tom111 Napisano 16 Marca 2020 Udostępnij Napisano 16 Marca 2020 (edytowane) 3 godziny temu, Cezh napisał: jaki jest wpływ startu od "zera" na spektakularność udziału procentowego? udział to udział, przeszłość nie ma tu znaczenia. Jak zmieniła się sprzedaż aut z napędem alternatywnym vs konwencjonalne, bo może pula alternatywnych urosła w tym czasie wypierając konwencjonalne i liczebnie sprzedaż hybryd wzrosła? Balon alternatywnych urósł i zrobiło się w nim miejsce dla EV i PHEV i jeszcze większej liczby hybryd, a balon konwencjonalnych się kurczy Edytowane 16 Marca 2020 przez tom111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris88 Napisano 16 Marca 2020 Udostępnij Napisano 16 Marca 2020 14 minut temu, tom111 napisał: Jak zmieniła się sprzedaż aut z napędem alternatywnym vs konwencjonalne, bo może pula alternatywnych urosła w tym czasie wypierając konwencjonalne i liczebnie sprzedaż hybryd wzrosła? Balon alternatywnych urósł i zrobiło się w nim miejsce dla EV i PHEV i jeszcze większej liczby hybryd, a balon konwencjonalnych się kurczy Serio? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom111 Napisano 16 Marca 2020 Udostępnij Napisano 16 Marca 2020 6 minut temu, Kris88 napisał: Serio? To Kalifornia, tam takie rzeczy są możliwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris88 Napisano 16 Marca 2020 Udostępnij Napisano 16 Marca 2020 1 minutę temu, tom111 napisał: To Kalifornia, tam takie rzeczy są możliwe uff już się bałem że to Twoje przemyślenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom111 Napisano 16 Marca 2020 Udostępnij Napisano 16 Marca 2020 14 minut temu, Kris88 napisał: uff już się bałem że to Twoje przemyślenia Kalifornia jest traktowana jak osobny rynek, tak jak Chiny. Jeśli popatrzeć na USA pod względem aut z napędem alternatywnym to jest to głównie Kalifornia, reszta stanów się na razie prawie nie liczy. Tak to sobie Tesla z Toyotą "przemyśliwują" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akisel Napisano 17 Marca 2020 Udostępnij Napisano 17 Marca 2020 (edytowane) 16 godzin temu, Cezh napisał: jaki jest wpływ startu od "zera" na spektakularność udziału procentowego? udział to udział, przeszłość nie ma tu znaczenia. no nie wiem mi chodzi tylko i wylacznie o matematyke i przedstawianie danych wstaw dla zykladu calkowita ilosc samochodow z alternatywnym napedem 2011 - 100 08.2018 - 500 (w sensie, jesli przyjac ze na koniec 2018 procent bedzie jak w sierpniu) w takim przypadku Elektryk 2011 - 7,9% - 8 szt 08.2018 - 43,9% - 220szt Hybryda 2011 - 89.5% - 90 szt 08.2018- 32,4% - 162 szt Elektryk ma i spektakularny wzrost procentowy ilości sprzedanych i spektakularny wzrost udzialu Hybryda, tracac udzial w ilosci samochodow alternat, ma wzrost 80% mam nadzieje ze nie pokrecilem Edytowane 17 Marca 2020 przez akisel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HelixSv Napisano 18 Marca 2020 Udostępnij Napisano 18 Marca 2020 Dnia 17.03.2020 o 07:44, akisel napisał: no nie wiem mi chodzi tylko i wylacznie o matematyke i przedstawianie danych wstaw dla zykladu calkowita ilosc samochodow z alternatywnym napedem 2011 - 100 08.2018 - 500 (w sensie, jesli przyjac ze na koniec 2018 procent bedzie jak w sierpniu) w takim przypadku Elektryk 2011 - 7,9% - 8 szt 08.2018 - 43,9% - 220szt Hybryda 2011 - 89.5% - 90 szt 08.2018- 32,4% - 162 szt Elektryk ma i spektakularny wzrost procentowy ilości sprzedanych i spektakularny wzrost udzialu Hybryda, tracac udzial w ilosci samochodow alternat, ma wzrost 80% mam nadzieje ze nie pokrecilem Rozumiem. W każdym razie tak wyglądała sprzedaż zidentyfikowanych samochodów w Kalifornii w pierwszej połowie 2019: BEV (elektryki): 53000 (+60%) PHEV (hybrydy z gniazdkiem): 21000 (-28%) HEV (hybrydy bez gniazdka): 49000 (+22%) https://insideevs.com/news/365462/tesla-model-3-best-selling-car/ Więc hybrydy bez gniazdka nadal rosną, ale szybko tracą dystans do elektryków, które rosną szybciej. Co więcej, ten wzrost hybryd nie jest zasługą Priusa a innych hybryd. Hipsterzy z Priusów przesiedli się do Tesli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom111 Napisano 18 Marca 2020 Udostępnij Napisano 18 Marca 2020 1 godzinę temu, Cezh napisał: Rozumiem. W każdym razie tak wyglądała sprzedaż zidentyfikowanych samochodów w Kalifornii w pierwszej połowie 2019: BEV (elektryki): 53000 (+60%) PHEV (hybrydy z gniazdkiem): 21000 (-28%) HEV (hybrydy bez gniazdka): 49000 (+22%) https://insideevs.com/news/365462/tesla-model-3-best-selling-car/ Więc hybrydy bez gniazdka nadal rosną, ale szybko tracą dystans do elektryków, które rosną szybciej. Co więcej, ten wzrost hybryd nie jest zasługą Priusa a innych hybryd. Hipsterzy z Priusów przesiedli się do Tesli. Czyli tak jak sądziłem, balon rośnie kosztem konwencjonalnych spalinowych, a nie hybryd Przyrost EV wynika ze zwiększenia podaży, (szczególnie Tesli, która jest skupiona głównie na Kalifornii) i co ważniejsze ze względu na rynek Kalifornii, który jest baaardzo specyficzny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.