Skocz do zawartości

BMW 330e Plug-In Hybrid


prawoimotoryzacja

Rekomendowane odpowiedzi

16 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał:

Obawiam się, że jednak ten sedan - 480 l- może być jednak zbyt skromny na układ 2+1.

 

Mam w Lexie 480l. Mieszczą się dwie duże walizki plus parę pierdół.

Jadąc na narty na dach poszły tylko narty i buty z kaskami.

 

Jest ciasno, ale bez przesady, latem bezproblemowo się pakujemy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, sherif napisał:

To ma być super czy ma być tanie ?

Bo jak patrzysz ile dostajesz vs ile wydajesz to taki Superb wypadnie lepiej. W A4 akurat siedziałem, bo sam zastanawiałem się nad tym autem, ale bardzo szybko zrezygnowałem. Może to i jest i D, ale jak dla mnie bardzo małe D. Już w salonie jak dzieci wsiadały to uderzały w fotel kierowcy, z tyłu jest tam mało miejsca. Wyposażenie też nie powala (vs cena). Kolega w pracy jako auto firmowe wybrał A4, trochę lepsze wyposażenie 190KM i po rabatach zrobiło się 180kzł. W BMW dostałem spory rabat na GT (kwotowy , nie procentowy) i podobnie ok 170kzł, tylko że GT było przepastne w porównaniu do Audi.

Dlatego IMO nie są w cale takie super. 

A4 to  małe auto 

3gt jest dłuższe wiec z tylu więcej miejsca

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Kiwal napisał:

A to GT to nie jest budowane na płycie z Chińskiej 3er long?

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
 

Niby takie są plotki. Gadałem z gościem w BMW dość obeznanym to nie zaprzeczył i nie potwierdził. Faktem jest, że ma nieporównywalnie więcej miejsca (z tyłu) niż 3ka, i imho porównywalnie czy nawet deko więcej niż 5ka. Akurat auta stały obok w salonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




I odwrotnie - ktoś, kto się jara bmw ogólnie, przecież nie spojrzy na superba. Nawet na takiego 272 KM za 124 tys. PLN (był jakiś czas temu na otomoto).
 


Na przełomie roku szukaliśmy auta dla żony jako następcy po E61 i właśnie myśleliśmy o superbie w tej wersji, po dwóch jazdach próbnych zrezygnowaliśmy, głównie przez to jak się auto prowadzi może w wersji spotrline byłoby lepiej, ale takiej do jazd nie znaleźliśmy


pozdr.

Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał:

Obawiam się, że jednak ten sedan - 480 l- może być jednak zbyt skromny na układ 2+1.

 

Przez 3 lata "przerobiłem" wszystkie nadwozia w serii 3 F3X.

 

3GT - najwygodniejsze dla rodziny 2+2, żadnych problemów z wyjazdem na dłuższy wyjazd, w środku dużo miejsca dla pasażerów

3 sedan - trzeba się ostro gimnastykować z pakowaniem, głównie za sprawą małego otwory w klapie, na wyjazd na narty pojechaliśmy Octavia 2 kombi

3 kombi - pojemność bagażowa pod sufit na poziomie 3 GT, wyjazd na narty  = zapakowanie auta pod sufit i domykanie klapy tak aby nic nie wypadło z bagażnika

 

Z perspektywy użytkowej, najwygodniejsza była GT i jako pierwsze auto w rodzinie w zupełności wystarcza. Jeśli komuś jest tam mało miejsca to polecam Vivaro albo Ducato.

 

Co do prowadzenia to niestety z tych wersji GT prowadzi się najgorzej,  między kombi a sedanem nie ma wielkiej różnicy. Za miesiąc powinienem znowu odebrać kolejną 3GT, tym razem wziąłem zawieszenie regulowane, ciekawe czy będzie lepiej niż w standardzie.

 

Podsumowując, dla 2+1 3 kombi wystarcza w zupełności, dając przy tym dużo frajdy z jazdy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, leszcz napisał:

właśnie myśleliśmy o superbie w tej wersji, po dwóch jazdach próbnych zrezygnowaliśmy, głównie przez to jak się auto prowadzi

4x4 i jeszcze nie to?

Wiadomo, że bmw będzie miał lepsze prowadzenie, ale ja po górskich serpentynach na tyle rzadko się ścigam, że preferuję kanapowatość. Owszem, czasami na łącznej trasie 1400 km zdarzą się ze 4 zakręty, gdzie chciałbym szybciej pojechać, ale wolę na nich odpuścić a za to mieć przez wiele godzin komfort.

Dlatego właśnie target jest tu inny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Polarny napisał:

4x4 i jeszcze nie to?

Wiadomo, że bmw będzie miał lepsze prowadzenie, ale ja po górskich serpentynach na tyle rzadko się ścigam, że preferuję kanapowatość. Owszem, czasami na łącznej trasie 1400 km zdarzą się ze 4 zakręty, gdzie chciałbym szybciej pojechać, ale wolę na nich odpuścić a za to mieć przez wiele godzin komfort.

