Jump to content
mrBEAN

Elektryczna ofensywa Bimmerów

Recommended Posts

Kolejny producent uznał, że EV nie mają sensu i ma w planie wypuścić ponad 10 modeli w ciągu najbliższych lat.

 

W skrócie:

2020: iX3 i mini

2021: i4, iX5 = iNext

2022: i1, i2, i5, i7, iX1, iX2

2023: wróżenie z fusów: i6, iZ4

 

iX3

bmw-ix3-otwarcie.jpg

 

i4

white-bmw-i4-e1576773260964.jpg

 

iX5=iNext

1537c563-bmw-inext-07-1024x646.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koniec tesli blisko :jem: Jak wszystkie premiumy wypuszcza w koncu electric to Tesla sie zwinie. Jeszcze 20 moze 30 lat i bedziemy elektrykami jezdzic. Co ciekawe Chinole maja sporo modeli ciekawe kiedy swiat zaczna nimi podbijac :hmm: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, wujek napisał:

Koniec tesli blisko :jem: Jak wszystkie premiumy wypuszcza w koncu electric to Tesla sie zwinie.

 

Blisko, tzn kiedy?

2 lata?

5?

Share this post


Link to post
Share on other sites
46 minut temu, Cezh napisał:

 

Blisko, tzn kiedy?

2 lata?

5?

>5 lat nie pociagna.

  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 godziny temu, wujek napisał:

Koniec tesli blisko :jem: Jak wszystkie premiumy wypuszcza w koncu electric to Tesla sie zwinie. Jeszcze 20 moze 30 lat i bedziemy elektrykami jezdzic. Co ciekawe Chinole maja sporo modeli ciekawe kiedy swiat zaczna nimi podbijac :hmm: 

a dlaczego Cie to cieszy?

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, Kris88 napisał:

a dlaczego Cie to cieszy?

Nie lubie wlasciciela.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, wujek napisał:

Nie lubie wlasciciela.

 

Dlaczego?

Share this post


Link to post
Share on other sites
42 minuty temu, Cezh napisał:

 

Dlaczego?

pewnie się przy wódce o politykę pokłócili... nie ma co wnikać nie lubi i koniec.

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na razie to większość producentów ma duży problem z dostawą ogniw do baterii nawet przy obecnej nisko wolumenowej produkcji, więc większość tych planów produkcyjnych jest palcem na wodzie pisana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlatego trzeba się spieszyć i zakupić dla potomnych prawdziwe auto z V8 pod maską ;) a nie jakieś odkurzacze na baterie...

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Kris88 napisał:

pewnie się przy wódce o politykę pokłócili... nie ma co wnikać nie lubi i koniec.

 

O kobietę poszło zapewne.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, iwik napisał:

Na razie to większość producentów ma duży problem z dostawą ogniw do baterii nawet przy obecnej nisko wolumenowej produkcji, więc większość tych planów produkcyjnych jest palcem na wodzie pisana.

 

Racja. Wszyscy inni producenci są w mniej lub bardziej czarnej pupie. Dystans do Tesli się tylko powiększa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 10.02.2020 o 13:11, iwik napisał:

Na razie to większość producentów ma duży problem z dostawą ogniw do baterii nawet przy obecnej nisko wolumenowej produkcji, więc większość tych planów produkcyjnych jest palcem na wodzie pisana.

Większość czeka na otwarcie LG Chem w Kobierzycach. 
Juz byłaby otwarta tylko w trakcie jak zaczęli budowę, okazało się, że już można robić fabrykę x2, bo takie ssanie będzie. I lecą za jednym razem całość, jest przepotężna, bo przejeżdżam obok, co jakiś czas. Wygląda, że w tym roku powinno wystartować. A czeka VW i Hyundai/Kia na pewno. 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Większość czeka na otwarcie LG Chem w Kobierzycach. 
Juz byłaby otwarta tylko w trakcie jak zaczęli budowę, okazało się, że już można robić fabrykę x2, bo takie ssanie będzie. I lecą za jednym razem całość, jest przepotężna, bo przejeżdżam obok, co jakiś czas. Wygląda, że w tym roku powinno wystartować. A czeka VW i Hyundai/Kia na pewno. 
Jaj będą proponować taką kasę dla pracowników jak obecnie to przyszliscu jest im nie wróżę.


Wysłane z tel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minuty temu, ppmarian napisał:

Jaj będą proponować taką kasę dla pracowników jak obecnie to przyszliscu jest im nie wróżę.


Wysłane z tel.
 

Dostosują się do rynku finalnie, bo wyjścia mieć nie będą. A auta podrożeją i problem z głowy ;) 

Edited by mrBEAN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.