prebek Napisano 1 Marca 2020 Udostępnij Napisano 1 Marca 2020 Miałem różne koloryCzarne i ciemne - czyste tylko chwilkę po wyjeździe z myjni. Szare i srebrne zawsze jak myłem to było „ o jaki ładny ten srebrny „A białe musi być mocno u....ne żeby było widzialne ze jest brudne.W załączeniu białe po 600 km i tygodniu stania Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 1 Marca 2020 Udostępnij Napisano 1 Marca 2020 21 godzin temu, ghost2255 napisał: Miałem białe, więcej, niż 1szt, miałem czarne, srebrne i inne. Polecam srebrny-nie widać brudu. Biały też jest bardzo dobry. Ja bym brał. Nie widać zacieków i kurzu jak na czarnym. Ale domyc trudno.... na ciemniejszym jak sie niedomyje to tak nie widac.... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 1 Marca 2020 Udostępnij Napisano 1 Marca 2020 5 godzin temu, johny napisał: Tydzień jazdy w aktualnych warunkach. Z pewnością nigdy więcej czarnego nie kupię, miałem i już nie chce. To fotoradary "z tyłu" ci niestraszne. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 1 Marca 2020 Udostępnij Napisano 1 Marca 2020 34 minuty temu, delco napisał: Ale domyc trudno.... na ciemniejszym jak sie niedomyje to tak nie widac.... Uważam dokładnie odwrotnie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chooper Napisano 1 Marca 2020 Udostępnij Napisano 1 Marca 2020 Mam biały i sobie chwalę. Ale tak jak na zdjęciu to wygląda może ze 3 razy w roku - ten typ tak ma, że z błotem na ryju mu do twarzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 1 Marca 2020 Udostępnij Napisano 1 Marca 2020 aktualne moje to 4 te z rzędu białe i innego nie chcę widzieć przy współczesnych lakierach 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelWaw Napisano 2 Marca 2020 Udostępnij Napisano 2 Marca 2020 mialem kiedys bialego opla... drugie zdjecie po 6m bez myjni... nic nie widac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 2 Marca 2020 Udostępnij Napisano 2 Marca 2020 aktualne moje to 4 te z rzędu białe i innego nie chcę widzieć przy współczesnych lakierach Fajna Alfa Sent from my iPhone using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 2 Marca 2020 Udostępnij Napisano 2 Marca 2020 Od 4 lat mam biały, a wcześniej już w domu były białe od 2008 i uważam, że nie jest tak źle jak się powszechnie uważa. Jeden z mniej kłopotliwych lakierów do utrzymania. Oczywiście srebrnego nie przebije zdolnością ukrywania brudu. Zalety: - Jak się raz przejedzie przez miasto po mokrej jezdni, to nei wyglada tak źle jak czarny czy inne ciemne. Musi być mocno ubrudzony, żeby wyglądał źle. - Fajny pod wzgledem zdolności do ukrywania swirli itp - trzeba się przyjrzeć i musi być naprawdę grubo, żeby raziły w oczy. - Kurzu na nim nie widać... no chyba że jest go grubo. Wady: - widać lotną rdzę która osiada na lakierze i kropki smoły (na srebrnych też widać), - co kilka myc na bezdotyku trzeba umyć ręcznie, żeby naprawdę domyć. Tak jest na wszystkich lakierach, ale na białym po paru miesiącach od woskowania i ostatniego mycia ręcznego, po prostu widać lekki szarawy nalot (głównie dach i maska). Czy kupiłbym ponownie biały - tak. Po pierwsze, bo mi się podoba. Po drugie - nie lubię kiedy widać, że samochód jest brudny (niesamowita ulga po przesiadce z czarnego). Po trzecie - podobno biały łatwiej potem sprzedać, bo białe są poszukiwane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artipb Napisano 2 Marca 2020 Udostępnij Napisano 2 Marca 2020 Z mojej perspektywy - rzadko który biały w białym wygląda dobrze, często kojarzy się z biedawersją i przedstawicielami handlowymi. Miałem białe auto. Na co dzień długo jest czysty, po myciu nie wymaga wycierania, pastowania etc., czasem i kilka tygodni jak nie pada można nie myć. Jak jest syf na drodze, to dopiero po długiej trasie jest naprawdę usyfiony, po mieście się brudzi, ale oczu nie kłuje. Super robi się białe zaprawki w punktowych obiciach od kamieni itp, co by nie robił, będzie ładnie. Natomiast przewalone z kropkami smoły z asfaltu, robalami na masce, a jak już nie daj siło wyższa zacznie rdzewieć, to lepiej sprzedać lub podpalić - jeden lekko