Dlatego właśnie target jest tu inny.

Superb jest poprawnie prowadzącym się pontonem po drodze i nic poza tym. Jest przeciętnie wyciszony, ma spoko układ kierowniczy, fajne multimedia,  mnóstwo przestrzeni ale nie daje żadnej frajdy z jazdy. Sportline ma moc i to czuć, lecz również nie prowadzi się jakoś super na tle BMW, Audi i Merca różnica jest bardzo duża.

 

Przejedź się BMW 5, nawet biednym 518d, a najlepiej odczujesz jak różne są to samochody.

 

Tu nie chodzi o jazdę po torze, czy górskich super odcinkach. Wsiadasz do auta i jedziesz na pocztę odebrać list. Nagle, nie wiedzieć dlaczego chcesz w zakręcie dodać gazu i poczuć jak tył auta zaczyna pracować. Nagle na rondzie cieszysz się idealnym wyważeniem samochodu. Czujesz, że jedziesz i uczestniczysz w jeździe, a nie tylko, że siedzisz na fotelu i przemieszczasz się z punktu A do B.

 

Edytowane przez prawoimotoryzacja
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, prawoimotoryzacja napisał:

Superb jest poprawnie prowadzącym się pontonem po drodze i nic poza tym. Jest przeciętnie wyciszony, ma spoko układ kierowniczy, fajne multimedia,  mnóstwo przestrzeni ale nie daje żadnej frajdy z jazdy. Sportline ma moc i to czuć, lecz również nie prowadzi się jakoś super na tle BMW, Audi i Merca różnica jest bardzo duża.

 

Przejedź się BMW 5, nawet biednym 518d, a najlepiej odczujesz jak różne są to samochody.

 

Tu nie chodzi o jazdę po torze, czy górskich super odcinkach. Wsiadasz do auta i jedziesz na pocztę odebrać list. Nagle, nie wiedzieć dlaczego chcesz w zakręcie dodać gazu i poczuć jak tył auta zaczyna pracować. Nagle na rondzie cieszysz się idealnym wyważeniem samochodu. Czujesz, że jedziesz i uczestniczysz w jeździe, a nie tylko, że siedzisz na fotelu i przemieszczasz się z punktu A do B.

 

Jak juz pisalem, mialem Superb2 mam teraz A6 c7 i sie serio nie zgadzam.

No chyba ze Superb3 jest tak duzo gorszy niz S2... Ja tam duzej roznicy w prawadzeniu Skody vs Audi nie widze.

BMW nie jezdzilem wiec nie mam porownania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, jaceq napisał:

Jak juz pisalem, mialem Superb2 mam teraz A6 c7 i sie serio nie zgadzam.

No chyba ze Superb3 jest tak duzo gorszy niz S2... Ja tam duzej roznicy w prawadzeniu Skody vs Audi nie widze.

BMW nie jezdzilem wiec nie mam porownania.

Magia znaczka 😂😂🤣 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, prawoimotoryzacja napisał:

Tu nie chodzi o jazdę po torze, czy górskich super odcinkach. Wsiadasz do auta i jedziesz na pocztę odebrać list. Nagle, nie wiedzieć dlaczego chcesz w zakręcie dodać gazu i poczuć jak tył auta zaczyna pracować. Nagle na rondzie cieszysz się idealnym wyważeniem samochodu. Czujesz, że jedziesz i uczestniczysz w jeździe, a nie tylko, że siedzisz na fotelu i przemieszczasz się z punktu A do B.

Ja mam trochę bardziej wysublimowane wymagania dotyczące jazdy. Latanie bokami to dla mnie nuda. Przyjemność sprawia mi taki timing przy dojeżdżaniu do zagęszczenia ruchu, że praktycznie nie muskając gazu ani nie używając hamulca wszystkich wyprzedzam. Do tego osiągi - ale nie te przy ryku silnika, tylko te "od niechcenia" - wciskam gaz do 1/3 i czuć, że zaczynam się przemieszczać względem innych pojazdów w ruchu, mimo że silnik w ogóle nie sprawia dźwiękiem wrażenia, że jest to dla niego wyzwanie.

Nie ten poziom oczekiwań, ale wiem, co masz na myśli.

 

Jeździłem starym E34 525i - kupa niesamowita. Nie wiem, o jakim prowadzeniu mówisz - tu jeszcze smaczku dodawał fakt, że miał szerokie opony i tańcował w koleinach.

Audi A6 C6 - nic ciekawego, podobny do mazdy 6 czy renault safrane. Jedynie stary W124 wywarł na mnie pozytywne wrażenie. No i stary mustang 5.0.

Oczywiście obecne modele to zupełnie co innego, ale przyznaję, że tymi nowszymi nie jeździłem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, prawoimotoryzacja napisał:

Superb jest poprawnie prowadzącym się pontonem po drodze i nic poza tym. Jest przeciętnie wyciszony, ma spoko układ kierowniczy, fajne multimedia,  mnóstwo przestrzeni ale nie daje żadnej frajdy z jazdy. Sportline ma moc i to czuć, lecz również nie prowadzi się jakoś super na tle BMW, Audi i Merca różnica jest bardzo duża.

 

Przejedź się BMW 5, nawet biednym 518d, a najlepiej odczujesz jak różne są to samochody.

 

Tu nie chodzi o jazdę po torze, czy górskich super odcinkach. Wsiadasz do auta i jedziesz na pocztę odebrać list. Nagle, nie wiedzieć dlaczego chcesz w zakręcie dodać gazu i poczuć jak tył auta zaczyna pracować. Nagle na rondzie cieszysz się idealnym wyważeniem samochodu. Czujesz, że jedziesz i uczestniczysz w jeździe, a nie tylko, że siedzisz na fotelu i przemieszczasz się z punktu A do B.

 

Przepraszam ale od kiedy wersja SPORTLINE oznacza większa moc? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, jaceq napisał:

Jak juz pisalem, mialem Superb2 mam teraz A6 c7 i sie serio nie zgadzam.

No chyba ze Superb3 jest tak duzo gorszy niz S2... Ja tam duzej roznicy w prawadzeniu Skody vs Audi nie widze.

BMW nie jezdzilem wiec nie mam porownania.

IMHO S3 prowadzi się znacznie lepiej niż S2. S2 wydał mi się takim kanopowozem na autostrady :). S3 jeździłem z adaptacyjnym zawieszeniem i było całkiem ok, jakoś nie czuć było tej ciężkości/wielkości. Ukł kierowniczy też dość czuły :ok:.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.04.2020 o 15:17, prawoimotoryzacja napisał:

Nie tylko w przedmiocie prowadzenia jest przepaść, ale również wykonania, automatu, napędu, wyciszenia, itd.

Przepraszam uprzejmie, że przerwę na chwilę tę akcję marketingową BMW, ale ta przepaść to chyba tylko z logo na masce i różnicy w cennikach wynika...

Odpalam sobie testy ADAC i widzę:

Superb Style 2.0TDI 190KM 6MT, kombi(!), adaptacyjny zawias, brak bocznych akustycznych szyb: 66,8 dB przy 130 km/h, wrażenie akustyczne: harmonia; komfort i właściwości jezdne ocenione jak w...

320d Luxury Line 190 KM 8AT, adaptacyjny zawias, brak bocznych akustycznych szyb: 67,4 dB, wrażenie akustyczne: ponadprzeciętne szumy powietrza... napęd oceniony wyraźnie lepiej niż w Superbie, ale kogo to dziwi przy takim zestawieniu samych skrzyń, przy czym najpierw trzeba dobrze sięgnąć do kieszeni, żeby był ośmiobiegowy ZF w BMW... Przyznaję, Superba bym nie tknął, bo albo MT albo DSG. Pierwszy prawdziwy samochód segmentu D, jakim bym się przejechał to Mondeo Vignale.

 

Także mi wychodzi, że Superb to przyzwoity segment D, a "trójka" to taki dobry kompaktowy sedan, nic poza tym... 

 

A teraz coś z autopsji.

Miałem Octawię TSI z wypożyczalni - bardzo przyzwoity samochód z przyzwoitą akustyką. Niestety ten egzemplarz miał lekki problem akustyczny - po stronie kierowcy robiła się na autostradzie taka wyraźna struga szumu powietrza. W Insignii i Carensie było to słyszalne jakby u styku przedniej szyby i dachu, poza tym też dobra akustyka.

Patrzę sobie teraz w dane ADAC: Octavia kombi 1.6TDI 110KM: też 66,8 dB, czyli lepiej niż 320d na ósmym biegu...

Znajomy zmienił BMW 3 na nową generację, kilka lat temu, nie znam się - według niego jeszcze przyzwoita akustyka, ale już słyszalnie gorzej niż w poprzedniku...

Inny znajomy nabył nowiutke X3 - szumy wiatru, jakby boczna szyba była nie całkiem domknięta... przeboje z ASO, bitwa o wymianę lusterka i uszczelek... nie wiem jak to się zakończyło, bo kontakt się urwał. Ten sam problem miały niektóre Kugii drugiej generacji, ale to jakby nie ten znaczek, nie ten segment i nie ta półka cenowa...

Edytowane przez 29
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, 29 napisał:

Przepraszam uprzejmie, że przerwę na chwilę tę akcję marketingową BMW, ale ta przepaść to chyba tylko z logo na masce i różnicy w cennikach wynika...

Odpalam sobie testy ADAC i widzę:

Superb Style 2.0TDI 190KM 6MT, kombi(!), adaptacyjny zawias, brak bocznych akustycznych szyb: 66,8 dB przy 130 km/h, wrażenie akustyczne: harmonia; komfort i właściwości jezdne ocenione jak w...

320d Luxury Line 190 KM 8AT, adaptacyjny zawias, brak bocznych akustycznych szyb: 67,4 dB, wrażenie akustyczne: ponadprzeciętne szumy powietrza... napęd oceniony wyraźnie lepiej niż w Superbie, ale kogo to dziwi przy takim zestawieniu samych skrzyń, przy czym najpierw trzeba dobrze sięgnąć do kieszeni, żeby był ośmiobiegowy ZF w BMW... Przyznaję, Superba bym nie tknął, bo albo MT albo DSG. Pierwszy prawdziwy samochód segmentu D, jakim bym się przejechał to Mondeo Vignale.

 

Także mi wychodzi, że Superb to przyzwoity segment D, a "trójka" to taki dobry kompaktowy sedan, nic poza tym... 

 

A teraz coś z autopsji.

Miałem Octawię TSI z wypożyczalni - bardzo przyzwoity samochód z przyzwoitą akustyką. Niestety ten egzemplarz miał lekki problem akustyczny - po stronie kierowcy robiła się na autostradzie taka wyraźna struga szumu powietrza. W Insignii i Carensie było to słyszalne jakby u styku przedniej szyby i dachu, poza tym też dobra akustyka.

Patrzę sobie teraz w dane ADAC: Octavia kombi 1.6TDI 110KM: też 66,8 dB, czyli lepiej niż 320d na ósmym biegu...

Znajomy zmienił BMW 3 na nową generację, kilka lat temu, nie znam się - według niego jeszcze przyzwoita akustyka, ale już słyszalnie gorzej niż w poprzedniku...

Inny znajomy nabył nowiutke X3 - szumy wiatru, jakby boczna szyba była nie całkiem domknięta... przeboje z ASO, bitwa o wymianę lusterka i uszczelek... nie wiem jak to się zakończyło, bo kontakt się urwał. Ten sam problem miały niektóre Kugii drugiej generacji, ale to jakby nie ten znaczek, nie ten segment i nie ta półka cenowa...

daj linka do testow ADAC gdzie jest poziom glosnosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Kiwal napisał:

A to GT to nie jest budowane na płycie z Chińskiej 3er long?

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
 

 

Gdzieś mi się obiło o uszy, że na skróconej płycie BMW 5.

 

11 godzin temu, kanu napisał:

 

Mam w Lexie 480l. Mieszczą się dwie duże walizki plus parę pierdół.

Jadąc na narty na dach poszły tylko narty i buty z kaskami.

 

Jest ciasno, ale bez przesady, latem bezproblemowo się pakujemy :)

 

U mnie opcja pakowania na dach odpada, dlatego te 480 l w sedanie wydaje mi się trudne do ogarnięcia w realu. Chociaż jeżdżąc LC500 jakoś udawało się zapakować do tego małego bagażnika ;)

 

11 godzin temu, Marcin79 napisał:

A4 to  małe auto 

3gt jest dłuższe wiec z tylu więcej miejsca

 

 

Nowa 3 G20 z tyłu ma dużo więcej miejsca na nogi niż poprzednia 3.

 

11 godzin temu, akisel napisał:

A to BMW juz nie daje teraz 5 lat serwisu "w cenie"?

 

 

Zmienili to.

9 godzin temu, leszcz napisał:


 

 


Na przełomie roku szukaliśmy auta dla żony jako następcy po E61 i właśnie myśleliśmy o superbie w tej wersji, po dwóch jazdach próbnych zrezygnowaliśmy, głównie przez to jak się auto prowadzi emoji107.png może w wersji spotrline byłoby lepiej, ale takiej do jazd nie znaleźliśmy emoji53.png


pozdr.

Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka
 

 

 

Panie, nie znasz się, bo tytułowa Skoda prowadzi się równie dobrze...

 

5 godzin temu, jaceq napisał:

Jak juz pisalem, mialem Superb2 mam teraz A6 c7 i sie serio nie zgadzam.

No chyba ze Superb3 jest tak duzo gorszy niz S2... Ja tam duzej roznicy w prawadzeniu Skody vs Audi nie widze.

BMW nie jezdzilem wiec nie mam porownania.

 

A6 C7 jest przede wszystkim nastawione na komfort, ale jest dosyć zwarte w jeździe, chociaż w jego wypadku czuć rozmiar samochodu.  Jaką masz wersję silnikową?

 

4 godziny temu, Polarny napisał:

Ja mam trochę bardziej wysublimowane wymagania dotyczące jazdy. Latanie bokami to dla mnie nuda. Przyjemność sprawia mi taki timing przy dojeżdżaniu do zagęszczenia ruchu, że praktycznie nie muskając gazu ani nie używając hamulca wszystkich wyprzedzam. Do tego osiągi - ale nie te przy ryku silnika, tylko te "od niechcenia" - wciskam gaz do 1/3 i czuć, że zaczynam się przemieszczać względem innych pojazdów w ruchu, mimo że silnik w ogóle nie sprawia dźwiękiem wrażenia, że jest to dla niego wyzwanie.

Nie ten poziom oczekiwań, ale wiem, co masz na myśli.

Oczywiście obecne modele to zupełnie co innego, ale przyznaję, że tymi nowszymi nie jeździłem.

 

 

Jak rozumiem cieszy Cię fakt, że auto przyspiesza i jedzie na wprost. Każdy ma inne oczekiwania oraz priorytety. Jaką wersję Superba posiadasz?

 

4 godziny temu, johny napisał:

Przepraszam ale od kiedy wersja SPORTLINE oznacza większa moc? 

 

Przepraszam, a to mówią o Sportline myślisz o wersji 1.5 150 km, zamiast o "właściwym" Sportline w Superbie?

 

4 godziny temu, hefi napisał:

Wykasowałem wcześniejszego posta ale..

Wydaje mi się, że kolega nie ma pojęcia o czym opowiada, jego stronniczość jest większa niż w wiadomościach na tvpis. Bmw lover? Kto to wogole przeniósł na motokacik?

 

 

Dziękuję za porównania. W którym momencie jestem stronniczy? Idź do salonu przejedź się jednym i drugim samochodem i sam oceń.

 

Tak się składa, że do tej pory nie miałem ani jednego BMW, a tylko Fordy i grupa Vag. Na następcę Leona biorę pod uwagę Leona 4, Audi A4 oraz BMW 3.

 

Jak rozumiem test ponad 70 samochodów przez okres 3 lat, to dla Ciebie jest "nie ma pojęcia o czym opowiada". Każdym z tych samochodów pokonałem dystans od 500 km do 2.000 km. Jak rozumiem masz większe doświadczenie?

 

* w ogóle.

 

58 minut temu, Kiwal napisał:

daj linka do testow ADAC gdzie jest poziom glosnosci.

 

Po lifcie Superb jest niby lepiej wyciszony niż przed.

Model przed liftem powyżej 140 km/h jest bardzo głośny. Przy 160 km/h jest mega głośny huk wiatru opływającego karoserię. Tak samo jest w Octavii. Co ciekawe Karoq oraz Kamiq są fajnie wyciszone.

W BMW G20 dosyć wyraźnie słychać odgłosy opon.

 

Pomiary oczywiście są metodą weryfikacji, lecz odczucia często mówią zupełnie coś innego.

 

__________________________________________________________
Wszystko ma swoją cenę.

Nie mówię, że Skoda robi złe samochody, ale nie można mówić, że są one tak dobre jak premium, bo takie określenie jest bzdurą.

 

To czy jest sens dopłacać do premium, a przede wszystkim czy kogoś na to stać, jest już kwestią bardzo indywidualną.

Generalnie uważam, że nie ma sensu dokładać raz tyle do premium niż cena vaga, lecz jeżeli można kupić premium przy niewielkiej różnicy w cenie pomiędzy dobrze wyposażonym Leonem ST, a BMW serii 3, to jest się nad czym zastanawiać. Oczywiście moje rozważania dotyczą zakupu na DG.

 

Kosz Leona ST FR 1.5 tsi DSG  to ok 120 tys zł minus rabat. daje ok 105 tys zl

Koszt BMW serii 3 2.0 156 automat to koszt 170.000 - rabat daje ok 130 tys zl.

 

Owszem za 140 tys zł mógłbym już kupić Leona w wersji Cupra, albo Passata 2.0 TSI 190 km, lecz jak zawsze każda decyzja jest wypadkową różnych za oraz przeciw.

Edytowane przez prawoimotoryzacja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 130 to bida wersja, nawet foteli niema podgrzewanych , aktywny tempomat AndroidaA itd ?

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-318d-edycja-dla-biznesu-automatyczna-skrzynia-rata-1170-pln-ID6CTN4X.html

 

Leon 2.0 190KM i pewnie odklikane większość z konfiguratorze.

 

Zawsze jest tak bida Premium vs dobrze wyposażone auto dla ludu.

Edytowane przez sdss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, prawoimotoryzacja napisał:

Jak rozumiem cieszy Cię fakt, że auto przyspiesza i jedzie na wprost. Każdy ma inne oczekiwania oraz priorytety. Jaką wersję Superba posiadasz?

Niewiele zrozumiałeś, ale najprościej można to tak podsumować.

Superb II 1.8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, sdss napisał:

Za 130 to bida wersja, nawet foteli niema podgrzewanych , aktywny tempomat AndroidaA itd ?

