Jump to content
wujek

Tipo z nowymi silnikami

Recommended Posts

Ciekawie sie robi dostanie 1.0 i 1.3 ten 1.3 ma i 180KM w jeepie. Ciekawe jak z cenami. Według wiarygodnych źródeł, do oferty produktowej Tipo powinny trafić m.in. silniki z rodziny FireFly, która obejmuje benzynowe jednostki napędowe 1.0 oraz 1.3 w konfiguracjach 3- i 4-cylindrowych.

 

zrodlo samar

https://www.samar.pl/__/3/3.a/106721/Będą-zmiany-w-ofercie-Fiata-Tipo--Pojawi-się-wersja-à-la-crossover.html?locale=pl_PL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak znam życie to ceną jaką zaproponują ubiją fajne budżetowe auto.

Wysłane z mojego Redmi 5 Plus przy użyciu Tapatalka

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wujek @BOGUS dokładnie. Najlepsze jest to że płynie już wersja Cross na 3 kwartał 2020

zs-10.jpg

  • Like 3
  • I love it 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta cross wyglada ciekawie 

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minuty temu, HARDTECHNO napisał:

Najlepsze jest to że płynie już wersja Cross na 3 kwartał 2020

Będzie to dostępne u nas czy tylko Ameryka Pł ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, wujek napisał:

Ciekawie sie robi dostanie 1.0 i 1.3 ten 1.3 ma i 180KM w jeepie. Ciekawe jak z cenami. Według wiarygodnych źródeł, do oferty produktowej Tipo powinny trafić m.in. silniki z rodziny FireFly, która obejmuje benzynowe jednostki napędowe 1.0 oraz 1.3 w konfiguracjach 3- i 4-cylindrowych.

 

zrodlo samar

https://www.samar.pl/__/3/3.a/106721/Będą-zmiany-w-ofercie-Fiata-Tipo--Pojawi-się-wersja-à-la-crossover.html?locale=pl_PL

 

znając Fiata, to na pewno będzie coś nie tak z tą ofertą ;]. Albo na EU dadzą tylko 1.0 w dwóch wariantach mocy np. 90 i 110KM. Albo dadzą 1.3 z sensowną mocą, ale tylko w kombi i z dziadowskim automatem za 95 tys. pln.

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minut temu, maro_t napisał:

 

znając Fiata, to na pewno będzie coś nie tak z tą ofertą ;]. Albo na EU dadzą tylko 1.0 w dwóch wariantach mocy np. 90 i 110KM. Albo dadzą 1.3 z sensowną mocą, ale tylko w kombi i z dziadowskim automatem za 95 tys. pln.

To mnie zawsze dziwi ten ich system.

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minut temu, maro_t napisał:

 

znając Fiata, to na pewno będzie coś nie tak z tą ofertą ;]. Albo na EU dadzą tylko 1.0 w dwóch wariantach mocy np. 90 i 110KM. Albo dadzą 1.3 z sensowną mocą, ale tylko w kombi i z dziadowskim automatem za 95 tys. pln.

muszą uważać duster ma teraz fajną ofertę dla oszczędnych

wersja najwyższa comfort

 

image.png.817a2332faf9c6556c1b115fc4401ef5.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minut temu, maro_t napisał:

 

znając Fiata, to na pewno będzie coś nie tak z tą ofertą ;]. Albo na EU dadzą tylko 1.0 w dwóch wariantach mocy np. 90 i 110KM. Albo dadzą 1.3 z sensowną mocą, ale tylko w kombi i z dziadowskim automatem za 95 tys. pln.

 

W 500X ten 1.3 ma moc 150KM a cennik zaczyna sie od 87k PLN ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minuty temu, bielaPL napisał:

muszą uważać duster ma teraz fajną ofertę dla oszczędnych

wersja najwyższa comfort

 

image.png.817a2332faf9c6556c1b115fc4401ef5.png

 

 

Na YT widziałem jakiś test tego Dustera 100 TCE i zużycie paliwa było dalekie od deklarowanego. 

