ulik87 Napisano 31 Marca 2020 Udostępnij Napisano 31 Marca 2020 kurde, w obecnych czasach to tylko jezdzenie na ekranie zostaje xD uwielbiam te przelecz bo ma wszystko to, czego wg mnie potrzeba - dobra nawierzchnia, piekne widoki i sporo ciasnych sekcji. w sumie nie jest tak wiele przeleczy (przynajmniej z tych, ktore mialem okazje odwiedzic) ktore posiadaja wszystkie te 3 cechy spedzilem tam calutenki dzien, wyjezdzilem 250km zasuwajac w te i nazad zawolam @andy7 , bedziesz mogl sobie porownac, czy montaz na helmie i rozgladanie sie rzeczywiscie az tak psuje sekwencje. moim zdaniem wrecz poprawia odbior, bo chocby na ciasnych nawrotkach caly czas widac droge, zamiast krzakow no i mimo, ze wiadomo, trzesie bo nie ma zadnej stabiliacji obrazu w kamerce, to nie jest to tak rozpraszajace jak w przypadku montazu bezposrednio na motocyklu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 31 Marca 2020 Udostępnij Napisano 31 Marca 2020 (edytowane) 53 minuty temu, ulik87 napisał: kurde, w obecnych czasach to tylko jezdzenie na ekranie zostaje xD uwielbiam te przelecz bo ma wszystko to, czego wg mnie potrzeba - dobra nawierzchnia, piekne widoki i sporo ciasnych sekcji. w sumie nie jest tak wiele przeleczy (przynajmniej z tych, ktore mialem okazje odwiedzic) ktore posiadaja wszystkie te 3 cechy spedzilem tam calutenki dzien, wyjezdzilem 250km zasuwajac w te i nazad zawolam @andy7 , bedziesz mogl sobie porownac, czy montaz na helmie i rozgladanie sie rzeczywiscie az tak psuje sekwencje. moim zdaniem wrecz poprawia odbior, bo chocby na ciasnych nawrotkach caly czas widac droge, zamiast krzakow no i mimo, ze wiadomo, trzesie bo nie ma zadnej stabiliacji obrazu w kamerce, to nie jest to tak rozpraszajace jak w przypadku montazu bezposrednio na motocyklu. He, he, oczywiscie, ze obraz drga mniej, tyle, ze wszystko zalezy co chcesz w swoim filmie oddac / przekazac !. Majac kamere na helmofonie nigdy nie oddasz prezchxlow jakiemi wybierasz winkle. Generalnie to chyba najpsza przelecz dla motocyklistow ! Notaneme rzut beretem masz Splügen / Motne Spluga ktora pierwszym przejazdem wywolala u mnie spore emocje. San Bernardino jest super, ale i Super daleko. Znacznie blizej masz Andermatt ( najpierw kierunek Ariolo ) i runde bodajsze 69 km gdzie zaliczasz w zaleznosci 4 - 5 przeleczy i mozna naprawde sie wychasac ! Moim zdaniem najlepsza trasa zp z Le Bourg d Oisans do Alpe d'Huez https://www.google.de/maps/place/L'Alpe+d'Huez,+38750+Huez,+Frankreich/@45.0842425,6.0028104,11.98z/data=!4m5!3m4!1s0x478a6b06856c6cdb:0x9e63e54e3531c7ab!8m2!3d45.0923807!4d6.0683611 Tu masz Alpe... Ta trase robilem o 3 minuty krocej W NIemczech masz TO 11 km i192 winkle ! Podoba mi sie Twoja trajektoria jaka przejezdzasz winkle ! Edytowane 31 Marca 2020 przez andy7 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulik87 Napisano 31 Marca 2020 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2020 (edytowane) @andy7 o, stary, na tym wyjezdzie opierdzielilem sporo przeleczy, w tym 3 dni w przeleczanym zaglebiu w okolicach Andermatt (na foto widok z Furki na Grimsel). jednego dnia zrobilem je wszystkie. Grimsel, Furka, Nufenen, Tremola, Gottard, Susten, Oberalp. Uprzednio spedzilem kilka dni w okolicach Martigny i miedzy innymi objechalem dookola Mont Blanc, w tym obie przelecze Bernarda, pozniej przemiscilem sie na dwa dni wlasnie na przelecz San Bernardino i zrobilem objazdowke stamtad przez wspomniany przez Ciebie Splugen (tam jest taka krotka, ale zajebiscie ciasna sekcja po poludniowej stronie juz dosc nisko, mialem tam kupe frajdy) objazd Di Como, i potem Lugano, gdzie zupelnie przypadkowo odkrylem kolejna tak uwielbiana przeze mnie, super ciasna droge biegnaca z ok 1500m z widokiem na Lugano po drugiej stronie jeziora, no bajka! No a potem przemiescilem sie do Livigno i na Stelvio Az tak daleko jak to Alpe d'Huez sie nie zapuszczalem. Staram sie trzymac wysokich gor, poniewaz tak jak wspomnialem, bardzo preferuje ciasne sekcje z nawrotkami. Ta traska z Niemiec, ktora pokazales mnie by nie krecila, poniewaz tam raczej trzeba byc szybkim Jesli chodzi o oddanie przechylow. Stary, z kamerka na helmofonie mozesz wlasnie 'przeklamac' przechyl na plus! U mnie co prawda tego nie widac, bo mam raczej neutralna pozycje w zakretach, ale jesli skladasz sie do srodka zakretu, to efekt bedzie naprawde fajny bo zblizasz sie do jezdni Sprobuj kiedys zamontowac sobie kamerke na baniaku (szczegolnie jesli zalezy Ci na pokazaniu zlozenia i masz tendencje do balansu cialem w zakret), jak Ci sie nie spodoba, to nie bedziesz jej tam zakladal PS. oczywiscie PRZECHYLU jako takiego nie bedzie widac rzecz jasna, ale fajnie widac jak kamera zbliza sie do asfaltu, wiec i efekt predkosci jest przez to lepiej widoczny. no mnie sie cos takiego podoba w kazdym razie Edytowane 31 Marca 2020 przez ulik87 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 31 Marca 2020 Udostępnij Napisano 31 Marca 2020 49 minut temu, ulik87 napisał: @andy7 o, stary, na tym wyjezdzie opierdzielilem sporo przeleczy, w tym 3 dni w przeleczanym zaglebiu w okolicach Andermatt (na foto widok z Furki na Grimsel). jednego dnia zrobilem je wszystkie. Grimsel, Furka, Nufenen, Tremola, Gottard, Susten, Oberalp. Uprzednio spedzilem kilka dni w okolicach Martigny i miedzy innymi objechalem dookola Mont Blanc, w tym obie przelecze Bernarda, pozniej przemiscilem sie na dwa dni wlasnie na przelecz San Bernardino i zrobilem objazdowke stamtad przez wspomniany przez Ciebie Splugen (tam jest taka krotka, ale zajebiscie ciasna sekcja po poludniowej stronie juz dosc nisko, mialem tam kupe frajdy) objazd Di Como, i potem Lugano, gdzie zupelnie przypadkowo odkrylem kolejna tak uwielbiana przeze mnie, super ciasna droge biegnaca z ok 1500m z widokiem na Lugano po drugiej stronie jeziora, no bajka! No a potem przemiescilem sie do Livigno i na Stelvio Az tak daleko jak to Alpe d'Huez sie nie zapuszczalem. Staram sie trzymac wysokich gor, poniewaz tak jak wspomnialem, bardzo preferuje ciasne sekcje z nawrotkami. Ta traska z Niemiec, ktora pokazales mnie by nie krecila, poniewaz tam raczej trzeba byc szybkim Jesli chodzi o oddanie przechylow. Stary, z kamerka na helmofonie mozesz wlasnie 'przeklamac' przechyl na plus! U mnie co prawda tego nie widac, bo mam raczej neutralna