Skocz do zawartości

KzAK Nowe auto pod lpg do 100 kPLN. Specyficzne wymagania.


spad

Rekomendowane odpowiedzi

Znajdzie sie jeszcze na rynku pojazd spelniajacy ponizsze wymagania?

1. Nowy, najlepiej do 90kPLN, ale do 100kPLN przelkne temat jak coś się znajdzie.

2. Musi tolerować lpg, ale klasyczną instalację sekwencyjna, bez dotrysku VI generacji.

3. Kombi lub liftback, który zmieści w środku po złożeniu tylnych foteli rower na leżąco. Rower musi wejść cały, bez ściągania jakiegokolwiek elementu.

4. O wyposażeniu nie pisze, to do ustalania co się zmieści w budżecie jak znajdzie się auto spełniające warunki z 1-3.

 

Na dzisiaj jedyne co znalazłem to Corolla Hybrid. Ale może jest coś jeszcze?

 

Aha, punkty 1-3 są sztywne, więc bez propozycji "nowych" 4-latkow, małych aut, gdzie wejdzie rower ale po ściągnięciu koła. Tutaj nie ma kompromisow, nowy, lpg, rower w całości.

 

 

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, spad napisał:

Aha, punkty 1-3 są sztywne, więc bez propozycji "nowych" 4-latkow, małych aut, gdzie wejdzie rower ale po ściągnięciu koła. Tutaj nie ma kompromisow, nowy, lpg, rower w całości.

 

Chyba jedynie Tipo kombi z 1.4T Ci zostaje...

Ale skoro i tak chcesz zrezygnowac w gwarancji montujac LPG, to moze warto rozwazyc cos poleasingowego?

Jakas Zafira 1.4T powinna sie spokojnie znalezc :ok:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Znajdzie sie jeszcze na rynku pojazd spelniajacy ponizsze wymagania?
1. Nowy, najlepiej do 90kPLN, ale do 100kPLN przelkne temat jak coś się znajdzie.
2. Musi tolerować lpg, ale klasyczną instalację sekwencyjna, bez dotrysku VI generacji.
3. Kombi lub liftback, który zmieści w środku po złożeniu tylnych foteli rower na leżąco. Rower musi wejść cały, bez ściągania jakiegokolwiek elementu.
4. O wyposażeniu nie pisze, to do ustalania co się zmieści w budżecie jak znajdzie się auto spełniające warunki z 1-3.
 
Na dzisiaj jedyne co znalazłem to Corolla Hybrid. Ale może jest coś jeszcze?
 
Aha, punkty 1-3 są sztywne, więc bez propozycji "nowych" 4-latkow, małych aut, gdzie wejdzie rower ale po ściągnięciu koła. Tutaj nie ma kompromisow, nowy, lpg, rower w całości.
 
 
Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
 
 
Doblo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Tylko, ze Corolla kombi hybrid w podstawowej wersji zaczyna sie od ponad 100kPLN...

Są na otomoto nowe z 2019 w okolicach  100.

Edytowane przez mrBEAN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Chyba jedynie Tipo kombi z 1.4T Ci zostaje...

Ale skoro i tak chcesz zrezygnowac w gwarancji montujac LPG, to moze warto rozwazyc cos poleasingowego?

Jakas Zafira 1.4T powinna sie spokojnie znalezc :ok:

 

Maciek, jak znajdziesz coś poleasingowego i nowego jednocześnie to podlinkuj. 😁

  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, spad napisał:

 

Maciek, jak znajdziesz coś poleasingowego i nowego jednocześnie to podlinkuj. 😁

 

Nie znajde bo takich nie ma ;)

Najwieksza zaleta nowego auta jest gwarancja, z ktorej chcesz zrezygnowac montujac LPG, wiec rzucilem pomysl mlodej uzywki ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, franekrob napisał:
Godzinę temu, spad napisał:

Znajdzie sie jeszcze na rynku pojazd spelniajacy ponizsze wymagania?
1. Nowy, najlepiej do 90kPLN, ale do 100kPLN przelkne temat jak coś się znajdzie.
2. Musi tolerować lpg, ale klasyczną instalację sekwencyjna, bez dotrysku VI generacji.
3. Kombi lub liftback, który zmieści w środku po złożeniu tylnych foteli rower na leżąco. Rower musi wejść cały, bez ściągania jakiegokolwiek elementu.
4. O wyposażeniu nie pisze, to do ustalania co się zmieści w budżecie jak znajdzie się auto spełniające warunki z 1-3.
 
Na dzisiaj jedyne co znalazłem to Corolla Hybrid. Ale może jest coś jeszcze?
 
Aha, punkty 1-3 są sztywne, więc bez propozycji "nowych" 4-latkow, małych aut, gdzie wejdzie rower ale po ściągnięciu koła. Tutaj nie ma kompromisow, nowy, lpg, rower w całości.
 
 
Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
 
 

Pokaż więcej  

Doblo

 

Żona mnie z domu wygoni za samą propozycję. 😃 Ona na co dzień jeździ głównym autem w domu, więc głos ma chyba bardziej decydujący w kwestii wyboru niż ja. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

Nie znajde bo takich nie ma ;)

Najwieksza zaleta nowego auta jest gwarancja, z ktorej chcesz zrezygnowac montujac LPG, wiec rzucilem pomysl mlodej uzywki ;]

 

Okej, ale tracę gwarancje tylko na silnik a nadal auto nowe, pierwszy w fotel pierdze ja. :)  Przy instalacjach w aso gwarancja zostaje. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, spad napisał:

Ten 1,4 120km łyka klasyczną sekwencję? Muszę jutro oblukac na żywo jak to wygląda. emoji106.png

 

Ten silnik lubi się z  LPG. Do tego jest to stara sprawdzona konstrukcja. W zakładanym budżecie kupisz wypasioną (jak na Tipo) wersję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, ZUBERTO napisał:

W jakiegokolwiek kombiaka wejdzie rower dla dorosłego faceta (rozumiem, że Twój) bez rozbierania go?

Jeżeli tak, to wkładanie go musi być męczarnią.

Bzdura :)

Chyba, że mówimy o 20 letnim rowerze, który waży 25 kg.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, ZUBERTO napisał:

W jakiegokolwiek kombiaka wejdzie rower dla dorosłego faceta (rozumiem, że Twój) bez rozbierania go?

Jeżeli tak, to wkładanie go musi być męczarnią.

 

Rower szosowy, ktory wazy 7-8kg wklada sie rownie latwo jak zgrzewke wody mineralnej ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, mrBEAN napisał:

Bzdura :)

Chyba, że mówimy o 20 letnim rowerze, który waży 25 kg.

Ja tylko pytam i nie chodzi mi o wagę, a wymiary.

Wiem, że kolega pytający jeździ jakąś wyczynówką czy pólwyczynówką i to inna bajka niż cywilny rower.

Na rowerach znam się tyle, że jakiś miejski na ogromnych kołach i ramie mam i czasem się przejadę,  słabo widzę wkładanie go do mojej Insignii (choć wiem, że mistrzem pakowności ona nie jest).

Wkładanie wózka inwalidzkiego uważam za słabe, a co dopiero roweru, ale ja z tych co lubię wozić powietrze.

Edytowane przez ZUBERTO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, ZUBERTO napisał:

Ja tylko pytam i nie chodzi mi o wagę, a wymiary.

Wiem, że kolega pytający jeździ jakąś wyczynówką czy pólwyczynówką i to inna bajka niż cywilny rower.

Na rowerach znam się tyle, że jakiś miejski na ogromnych kołach i ramie mam i czasem się przejadę,  słabo widzę wkładanie go do mojej Insignii (choć wiem, że mistrzem pakowności ona nie jest).

 

Do takiego "kombi" szosowy wkładam w całości w 5 sekund, a enduro ok. 15 sekund (przednie koło muszę zdjąć bo brakuje ciut, by było stabilnie).

Szosowy waży ok. 8 kg, enduro ok. 11-12 kg. Także nie jest to meblościanka ;) 

 

Hyundai-Ionic-2016_2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, czachabrava napisał:

 

A duster 1.0tce z fabrycznym lpg? Do I generacji po zlozeniu tylnych siedzen spokojnie wchodzil rower w calosci. 

 

Robiłem dwukrotnie przymiarke do Dustera, zarówno tydzień temu, jak trzy lata temu. I choć brałem pod uwagę wersje najwyższe jeżeli chodzi o wyposażenie, to nie mogłem przełknąć wykonczenia wnętrza. Bo z zewnątrz jest to ładne auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Żona mnie z domu wygoni za samą propozycję.  Ona na co dzień jeździ głównym autem w domu, więc głos ma chyba bardziej decydujący w kwestii wyboru niż ja. :)
To skup sie na kolorze

Wysłane z mojego Redmi 6 przy użyciu Tapatalka

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, ZUBERTO napisał:

W jakiegokolwiek kombiaka wejdzie rower dla dorosłego faceta (rozumiem, że Twój) bez rozbierania go?

Jeżeli tak, to wkładanie go musi być męczarnią.

 

Ogólnie kombiaki są na tyle pakowane, że wlozysz cały rower. Meczarnia to żadna przy rowerach o wadze 8-12 kg bo o takich mowa. Tu chodzi o wygodę wkladania całego bez ściągania koła, czy też siodelka. Ja tak od mają do października to potrafię mieć potrzebę wrzucić rower do auta nawet dwa razy w tygodniu. Czasami robię trening rowerowo-biegowy za jednym razem, więc wygoda obsługi jest istotna. Oczywiście można bez tego żyć, ale jak można mieć ten komfort to czemu nie. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, slawek_l_83 napisał:

To skup sie na kolorze emoji16.pngemoji16.pngemoji16.png

Wysłane z mojego Redmi 6 przy użyciu Tapatalka
 

 

Kolor chyba też ma większe znaczenie dla żony niż dla mnie. :) Ogólnie decydujemy wspólnie co mamy kupić. :)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tipo 1.4tjet już nie wypuszczają z fabrycznym lpg jeśli chodzi o nowe auto z salonu. Więc pozostaje zakładanie w własnym zakresie, te zakładane przez ASO na dzień dobry bym odpuścił. Hyundai I30 ma jeszcze 1.4 100KM na pośrednim wtrysku wolonossący motor pod instalację 4 generacji bez dotrysków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, zinger napisał:

Nie rozwazales bagaznika na haku zamiast do srodka ladowac?