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-318d-edycja-dla-biznesu-automatyczna-skrzynia-rata-1170-pln-ID6CTN4X.html

 

Leon 2.0 190KM i pewnie odklikane większość z konfiguratorze.

 

Zawsze jest tak bida Premium vs dobrze wyposażone auto dla ludu.

 

Jak to w premium, za wszystko dopłata, chociaż baza i tak jest całkiem spoko. Teraz za ok  135-140 da się wyrwać Leona Cupra ST w ośce.

Czekam na cennik nowego Leona. W tym tyg powinienem go otrzymać, także zobaczymy jak odlecieli z cenami.

Za 2 tyg. mam mieć Leona 4 do testów.

 

3 minuty temu, Polarny napisał:

Niewiele zrozumiałeś, ale najprościej można to tak podsumować.

Superb II 1.8

 

Inaczej nie da się odczytać Twoich słów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, prawoimotoryzacja napisał:
9 minut temu, Polarny napisał:

Niewiele zrozumiałeś, ale najprościej można to tak podsumować.

Superb II 1.8

 

Inaczej nie da się odczytać Twoich słów. 

Nigdy nie zakładaj, że czegoś się nie da tylko dlatego, że tego nie potrafisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Polarny napisał:

Nigdy nie zakładaj, że czegoś się nie da tylko dlatego, że tego nie potrafisz.

Sformułowanie bardzo trafne, lecz czasem warto jednak założyć, że czegoś nie da się inaczej zrozumieć/odczytać, niż poznać faktyczne intencje danej osoby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał:

 

A6 C7 jest przede wszystkim nastawione na komfort, ale jest dosyć zwarte w jeździe, chociaż w jego wypadku czuć rozmiar samochodu.  Jaką masz wersję silnikową?

 

1.8 TFSI -> 190 koni + DSG 7 bieg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał:

Superb jest poprawnie prowadzącym się pontonem po drodze i nic poza tym. Jest przeciętnie wyciszony, ma spoko układ kierowniczy, fajne multimedia,  mnóstwo przestrzeni ale nie daje żadnej frajdy z jazdy. Sportline ma moc i to czuć, lecz również nie prowadzi się jakoś super na tle BMW, Audi i Merca różnica jest bardzo duża.

 

Przejedź się BMW 5, nawet biednym 518d, a najlepiej odczujesz jak różne są to samochody.

 

Tu nie chodzi o jazdę po torze, czy górskich super odcinkach. Wsiadasz do auta i jedziesz na pocztę odebrać list. Nagle, nie wiedzieć dlaczego chcesz w zakręcie dodać gazu i poczuć jak tył auta zaczyna pracować. Nagle na rondzie cieszysz się idealnym wyważeniem samochodu. Czujesz, że jedziesz i uczestniczysz w jeździe, a nie tylko, że siedzisz na fotelu i przemieszczasz się z punktu A do B.

 

 

Musisz przyjąć, że zaliczasz się do wąskiego grona ludzi, która odczuwa to o czym piszesz - większość tylko przemieszcza się, kręci kółkiem i nawet nie czuje kiedy mu powietrze z koła zejdzie i szoruje felgą o ziemię...

 

Tutaj mały psztyczek do BMW - policzyli że 90% ludzi kupujących BMW1 nie ma pojęcia, że to auto tylkonapędowe i nie robi im żadnej różnicy jaki napęd mają w aucie. Więc nowe BMW1 jest przednionapędowe - tańsze w produkcji. Super - zapomnieli że właśnie dla tych 10% ludzi istnieje BMW. Jeszcze kilka lat takich decyzji i BMW stanie się jeszcze jednym Audi, czyli ładniejszym passatem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Vadero napisał:

 Super - zapomnieli że właśnie dla tych 10% ludzi istnieje BMW. Jeszcze kilka lat takich decyzji i BMW stanie się jeszcze jednym Audi, czyli ładniejszym passatem...

 

BMW istnieje przede wszystkim po to, zeby zarabiac ;) :ok:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, Vadero napisał:

Tutaj mały psztyczek do BMW - policzyli że 90% ludzi kupujących BMW1 nie ma pojęcia, że to auto tylkonapędowe i nie robi im żadnej różnicy jaki napęd mają w aucie. Więc nowe BMW1 jest przednionapędowe - tańsze w produkcji. Super - zapomnieli że właśnie dla tych 10% ludzi istnieje BMW. Jeszcze kilka lat takich decyzji i BMW stanie się jeszcze jednym Audi, czyli ładniejszym passatem...

