


Ósma generacja podobno będzie miała bardzo nowoczesne ”tableciarskie” wnętrze. Z zewnątrz     niewielkie różnice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Dnia 22.01.2020 o 21:15, prawoimotoryzacja napisał:

Pewnie unoszą się do góry światła - następuje mechaniczne podniesienie snopu światła. To samo jest w Leonie Mk3.

 

Warto sprawdzić, bo znam hasło "kierunkowskazy autostradowe", które oznaczało trzykrotne mruganie przy zmianie pasa. Żeby się czasem nie okazało że tu jest to samo, tylko z ładniejszą nazwą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.01.2020 o 22:44, camel00 napisał:

 

Katalogowe ceny vag są mocno umowne ;) do tego akceptowalne warunki leasingu, wyprzedaże rocznika, promocje, dodatki i robi się sensowna oferta w porównaniu z konkurencją.

Jakiś czas temu przerabiałem temat i ku mojemu zaskoczeniu okazało się, że najsensowniejszą opcją na małe, przyzwoicie wykonane auto z automatem była Skoda Scala. Drugi w kolejce był Golf, ale trzeba do niego podchodzić z zamkniętymi oczyma (środek za to fajny). Peugeot nie ma sensownego leasingu (wiem, można poza salonem), Honda i Toyota wystrzelone cenowo, Ford i Renault tylko dla ślepych i bez czucia; dodatkowo Clio z automatem to bodajże 70-kilka tyś zł. W Kia nie ma nic sensownego; Hyundai pewnie ma, ale był wcześniej a życie polega na zmianach ;)

 

Miesiąc temu dobry znajomy był przerabiał ten temat i dokładnie policzone koszty zakupu wraz z kosztami leasingu poskutkowały Skodą Scalą w garażu.

  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Ryb napisał:

 

Warto sprawdzić, bo znam hasło "kierunkowskazy autostradowe", które oznaczało trzykrotne mruganie przy zmianie pasa. Żeby się czasem nie okazało że tu jest to samo, tylko z ładniejszą nazwą.

Komfortowe kierunkowskazy :)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.