Wtedy jakbt wybor aut bedzie pewnie nieco wiekszy.

 

Mam dwa bagażniki na hak. Nimi też woze rowery. Ale nie zawsze sprawdza się rozwiązanie przewozu rowerów na zewnątrz auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, spad napisał:

 

Żona mnie z domu wygoni za samą propozycję. 😃 Ona na co dzień jeździ głównym autem w domu, więc głos ma chyba bardziej decydujący w kwestii wyboru niż ja. :)

transit connect ?  ;] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, ZUBERTO napisał:

W jakiegokolwiek kombiaka wejdzie rower dla dorosłego faceta (rozumiem, że Twój) bez rozbierania go?

Jeżeli tak, to wkładanie go musi być męczarnią.

to zależy od roweru ;] 

 

mi do forestera  sie 28' cross mieści  

fakt z trudem te 20kg  wrzucam 

 

ale czasówka  ktora wazy pewnie mniej niż 9kg  :hmm:;] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, spad napisał:

3. Kombi lub liftback, który zmieści w środku po złożeniu tylnych foteli rower na leżąco. Rower musi wejść cały, bez ściągania jakiegokolwiek elementu.

Napisz jaki rower bo co mojego volvo v70 trekking nie wejdzie ale fitnesy czy crossy mieszczą sie - nie mówiąc o typowo szosowych z barankiem....

edit

do laguny III treking też nie wchodził wiec pewnie maganka bedzie za mała....

Edytowane przez delco
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, delco napisał:

No ale rower szosowy który waży 7 kg kosztuje tyle ile budżet na całe auto.....

 

Bez przesady, ale rower szosowy ponizej 8kg to nie jest zaden wyczyn obecnie.

Tutaj np masz fajna uzywke za 6kPLN:

https://szybkierowery.pl/produkt/trek-domane-6-series-carbon-sram-red-r-56/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Maciej__ napisał:

 

Bez przesady, ale rower szosowy ponizej 8kg to nie jest zaden wyczyn obecnie.

Tutaj np masz fajna uzywke za 6kPLN:

https://szybkierowery.pl/produkt/trek-domane-6-series-carbon-sram-red-r-56/

 

Faktycznie - choc przyznaję myslałem raczej o cenie nowego roweru skoro samochód ma byc nowy..... ostatnio kiedy rozwazałem kupno szosówki to merida ważąca  8kg*  kosztowała ok 25 tys zł.... (oczywiscie nie ten rozważałem kupic...)

 

* bez pedałów oczywiscie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, delco napisał:

Faktycznie - choc przyznaję myslałem raczej o cenie nowego roweru skoro samochód ma byc nowy..... ostatnio kiedy rozwazałem kupno szosówki to merida ważąca  8kg*  kosztowała ok 25 tys zł.... (oczywiscie nie ten rozważałem kupic...)

 

* bez pedałów oczywiscie

 

Ostatnimi czasy faktycznie waga troche wzrosla w szosach, bo wiekszosc firm przechodzi na hamulce tarczowe.

Ale za ok 10kPLN+ to juz spokojnie zaczynaja sie oferty <8kg 

https://www.scott.pl/produkt/231/1372/Rower-Foil-20/

Ale w kwestii pakowania roweru do bagaznika to ten 1-2kg roznicy raczej nie sa kuczowe ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Maciej__ napisał:

Ale w kwestii pakowania roweru do bagaznika to ten 1-2kg roznicy raczej nie sa kuczowe

Zdecydowaną róznice robi rozmiar i geometria ramy - bo trekkingu bez zdejmowania kola nie dawało się zapakowac do laguny a i do V70 nie wchodzi ( chyba że kierownica jest opuszczona najniżej) za to szeosówki czy fitnesy mieszczą się.....góral 26 cali takze....

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowaną róznice robi rozmiar i geometria ramy - bo trekkingu bez zdejmowania kola nie dawało się zapakowac do laguny a i do V70 nie wchodzi ( chyba że kierownica jest opuszczona najniżej) za to szeosówki czy fitnesy mieszczą się.....góral 26 cali takze....
Co Wy wiecie o pakowaniu roweru do auta a29a18c41e14c1be0b5a9ec4fb059a39.jpg

Wysłane z mojego Redmi 6 przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 2
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.