Skocz do zawartości

Toyota, Made in China i robale przetrwaja... - sprzedaz 3/2020


OZI

Rekomendowane odpowiedzi

Gdy wszyscy inni padaja, lud ktorzy ma

1.prace

2.forse

 

dalej kupuje.

 

W zasadzie to nie ma lepszego czasu zeby kupic auto jak masz 1+2.

 

Ale ciekawe, gdy wszyscy w okolo zdychaja -30% sprzedazy, Toyota albo sie na wielu rynkach utrzymuje, albo ma spadek jedno cyfrowy... albo jak u mnie na wsi ma wzrost...

 

A wiec historycznie najgorszy miesiac sprzedazy od krachu w 1982 roku.

 

wyniki.

 

1.Toyota 17,583 sztuk i... 1.6% sprzedazy w gore.

 

2. Mazda 6,819 szt i 29% w dol

 

3. Miss-a-bitch-i 6,002 szt i 40% w dol

 

4. Kia 5,654 sztuk i 6.6% w gore.

 

5. Hyundai 5,306 -31% nie w gore

 

6. GM Holden - wysprzedaz magazynow po odejsciu od RHD - pierwszy raz w gore od lat - 4,992 sztuk, 30% w gore (nie liczy sie niestety)..

 

7. Ford 4,857 sztuk w dol 21%

 

8. Nissan 3,501 sztuk 31% w dol - ciekawe czy Nissan w ogole bedzie istnial w 2021-22

 

9. Honda 3,144 szt, w dol 27%

 

10 .Subaru 3,024 w dol 0.2%

 

11. Marzenie Der Pasnik - .VeeDud 2,870 sztuk w dol 38%.

 

12. Benc Mercedes - 2,638 szt -11%

 

13. Isuzu 2,106 szt -15%

 

14.Wydatki Bedziesz Mial - BMW - 1,607 -24%

 

15. Suzuki 1,371 szt -15%

 

16. Atak Made in China MG - 1,234 sztuk +75.5%

 

c2c0b06a99f89760116c6a0e1b1e367f.jpg

 

17.Audi 999 -30%

 

18.Lexus 670 -17%

 

19.Land Rover 694 w dol 55%.

 

20. Merc Vans 589 szt -13%

 

21. Made in China LDV 509 -6%

 

ced2fb6511ce557e130a109a2611dca3.jpg

 

22. Skoda 417 szt -21%

 

23.Porsche 378 -30%

 

23.Volvo 378 -49%

 

24.Renault 337 - 56%

 

25.RAM 262 + 30%

 

26.Jeep 258 -44%

 

27. Made in China Haval 213 +131%

 

f49e07bafa28ff35183dd09431cae4b1.jpg

 

28. Mini 167 -44%

 

29. Pug 162 47%

 

30. Made in China - Great Wall +67%

 

2b249424c6e2c11691ff155661ed2384.jpg

 

 

A wiec Toyota, generalnie analitycy od bankow mowia, ze jak sie zle dzieje, to lecimy do tego co sprawdzone. Czyli Toyletta, dochodzi zarzadzanie kryzysem, czyli Toyota byla pierwsza dajaca znizki na service, pchajaca sie wszedzie, ze sa otwarci, no i modele pomagaja.

 

Jesli cos przetrwa koniec swiata to

 

af9107c09f1b0d2cd3b854521ddc2bf5.jpg

 

Plus to

 

b575207c6fc535543dc73368b51902d5.jpg

 

Hilux, Land Cruiser, Camry, RAV4, Kluger zabijaja wszystko inne w segmencie.

 

Taxi innych od lat juz ciezko spotkac niz Hybrid, kolejka po RAV4 - min 6 miesiecy czekania,

 

4e3447e3bc807b676addfba406a2bd6d.jpg

 

0fe827c327d15f9ef0d4f55402ef8b64.jpg

 

I mimo, ze jakosc wyklepania produktow spada, to jak widac mozna dalej zyc z dobrze zbudowanych podstaw o niezawodnosci, i dbania o klienta.

