Skocz do zawartości

KzAK Nowe auto pod lpg do 100 kPLN. Specyficzne wymagania.


spad

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, delco napisał:

No ale rower szosowy który waży 7 kg kosztuje tyle ile budżet na całe auto.....

Z tego co kiedyś pisał założyciel wątku to jego rower aż tyle nie kosztuje, ale niejedne auto pewnie by kupił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, slawek_l_83 napisał:

Nie wejdzie do Daci tak, kola 29" siodlo bez opiszczania na 188. Grand Espace, do Espaca juz nie wejdzie tak.

Wysłane z mojego Redmi 6 przy użyciu Tapatalka
 

Mniej wiecej takie miałem wyobrazenie o rowerze dla dorosłego faceta w calości w aucie, dlatego wątpiłem, że ogarnie to zwykły kombiak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mniej wiecej takie miałem wyobrazenie o rowerze dla dorosłego faceta w calości w aucie, dlatego wątpiłem, że ogarnie to zwykły kombiak.
Kombiak nie ma opcji, siodlo lub kierownica zawsze beda za wysoko. Gdybym wyciagnal 1-2 siedzenia z tylu to wlozylbym 3-4szt w calosci

Wysłane z mojego Redmi 6 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, czachabrava napisał:

 

Uwierz mi, ze sa tacy :) Auto ma sie podobac przeciez sasiadowi. 

 

No dobra, ale Kia Ceed to nie jest auto dla sasiada ;]

Co innego jakies BMW czy Audi z podstawowym silnikiem, ale tam nie wkladaja wolnossacych 1.4 ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, slawek_l_83 napisał:

Kombiak nie ma opcji, siodlo lub kierownica zawsze beda za wysoko. Gdybym wyciagnal 1-2 siedzenia z tylu to wlozylbym 3-4szt w calosci emoji16.png

Wysłane z mojego Redmi 6 przy użyciu Tapatalka
 

Do sorento wchodzi rower  , rama xl i duże koła więc do kombi też wejdzie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, spad napisał:

 

Znajdzie sie jeszcze na rynku pojazd spelniajacy ponizsze wymagania?

1. Nowy, najlepiej do 90kPLN, ale do 100kPLN przelkne temat jak coś się znajdzie.

2. Musi tolerować lpg, ale klasyczną instalację sekwencyjna, bez dotrysku VI generacji.

3. Kombi lub liftback, który zmieści w środku po złożeniu tylnych foteli rower na leżąco. Rower musi wejść cały, bez ściągania jakiegokolwiek elementu.

4. O wyposażeniu nie pisze, to do ustalania co się zmieści w budżecie jak znajdzie się auto spełniające warunki z 1-3.

 

 

 

Proszę. Gwarancja 5 lat, instalka robiona przez ASO bez utraty gwarancji, bogate wyposażenie. Bonus - wrzucisz 3 rowery a nie jeden. Bagażnik bez składania siedzeń ma 729 litrów. Szwagier powozi, bezawaryjne. Pali 8-9 litrów LPG.

https://www.otomoto.pl/oferta/ssangyong-xlv-rabat-10-000-zl-bogate-wyposazenie-onyx-128-km-mozliwa-instalacja-lpg-ID6CMw2o.html?

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Proszę. Gwarancja 5 lat, instalka robiona przez ASO bez utraty gwarancji, bogate wyposażenie. Bonus - wrzucisz 3 rowery a nie jeden. Bagażnik bez składania siedzeń ma 729 litrów. Szwagier powozi, bezawaryjne. Pali 8-9 litrów LPG.
https://www.otomoto.pl/oferta/ssangyong-xlv-rabat-10-000-zl-bogate-wyposazenie-onyx-128-km-mozliwa-instalacja-lpg-ID6CMw2o.html?
Toż lepiej to niż wypasionego Dustera
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Rado_ napisał:

Toż lepiej to niż wypasionego Dustera emoji44.png

 

Szwagier trzy miesiące łaził od Dustera do tego. Jeździł, porównywał, macał, sprawdzał itp. Wygrał Ssang Yong, a szwagier jest mega upierdliwym klientem i wszystko wyszuka.