 

2 godziny temu, wujek napisał:

Ciekawie sie robi dostanie 1.0 i 1.3 ten 1.3 ma i 180KM w jeepie. Ciekawe jak z cenami. Według wiarygodnych źródeł, do oferty produktowej Tipo powinny trafić m.in. silniki z rodziny FireFly, która obejmuje benzynowe jednostki napędowe 1.0 oraz 1.3 w konfiguracjach 3- i 4-cylindrowych.

 

zrodlo samar

https://www.samar.pl/__/3/3.a/106721/Będą-zmiany-w-ofercie-Fiata-Tipo--Pojawi-się-wersja-à-la-crossover.html?locale=pl_PL

 

Czytałem też, że będzie wersja z miękką hybrydą, jak w 500 i Pandzie.

Pożywiom, uwidim, ale tak jak pisali poprzednicy - albo będą dziwne konfiguracje, albo cena będzie taka, że nowy Golf już nie będzie się wydawał drogi ;)

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, BOGUS napisał:

Jak znam życie to ceną jaką zaproponują ubiją fajne budżetowe auto.

 

Zobaczymy

Pięćsetka w wersji hybrydowej, jest około 3000 zł droższa od porównywalnej wersji ze starym silnikiem 1.2.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.0t w Tipo gdzieś czytałem że będzie w wariancie 105KM i 170Nm, czyli w teorii słabsza odmiana 1.4tjet pewnie nie wiele mniej paląca i w dodatku z bezpośrednim wtryskiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1.0t w Tipo gdzieś czytałem że będzie w wariancie 105KM i 170Nm, czyli w teorii słabsza odmiana 1.4tjet pewnie nie wiele mniej paląca i w dodatku z bezpośrednim wtryskiem.
Wiesz tu wielu zachwalało golfa 85KM...

Wysłane z mojego Redmi 5 Plus przy użyciu Tapatalka

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sherif nic nie słyszałem aby mieli blokować Cross czy też ten nowy Urban na EU... 

@wujek

Raczej 180km nie będzie...choć żyłka abartha by się tam przydała

1.0 T3 120km

1.3 T4 150km

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minut temu, HARDTECHNO napisał:

@sherif nic nie słyszałem aby mieli blokować Cross czy też ten nowy Urban na EU... 

@wujek

Raczej 180km nie będzie...choć żyłka abartha by się tam przydała

1.0 T3 120km

1.3 T4 150km

No to powiem tradycyjnie :phi: Pewnie tego 150 da sie zrobic na te 180 :phi: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, BOGUS napisał:

Jak znam życie to ceną jaką zaproponują ubiją fajne budżetowe auto.

 

Meganka z 1.3T jest do kupienia w salonach za 56k, także IMO nie mają dużej przestrzeni do wzrostu cen.

1.0 powinno być poniżej 50k jeśli jeszcze chcą coś tu sprzedawać.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, iwik napisał:

 

Meganka z 1.3T jest do kupienia w salonach za 56k, także IMO nie mają dużej przestrzeni do wzrostu cen.

1.0 powinno być poniżej 50k jeśli jeszcze chcą coś tu sprzedawać.

 

ale np. ja bym w życiu nie kupił obecnej Meganki. Ogromnie mi nie leży wnętrze tego auta, fotele, nic praktycznie, no może poza tym że wygląda całkiem ładni. Serio w tej samej cenie już wolałbym Tipo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minut temu, BOGUS napisał:

Wiesz tu wielu zachwalało golfa 85KM...

 

Bo golf 85KM ma realnie pod 180Nm i jeździ lepiej niż każde dychawiczne 1.4 czy 1.6 bez turbo, przy dużo niższym spalaniu.

1.0turbo w tipo będzie na pewno dużo lepiej jeżdziło niż aktualne 1.4 95KM.

Share this post


Link to post
Share on other sites
 
Bo golf 85KM ma realnie pod 180Nm i jeździ lepiej niż każde dychawiczne 1.4 czy 1.6 bez turbo, przy dużo niższym spalaniu.
1.0turbo w tipo będzie na pewno dużo lepiej jeżdziło niż aktualne 1.4 95KM.
Nie wątpię.

