Skocz do zawartości

Kia Picanto - 1.2l -warte to cos?


OZI

Rekomendowane odpowiedzi

Moim zdaniem najlepiej wyglądające miejskie auto.

Wysłane z mojego Redmi 4 przy użyciu Tapatalka




Dlatego mnie zainteresował.... właśnie przez wygląd...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy Swift jest większy. Też 1.2. A zresztą to rzecz gustu. To dla sprzątaczki czy dla kolesia od basenu? :]


Dla sasiadki, (nie, nie bzykam jej )

7 lat gwarancji, bez limitu km od zderzaka do zderzaka za 40k PLN jeśli ja wsadzę do 2019 - żeby na ulice wyjechać, nie widzę nic na rynku żeby to pobić oprócz MG

MG - ale za bardzo ja lubię, nie chce jej jeszcze wpakować w auto Made in China które na rynku jest dwa lata...

Totalnie nie mam doświadczenia z takimi małymi autami, ale po jeździe dziś podoba mi się, automat ciut mulowaty, pod górkę tez nie, ale na żadnym zakręcie nie dało się tego wytracić (a Yaris się da )...

67682038435f5473082e7958ee397ec8.jpg


f0eac2d6124c586911712a139c1fd84f.jpg

Tylko ciekawi mnie jakie to ma problemy na codzień. Widzę np plus - w ogóle benzyny nie żłopie, z minusów - AEB chwyta jak tylko coś na drodze zobaczy, etc. Siedzenia - nie wiem, po 20min jazdy chyba za twarde jak dla mnie ... etc


Wiec przydałby się ktoś kto to ma z pare miesięcy/lat i powiedział jakie to ma problemy....



Sent from my iPhone using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem najlepiej wyglądające miejskie auto.

 

Wysłane z mojego Redmi 4 przy użyciu Tapatalka

 

 

Może i ładnie wygląda, ale w opcji jak wyposażeniu u OZIego. Bo nasze krajowe będą zarówno na zewnątrz brzydsze jak i w środku mniej wyposażone. A wtedy efektu już takiego nie ma.

 

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, spad napisał: