Alien_SC Napisano 6 Marca 2020 Udostępnij Napisano 6 Marca 2020 Witam, czy ktoś ma taki problem w C4 GP I ? Ja tak miałem i nikt nie potrafił tego jednoznacznie zlokalizować. Zawieszenie mega proste, zero luzów a stukanie było. Postanowiłem wymieniać wszystko po kolei. Na pierwszy ogień poszły tuleje metalowo-gumowe bo wyglądały na sparciałe. I efekt był taki, że zawieszenie się usztywniło i zaczęło stukać jeszcze bardziej. Następne w kolejce były amortyzatory i to był strzał w 10. Okazało się że przy ostatniej wymianie amorów sprzedano mi nie do pneumatyka a różnica jest w górnych mocowaniach i tam właśnie pojawiają się styki, które z biegiem czasu są coraz intensywniejsze. Po wymianie na odpowiednie Sachsa nastała cisza. Po 2 latach męczarni wiem, że to nie prawda że TTTM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 27 Marca 2020 Udostępnij Napisano 27 Marca 2020 Dnia 6.03.2020 o 17:45, Alien_SC napisał: Witam, czy ktoś ma taki problem w C4 GP I ? Ja tak miałem i nikt nie potrafił tego jednoznacznie zlokalizować. Zawieszenie mega proste, zero luzów a stukanie było. Postanowiłem wymieniać wszystko po kolei. Na pierwszy ogień poszły tuleje metalowo-gumowe bo wyglądały na sparciałe. I efekt był taki, że zawieszenie się usztywniło i zaczęło stukać jeszcze bardziej. Następne w kolejce były amortyzatory i to był strzał w 10. Okazało się że przy ostatniej wymianie amorów sprzedano mi nie do pneumatyka a różnica jest w górnych mocowaniach i tam właśnie pojawiają się styki, które z biegiem czasu są coraz intensywniejsze. Po wymianie na odpowiednie Sachsa nastała cisza. Po 2 latach męczarni wiem, że to nie prawda że TTTM. na klubie cytrynki jest o tym sporo a to znaczy, że jest coś na rzeczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.