 

fed293d29100988a3b719d3ad7043e76.jpg

 

 

Druga ciekawostka to Kia. Od kiedy Kia pojawila sie u mnie na wsi w 1986, pierwszy raz sprzedala wiecej niz Hultaj.

 

Powod, to samo co Toyota, obsluga klienta, 7 lat gwarancji od zderzaka do zderzaka, produkt ktory lud chce, np Seltos 3 miesiace czekania... no i udane kontrakty flotowe, nie ma departamentu policji bez Stinger czy Sorento dzis, na czym i prywatny klient zyska jak na aukcje pojda za 2 lata.

 

eedd8787cc57513f2da54da9fcd66821.jpg

 

c1bd9e0a9351fa67e60bb3678f634ef7.jpg

 

No i tanio, tanio tanio, czyli China idzie na przod, 5 lub 7 lat gwarancji od zderzaka do zderzaka, coraz wiecej dealer-uf, stylistyka ktora sie podoba i coraz wiekszy udzial klepaczy ktorzy robia inne auta np Continental, Bosch etc w ich produktach, plus cena tak ok 1/3 mniej - robi to ze staja sie ciekawa propozycja. To nie te same auta co jeszcze nawrt 3 lata temu.skok.

 

Czyli Cpvid jednak zabija sprzedaz, ale nie wszystkim jednakowo...

 

'Keep safe. Keep calm. And keep your f00king distance.”

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten GW pick up to na bazie Tundry lub RAMa? 

Ich własna konstrukcja, nauczyli się za dwie generacje. Stylistyka ‚ja chce być Toyota’

db41f530c11145f055b4762ec5e39126.jpg


b2e799cd584f83208805576e05fa3916.jpg


5,410 lub 5,602 zależy od wersji dlugosci, 1,934 szerokosci, 3,220 rozstaw. Wnetrze świetne imvho, siedziałem i pierdzialem.

Co ich gubi to silniki IMVHO.

Jeden 2.0l 4cyl Turbo benzyna 200KM + 8s od ZF

Drugi 2.0l Diesel znow 163KM/400Nm

fdb2beca53bbd071f5ff8b5dcccd9907.jpg

0e462af83745696e0c3a72c3c1fc35e1.jpg

d07f30f88dc8ddd7c550f46c9eb380a8.jpg

3961e56fc8087249e3db4d32d4fc772f.jpg

f1d13610a8e6c8cfa164663cbd971a66.jpg

6a89fe7b6ab88e50fd89957212d1453b.jpg

Ale cena, poskładanie, materiały - to imvho jest nie do pobicia.

Kupili dwie fabryki od GM i będą tłuc i zalewać świat.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak te china jakościowo i zderzeniowo? Do czego można to porównać?

Nowe modele po 2018, do wszystkiego,

D czy GM im fabryki zbudowali, know how i resztę etc - po Corona teraz wykupują i mówią Frau Makrele- Mr Obama dziękujemy za sprezentowała technologie ... za free.

Tu masz MG ZS ***** w EuroNCAP




Tu masz LDV D90 ode mnie ze wsi crash test - znow *****




Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wizualnie całkiem ładnie ten GW jeśli chodzi o wnętrze. Co do silników to naprawde dziewne bo nawet w na starym kontynencie są większe. 
Zadziwiajaco ten 2.0l benzyna imvho nie jest taki zly, Diesel nie jezdzilem, nie wiem, ale na papierze nie wyglada za dobrze.

2.0l do pchania tylu kg za duzo zywotnosci nie wrozy imvho, ale czas pokaze.

'Keep safe. Keep calm. And keep your f00king distance.”