Auto jest bardzo dobrze wykonane, nic nie skrzypi, nie trzeszczy, do tych 130 km.h jest bardzo cicho w środku. Jeździ się tym dokładnie tak jak i30 1.4 100KM w tej nowej budzie, identyczna dynamika. Do spokojnej jazdy jak znalazł.

Z nieoczywistych plusów ma pedał gazu jak w starych MB i BMW - "wychodzi" z podłogi, a nie wisi jak w 99% samochodów. Bardzo to lubię.

Bagażnik jest gigantyczny.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, bizz napisał:

 

Proszę. Gwarancja 5 lat, instalka robiona przez ASO bez utraty gwarancji, bogate wyposażenie. Bonus - wrzucisz 3 rowery a nie jeden. Bagażnik bez składania siedzeń ma 729 litrów. Szwagier powozi, bezawaryjne. Pali 8-9 litrów LPG.

https://www.otomoto.pl/oferta/ssangyong-xlv-rabat-10-000-zl-bogate-wyposazenie-onyx-128-km-mozliwa-instalacja-lpg-ID6CMw2o.html?

 

Ale nowy na otomoto jest tylko 1 i z 2018 roku. Oglądałem Korando, ale sami się przyznaje w aso, że nie ogarniam log, choć mają w ofercie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Marcin79 napisał:

@spad 

Ceed

 

Dzisiaj w salonie KIA pani powiedziała, że żaden silnik nie łapie się pod sekwencyjne lpg. Widać muszę wniknąć samemu w temat.

Edytowane przez spad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Maciej__ napisał:

 

No dobra, raczej nie zakladam, ze wydajac 100kPLN ktos chcialby sie przesiasc na auto bez silnika :hehe:

 

 

Jak pojedzie 10s do setki to czemu nie.  :) Nie mam parcia na zakup auta w limicie. Jak można taniej i  coś fajnego to chętnie rozwiąże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, spad napisał:

 

Ale nowy na otomoto jest tylko 1 i z 2018 roku. Oglądałem Korando, ale sami się przyznaje w aso, że nie ogarniam log, choć mają w ofercie.

 

Za takie pieniądze... zobacz też jak to trzyma cenę... Radom ma ich więcej, zadzwoń.

https://www.otomoto.pl/oferta/ssangyong-xlv-wyprzedaz-rocznika-aso-rabaty-do-7500-cena-od-64490-ID6BEjrn.html?

  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, bizz napisał:

 

Za takie pieniądze... zobacz też jak to trzyma cenę... Radom ma ich więcej, zadzwoń.

https://www.otomoto.pl/oferta/ssangyong-xlv-wyprzedaz-rocznika-aso-rabaty-do-7500-cena-od-64490-ID6BEjrn.html?

Jak ja uwielbiam te ogłosznia:

"OPIS I ZDJĘCIA DOTYCZĄ WERSJI WYPOSAŻENIA ONYX (89990 + automatyczna skrzynia biegów - RABAT)"

 

To znaczy, że te niecałe 65 tysiakow za 2018 jest tym z cytatu wyżej i cenie w roku 2020?

Czy to jednak cena podstawowej wersji?

Edytowane przez ZUBERTO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, ZUBERTO napisał:

Jak ja uwielbiam te ogłosznia:

"OPIS I ZDJĘCIA DOTYCZĄ WERSJI WYPOSAŻENIA ONYX (89990 + automatyczna skrzynia biegów - RABAT)"

 

To znaczy, że te niecałe 65 tysiakow za 2018 jest tym z cytatu wyżej i cenie w roku 2020?

Czy to jednak cena podstawowej wersji?

 

To znaczy że jak chcesz kupić to dzwonisz i pytasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 6.03.2020 o 18:45, czachabrava napisał:

Tipo t-jet

 

Oglądałem w weekend Tipo. Niestety jakość wykonania, plastików, wnętrze nie przemawia za wydaniem 75 kPLN na to auto. Tipo można zaakceptować w wersji podstawowej za 44500. Wtedy wiesz, że jest cena i jakość adekwatna do niej. Przy 75 kPLN efekt Dustera. Z zewnątrz ładnie, w środku tandetnie. Nie wiesz wtedy za co płacisz. 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, spad napisał:

 

Oglądałem w weekend Tipo. Niestety jakość wykonania, plastików, wnętrze nie przemawia za wydaniem 75 kPLN na to auto. Tipo można zaakceptować w wersji podstawowej za 44500. Wtedy wiesz, że jest cena i jakość adekwatna do niej. Przy 75 kPLN efekt Dustera. Z zewnątrz ładnie, w środku tandetnie. Nie wiesz wtedy za co płacisz. 

