Jump to content
K3

Aktywny tempomat, zmiana trybu działania.

Recommended Posts

Podobno najlepsze auta to VW, najgorsze to chińskie i Kia...

 

Niemniej, wujowy aktywny tempomat można tylko włączyć lub wyłączyć.

Kia umożliwia przełączanie między aktywnym tempomatem, a standardowym.

Wystarczy tylko przytrzymać przycisk odległości przez dwie sekundy...

  • I love it 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, K3 napisał:

Podobno najlepsze auta to VW, najgorsze to chińskie i Kia...

 

Niemniej, wujowy aktywny tempomat można tylko włączyć lub wyłączyć.

Kia umożliwia przełączanie między aktywnym tempomatem, a standardowym.

Wystarczy tylko przytrzymać przycisk odległości przez dwie sekundy...

 

Ciekawe ile rocznie jest z tego tytułu trupów którzy ostatnie co w życiu pomyśleli to "WTF?! Dlaczego auto nie hamuje, przecież jestem w trybie aktywnym?! och, wait?!"

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, ⠀ napisał:

 

Ciekawe ile rocznie jest z tego tytułu trupów którzy ostatnie co w życiu pomyśleli to "WTF?! Dlaczego auto nie hamuje, przecież jestem w trybie aktywnym?! och, wait?!"

 

System unikania kolizji , czyli awaryjnego hamowania działa nadal...

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 minut temu, K3 napisał:

Podobno najlepsze auta to VW, najgorsze to chińskie i Kia...

 

Niemniej, wujowy aktywny tempomat można tylko włączyć lub wyłączyć.

Kia umożliwia przełączanie między aktywnym tempomatem, a standardowym.

Wystarczy tylko przytrzymać przycisk odległości przez dwie sekundy...

Czy Kia zwolni przed zakrętem? Dostosuje prędkość do ograniczeń prędkości? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
53 minuty temu, K3 napisał:

Podobno najlepsze auta to VW, najgorsze to chińskie i Kia...

 

Niemniej, wujowy aktywny tempomat można tylko włączyć lub wyłączyć.

Kia umożliwia przełączanie między aktywnym tempomatem, a standardowym.

Wystarczy tylko przytrzymać przycisk odległości przez dwie sekundy...

No dobra ale po co jak masz aktywny tempomat używać "zwykłego" :nie_wiem:

  • Like 1
  • Thanks 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minut temu, Oscar_ napisał:

No dobra ale po co jak masz aktywny tempomat używać "zwykłego" :nie_wiem:

 

Ktoś kiedyś na MK narzekał, że się nie da a chciałby. Szczególnie, ze niektóre marki dość nerwowo reagują przy zbliżaniu się do poprzedzającego pojazdu...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, K3 napisał:

 

Ktoś kiedyś na MK narzekał, że się nie da a chciałby. Szczególnie, ze niektóre marki dość nerwowo reagują przy zbliżaniu się do poprzedzającego pojazdu...

Zawsze znajdzie się promil, któremu nie odpowiada nowoczesność... 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minut temu, siwyyy77 napisał:

Zawsze znajdzie się promil, któremu nie odpowiada nowoczesność... 

 

Np elektryczny ręczny i Auto Hold.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, K3 napisał:

Podobno najlepsze auta to VW, najgorsze to chińskie i Kia...

 

Niemniej, wujowy aktywny tempomat można tylko włączyć lub wyłączyć.

Kia umożliwia przełączanie między aktywnym tempomatem, a standardowym.

Wystarczy tylko przytrzymać przycisk odległości przez dwie sekundy...

Ale po kiego grzyba?

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minut temu, zinger napisał:

Ale po kiego grzyba?

 

Zapytaj @Kiwal

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, sdss napisał:

Np elektryczny ręczny i Auto Hold.

AH jeszcze lepszy wynalazek niż ACC...

Wajchy do ręcznego też mi nie brakuje :)  może dlatego, że nie driftuję 

Edited by siwyyy77

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, K3 napisał:

Podobno najlepsze auta to VW, najgorsze to chińskie i Kia...

 

Niemniej, wujowy aktywny tempomat można tylko włączyć lub wyłączyć.

Kia umożliwia przełączanie między aktywnym tempomatem, a standardowym.

Wystarczy tylko przytrzymać przycisk odległości przez dwie sekundy...

A kto ten raport robił. Wg testów, kiedyś zresztą też podobny wątek zakładałem Subaru wygrało. Grupa VW (VW, Skoda, Audi, Seat) była pod koniec stawki. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, K3 napisał:

Niemniej

 

W każdym samochodzie są takie pierdołki (lepiej zaprojektowane), które - gdyby je poprzekładać do jednego pojazdu - utworzyły by pojazd idealny.

Tyle, że nikt na takie rzeczy uwagi nie zwraca. Boksują się na ficzery, typu mam tempomat, mam komfort kierunkowskazów, mam kierownicę, ale sposób działania tychże jest trzeciorzędny mimo, że jakieś tam znaczenie dla użytkownika ma ;]

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niemieckie to jakieś dziwne. Medal temu, kto zgadnie z suwaczka na wyświetlaczu ile wynosi spalanie chwilowe.

Share this post


Link to post
Share on other sites



 

Tyle, że nikt na takie rzeczy uwagi nie zwraca. Boksują się na ficzery, typu mam tempomat, mam komfort kierunkowskazów, mam kierownicę, ale sposób działania tychże jest trzeciorzędny mimo, że jakieś tam znaczenie dla użytkownika ma ;]
 


Zwykły ABS inaczej działa w różnych autach (tzn. z inną czułością).
Miałem kiedyś Lancie Lybra i tam ABS działał fajnie miękko. Po przesiadce na służbowego Avensisa mało w rowie nie wylądowałem bo ABS tak wsciekle i nerwowo reagował że trudno było utrzymać auto na prostej


Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, DZIDA napisał:


 

 


Zwykły ABS inaczej działa w różnych autach (tzn. z inną czułością).
Miałem kiedyś Lancie Lybra i tam ABS działał fajnie miękko. Po przesiadce na służbowego Avensisa mało w rowie nie wylądowałem bo ABS tak wsciekle i nerwowo reagował że trudno było utrzymać auto na prostej


Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
 

 

Pozostaje jeszcze kwestia kiedy on sie wlaczy. W i20 wlaczal sie non stop i mrugaly swiatla w BMW ani razu sie nei wlaczyl w Fiescie tylko jak raz nacisnalem mocniej zeby zobaczyc czy wogole dziala :hehe: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic się robi - ale wiecie koledzy, że działanie ABS to składowa opon, stanu i sposobu wykonania zawieszenia, masy auta, stanu drogi, występowania/braku kolein i pierdyliarda innych czynników - w sensie ABS jaki by nie był, wykrywa różnicę prędkości (poślizgi zablokowanie) kół, a to,kiedy się koła zablokują wynika z czynników jw. Tak, że ośmielę się zaryzykować twierdzenie, że każdy ABS działa tak samo, a to kiedy się włączy i na jak długo, zanim odpuści, to już czynniki jak wyżej?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 9.02.2020 o 20:32, Oscar_ napisał:

No dobra ale po co jak masz aktywny tempomat używać "zwykłego" :nie_wiem:

 

Bo pewnie w KIA działa jak kupa, to i trzeba go wyłączać ... chyba prosta sprawa ;] 

  • Haha 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.