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym MG to może być niezły myk - będą to pchać jako angielską markę 

https://mg.co.uk/

 

w UK już cos tam sprzedają

https://carsalesbase.com/europe-mg-zs-2/

cena wychodzi ok 65tyś, czyli porównywalnie do duster 

tylko silniki jak od kosiarki - wolnossący 1.5L i 1.0TB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym MG to może być niezły myk - będą to pchać jako angielską markę 
https://mg.co.uk/
 
w UK już cos tam sprzedają
https://carsalesbase.com/europe-mg-zs-2/
cena wychodzi ok 65tyś, czyli porównywalnie do duster 
tylko silniki jak od kosiarki - wolnossący 1.5L i 1.0TB
Ja sie powaznie zastanawiam, czy GWM lub LDV nie wrzucic na liste zakupow do roboty, szczegolnie teraz, jak ekonomia lezy. Kosztuje jakues $15k (36k PLN) mniej niz podobnej wielkosci Toyota (Kluger/Highlander).

Minusy utrata wartosci, moze sie finansowo nie dodac... ale kawal auta za 75k PLN zeby na ulice wyjechac..

a20c5311dbf13ed58914cfe20c84c345.jpg

48c3e2eb71a219f487ee9b061ae22e62.jpg

b493dc26454a2905ff9c860476ffb989.jpg

a637cac6bc6826f7e7cd7b63e846997d.jpg

b25cd20d3c9d6b012183fc3200e4e6de.jpg



'Keep safe. Keep calm. And keep your f00king distance.”

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, OZI napisał:

Zadziwiajaco ten 2.0l benzyna imvho nie jest taki zly, Diesel nie jezdzilem, nie wiem, ale na papierze nie wyglada za dobrze.

2.0l do pchania tylu kg za duzo zywotnosci nie wrozy imvho, ale czas pokaze.

'Keep safe. Keep calm. And keep your f00king distance.”
 

Jak może być dobry silnik 2.0 do auto które może mieć 1.5t ladowności i 3.5t na haku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak może być dobry silnik 2.0 do auto które może mieć 1.5t ladowności i 3.5t na haku. 

Jak pusty wozisz ;-) laptop z tylu i może z 50kg w paczce

Zgaduje ze tył będzie max 900-950kg ładunku, a ciągniecie jak każdy inny - ‚marketingowe 3.5t’ ale 300kg nacisku na hak, czyli pociągnie jak 2.8l Hilux, czy 3.2l Ranger, z 450Nm (obecnie ma 400Nm).

Zobaczymy. Dopiero wchodzi.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, HARDTECHNO napisał:

@OZI u nas w eu te wynalazki nie wejdą... Typu China. Nie ten czas. . . 

 

dlaczego nie ? skoro jakość już nie odstaje a cena będzie na poziomie daci 

jeśli wejdą z logo MG, zbudują sieć dilerów i serwisów ?

kwestia czasu

korea też się długo przyjmowała 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, HARDTECHNO napisał:

@Koonrad buda vs silnik w eu kontra buda vs silnik w Azja. Wątpię że europejczyk pójdzie po dużego suva z silnikiem pozalsieboze. 

 

 

ten MG nie jest duży - 4.3m, waga 1200kg, akurat wymiar dustera

silnik faktycznie mały, ale mają też 1.3TB chyba z GM więc kwestia czasu

popatrz na stronie 

i to wszystko za cenę od 13tyś funtów, co daje ceny na poziomie daci

 

ten większy 4.5m, 1500kg ma 1.5TB 160KM i cena od 19tys funtów

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ranger 3.2 ma 470Nm z euro6. 
Są jeszcze dostępne u Ciebie 3.2? 
@Danielpoz. Tak 3.2l 5cyl jest, wybierany dalej przez ok 80-85% ludzi, nawet floty, 10-15% to ten nowy Bi-Turbo 2.0l, lud sie na Raptor rzucil, chyba mam z 5-6 na wsi, kazdy identycznie brzydki...

Pozostale 5% to 2.2l Diesel, ale to jest glownie w cennikach i Hrabstwa to kupuja do sprzatania parkow kupuja... napraey drog etc


2fb5f8e8a697a8947b8ce327a9d8dea2.jpg


'Keep safe. Keep calm. And keep your f00king distance.”

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[mention=129025]OZI[/mention] u nas w eu te wynalazki nie wejdą... Typu China. Nie ten czas. . . 
@HARDTECHNO

Wiesz, szczerze nie wiem, dzisiaj wyciagnalem moje 20 letnie Echo na weekend, pojechalem na zakupy, facet przyszedl (tak trzymal sie przepisowe Covid19 1.5m ode mnie) i mowi, ze chce kupic, 'bo straszne czasy nadchodza, a to nawet karaluchy przezyje' - mowil jak ja, usmialem sie i mowie, ze dopiero zrobilem, wiec nie sprzedaje...

Gdzie ten facet ma oczy, zeby takie auto kupic, to przeciez trzeba byc idiota (jak Ozi)...

4153075f530f7ce407912b04666d0ec6.jpg

Wiec, moze sie okazac, ze po robieniu szczuruff doswiadczalnych z nas, China pojdzie na EU, MG w UK to samo sprzedaje. Kwestia teraz, czy wraz z 100,000 ludzi bez roboty w samym przemysle moto w D, dalej bedzie parcie na ograniczenie pierdu do 95g w autach w EU?

Donald juz poslal normy do kibla, razem z papierem, a China zawiesza zeby gospodarke ruszyc..

Bedzie bol d00py greta-kretynow w EU.

3ec52df0e616303c71cc4225edda46cb.jpg

'Keep safe. Keep calm. And keep your f00king distance.”

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, HARDTECHNO napisał:

@Koonrad jak ludzie przerzuca się na suvy będzie trzeba poszerzyć parkingi. Akurat ostatnio.pod Casto dwóch zaparkowało obok siebie Jeden X5 a drugi Hyundai Tucson. Nie umieli wejść do aut tak ciasno. He

 

No niestety, moim nie w każde wolne miejsce da się wjechać i wysiąść. :no:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, OZI napisał:

@Danielpoz. Tak 3.2l 5cyl jest, wybierany dalej przez ok 80-85% ludzi, nawet floty, 10-15% to ten nowy Bi-Turbo 2.0l, lud sie na Raptor rzucil, chyba mam z 5-6 na wsi, kazdy identycznie brzydki...

Pozostale 5% to 2.2l Diesel, ale to jest glownie w cennikach i Hrabstwa to kupuja do sprzatania parkow kupuja... napraey drog etc


2fb5f8e8a697a8947b8ce327a9d8dea2.jpg


'Keep safe. Keep calm. And keep your f00king distance.”
 

Ja kupiłem jednego z ostatnich dostępnych 3.2. Od września 2019 tylko 2 litrowy diesel jest oferowany (spełnia jakieś tam normy) 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem jednego z ostatnich dostępnych 3.2. Od września 2019 tylko 2 litrowy diesel jest oferowany (spełnia jakieś tam normy) 
Ja mialem Mazda BT-50 z tym samym silnik-iem, oprocz wymiany oleju, nie ma wiekszych wad. 5 cylindrow zawsze lepsze niz 4...

f2864e10d6a61c1c602651930b1e2180.jpg

'Keep safe. Keep calm. And keep your f00king distance.”

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety, moim nie w każde wolne miejsce da się wjechać i wysiąść. :no:
 
To jak duze sa miejsca? To jest jakas EU standard, zgaduje...

Parking u mnie na wsi - nie ma probelmow (wiem, wiem :-) )

48fe88cb246afbe31c963ed229eab2ba.jpg18f80954039cea8f8e662abda8b18319.jpg4f45833a81ba9f671fd792466d75afc2.jpg1f71c4e996317e4e1584e0481fae5c36.jpg

'Keep safe. Keep calm. And keep your f00king distance.”

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, OZI napisał:

To jak duze sa miejsca? To jest jakas EU standard, zgaduje...

Parking u mnie na wsi - nie ma probelmow (wiem, wiem 🙂 )

'Keep safe. Keep calm. And keep your f00king distance.”
 

Nie ma EU standardu, jest PL standard minimum 2.50m x 5.00m, droga manewrowa minimum 5.00m.

Kiedys bylo minimum 2.30mx5.00 i droga 5.70m - duzo jest takich parkingow pobudowanych.

