Skocz do zawartości

Test łosia Audi A4 Allroad 2020


muchenz

Rekomendowane odpowiedzi

Miałem A6 kombi. Audi się generalnie srednio prowadzi. Jest bardzo podsterowne. Patrzyłem na jakieś filmiki jak szukałem jakiejś mocniejszej 4x4 A4 czy A6 czy mieli kołami, nie ma żadnych normalnych filmów oprócz jakichś ekstremalnych RS zeby audi bokami latało. BMW xdrive np x6 z jakimś podstawowym dieslem przy każdym mocniejszym depnieciu rzucało pupa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, Marcin79 napisał:

ałdi ma 4x4 , pug tylko na przód i taka różnica , szok ! 

 

Mitsubishi Eclipse Cross wypada w tych testach lepiej niż Porsche Panamera czy Ford Mustang.

;]

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwróćcie uwagę jak długo kierowca Audi nie kontruje przy 78km/h - tj. Jak długo nie odkręca kół, żeby wrócić na tor - odkręca koła dopiero jak juz prawie wjeżdża w pachołki, jak auto jedzie prawie prostopadłe do osi.

Edytowane przez el_guapo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, rwIcIk napisał:

Miętki dziadkowóz - lubię takie :ok:

 

no i przy sytuacji awaryjnej w rowie albo na dachu. To ja podziękuję. Widać, że jeszcze muszą się dużo nauczyć. A można w tej klasie ogarnąć auto dobrze:

 

 

I pewnie równie jak nie bardziej komfortowe :ok: 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, bergerac napisał:

no i przy sytuacji awaryjnej w rowie albo na dachu. To ja podziękuję. Widać, że jeszcze muszą się dużo nauczyć. A można w tej klasie ogarnąć auto dobrze:

 

I pewnie równie jak nie bardziej komfortowe :ok: 

Być może :ok:

Co do sytuacji, to dziadek, jak ja, nie ogarnie kiery w ten sposób ;]

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, rwIcIk napisał:

Być może :ok:

Co do sytuacji, to dziadek, jak ja, nie ogarnie kiery w ten sposób ;]

 

 

pewnie zależy od sytuacji, ale lepiej, żeby auto pomogło, a nie przeszkodziło. Ja kiedyś zaliczyłem mega test łosia i to przy dużej prędkości jak z ciężarówki, którą wyprzedzałem na autostradzie wypadł pieniek drewna. Sam nie wiem jak mi się udało utrzymać auto na drodze.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez wahania wybrałbym Audi do korzystania na codzień. test łosia zasadniczo psuje motoryzację. wszystkie auta próbują się dostosować i zawias robi się betonowy, kosztem komfortu...

wygrywają albo mega sportowe auta z oponami szerokości pralki, albo ultralekkie auta - bida wersje. a potem ludzie na tej podstawie decyzje podejmują...

 

pomijam już fakt jak łątwo zmanipulować taki test. i coś mi tu trąci myszką...

 

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, jimbo22 napisał:

wygrywają albo mega sportowe auta z oponami szerokości pralki, albo ultralekkie auta - bida wersje. a potem ludzie na tej podstawie decyzje podejmują...

nie do końca. Masz w przykładzie, jakie są potężne różnice pomiędzy autami podobnej kategorii, choćby Suvami. Wg mnie bardzo przydatny test, ale wyniki trzeba oceniać z rozumem, a nie ślepo na zasadzie: słabo, auto do niczego.

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było to już poruszane na AK w tym teście trzeba zwrócić uwagę na prędkość w trakcie i na końcu manewru. Prędkość rozpoczęcia manewru jest równa, ale na końcu różnice już mogą być znaczne - np. Toyota bardzo agresywnie dohamowuje dlatego robi ten test gładko, a np. Leon III rzucał dupą, ale prędkość na końcu testu miał znacznie wyższą i stąd taka różnica. Tu obstawiam, że jest podobnie i ESP w Audi po prostu próbuje tylko minimalnie ingerować w prędkość pojazdu.

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, bergerac napisał:

nie do końca. Masz w przykładzie, jakie są potężne różnice pomiędzy autami podobnej kategorii, choćby Suvami. Wg mnie bardzo przydatny test, ale wyniki trzeba oceniać z rozumem, a nie ślepo na zasadzie: słabo, auto do niczego.

 

no zgadza się.  podałem ekstremalne przykłady które brylują na szczycie tabel pod kątem "Vmax w tescie łosia". Oczywiście widzę wartość jak porównać cały 1 segment. Ale tutaj też kilka razy wypłynęły już "backstage" takiego testu, jak "faworyt" prasy, jechał na "niestandardowych" oponach, a konkurencja tak jak wyjechała z salonu. 

 

Ale w tym wypadku to nie jest ten sam segment. FYI. sprawdzilem sobie wlasnie:

 

Najcięższy wg katalogu P5008 jest 155 kg lżejszy od podstawowej wersji A4 Allroad. to co tutaj porównywać? 

 

stąd komentarz dot. "wiarygodności".

 

Edytowane przez jimbo22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.