Wysłane z mojego Redmi 5 Plus przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minut temu, iwik napisał:

 

Bo golf 85KM ma realnie pod 180Nm i jeździ lepiej niż każde dychawiczne 1.4 czy 1.6 bez turbo, przy dużo niższym spalaniu.

1.0turbo w tipo będzie na pewno dużo lepiej jeżdziło niż aktualne 1.4 95KM.

 

To 1,0 moze byc nawet sporo ciekawsze niz obecne 1.4T...

T-jet ani jakos fajnie nie jedzie, ani malo nie pali. Jego glowna zaleta to mozliwosc zainstalowania LPG.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minut temu, Maciej__ napisał:

 

To 1,0 moze byc nawet sporo ciekawsze niz obecne 1.4T...

T-jet ani jakos fajnie nie jedzie, ani malo nie pali. Jego glowna zaleta to mozliwosc zainstalowania LPG.

Jaką wersją i w jakiej budzie jechałeś, że tak uważasz? Już NB w podstawowej wersji mocy tego silnika jechało sprawnie. Jedynie mogę się zgodzić co do spalania. 
 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, stig napisał:

Jaką wersją i w jakiej budzie jechałeś, że tak uważasz? Już NB w podstawowej wersji mocy tego silnika jechało sprawnie. Jedynie mogę się zgodzić co do spalania. 
 

 

Jechalem Bravo i Tipo w wersji 120KM.

Jedzie sprawnie, ale takie 1.2TSI 110KM czy 1.0TSI 115KM jezdzi wg mnie lepiej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, maro_t napisał:

 

ale np. ja bym w życiu nie kupił obecnej Meganki. Ogromnie mi nie leży wnętrze tego auta, fotele, nic praktycznie, no może poza tym że wygląda całkiem ładni. Serio w tej samej cenie już wolałbym Tipo.

Kierując sie wyglądem środka, wolałbyś Tipo? Heh chyba żartujesz🤣

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Maciej__ jedzie lepiej czy auto było lżejsze i dlatego?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, HARDTECHNO napisał:

@Maciej__ jedzie lepiej czy auto było lżejsze i dlatego?

 

Ja tych aut nie wazylem, tylko jezdzilem :)

Z reszta podobnie jest z moja Astra 1.4T, niby ma 140KM ale zbytnio tego nie czuc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Jechalem Bravo i Tipo w wersji 120KM.

Jedzie sprawnie, ale takie 1.2TSI 110KM czy 1.0TSI 115KM jezdzi wg mnie lepiej.

To jest tylko wrażenie. Dociśnij pedał gazu mocniej w tych TSI i okaże się , że jechałeś  wcześniej na 80% ich możliwości ( oczekujesz lepszego przyspieszenia a praktycznie nic ciekawego się więcej nie dzieje)

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minut temu, Rado_ napisał:

Kierując sie wyglądem środka, wolałbyś Tipo? Heh chyba żartujesz🤣

 

Od Meganki tak, wolałbym Tipo

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, iwik napisał:

 

Meganka z 1.3T jest do kupienia w salonach za 56k, także IMO nie mają dużej przestrzeni do wzrostu cen.

1.0 powinno być poniżej 50k jeśli jeszcze chcą coś tu sprzedawać.

 

Według cennika, najtańsza opcja Megane kosztuje blisko 68.000. Owszem, są na otomoto  za 55 tysięcy - z 2019. Zeszłoroczne Tipo w tej cenie, będzie w wersji z automatyczna klimą, alufelgami, 7-mio calowym tabletem itp.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie Tipo Kombi z lpg 1.4 tjet realnie waży ~1450kg.

