Skocz do zawartości

Dzwon i pytanie - zdjęcia


johny

Rekomendowane odpowiedzi

7 minut temu, johny napisał:

Jakim cudem poduszka kierowcy nie wystrzeliła?

E6BEDF89-08DF-4C0C-9272-D375CCB5E0F0.jpeg

FB91DE6D-AA4D-4D39-9B94-4FFEA245AF28.jpeg

Zbyt małe przeciążanie było. Mi przy takiem dzwonie nie strzeliło:

 

 

PC130234.JPG

PC130230.JPG

Edytowane przez Lupus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi to nie wygląda na sile przeciązenie

Systemy mogły uznać że to jeszcze poniżej granicy odpalania pirotechniki

 

Przy uszkodzeniach przodu byle stłuczka wygląda bardzo dramatycznie (w odróżnieniu od tyłu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Maciej__ napisał:

 

To jest Fiat, tam airbag failure to norma ;) ;]

 

A tam jest Renault, więc....

Śmiałbym się, gdybym nie posiadał CLio2 FL ;)

Tutaj świecąca poducha to norma, do czasu poprawienia kabelków pod siedzeniami ;)

 

Za to Fiaty jakie miałem nigdy nie było problemów z Airbagiem .... żaden nie miał 😄

Edytowane przez wald0
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, johny napisał:

Jakim cudem poduszka kierowcy nie wystrzeliła?

 

 

Patrząc na drugą fotę to widać tam podłużnice przy tym wgięciu przedniego pasa i nie wygląda z daleka, żeby ją wgięło, może dlatego. Druga opcja to taka, że tam poduszek nie ma po poprzednim dzwonie tego auta. ;)

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, paweu napisał:

A to ma znaczenie ?

naturalnie, na podstawie sygnału z czujników (pasy, mata w fotelu) komputer decyduje czy i które poduszki odpala. To nie czasy, kiedy wszystko strzela po kontakcie z krzakami.

1 godzinę temu, johny napisał:

Zapięte 

to za małe przeciążenie, mała prędkość i system uznał, że nie trzeba.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Ozarek napisał:

naturalnie, na podstawie sygnału z czujników (pasy, mata w fotelu) komputer decyduje czy i które poduszki odpala. To nie czasy, kiedy wszystko strzela po kontakcie z krzakami.

 

W moim samochodzie 2012r. podczas wypadku wystrzeliła poduszka pasażera mimo tego, że jechałem sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, paweu napisał:

W moim samochodzie 2012r. podczas wypadku wystrzeliła poduszka pasażera mimo tego, że jechałem sam.

widać nie było czujników w fotelach albo ktoś wyłączył/zdrutował żeby nie brzęczało o zapięcie pasów.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Ozarek napisał:

widać nie było czujników w fotelach albo ktoś wyłączył/zdrutował żeby nie brzęczało o zapięcie pasów.

W starszych autach poduszki odpalały bez względu na zapięcie czy niezapięcie pasów, napinacze pasów również

 

2 godziny temu, johny napisał:

Zapięte 

A napinacze pasów odpaliły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, paweu napisał:

 

W moim samochodzie 2012r. podczas wypadku wystrzeliła poduszka pasażera mimo tego, że jechałem sam.

 

Nie wiem jak to było w 2012 roku, ale wiele pierwszych poduch pasażera wystrzeliwało równocześnie z poduchą kierowcy. Wszystko było na jednym obwodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, amazaque napisał:

A nie jest tak że poniżej jakiejś prędkości przy dzwonie poduszki nie odpalają? Po co mają to robić przy na przykład 30km/h?

Bo w Ciebie jadącego 30km/h może się wpakować ktoś mający 100km/h?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, paweu napisał:

 

A to ma znaczenie ?

Ma.

