Skocz do zawartości

Aktywny tempomat, zmiana trybu działania.


K3

Rekomendowane odpowiedzi

Podobno najlepsze auta to VW, najgorsze to chińskie i Kia...

 

Niemniej, wujowy aktywny tempomat można tylko włączyć lub wyłączyć.

Kia umożliwia przełączanie między aktywnym tempomatem, a standardowym.

Wystarczy tylko przytrzymać przycisk odległości przez dwie sekundy...

  • Kocham 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, K3 napisał:

Podobno najlepsze auta to VW, najgorsze to chińskie i Kia...

 

Niemniej, wujowy aktywny tempomat można tylko włączyć lub wyłączyć.

Kia umożliwia przełączanie między aktywnym tempomatem, a standardowym.

Wystarczy tylko przytrzymać przycisk odległości przez dwie sekundy...

 

Ciekawe ile rocznie jest z tego tytułu trupów którzy ostatnie co w życiu pomyśleli to "WTF?! Dlaczego auto nie hamuje, przecież jestem w trybie aktywnym?! och, wait?!"

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, ⠀ napisał:

 

Ciekawe ile rocznie jest z tego tytułu trupów którzy ostatnie co w życiu pomyśleli to "WTF?! Dlaczego auto nie hamuje, przecież jestem w trybie aktywnym?! och, wait?!"

 

System unikania kolizji , czyli awaryjnego hamowania działa nadal...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, K3 napisał:

Podobno najlepsze auta to VW, najgorsze to chińskie i Kia...

 

Niemniej, wujowy aktywny tempomat można tylko włączyć lub wyłączyć.

Kia umożliwia przełączanie między aktywnym tempomatem, a standardowym.

Wystarczy tylko przytrzymać przycisk odległości przez dwie sekundy...

Czy Kia zwolni przed zakrętem? Dostosuje prędkość do ograniczeń prędkości? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, K3 napisał:

Podobno najlepsze auta to VW, najgorsze to chińskie i Kia...

 

Niemniej, wujowy aktywny tempomat można tylko włączyć lub wyłączyć.

Kia umożliwia przełączanie między aktywnym tempomatem, a standardowym.

Wystarczy tylko przytrzymać przycisk odległości przez dwie sekundy...

No dobra ale po co jak masz aktywny tempomat używać "zwykłego" :nie_wiem:

  • Lubię to 1
  • Dzięki 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Oscar_ napisał:

No dobra ale po co jak masz aktywny tempomat używać "zwykłego" :nie_wiem:

 

Ktoś kiedyś na MK narzekał, że się nie da a chciałby. Szczególnie, ze niektóre marki dość nerwowo reagują przy zbliżaniu się do poprzedzającego pojazdu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, K3 napisał:

 

Ktoś kiedyś na MK narzekał, że się nie da a chciałby. Szczególnie, ze niektóre marki dość nerwowo reagują przy zbliżaniu się do poprzedzającego pojazdu...

Zawsze znajdzie się promil, któremu nie odpowiada nowoczesność... 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, K3 napisał:

Podobno najlepsze auta to VW, najgorsze to chińskie i Kia...

 

Niemniej, wujowy aktywny tempomat można tylko włączyć lub wyłączyć.

Kia umożliwia przełączanie między aktywnym tempomatem, a standardowym.

Wystarczy tylko przytrzymać przycisk odległości przez dwie sekundy...

Ale po kiego grzyba?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, K3 napisał:

Podobno najlepsze auta to VW, najgorsze to chińskie i Kia...

 

Niemniej, wujowy aktywny tempomat można tylko włączyć lub wyłączyć.

Kia umożliwia przełączanie między aktywnym tempomatem, a standardowym.

Wystarczy tylko przytrzymać przycisk odległości przez dwie sekundy...

A kto ten raport robił. Wg testów, kiedyś zresztą też podobny wątek zakładałem Subaru wygrało. Grupa VW (VW, Skoda, Audi, Seat) była pod koniec stawki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, K3 napisał:

Niemniej

 

W każdym samochodzie są takie pierdołki (lepiej zaprojektowane), które - gdyby je poprzekładać do jednego pojazdu - utworzyły by pojazd idealny.

Tyle, że nikt na takie rzeczy uwagi nie zwraca. Boksują się na ficzery, typu mam tempomat, mam komfort kierunkowskazów, mam kierownicę, ale sposób działania tychże jest trzeciorzędny mimo, że jakieś tam znaczenie dla użytkownika ma ;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



 

Tyle, że nikt na takie rzeczy uwagi nie zwraca. Boksują się na ficzery, typu mam tempomat, mam komfort kierunkowskazów, mam kierownicę, ale sposób działania tychże jest trzeciorzędny mimo, że jakieś tam znaczenie dla użytkownika ma ;]
 


Zwykły ABS inaczej działa w różnych autach (tzn. z inną czułością).
Miałem kiedyś Lancie Lybra i tam ABS działał fajnie miękko. Po przesiadce na służbowego Avensisa mało w rowie nie wylądowałem bo ABS tak wsciekle i nerwowo reagował że trudno było utrzymać auto na prostej


Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, DZIDA napisał:


 

 


Zwykły ABS inaczej działa w różnych autach (tzn. z inną czułością).
Miałem kiedyś Lancie Lybra i tam ABS działał fajnie miękko. Po przesiadce na służbowego Avensisa mało w rowie nie wylądowałem bo ABS tak wsciekle i nerwowo reagował że trudno było utrzymać auto na prostej


Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
 

 

Pozostaje jeszcze kwestia kiedy on sie wlaczy. W i20 wlaczal sie non stop i mrugaly swiatla w BMW ani razu sie nei wlaczyl w Fiescie tylko jak raz nacisnalem mocniej zeby zobaczyc czy wogole dziala :hehe: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Offtopic się robi - ale wiecie koledzy, że działanie ABS to składowa opon, stanu i sposobu wykonania zawieszenia, masy auta, stanu drogi, występowania/braku kolein i pierdyliarda innych czynników - w sensie ABS jaki by nie był, wykrywa różnicę prędkości (poślizgi zablokowanie) kół, a to,kiedy się koła zablokują wynika z czynników jw. Tak, że ośmielę się zaryzykować twierdzenie, że każdy ABS działa tak samo, a to kiedy się włączy i na jak długo, zanim odpuści, to już czynniki jak wyżej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.