Czyli w końcu poszli po rozum do głowy :) i zrobili to co dawno temu zrobił Mercedes.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zostalo jeszcze im tylko skasowac produkcje moto, w zamian zaczac ciezarowki
 
Ale to całkiem dochodowy biznes dla nich.
GS jeden z lepiej sprzedających się modeli w.EU.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, jaceq napisał:

1.8 TFSI -> 190 koni + DSG 7 bieg

 

Ty tak serio, że nie widzisz różnicy w jeździe względem SS2? A6C7 było, moim zdaniem, jednym z najlepszych modeli Audi ostatnich lat. Stopień dopieszczenia pod względem jakości tego modelu do dnia dzisiejszego robi wrażenie, oczywiście, jeżeli masz pakiet Sline zewnętrzny i wewnętrzny. 

 

8 godzin temu, Vadero napisał:

 

Musisz przyjąć, że zaliczasz się do wąskiego grona ludzi, która odczuwa to o czym piszesz - większość tylko przemieszcza się, kręci kółkiem i nawet nie czuje kiedy mu powietrze z koła zejdzie i szoruje felgą o ziemię...

 

 

Do diaska, przecież jesteśmy na forum, które traktuje o samochodach. Chcesz powiedzieć, że 90% ludzi tego forum nie wie co to przyjemność z jazdy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:

 

Do diaska, przecież jesteśmy na forum, które traktuje o samochodach. Chcesz powiedzieć, że 90% ludzi tego forum nie wie co to przyjemność z jazdy??

Tak właśnie jest. Większości tutaj auto służy do przemieszczania się z punktu A do punktu B. Ja ostatnio przez to całe zamieszanie z wirusem, wybieram dłuższe drogi do i z pracy, żeby chociaż gdzieś kilometrów narobić, bo raz, że szkoda mi auta, które stoi i jeździ tylko krótkie odcinki, a dwa, uwielbiam jeździć, może być ciągiem 1h, 4h, czy 15h.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, prawoimotoryzacja napisał:

(...) Chcesz powiedzieć, że 90% ludzi tego forum nie wie co to przyjemność z jazdy??

 

Mogą też być różne definicje przyjemności. Ja potrafię odróżnić źle prowadzące się auto od dobrze prowadzącego się oraz dobrze prowadzące się od fantastycznie prowadzącego się ale największą przyjemność z jazdy sprawia mi z pozoru monotonna jazda autostradą. Tylko że musi to być przed świtem, auto ma w bagażniku walizki, z tyłu w fotelikach śpią dzieciaki, na fotelu pasażera żona - i jedziemy tak na spotkanie z kolejną wakacyjną przygodą. I to dla jednego może być prawdziwa przyjemność z jazdy, której nie zrozumie ktoś inny, dla kogo dla odmiany przyjemność z jazdy to latanie bokami po torze albo taplanie terenówki w błocie. Ilu ludzi - tyle pomysłów.

:ok:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, prawoimotoryzacja napisał:

Ty tak serio, że nie widzisz różnicy w jeździe względem SS2? A6C7 było, moim zdaniem, jednym z najlepszych modeli Audi ostatnich lat. Stopień dopieszczenia pod względem jakości tego modelu do dnia dzisiejszego robi wrażenie, oczywiście, jeżeli masz pakiet Sline zewnętrzny i wewnętrzny.

 

Serio, nie widze duzej roznicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, prawoimotoryzacja napisał:

Do diaska, przecież jesteśmy na forum, które traktuje o samochodach. Chcesz powiedzieć, że 90% ludzi tego forum nie wie co to przyjemność z jazdy??

 

90% na pewno wie, co to przyjemność, tylko inaczej ją sobie definiuje, i to każdy z osobna na swój własny sposób. Jeździłem w ostatnich latach różnymi nowymi wypustami - od Fiesty/Polo do Audi A5. Każdy z nich dawał przyjemne doznania. Oczywiście są pewne różnice/ograniczenia wynikające z rozmiarów, wygłuszenia, mocy i wyposażenia, ale generalnie ta nowa motoryzacja jest przyjemna. Nie miałem samochodu w rękach, który by źle czy nieprzyjemnie jeździł.

Prowadzenie tylnonapędowego BMW jest jak ulubiona muzyka na sprzęcie klasy high end - na dobrym sprzęcie też "smakuje" (bo musi):phi:  

 

A propos Audi A5: Czy we wszystkich egzemplarzach S-tronic "chrobocze" i słychać na krótko przed zatrzymaniem się, jak klocki próbują zatrzymać tarcze hamulcowe?;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Ryb napisał:

 

Mogą też być różne definicje przyjemności. Ja potrafię odróżnić źle prowadzące się auto od dobrze prowadzącego się oraz dobrze prowadzące się od fantastycznie prowadzącego się ale największą przyjemność z jazdy sprawia mi z pozoru monotonna jazda autostradą. Tylko że musi to być przed świtem, auto ma w bagażniku walizki, z tyłu w fotelikach śpią dzieciaki, na fotelu pasażera żona - i jedziemy tak na spotkanie z kolejną wakacyjną przygodą. I to dla jednego może być prawdziwa przyjemność z jazdy, której nie zrozumie ktoś inny, dla kogo dla odmiany przyjemność z jazdy to latanie bokami po torze albo taplanie terenówki w błocie. Ilu ludzi - tyle pomysłów.

