Skocz do zawartości

silnik 1,2 Pure Tech


mirekp

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 6.02.2020 o 17:54, mirekp napisał:

Córa chce kupić c3 III z silnikiem 1,2 Pure Tech 84km  , ktoś jeździ autem z tym silnikiem i może wypowiedzieć się na jego temat?

Ja jeżdżę 110 KM wersją tego silnika aktualnie ma 60 kkm w 1.5 roku i nic się nie dzieje z tym, że silnik ten ma przeglądy jak dla warunków ciężkich co 15 000 kkm. Kuzyn jeździ 2008 z dokładnie tym silnikiem i serwisy ma co 30 kkm. Co chcesz wiedzieć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 11.02.2020 o 10:19, Rudobrody napisał:

Ja jeżdżę 110 KM wersją tego silnika aktualnie ma 60 kkm w 1.5 roku i nic się nie dzieje z tym, że silnik ten ma przeglądy jak dla warunków ciężkich co 15 000 kkm. Kuzyn jeździ 2008 z dokładnie tym silnikiem i serwisy ma co 30 kkm. Co chcesz wiedzieć ?

w zasadzie zaspokoiłeś moją ciekawość, bo główna informacją jaką chciałem uzyskać, jest awaryjność silnika. ale skoro nie piszesz o żadnych  usterkach to trochę mnie /córę podniosło na duchu, bo podobno pasek rozrządu pracuje w oleju i lubi się postrzępić co prowadzi do awarii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 12.02.2020 o 15:05, mirekp napisał:

w zasadzie zaspokoiłeś moją ciekawość, bo główna informacją jaką chciałem uzyskać, jest awaryjność silnika. ale skoro nie piszesz o żadnych  usterkach to trochę mnie /córę podniosło na duchu, bo podobno pasek rozrządu pracuje w oleju i lubi się postrzępić co prowadzi do awarii.

Mam do czynienia również z jednostkami z turbo, ale do tej pory żaden nie miał awarii rozrządu. Co prawda jeszcze wszystkie na pierwszym pasku, ale to już 152tys.

Jeżeli chodzi o wersję 82km to zobaczcie na jeździe próbnej , czy ta moc będzie wystarczająca. W modelu 2008, to porażka.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 6.02.2020 o 19:11, Maciej__ napisał:

 

@Muzyk chyba mial Puga 208 z tym silnikiem.

cały czas ma, 90kk, 6 lat, zero wiekszych problemow.

 

aktualnie jestem po wiekszym przegladzie z wymiana rozrzadu, troche sie posmialismy wymieniajac i ogladajac ta konstrukcje naocznie, pasek po takim czasie z racji spekania kwalifikowal sie do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...
Dnia 6.02.2020 o 17:54, mirekp napisał:

Córa chce kupić c3 III z silnikiem 1,2 Pure Tech 84km  , ktoś jeździ autem z tym silnikiem i może wypowiedzieć się na jego temat?

Mam taki silniki. Po mieście super. W trasie dynamika Ok do 120. Potem nie ma czym jechać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy później...
On 4/15/2020 at 3:18 PM, mirekp said:

Dlatego C3 zakupione zostało 110KM :)

 

 

Corka zadowolona z zakupu? :) Dzialo sie cos z autem przez ten rok?

Zonie wpadla w oko na ulicy taka C3 i moze bym z nia podjechac obejrzec, tylko musze gdzies znalezc biala z czarnym dachem ;]

Jesli to nie tajemnica, to jaki rabat udalo sie jej wytargowac, jesli kupowaliscie nowe?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Maciej__ napisał:

 

Corka zadowolona z zakupu? :) Dzialo sie cos z autem przez ten rok?

Zonie wpadla w oko na ulicy taka C3 i moze bym z nia podjechac obejrzec, tylko musze gdzies znalezc biala z czarnym dachem ;]

Jesli to nie tajemnica, to jaki rabat udalo sie jej wytargowac, jesli kupowaliscie nowe?

 

Jak na razie, auto bezproblemowe. Jeździ w sumie po Wrocławiu i wozi dzieci do przedszkola.  Używka.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

Chciałem nieco zaktualizować temat. Dziś przy przebiegu 97800 wysrało się ciśnienie oleju w silniku. Ten poprawiony 110 KM wg producenta nie podlega akcji serwisowej na łuszczący się pasek rozrządu. Pasek się złuszczył.

Pojechał lawetą do ASO. Wymiana paska rozrządu, płukanie silnika, wymiana pompy oleju, wymiana miski olejowej bo jest blaszana i klejona, paska itd na koszt producenta. Jakby miał 2200 km więcej właściciel zostaje z problemem sam na sam i płaci i płacze. Interwał wymiany paska to 105 000 km bez wymiany rolek napinających i całej reszty bajzlu a oczywiście wymiana paska do pompy wody itd. Panowie szanujcie swoje Citroeny i Peugeoty i Ople z silnikiem 1.2 tak szybko odchodzą.

  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.