 

Dodatkowo wiekszosc sieci supermarketow ma swoje wewnetrzne standardy - tam juz preferują szersze miejsca.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mazda coś lepiej wykonana niż ford? 
Klepane w tej samej fabryce w Thailand, przez te same raczki.

Zawieszenie jest ciut inaczej zrobione, srodek jak w aucie.

Zrobilem BT-50 140k km bez zadnych problemow, jezdzila od 10k service do 10k service, potem pchnalem.

Jesli ci olej beda dobrze wymieniac to silnik nie do zabicia imvho, popmpa nie moze zostac bez olrju na dluzej niz 2minuty, tolerancja Ford jest jeski dobrze pamietam 3 czy 4 min.


Ford zainwestowal w technologie, Mazda w utrzymanie ceny... ale imvho dalej po tylu latach wnetrze ma lepsze, nawet w dotyku.

Stylistyka nie dla kazdego, ale Mazda da sie ponizej 100k PLN 4x4 Dual Cab wyjechac na ulice.

Podobny Ford Ranger XLS z 8-10k PLN wiecej.

9126e99865f1d3ddd29321e07d697de1.jpg



bd6f46371614a8224441d0ca3abf35fa.jpgd51810dc975f32fbaec8f9fe5af7a284.jpg284ce9d13d52e14ae7fb2ad0b99f86bc.jpg7bd222711890029dee717861d994f2f1.jpg

'Keep safe. Keep calm. And keep your f00king distance.”

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, OZI napisał:

To jak duze sa miejsca? To jest jakas EU standard, zgaduje...
Parking u mnie na wsi - nie ma probelmow (wiem, wiem 🙂 )
 

U nas były wyjątkowo wąskie, na zwykłe, nieduże osobówki.

Ostatnio przepisy się zmieniły i nowe mają być szersze.

Dochodzi jeszcze niedokładne parkowanie i zostają wąskie luki, w które SUV nie mieści się.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, OZI napisał:

Wiec, moze sie okazac, ze po robieniu szczuruff doswiadczalnych z nas, China pojdzie na EU, MG w UK to samo sprzedaje. Kwestia teraz, czy wraz z 100,000 ludzi bez roboty w samym przemysle moto w D, dalej bedzie parcie na ograniczenie pierdu do 95g w autach w EU?

 

Ale to ograniczenie przecież jest tylko i wyłącznie po to, by zamknąć rynek przed autami z Chin, Japonii czy USA. To tylko biznes. W obecnej sytuacji, kiedy wszystko jest dozwolone, prawdopodobnie po prostu zrobi się 500% cło na auta spoza Europy (wcześniej nie można było tego zrobić) i wtedy zniesie się wszelkie normy emisji. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Ale to ograniczenie przecież jest tylko i wyłącznie po to, by zamknąć rynek przed autami z Chin, Japonii czy USA. To tylko biznes. W obecnej sytuacji, kiedy wszystko jest dozwolone, prawdopodobnie po prostu zrobi się 500% cło na auta spoza Europy (wcześniej nie można było tego zrobić) i wtedy zniesie się wszelkie normy emisji. 
No fakt, szczerze nie pomyslalem o tym - dalej mysle w(miejmy nadzieje przeszlej juz) globalizacji...

Napewno czekaja nas zmiany, mnie ciekawi czy np EU nie zwiekszy dotacji na EV, ale moze nie byc z czego to raz, a dwa jak wywalisz 100,000 ludzi od VAG, PSA etc to podejrzewam, ze rolnicy i zolte kamizelki w F to beda przy tym bardzo dobrze zachowujacy sie ludzie.



'Keep safe. Keep calm. And keep your f00king distance.”

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, OZI napisał:

No fakt, szczerze nie pomyslalem o tym emoji106.png - dalej mysle w(miejmy nadzieje przeszlej juz) globalizacji...

Napewno czekaja nas zmiany, mnie ciekawi czy np EU nie zwiekszy dotacji na EV, ale moze nie byc z czego to raz, a dwa jak wywalisz 100,000 ludzi od VAG, PSA etc to podejrzewam, ze rolnicy i zolte kamizelki w F to beda przy tym bardzo dobrze zachowujacy sie ludzie.