Jak kupiłem pierwsze Subaru, to było podobnie (może deko mniej) rozwalone. Wszystkie 6 poduszek ok, zato pobita przednia szyba głową kierowcy, połamane lewe plastiki (od kolana) i wygięta kierownica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, volf6 napisał:

A napinacze pasów odpaliły?

Ostatnio mi się w Volvo napinasz włączył, jak na polnej drodze była nagle hopka i samochód podskoczył. W tym momencie pas mocno docisnął mnie do fotela, po czym po kilku sek odpuścił 8].

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, sherif napisał:

Ostatnio mi się w Volvo napinasz włączył, jak na polnej drodze była nagle hopka i samochód podskoczył. W tym momencie pas mocno docisnął mnie do fotela, po czym po kilku sek odpuścił 8].

Co tym pasem steruje? Bo napinacze sa pirotechniczne czyli jednorazowe. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Danielpoz. napisał:

Co tym pasem steruje? Bo napinacze sa pirotechniczne czyli jednorazowe. 

Nie wiem, pewnie to dodatkowy napinacz elektryczny właśnie dla tego typu wydarzeń / stłuczek. Nic nie było słychać, poprostu mocno szarpnął aż się wystraszyłem i po chwili delikatnie się luzował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, ZUBERTO napisał:

Bo w Ciebie jadącego 30km/h może się wpakować ktoś mający 100km/h?

W stojącego na poboczu w sumie też ;]. Ja tego nie wiem, pytam po prostu bo wydaje mi się że poduszki nie strzelają od zera, tylko jest jakieś minimum jakim trzeba jechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, amazaque napisał:

A nie jest tak że poniżej jakiejś prędkości przy dzwonie poduszki nie odpalają? Po co mają to robić przy na przykład 30km/h?

Nie liczy się prędkość a przeciążenie. A co by było jak ty byś jechał 20 a ktoś by Ci wleciał na czołówkę jadąc powiedzmy 80?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, johny napisał:

Jakim cudem poduszka kierowcy nie wystrzeliła?

E6BEDF89-08DF-4C0C-9272-D375CCB5E0F0.jpeg

FB91DE6D-AA4D-4D39-9B94-4FFEA245AF28.jpeg

 

Kosmetyka, więc i przeciążenia odpowiedniego nie było.

Opcja druga, brak poduszek, bo już kiedyś strzelały ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

To jest Fiat, tam airbag failure to norma ;) ;]

bocznych ;l

kostki pod fotelami chyba miały nawet logo VW oprócz Alfa/Fiat w Punto 2 :phi:

Poprawienie styków i później spokój.

Za taka Ibiza... ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam jest lekko wygięta belka zderzaka, zdjęty zderzak, lampy,lekko maska dlatego nie odpaliło.

 

Podobnie uszkodził toyotę mój przyjaciel, poduszki miał na 100% sprawne bo ze trzy miesiące wcześniej ASO je wymieniało w ramach jakiejś akcji serwisowej i też nie odpaliło nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, amazaque napisał:

W stojącego na poboczu w sumie też ;]. Ja tego nie wiem, pytam po prostu bo wydaje mi się że poduszki nie strzelają od zera, tylko jest jakieś minimum jakim trzeba jechać.

Jak masz włączony zapłon, i jest odpowiednie przeciążenie to raczej wystrzelą. Tu nie o prędkość a o przeciążenie chodzi 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Pipper napisał:

bocznych ;l

kostki pod fotelami chyba miały nawet logo VW oprócz Alfa/Fiat w Punto 2 :phi:

Poprawienie styków i później spokój.

Za taka Ibiza... ;)

 

W Punto2 była jedna kontrolka. Miałem 3D, więć ilekroć ktoś na tył wsiadał to wywalało błąd :phi:.

Kostki nie miały logo AFAIR a błąd i tak trzeba było skasować, mimo styku. Czasem też lubił sobie wskoczyć np pod odpięciu aku, no ale to Fiat - "jeszcze nieraz Cię zaskoczy" :hehe:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.