Skocz do zawartości

Skoda Superb iV


format

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, Cezh napisał:

 

 

jaki jest wpływ startu od "zera" na spektakularność udziału procentowego?

udział to udział, przeszłość nie ma tu znaczenia.

 

 

 

Jak zmieniła się sprzedaż aut z napędem alternatywnym vs konwencjonalne, bo może pula alternatywnych urosła w tym czasie wypierając konwencjonalne i liczebnie sprzedaż hybryd wzrosła? Balon alternatywnych urósł i zrobiło się w nim miejsce dla EV i PHEV i jeszcze większej liczby hybryd, a balon konwencjonalnych się kurczy ;]  

Edytowane przez tom111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, tom111 napisał:

Jak zmieniła się sprzedaż aut z napędem alternatywnym vs konwencjonalne, bo może pula alternatywnych urosła w tym czasie wypierając konwencjonalne i liczebnie sprzedaż hybryd wzrosła? Balon alternatywnych urósł i zrobiło się w nim miejsce dla EV i PHEV i jeszcze większej liczby hybryd, a balon konwencjonalnych się kurczy ;]  

Serio?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Kris88 napisał:

uff już się bałem że to Twoje przemyślenia 😄

Kalifornia jest traktowana jak osobny rynek, tak jak Chiny. Jeśli popatrzeć na USA pod względem aut z napędem alternatywnym to jest to głównie Kalifornia, reszta stanów się na razie prawie nie liczy. Tak to sobie Tesla z Toyotą "przemyśliwują";]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Cezh napisał:

 

 

jaki jest wpływ startu od "zera" na spektakularność udziału procentowego?

udział to udział, przeszłość nie ma tu znaczenia.

 

 

 

no nie wiem

mi chodzi tylko i wylacznie o matematyke i przedstawianie danych

 

wstaw dla zykladu calkowita ilosc samochodow z alternatywnym napedem

2011 - 100

08.2018 - 500 (w sensie, jesli przyjac ze na koniec 2018 procent bedzie jak w sierpniu)

 

w takim przypadku 

 

Elektryk

2011 - 7,9% - 8 szt

08.2018 - 43,9% - 220szt

 

Hybryda

2011 - 89.5% - 90 szt

08.2018- 32,4% - 162 szt

 

Elektryk ma

i spektakularny wzrost procentowy ilości sprzedanych

i spektakularny wzrost udzialu 

 

Hybryda, tracac udzial w ilosci samochodow alternat, ma wzrost  80%

 

mam nadzieje ze nie pokrecilem 

 

 

Edytowane przez akisel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.03.2020 o 07:44, akisel napisał:

no nie wiem

mi chodzi tylko i wylacznie o matematyke i przedstawianie danych

 

wstaw dla zykladu calkowita ilosc samochodow z alternatywnym napedem

2011 - 100

08.2018 - 500 (w sensie, jesli przyjac ze na koniec 2018 procent bedzie jak w sierpniu)

 

w takim przypadku 

 

Elektryk

2011 - 7,9% - 8 szt

08.2018 - 43,9% - 220szt

 

Hybryda

2011 - 89.5% - 90 szt

08.2018- 32,4% - 162 szt

 

Elektryk ma

i spektakularny wzrost procentowy ilości sprzedanych

i spektakularny wzrost udzialu 

 

Hybryda, tracac udzial w ilosci samochodow alternat, ma wzrost  80%

 

mam nadzieje ze nie pokrecilem 

 

 

 

Rozumiem.

 

W każdym razie tak wyglądała sprzedaż zidentyfikowanych samochodów w Kalifornii w pierwszej połowie 2019:

BEV (elektryki): 53000 (+60%)

PHEV (hybrydy z gniazdkiem): 21000 (-28%)

HEV (hybrydy bez gniazdka): 49000 (+22%)

https://insideevs.com/news/365462/tesla-model-3-best-selling-car/

Więc hybrydy bez gniazdka nadal rosną, ale szybko tracą dystans do elektryków, które rosną szybciej.

Co więcej, ten wzrost hybryd nie jest zasługą Priusa a innych hybryd.

Hipsterzy z Priusów przesiedli się do Tesli.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Cezh napisał:

 

Rozumiem.

 

W każdym razie tak wyglądała sprzedaż zidentyfikowanych samochodów w Kalifornii w pierwszej połowie 2019:

BEV (elektryki): 53000 (+60%)

PHEV (hybrydy z gniazdkiem): 21000 (-28%)

HEV (hybrydy bez gniazdka): 49000 (+22%)

https://insideevs.com/news/365462/tesla-model-3-best-selling-car/

Więc hybrydy bez gniazdka nadal rosną, ale szybko tracą dystans do elektryków, które rosną szybciej.

Co więcej, ten wzrost hybryd nie jest zasługą Priusa a innych hybryd.

Hipsterzy z Priusów przesiedli się do Tesli.

 

 

Czyli tak jak sądziłem, balon rośnie kosztem konwencjonalnych spalinowych, a nie hybryd ;]

Przyrost EV wynika ze zwiększenia podaży, (szczególnie Tesli, która jest skupiona głównie na Kalifornii) i co ważniejsze ze względu na rynek Kalifornii, który jest baaardzo specyficzny ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.