marcipio Napisano 16 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2020 Pacjent to Seat Altea XL 1,9 z 2008 roku. Wieczorem wszystko było ok, niewielka przejażdżka żadnych problemów. Rano po przekręceniu kluczyka zapiszczał i po uruchomieniu silnika zaświecił się błąd silnika. Błąd się świecił ale silnik pracował normalnie, żadnych objawów. Po zrobieniu ok 20km po mieście wyłączyłem silnik. Po kilku minutach po przekręceniu kluczyka znów piska a wskazówka temperatury wskoczyła na 130 stopni. Poczekałem trochę uruchomiłem silnik a wskazówka skakała od 90 do 130, wentylator się włączał. Po jakimś czasie wskazówka stanęła na 90 stopniach więc wyruszyłem w trasę. 2x40 km zrobione bez żadnych objawów. W kolejnym dniu błąd się już nie pojawiał, ale wskazówka pływa sobie między 60 a 90 stopni. Ogrzewanie działa normalnie. Robię trasy po 7 km 2 razy dziennie do pracy i zawsze to samo, jak się zagrzeje do 90 stopni to zaczyna pływać 60-90. Czy mogę sam coś sprawdzić co mogłoby nakierować na konkretną przyczynę takiego zachowania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 6 Września 2020 Udostępnij Napisano 6 Września 2020 A maskę otworzyłeś? Czy radośnie ruszyłeś w trasę? Płyn chłodzący jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.