Edited by steyr
  • shocked 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
 
Od Meganki tak, wolałbym Tipo
Nie kumam, nie że Meganka super, ale przy Tipo to wszystko jest ładniejsze w środku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, HARDTECHNO napisał:

@wujek @BOGUS dokładnie. Najlepsze jest to że płynie już wersja Cross na 3 kwartał 2020

zs-10.jpg

 

Chyba najładniejsza wersja nadwozia w rodzinie. Szykuje się godny następca Stilo Uproad.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, maro_t napisał:

 

Od Meganki tak, wolałbym Tipo

Moja mama jak wsiadła do Tipo to skomentowała to tylko tak "Tu jest praktycznie jak u mnie" Sęk w tym, że ona jeździ 18 letnią Kią, która nie ma totalnie nic w wyposażeniu poza wspomaganiem kierownicy, elektrycznymi szybami z przodu, poduszką kierowcy i radiem, więc czy to pochwała dla Tipo, które jest sprzedawane w obecnych czasach? Nie sądze. A jakością wykończenia akurat Megane, które nie jest idealne bije Tipo na głowę. A to jak zostało wnętrze rozplanowane to inna sprawa, bo faktycznie są kwestie, które jednej osobie podpasują, a innej nie. W Megane też mi nie pasowała jedna rzecz, ale jakbym miał wybór między Megane i Tipo to bez zastanowienia brałbym Megane, które cenowo jak na kompakta fajnie stoi teraz, bo wyjściowo za 66400 zł można wyłapać.

2 godziny temu, Majkiel napisał:

 

Według cennika, najtańsza opcja Megane kosztuje blisko 68.000. Owszem, są na otomoto  za 55 tysięcy - z 2019. Zeszłoroczne Tipo w tej cenie, będzie w wersji z automatyczna klimą, alufelgami, 7-mio calowym tabletem itp.

 

W Renault cennik a rzeczywistość to dwie różne rzeczy. Za 66400 zł wyjściowo jest do wyrwania Megane z automatyczną klimą, alu 16' 7'ekran z nawigacją, tempomatem, dostępem bez kluczykowym. Podejrzewam, że za 62-63k zł do wyjazdu będzie. Czy to tak dużo jak  na obecne czasy na kompakta z wyposażeniem w zupełności akceptowalnym do codziennego użytkowania? No chyba nie patrząc na to, że w niektórych markach bez 80 koła nie ma co podchodzić. I nadal uważam, że jednak Tipo jest obecnie za drogie. To był fajny kąsek na budżetowe auto jak kosztował poniżej 50k zł bez żadnych rabatów i wtedy widziałem mały wysyp tych aut w swojej okolicy, a teraz od dobrych kilku miesięcy nie wiedziałem ani jednego Tipo świeżo zarejestrowanego. A w sumie Fiat to daje takie rabaty jakby nic nie dawał. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bochumil tak stilo uproad też mi się bardzo podoba. Może kto.wie zwedkuje taka z Holandii. Jeszcze w złotym.metaliku. 

 

Na włoskiej stronie już nie pamiętam jakiej. Ale tipo ma dostać oświetlenie full.led. 

Najdroższa wersja ma kosztować (kombi) 25k€ najtańsza 20k€>>niestety to nie potwierdzę na 100% gdyż jeszcze o tym mówiono zanim pojawiła się fuzja z PSA ...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minut temu, Sebbeks napisał:

 nadal uważam, że jednak Tipo jest obecnie za drogie. To był fajny kąsek na budżetowe auto jak kosztował poniżej 50k zł bez żadnych rabatów i wtedy widziałem mały wysyp tych aut w swojej okolicy, a teraz od dobrych kilku miesięcy nie wiedziałem ani jednego Tipo świeżo zarejestrowanego. A w sumie Fiat to daje takie rabaty jakby nic nie dawał. 

 

U mnie to samo, wiekszosc tych ktore widuje w okolicy maja rejestracje z czasow poczatkow tipo w salonach. Z reszta maja tam dziwna polityke, bo duzo aut stoi z 2018 roku i rabatu chcieli dac 400zl 😄

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, czachabrava napisał:

 

U mnie to samo, wiekszosc tych ktore widuje w okolicy maja rejestracje z czasow poczatkow tipo w salonach. Z reszta maja tam dziwna polityke, bo duzo aut stoi z 2018 roku i rabatu chcieli dac 400zl 😄

W 2017 roku jak rodzice kupowali samochód to na Tipo im dali 2000 zł rabatu. A wybór padł na cee'da, bo wyszedł 2000 zł drożej od Tipo, a jest lepiej wyposażony, nie mówiąc o wykończeniu, bo o ile cee'd II FL nie jest jakiś mistrzostwem, to też nie jest tragiczny. 