 

Czyli jesteśmy tego samego zdania, kiedyś droższe wersje miały lepsze plastiki. Jakiś czas temu czytałem na forum tipo, ze i w droższych wersjach jest twardy plastik.

Ja bym przełknął jakość wykonania, jakby do 50tys można było kupic podstawową wersje z t-jetem. Swoją drogą to dziwna polityka sprzedazy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, czachabrava napisał:

 

Czyli jesteśmy tego samego zdania, kiedyś droższe wersje miały lepsze plastiki. Jakiś czas temu czytałem na forum tipo, ze i w droższych wersjach jest twardy plastik.

Ja bym przełknął jakość wykonania, jakby do 50tys można było kupic podstawową wersje z t-jetem. Swoją drogą to dziwna polityka sprzedazy.

 

A chyba teraz już można podstawową z t-jetem, choć chyba przekroczy to 50 kpln. Siedziałem w takiej wersji bo kombi w salonie było w bida wersji a hb w lounge. Problem w tym, że różnic nie czułem. To co było widoczne i namacalne to inne radio i pokrętła klimatyzacji. Ale poza tym ten sam czarny plastik z czasów Fiata Uno. I o ile ćwierć wieku temu był akceptowalny, to nie teraz. Za 75 kPLN mam też ofertę na Astrę K kombi 1,4 125 KM, która już wygląda.

Edytowane przez spad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, spad napisał:

 

A chyba teraz już można podstawową z t-jetem, choć chyba przekroczy to 50 kpln. Siedziałem w takiej wersji bo kombi w salonie było w bida wersji a hb w lounge. Problem w tym, że różnic nie czułem. To co było widoczne i namacalne to inne radio i pokrętła klimatyzacji. Ale poza tym ten sam czarny plastik z czasów Fiata Uno. I o ile ćwierć wieku temu był akceptowalny, to nie teraz. Za 75 kPLN mam też ofertę na Astrę K kombi 1,4 125 KM, która już wygląda.

 

Bez wyprzedaży cennikowo za t-jeta w najniższej wersji chcą 66tys, wiec sporo powyżej 50tys. Nie za takie auto.

Pamiętaj, że do 1.4 125 w astrze sekwencji nie założysz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 6.03.2020 o 20:20, spad napisał:

 

Ogólnie kombiaki są na tyle pakowane, że wlozysz cały rower

 

Odrzuciłbym liftbacki i pozostał przy kombi.

W starym C5 (liftback) rower mieścił się bez problemu przy złożonych siedzeniach, ale jednak tylko kierownicą do środka ( w sensie przednim kołem najpierw) bo tak to linia klapy była za nisko dla szerokiej kierownicy roweru, która stałą prawie na sztorc.

Przy kombi tym by się nie trzeba było przejmować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 6.03.2020 o 18:38, spad napisał:

. Musi tolerować lpg, ale klasyczną instalację sekwencyjna, bez dotrysku VI generacji.

 

Bardzo sobie ograniczasz wybór, dzisiaj już prawie nie ma takich aut. Ja bym podszedł do tematu inaczej. Jeżeli tak bardzo zależy Ci na $$$ a masz budżet 100 tys, bo bym kupił coś oszczędnego za 70 tys i nie bawił się w LPG. Np taki Leon kombi 1.0 TSI 115KM powinno się dać kupić za 70-75 tys. pln. A jakąś Megankę pewnie taniej. Zanim spalisz te 30 tys. pln różnicy w porównaniu z czymś na LPG to dużo czasu minie. I nie bawisz się w instalacje, butle, przeglądy, częstsze tankowania. Gaz to już trochę przeszłość

  • Lubię to 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Bardzo sobie ograniczasz wybór, dzisiaj już prawie nie ma takich aut. Ja bym podszedł do tematu inaczej. Jeżeli tak bardzo zależy Ci na $$$ a masz budżet 100 tys, bo bym kupił coś oszczędnego za 70 tys i nie bawił się w LPG. Np taki Leon kombi 1.0 TSI 115KM powinno się dać kupić za 70-75 tys. pln. A jakąś Megankę pewnie taniej. Zanim spalisz te 30 tys. pln różnicy w porównaniu z czymś na LPG to dużo czasu minie. I nie bawisz się w instalacje, butle, przeglądy, częstsze tankowania. Gaz to już trochę przeszłość
Lpg jest fajne gdy sie malo jezdzi ale chce sie tanio jezdzic. Gdy zona smigala Jaworzno-Krakow + jakies rozwozenie dzieci, zakupy to co 1,5-2dni byla tankowac auto, naprawde to wkurzajace jest. Ja u siebie jak zawitam 1x w miesiacu jest dobrze diesel prawie 100l i jezdzi sie i jezdzi...

Wysłane z mojego Redmi 6 przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, maro_t napisał:

 

Bardzo sobie ograniczasz wybór, dzisiaj już prawie nie ma takich aut. Ja bym podszedł do tematu inaczej. Jeżeli tak bardzo zależy Ci na $$$ a masz budżet 100 tys, bo bym kupił coś oszczędnego za 70 tys i nie bawił się w LPG. Np taki Leon kombi 1.0 TSI 115KM powinno się dać kupić za 70-75 tys. pln. A jakąś Megankę pewnie taniej. Zanim spalisz te 30 tys. pln różnicy w porównaniu z czymś na LPG to dużo czasu minie. I nie bawisz się w instalacje, butle, przeglądy, częstsze tankowania. Gaz to już trochę przeszłość

 

Pierwsze podejście zakłada zakup auta z silnikiem pod sekwencję. Założony budżet nie polegał na tym, że w tej cenie jest głównie silnik i jakieś tam wyposażenie. Za taka kasę kompakty są już bogato wyposażone i to też było kryterium. Ponieważ o silniki trudno to patrzę na silniki pod lpg z dotryskiem. A ten wspomniany silnik łyka instalke z dotryskiem, nawet Scale można kupić w salonie z lpg i tym motorem. Aktualnie jest on rozważamy, jak również 1,5 150KM i jeden i drugi w opcji z Octavia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 6.03.2020 o 18:38, spad napisał:

 

Znajdzie sie jeszcze na rynku pojazd spelniajacy ponizsze wymagania?

1. Nowy, najlepiej do 90kPLN, ale do 100kPLN przelkne temat jak coś się znajdzie.

2. Musi tolerować lpg, ale klasyczną instalację sekwencyjna, bez dotrysku VI generacji.

3. Kombi lub liftback, który zmieści w środku po złożeniu tylnych foteli rower na leżąco. Rower musi wejść cały, bez ściągania jakiegokolwiek elementu.

4. O wyposażeniu nie pisze, to do ustalania co się zmieści w budżecie jak znajdzie się auto spełniające warunki z 1-3.

 

Na dzisiaj jedyne co znalazłem to Corolla Hybrid. Ale może jest coś jeszcze?

 

Aha, punkty 1-3 są sztywne, więc bez propozycji "nowych" 4-latkow, małych aut, gdzie wejdzie rower ale po ściągnięciu koła. Tutaj nie ma kompromisow, nowy, lpg, rower w całości.

 

 

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Doblo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, bulla napisał:

Doblo

 

Podziękuj, jeszcze nie planuje rozwodu. 😁

 

A swoją drogą to po ponad 10 latach ponownie zawitałem do aso Fiat i stwierdzam, że tam czas się zatrzymał. Nadal wyglądają jak wyremontowane Polmozbyty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 6.03.2020 o 20:20, spad napisał:

 

Ogólnie kombiaki są na tyle pakowane, że wlozysz cały rower. Meczarnia to żadna przy rowerach o wadze 8-12 kg bo o takich mowa. Tu chodzi o wygodę wkladania całego bez ściągania koła, czy też siodelka. Ja tak od mają do października to potrafię mieć potrzebę wrzucić rower do auta nawet dwa razy w tygodniu. Czasami robię trening rowerowo-biegowy za jednym razem, więc wygoda obsługi jest istotna. Oczywiście można bez tego żyć, ale jak można mieć ten komfort to czemu nie. :)

A nie lepiej kupić "normalne" auto z hakiem i rower zakładać na platformę?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, pakuu1 napisał:

A nie lepiej kupić "normalne" auto z hakiem i rower zakładać na platformę?