pozycje w zakretach, ale jesli skladasz sie do srodka zakretu, to efekt bedzie naprawde fajny bo zblizasz sie do jezdni Sprobuj kiedys zamontowac sobie kamerke na baniaku (szczegolnie jesli zalezy Ci na pokazaniu zlozenia i masz tendencje do balansu cialem w zakret), jak Ci sie nie spodoba, to nie bedziesz jej tam zakladal PS. oczywiscie PRZECHYLU jako takiego nie bedzie widac rzecz jasna, ale fajnie widac jak kamera zbliza sie do asfaltu, wiec i efekt predkosci jest przez to lepiej widoczny. no mnie sie cos takiego podoba w kazdym razie Mysle, ze Twoj wyjazd mozna spokojnie uznac, za udany Jechales moze kiedys trasa Chamonix - Saint Gervais- Les - Bains ? Trasa generalnie cienka poza jednym krotkim odcinkiem na ktorym adrenalina moze calkiem dobrze skoczyc do zenitu. Ciekawostka jest ze na jednym odcinjku drogi masz 3 - rozne oznakowania dozwolonej predkosci 50 dla ciezarowek 70 dla aut 90 dla motorow Gwozdziem programumu jest, ze miedzy jezdniami jest pasemko gor. Miedzy gorami a asfaltem nie ma absolutnie nic ! Asfalt idzie az do samej gory ! droga ma kilka fajnych winkli i lecac lewym pasem, doslownie ocierasz sie o gore. Jeden blöad i selavie ! Bylem tam dwa razy niestety, za drugim razem padal deszcz, wiec doopa zbita byla ! Na trasie Schauinsland niekoniecznie musisz byc szybki. Trasa pozwala na nauke prawidlowej trajektori ale Ty masz to opanowane ! Przy okazji postaram sie zamontowac kamerke na klacie, powinno tez byc lepiej .Gotarda mam filmowane z dwoch perspektyw, na jadnej kamera jest umieszczona na owiewce i lilmuje do tylu. tez fajnie wyglada wlasnie z tym asfaltem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulik87 Napisano 31 Marca 2020 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2020 @andy7 jesli chodzi Ci o ten kawalek dwupasmowki ktorym wyjezdza sie z Chamonix, to go kojarze, ale bardziej z poprzedniego wyjazdu z 2017 roku. Pamietam ze byla taka wijaca sie dwupasmowka dosc stroma momentami i akurat trafilem na moment, ze calkiem sporo ciezarowek jechalo. Ostatnio jednak zboczylem z niej doslownie po kawaleczku, zeby zjechac na jakas lokalna gorska drozke, wijaca sie rownolegle, bo uznalem, ze tak bedzie przyjemniej. Potem w kierunku Beaufort, La Rosiere i na mala przelecz St Bernarda, do Aosty i stamtad nazad do Martigny. Nie wiem czy kojarzysz taki zalew Emosson miedzy Martigny a Chamonix, nad nim wlasnie spedzilem kilka nocy Tak w ogole, to dopiero niedawno przeczytalem gdzies ze kamerki w Szwajcarii sa nielegalne i mozna wyrwac kilka setek frankow mandatu za to dlatego na poczatku podejrzewalem, ze moze umiejscowienie Twojej jest jakos zwiazane z niemieckim prawem Co do linii przejazdu to nie mam tutaj jakiejs wypracowanej techniki oprocz tego, ze staram sie nie skladac za wczesnie w zakret oraz mam zasade zeby nie wyjezdzac poza swoj pas nawet w otwartych zakretach z pelna widocznoscia. Jesli nie jestem w stanie zmiescic sie w swoim pasie, to znaczy ze jade za szybko do swoich umiejetnosci Z tego co widywalem na youtubkach, problem z umieszczeniem kamery na klatce jest taki, ze glownie widac zegary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.