'Keep safe. Keep calm. And keep your f00king distance.”
 

 

Spokojnie, przemysł się uratuje, pandemia się skończy (wszystko się kiedyś kończy) i trzeba będzie żyć dalej. Europa ma olbrzymie doświadczenie w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych (chociażby II WŚ, kiedy zniszczono fizycznie 90% przemysłu i pewnie z 50% ludzi w wieku produkcyjnym) i jakoś sobie daliśmy radę (i nawet nie jakoś, tylko bardzo dobrze). Będzie ciężko, ale przejdziemy przez to i przemysł motoryzacyjny też przeżyje (ze stratami, oczywiście, ale jednak). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ranger 3.2 ma 470Nm z euro6. 
Są jeszcze dostępne u Ciebie 3.2? 

A, nie jasno napisałem, 400NM ma Great Wall z 2.0l, pracują nad 50Nm więcej na Sierpień u mnie, czyli będą mieli tyle co konkurencja.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, OZI napisał:

Klepane w tej samej fabryce w Thailand, przez te same raczki.

Zawieszenie jest ciut inaczej zrobione, srodek jak w aucie.

Zrobilem BT-50 140k km bez zadnych problemow, jezdzila od 10k service do 10k service, potem pchnalem.

Jesli ci olej beda dobrze wymieniac to silnik nie do zabicia imvho, popmpa nie moze zostac bez olrju na dluzej niz 2minuty, tolerancja Ford jest jeski dobrze pamietam 3 czy 4 min.


Ford zainwestowal w technologie, Mazda w utrzymanie ceny... ale imvho dalej po tylu latach wnetrze ma lepsze, nawet w dotyku.

Stylistyka nie dla kazdego, ale Mazda da sie ponizej 100k PLN 4x4 Dual Cab wyjechac na ulice.

Podobny Ford Ranger XLS z 8-10k PLN wiecej.

9126e99865f1d3ddd29321e07d697de1.jpg



bd6f46371614a8224441d0ca3abf35fa.jpgd51810dc975f32fbaec8f9fe5af7a284.jpg284ce9d13d52e14ae7fb2ad0b99f86bc.jpg7bd222711890029dee717861d994f2f1.jpg

'Keep safe. Keep calm. And keep your f00king distance.”
 

Europa rangery ma z RPA. Serwis co 30tyś km.... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Europa rangery ma z RPA. Serwis co 30tyś km.... 

Ten sam Service na tym samym silniku w SAFO jest co 15,000km. U mnie tez.

Mazda na ten sam silnik ma co 10,000km. Olej tani jest, a silnik sobie pożyje.

Ja już widziałem silniki BMW po 20-30k wymiany oleju... niby nic a jak otworzysz to widzisz....

f7c827fef463c38549860854c772a9bc.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, OZI napisał:


Ten sam Service na tym samym silniku w SAFO jest co 15,000km. U mnie tez.

Mazda na ten sam silnik ma co 10,000km. Olej tani jest, a silnik sobie pożyje.

Ja już widziałem silniki BMW po 20-30k wymiany oleju... niby nic a jak otworzysz to widzisz....

f7c827fef463c38549860854c772a9bc.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

Wymieniam sam, nie czekam do 30tyś. Olej plus ori filtr mniej niż 300zł😎

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwykle 2.0 T

Aż musiałem zobaczyć, czyli w PL są dwa silniki z tego co widzę.

2.0l 130KM - którego u mnie nie ma
I 2.0l BiT - który jest.

U mnie masz 3.

2.2l - 160KM
3.2l 5 cyl 200KM
2.0l BiT - ten sam.

Co mnie totalnie zdziwiło, to PL Ranger ma start/stop! Kosmos.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, rwIcIk napisał:

No niestety, moim nie w każde wolne miejsce da się wjechać i wysiąść. :no:

 

 

Przeciez Tuscon to jest niewiele wiekszy niz i30, a od kombi bedzie pewnie nawet krotszy :)

Edytowane przez Maciej__
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.