 

 

Najlepiej to przeczytac watek od poczatku, zeby sie dowiedziec, ze autor ma juz auto z hakiem i 2 bagazniki :facepalm:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, spad napisał:

 

Pierwsze podejście zakłada zakup auta z silnikiem pod sekwencję. Założony budżet nie polegał na tym, że w tej cenie jest głównie silnik i jakieś tam wyposażenie. Za taka kasę kompakty są już bogato wyposażone i to też było kryterium. Ponieważ o silniki trudno to patrzę na silniki pod lpg z dotryskiem. A ten wspomniany silnik łyka instalke z dotryskiem, nawet Scale można kupić w salonie z lpg i tym motorem. Aktualnie jest on rozważamy, jak również 1,5 150KM i jeden i drugi w opcji z Octavia.

 

to jeszcze ja zapytam czemu nie diesel?

Przy 35-40 kkm rocznie tankowanie LPG to jakaś kara za grzechy

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, bielaPL napisał:

 

to jeszcze ja zapytam czemu nie diesel?

Przy 35-40 kkm rocznie tankowanie LPG to jakaś kara za grzechy

 

Auto w codziennym użytkowaniu robi 50-70 km. Bak lpg starczy na 370 km. Czyli co 5-7 dni tankuję. Czy to tak strasznie często? Ile trwa tankowanie - 5 minut? W trasie tankowanie to żaden problem i tak częściej potrzebuję wyjść z auta rozprostować kości niż co 4h. A co do diesla. We Wrocławiu diesle spalały mi min. 8 litrów. I nie ma zmiłuj się, nie łykam bajek, że diesel to 5 litrów na setkę.

Z drugiej strony zawsze zaskakuje mnie u wielu AK-owiczów ta czyjaś strata czasu na częste tankowanie lpg, a jednocześnie zachwycają się elektrykami, które muszą podpiąć do kabla co drugi dzień a w trasie robić niemalże godzinną przerwę żeby je doładować. Tutaj jest ekstra bo to nowoczesne, a tankowanie lpg co 350-400 km to marnowanie życia na stacjach. 

  • Lubię to 2
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, pakuu1 napisał:

A nie lepiej kupić "normalne" auto z hakiem i rower zakładać na platformę?

 

 

Normalne auto z hakiem już mam. Nowe auto ma zastąpić 3,5-letnią Astrę. Więc chodzi o uzyskanie pewnych funkcjonalności jakie daje kombi przy zachowaniu ekonomii lpg, którą mam teraz. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, maro_t napisał:

 

a ile w takich warunkach pali samochód z LPG?

 

10 lpg po mieście. W trasie w sumie tez 10 lpg w warunkach autostradowych z rowerami na haku. A trasa 1-pasmową krajówką, gdzie latasz maks pod stówkę, trochę zwalniasz to tak z 9 litrów. Ale ogólnie przyjmij 10 litrów na sto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, slawek_l_83 napisał:

Mysle ze z 11-12+ jak diesel lyka 8.
U mnie po miescie 2T Diesel lyka 7,8-8,3 a zony Lpg w tych samych warunkach 12 z tym ze ona ma mniejszy samochod.



Wysłane z mojego Redmi 6 przy użyciu Tapatalka
 

11-12 litrów to Astra łyka jak masz 160 km na liczniku. Ona ma długą skrzynię, 3000 obrotów masz przy 140 km\h.

A nawet jakby odnieść koszty do Twojej prognozy to masz 24 zł do 40 zł. Liczę po średniej cenie rocznej za litr, czyli 2 zł do 5 zł. 

Edytowane przez spad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.