Za to np. w ciągu ostatnich 2-3 miesięcy pojawiło się kilka Suzuki Vitara u mnie w okolicy świeżo zarejestrowanych. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Sebbeks napisał:

W 2017 roku jak rodzice kupowali samochód to na Tipo im dali 2000 zł rabatu. A wybór padł na cee'da, bo wyszedł 2000 zł drożej od Tipo, a jest lepiej wyposażony, nie mówiąc o wykończeniu, bo o ile cee'd II FL nie jest jakiś mistrzostwem, to też nie jest tragiczny. 

Za to np. w ciągu ostatnich 2-3 miesięcy pojawiło się kilka Suzuki Vitara u mnie w okolicy świeżo zarejestrowanych. 

 

Niestety Fiat robi wszystko, zeby przypadkiem nie sprzedac za duzo :hehe:

Pewnie jak sie dobrze poszuka to spokojnie znajdzie sie nowe auta z 2018 roku...

Share this post


Link to post
Share on other sites
W 2017 roku jak rodzice kupowali samochód to na Tipo im dali 2000 zł rabatu. A wybór padł na cee'da, bo wyszedł 2000 zł drożej od Tipo, a jest lepiej wyposażony, nie mówiąc o wykończeniu, bo o ile cee'd II FL nie jest jakiś mistrzostwem, to też nie jest tragiczny. 

Za to np. w ciągu ostatnich 2-3 miesięcy pojawiło się kilka Suzuki Vitara u mnie w okolicy świeżo zarejestrowanych. 
Wysyp vitar nie dziwi. Po korekcie cen to jak nie chcesz dustera to najtańsza opcja na suva.

Wysłane z mojego Redmi 5 Plus przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, BOGUS napisał:

Wysyp vitar nie dziwi. Po korekcie cen to jak nie chcesz dustera to najtańsza opcja na suva
 

 

To sie za chwile skonczy bo na 2020 zostaje jedynie 1.4T lub hybryda...

A ceny zaczynaja sie od prawie 80kpLN :facepalm:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, HARDTECHNO napisał:

@wujek @BOGUS dokładnie. Najlepsze jest to że płynie już wersja Cross na 3 kwartał 2020

zs-10.jpg

Dodałbym ukośną kreskę na atrapie i mamy Volvo.

  • Thanks 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
 
To sie za chwile skonczy bo na 2020 zostaje jedynie 1.4T lub hybryda...
A ceny zaczynaja sie od prawie 80kpLN :facepalm:
 
W zeszłym roku sensownie wyposażona z tym silnikiem tak kosztowała i to manual ośka...4x4 9kpln drożej. Do tego auto dość"opatrzone" prawie bez zmian z zewnątrz od 13 roku. Lift był głównie tego co pod blachą.

Wysłane z mojego Redmi 5 Plus przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, czachabrava napisał:

U mnie to samo, wiekszosc tych ktore widuje w okolicy maja rejestracje z czasow poczatkow tipo w salonach. Z reszta maja tam dziwna polityke, bo duzo aut stoi z 2018 roku i rabatu chcieli dac 400zl 😄

 

A na Śląsku całkiem sporo widać ze świeżymi numerami. Może dealerzy są bardziej chojni, albo większa popularność czy przywiązanie do marki. Jak jestem gdzieś dalej, czy to na północy, centrum czy wschodzie, to widać że jest mniej Fiatów. U nas w zasadzie najbardziej wymarły "BBMy", CC, Uno czy Punto I można bez problemu spotkać na drogach .

 

Godzinę temu, fred77 napisał:

Dodałbym ukośną kreskę na atrapie i mamy Volvo.

 

A może "nerki" z Bawarii?

 

17929364772_47c5cc8398_b.jpg

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Maciej__ napisał:

 

Niestety Fiat robi wszystko, zeby przypadkiem nie sprzedac za duzo :hehe:

Pewnie jak sie dobrze poszuka to spokojnie znajdzie sie nowe auta z 2018 roku...