rdzewiejący wkręt pod listwą potrafi usyfić niemal trwale pół drzwi. Czarne mam teraz - jak jest czysty i umyty, wypastowany i bez zacieków wygląda jak milion dolarów. To znaczy przez pierwszą dobę - dwie po myciu, bo w trzeciej już się okurzy i wygląda jak maksymalnie 50 dolarów i to w drobnych. Jeden przejazd po mokrym, niezależnie od tego czy lato czy zima - już wygląda źle, tworzą się zacieki z brudu, które na błyszczącym czarnym widać nawet, jak spadnie pięć kropel deszczu na krzyż. W sezonie jesień - wiosna szkoda jeździć na myjnię bezdotykową, co by nie wziął z programów, to auto jest najwyżej opłukane, brud na czarnym zostanie - mycie albo w automatach na stacji benzynowej, albo karcher+wiadro+gąbka+ircha do sucha+pasta jako zestaw minimum. Zaniedbanie wytarcia czegokolwiek generuje widoczne zacieki. Rysy - o ile nie są głębokie, to zwykłe rysy od mycia auta nie rzucają się w oczy tak, żeby bolało, chyba, że ktoś jest wybitnie przeczulony, aczkolwiek jak się pod pewnymi kątami popatrzy, to widać. Najlepsze do brudu - szare metaliki, nie za ciemne, ale ich wadą jest to, że tak brudne, jak i czyste wyglądają tak samo, w sumie zawsze nieciekawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johny Napisano 2 Marca 2020 Udostępnij Napisano 2 Marca 2020 38 minut temu, artipb napisał: Z mojej perspektywy - rzadko który biały w białym wygląda dobrze, często kojarzy się z biedawersją i przedstawicielami handlowymi. Miałem białe auto. Na co dzień długo jest czysty, po myciu nie wymaga wycierania, pastowania etc., czasem i kilka tygodni jak nie pada można nie myć. Jak jest syf na drodze, to dopiero po długiej trasie jest naprawdę usyfiony, po mieście się brudzi, ale oczu nie kłuje. Super robi się białe zaprawki w punktowych obiciach od kamieni itp, co by nie robił, będzie ładnie. Natomiast przewalone z kropkami smoły z asfaltu, robalami na masce, a jak już nie daj siło wyższa zacznie rdzewieć, to lepiej sprzedać lub podpalić - jeden lekko rdzewiejący wkręt pod listwą potrafi usyfić niemal trwale pół drzwi. Czarne mam teraz - jak jest czysty i umyty, wypastowany i bez zacieków wygląda jak milion dolarów. To znaczy przez pierwszą dobę - dwie po myciu, bo w trzeciej już się okurzy i wygląda jak maksymalnie 50 dolarów i to w drobnych. Jeden przejazd po mokrym, niezależnie od tego czy lato czy zima - już wygląda źle, tworzą się zacieki z brudu, które na błyszczącym czarnym widać nawet, jak spadnie pięć kropel deszczu na krzyż. W sezonie jesień - wiosna szkoda jeździć na myjnię bezdotykową, co by nie wziął z programów, to auto jest najwyżej opłukane, brud na czarnym zostanie - mycie albo w automatach na stacji benzynowej, albo karcher+wiadro+gąbka+ircha do sucha+pasta jako zestaw minimum. Zaniedbanie wytarcia czegokolwiek generuje widoczne zacieki. Rysy - o ile nie są głębokie, to zwykłe rysy od mycia auta nie rzucają się w oczy tak, żeby bolało, chyba, że ktoś jest wybitnie przeczulony, aczkolwiek jak się pod pewnymi kątami popatrzy, to widać. Najlepsze do brudu - szare metaliki, nie za ciemne, ale ich wadą jest to, że tak brudne, jak i czyste wyglądają tak samo, w sumie zawsze nieciekawie. Na czarnym nie ma nic gorszego jak wszelkie „pajęczyny” widoczne pod światło. Żadna ceramika nie pomoże, jedyne co to weekendowe pastowanie woskiem aby to zakryć. Wcześniej miałem Passata w białej perle i całkiem wdzięczny był ten kolor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cinkow Napisano 2 Marca 2020 Udostępnij Napisano 2 Marca 2020 Na białym bardziej widać rdzę ! Miałem fiata uno i vw tourana - nigdy więcej! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artipb Napisano 2 Marca 2020 Udostępnij Napisano 2 Marca 2020 18 minut temu, cinkow napisał: Na białym bardziej widać rdzę ! Miałem fiata uno i vw tourana - nigdy więcej! Jak pisałem wyżej - nie tylko rdzę, ale rdzawe zacieki - skoroduje choć odrobinę mocowanie jakiejś listwy, wycieraczki czy emblematu i robi się masakra, jeśli chodzi o zacieki. Podobnie każdy mały purchelek robi zaciek na pół elementu - i to nie zdarza się na żadnym innym kolorze. Niemniej kolorem się nie jeździ - auto ładne, nowe, to brać i jeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 2 Marca 2020 Udostępnij Napisano 2 Marca 2020 17 godzin temu, ghost2255 napisał: Uważam dokładnie odwrotnie Masz biały? Bo ja mam - a miałem tez pare innych kolorów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 2 Marca 2020 Udostępnij Napisano 2 Marca 2020 Sprzedałem niedawno drugi biały samochód. Teraz mam srebrny i ciemnopopielaty. Piszę swoją opinię. Ty masz prawo do swojej i nie musisz się ze mną zgadzać. Ktoś wyżej napisał, że przy białym wystarczy dbać, by był nawoskowany i brud ładnie się spłukuje i ja się z tym zgadzam. Jak woskujesz białe auto, to wystarczy spłukać i większość brudu znika. Pewnie na innym kolorze działa to tak samo, ale na białym to jest bardzo widoczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 3 Marca 2020 Udostępnij Napisano 3 Marca 2020 Dnia 29.02.2020 o 20:46, MarcG napisał: Chcę kupić suva ale zostały się tylko białe. Miałem auto koloru prawie czarnego, białe, i teraz mam szaro-brązowe. Czarny najgorszy w pielęgnacji [pył, kurz] Biały wspominam najlepiej i namawiam babę, aby biały wybrała jako następny [elantra], pomimo upierdliwego czyszczenia kropek ze smołu. Obecny kolor "pepperdust" z palety GM jest "bezobsługowy" i najmniej "bruczny" tych jakie miałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 3 Marca 2020 Udostępnij Napisano 3 Marca 2020 Dnia 2.03.2020 o 11:38, johny napisał: Na czarnym nie ma nic gorszego jak wszelkie „pajęczyny” widoczne pod światło. Żadna ceramika nie pomoże, jedyne co to weekendowe pastowanie woskiem aby to zakryć. Wcześniej miałem Passata w białej perle i całkiem wdzięczny był ten kolor. Ale ceramika idzie po korekcie lakieru więc też nie widać świrli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcG Napisano 3 Marca 2020 Autor Udostępnij Napisano 3 Marca 2020 9 minut temu, r1sender napisał: Ale ceramika idzie po korekcie lakieru więc też nie widać świrli. Ceramika, weekendowe pastowanie Ja jestem z innego świata, miałem tych samochodów sporo przez przeszło 20 lat, cały czas po 2-3 równolegle i nigdy nie woskowałem żadnego samochodu. Jedyny luksus to przed domem aktywna piana z woskiem w jednym albo myjnia automatyczna z woskowaniem. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 3 Marca 2020 Udostępnij Napisano 3 Marca 2020 20 minut temu, MarcG napisał: Ceramika, weekendowe pastowanie Ja jestem z innego świata, miałem tych samochodów sporo przez przeszło 20 lat, cały czas po 2-3 równolegle i nigdy nie woskowałem żadnego samochodu. Jedyny luksus to przed domem aktywna piana z woskiem w jednym albo myjnia automatyczna z woskowaniem. Ja ostatnio tylko na automatach myję, a te woskują dobrze, bo szyby też tłuste i trzeba potem wytrzeć, by nie mazały się podczas deszczu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johny Napisano 3 Marca 2020 Udostępnij Napisano 3 Marca 2020 Godzinę temu, r1sender napisał: Ale ceramika idzie po korekcie lakieru więc też nie widać świrli. Tak ale wystarczy pojechać na myjnie do Januszow którzy myją jednym wiadrem na dzień wszystkie samochody o czar pryska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 3 Marca 2020 Udostępnij Napisano 3 Marca 2020 Dnia 1.03.2020 o 22:40, Dareek napisał: aktualne moje to 4 te z rzędu białe i innego nie chcę widzieć przy współczesnych lakierach Stelvio to jest torpeda. Ale za biały kolorem nie przepadam. Czułbym się jakbym jeździł w bieliźnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 4 Marca 2020 Udostępnij Napisano 4 Marca 2020 (edytowane) no z każdym km jest jeszcze lepiej, a teraz ma już letni setup na lakierze powłoka ceramiczna i mycie krążkownika to 2-3 pln. Edytowane 4 Marca 2020 przez Dareek 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 4 Marca 2020 Udostępnij Napisano 4 Marca 2020 @Dareek Szczerze? Jest to brzydkie, jakby miało znaczek VW to byś pluł, dla mnie niczym się nie różni od np. Mazdy CX3. Kiedyś jednak mieli więcej polotu, teraz to już nie to. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 4 Marca 2020 Udostępnij Napisano 4 Marca 2020 6 minut temu, AstraC napisał: @Dareek Szczerze? Jest to brzydkie, jakby miało znaczek VW to byś pluł, dla mnie niczym się nie różni od np. Mazdy CX3. Kiedyś jednak mieli więcej polotu, teraz to już nie to. Widziales to na zywo? IMHO jeden z ladniejszych SUVow Mazda CX3 to w ogolnie nie wiem skad Ci sie wziela, bo jest 2 rozmiary mniejsza 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 4 Marca 2020 Udostępnij Napisano 4 Marca 2020 8 minut temu, Maciej__ napisał: Widziales to na zywo? IMHO jeden z ladniejszych SUVow Mazda CX3 to w ogolnie nie wiem skad Ci sie wziela, bo jest 2 rozmiary mniejsza Widziałem mam dwa kroki od domu dealera Alfy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Marek1 Napisano 4 Marca 2020 Udostępnij Napisano 4 Marca 2020 Dnia 29.02.2020 o 20:46, MarcG napisał: Chcę kupić suva ale zostały się tylko białe. No właśnie ma ktoś ? Jak to się to użytkuje ? Trzeba myć raz w tygodniu. Miałem szare i czarne, jest dużo gorzej ? Nie lubię brudu w samochodzie ale nie lubię też za bardzo się pieścić, dam radę Zona ma białego (perłę) Nissana Juke. Mokry brud widać jak na ciemnym, w lecie jak jest sucho to wolniej sie brudzi. Przy myciu za to od razu widać niedomyte miejsca a nie dopiero po wyschnieciu jak na ciemnym (ale ja sam myję). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 4 Marca 2020 Udostępnij Napisano 4 Marca 2020 4 godziny temu, Dareek napisał: no z każdym km jest jeszcze lepiej, a teraz ma już letni setup na lakierze powłoka ceramiczna i mycie krążkownika to 2-3 pln. Piękny ten "sów" Po moim mieście porusza się już z gracją kilka sztuk. Najładniejsze w graficie. Moim zdaniem czołówka segmentu jeśli chodzi o wygląd. Ale... Na tym zdjęciu coś mi nie pasuje klapka wlewu paliwa. Jakoś dziwnie odstaje. To tak ma być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 4 Marca 2020 Udostępnij Napisano 4 Marca 2020 klapki w chłodniejsze dni "żyją własnym życiem" - jakiś dziwny plastikowy materiał który się najzwyczajniej wypacza - jak postoi w słońcu jest idealnie 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 4 Marca 2020 Udostępnij Napisano 4 Marca 2020 2 godziny temu, AstraC napisał: @Dareek Szczerze? Jest to brzydkie, jakby miało znaczek VW to byś pluł, dla mnie niczym się nie różni od np. Mazdy CX3. Kiedyś jednak mieli więcej polotu, teraz to już nie to. Panie Gust Gust !!!- to że Tobie się nie podoba nie znaczy że inni podzielają Twoje zdanie Nie mam nic do VW czy innych marek - są samochody z grupy VAG które mi się podają czy inne marki też- dzięki temu mamy różnorodność na ulicach bo każdy ma inny gust. Dla mnie dochodzi jeszcze fajne prowadzenie, super skrzynia i silnik który nigdy nie ma dość ( za wyjątkiem zużycia paliwa) ale to nie temat na ten wątek. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johny Napisano 4 Marca 2020 Udostępnij Napisano 4 Marca 2020 4 godziny temu, Dareek napisał: na lakierze powłoka ceramiczna i mycie krążkownika to 2-3 pln. jeszcze napisz ze paliwa Ci przybywa podczas tego mycia za 2-3 złote Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 4 Marca 2020 Udostępnij Napisano 4 Marca 2020 nie wiem - musisz sam to zbadać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 5 Marca 2020 Udostępnij Napisano 5 Marca 2020 [mention=135321]Dareek[/mention] Szczerze? Jest to brzydkie, jakby miało znaczek VW to byś pluł, dla mnie niczym się nie różni od np. Mazdy CX3. Kiedyś jednak mieli więcej polotu, teraz to już nie to.Kwestia gustu,ale przy niemieckich wyrobach to to miss universum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 5 Marca 2020 Udostępnij Napisano 5 Marca 2020 10 godzin temu, Dareek napisał: klapki w chłodniejsze dni "żyją własnym życiem" - jakiś dziwny plastikowy materiał który się najzwyczajniej wypacza - jak postoi w słońcu jest idealnie I jak tu nie lubic Fiata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 5 Marca 2020 Udostępnij Napisano 5 Marca 2020 27 minut temu, Maciej__ napisał: I jak tu nie lubic Fiata To nie wina fiata. U kolegi w pasku tez sie tak dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.