Fiat ma długie tradycje z dobieraniem "odpowiednich" strategii cenowych :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, Majkiel napisał:

 

A na Śląsku całkiem sporo widać ze świeżymi numerami. Może dealerzy są bardziej chojni, albo większa popularność czy przywiązanie do marki. Jak jestem gdzieś dalej, czy to na północy, centrum czy wschodzie, to widać że jest mniej Fiatów. U nas w zasadzie najbardziej wymarły "BBMy", CC, Uno czy Punto I można bez problemu spotkać na drogach .

 

W naszym miescie jest tylko salon Fiata i na ulicach królowały Fiaty BBM, punciaki, stilacze, nawet cromy troche jezdziło. Ba mam nawet wrazenie, że Tipo I jest całkiem sporo. Za to widać coraz wiecej Dacii i Skody :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, Majkiel napisał:

U nas w zasadzie najbardziej wymarły "BBMy", CC, Uno czy Punto I

 

Przed korozją nie uciekniesz. Przynajmniej w tych egzemplarzach ;)

 

12 godzin temu, Majkiel napisał:

A może "nerki" z Bawarii?

 

To załatwiłoby temat. Nagle okazałoby się, że alternatory we Fiacie już nie pękajo i jest to całkiem przyzwoity samochód... ;) 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 godziny temu, Sebbeks napisał:

 

W Renault cennik a rzeczywistość to dwie różne rzeczy. Za 66400 zł wyjściowo jest do wyrwania Megane z automatyczną klimą, alu 16' 7'ekran z nawigacją, tempomatem, dostępem bez kluczykowym. Podejrzewam, że za 62-63k zł do wyjazdu będzie. 

Jest tylko jeden bardzo duzy minus - multimedia. Pewnie dopiero po fl dostanie now ysystem z nowego clio. Teraz sterowanie tym to dramat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, wujek napisał:

Jest tylko jeden bardzo duzy minus - multimedia. Pewnie dopiero po fl dostanie now ysystem z nowego clio. Teraz sterowanie tym to dramat.

To fakt. Tak samo w Clio IV z multimediami jest dość słabo. Ale coś za coś, dostajesz kompatka w cenie aut klasy B innych marek. Dla niewymagających klientów jak znalazł. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, bochumil napisał:

 

Przed korozją nie uciekniesz. Przynajmniej w tych egzemplarzach ;)

 

 

To załatwiłoby temat. Nagle okazałoby się, że alternatory we Fiacie już nie pękajo i jest to całkiem przyzwoity samochód... ;) 

Mi brava zaczela rdzewiec dopiero po 16 latach..tzn pojawil sie purchel na progu..wiec wcale tak zle nie bylo...zwlaszcza ze byla powypadkowa....Ostatnie egzemplarze wyprodukowano w 2002 roku...to jak maja nie znikac z drog...

A co do akternatorow ...takt tylko raz musialem naprawiac (wcale zreszta nie pekl, wystarczylo przezwojowanie).. w punto 11 letnim co mialo 300tys na liczniku . Wiec nie traktuje tych urban legend zbyt powaznie ...

Edited by norbert123

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, wujek napisał:

Jest tylko jeden bardzo duzy minus - multimedia. Pewnie dopiero po fl dostanie now ysystem z nowego clio. Teraz sterowanie tym to dramat.

 

Mysle, ze powinno Ci sie zrobic tytul na AK : Multimedia + Chip :facepalm:

Potrafisz zrozumiec, ze sa ludzie dla ktorych to nie ma zadnego znaczenia?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Maciej__ napisał:

 

Mysle, ze powinno Ci sie zrobic tytul na AK : Multimedia + Chip :facepalm:

Potrafisz zrozumiec, ze sa ludzie dla ktorych to nie ma zadnego znaczenia?

Oczywista oczywistosc zawnioskuje o to. A jak beda jechac w swoim nowym Megane to pomysla o mnie jak nie da sie kierunku nawiewu przestawic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sherif może teraz coś upuszcza z ceny na " akcje Fiat 100lat na drodze polskich drogach"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.