:ok:

 

I ten szum opin i powietrza w SUV :jem: ktory wogole nie nadaje sie do jazdy autostrada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, wujek napisał:

I ten szum opin i powietrza w SUV :jem: ktory wogole nie nadaje sie do jazdy autostrada.

 

Nie wiem, nie znam się, moje SUVy się nadają. Może Ty robisz coś źle?

 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, hefi napisał:
8 godzin temu, wujek napisał:
I ten szum opin i powietrza w SUV :jem: ktory wogole nie nadaje sie do jazdy autostrada.

Interesujące .. Rozwiniesz?

Nie ma czego rozwijac wszyscy polkneliscie jak pelikany. SUV jest wygodny latwiej sie do niego wsiada nieruchawym i niewysportowanym. Latwiej wsadzic dziecko czy ziemie do bagaznika. Moja poprzednia firma robila np tydzien z BMW przed wyborem auta. W garazu byli handlowcy i parenascie samochodow. Zrobilem ta sama trase X3 i 3. Jak dla mnie zwykle niskie auto jest lepsze na autostrady. Lepiej sie prowadzi, lepiej hamuje mozna by dlugo wymieniac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, wujek napisał:

Nie ma czego rozwijac wszyscy polkneliscie jak pelikany. SUV jest wygodny latwiej sie do niego wsiada nieruchawym i niewysportowanym. Latwiej wsadzic dziecko czy ziemie do bagaznika. Moja poprzednia firma robila np tydzien z BMW przed wyborem auta. W garazu byli handlowcy i parenascie samochodow. Zrobilem ta sama trase X3 i 3. Jak dla mnie zwykle niskie auto jest lepsze na autostrady. Lepiej sie prowadzi, lepiej hamuje mozna by dlugo wymieniac.

 

Zapominasz o różnicach między klasami samochodów. W Mercedesie GLS nie będzie przy dużych prędkościach ciszej niż w klasie S ale i tak o niebo lepiej niż np. w Octavii. Z kolei Porsche Macan nie pojedzie w zakrętach lepiej niż 911 ale lepiej od każdego np. Citroena.

Tymczasem właściciele tych przykładowych Octavii i Citroenów zwykle najbardziej drą w Internecie szaty jak to by im przeszkadzała jazda SUVem. Bo nie przyjdzie im do głowy, że są na świecie SUVy robiące i tak wszystko lepiej niż ich auta (oczywiście za odpowiednią cenę ale dalej - da się).

Ty też porównujesz 3 z X3. Oczywiście że w 3 będzie ciszej ale poziom X3 trudno nazwać głośnym bo i tak jest lepiej niż w wielu autach uważanych za komfortowe.

 

Edytowane przez Ryb
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Ryb napisał:

 

Zapominasz o różnicach między klasami samochodów. W Mercedesie GLS nie będzie przy dużych prędkościach ciszej niż w klasie S ale i tak o niebo lepiej niż np. w Octavii. Z kolei Porsche Macan nie pojedzie w zakrętach lepiej niż 911 ale lepiej od każdego np. Citroena.

Tymczasem właściciele tych przykładowych Octavii i Citroenów zwykle najbardziej drą w Internecie szaty jak to by im przeszkadzała jazda SUVem. Bo nie przyjdzie im do głowy, że są na świecie SUVy robiące i tak wszystko lepiej niż ich auta (oczywiście za odpowiednią cenę ale dalej - da się).

Ty też porównujesz 3 z X3. Oczywiście że w 3 będzie ciszej ale poziom X3 trudno nazwać głośnym bo i tak jest lepiej niż w wielu autach uważanych za komfortowe.

Oho zaczynasz swoje wywody. Jaki jest sens porownywac BMW 3 do X5? Nawet jak porownasz BMW 5 do X5 to i tak 5ka pojedzie sie lepiej na autostradzie. Octavia ma swoje kukuraki ze Skody, ktore sa od niej gorsze ale i lepsze pod innymi wzgledami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, wujek napisał:

Oho zaczynasz swoje wywody. Jaki jest sens porownywac BMW 3 do X5? Nawet jak porownasz BMW 5 do X5 to i tak 5ka pojedzie sie lepiej na autostradzie. Octavia ma swoje kukuraki ze Skody, ktore sa od niej gorsze ale i lepsze pod innymi wzgledami.

 

Taki, że ludzie jadący autostradą w takim GLSie śmieją się w kułak z Twoich histerycznych wywodów jak to w SUVach jest głośno i niekomfortowo.

;l

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Ryb napisał:

 

Taki, że ludzie jadący autostradą w takim GLSie śmieją się w kułak z Twoich histerycznych wywodów jak to w SUVach jest głośno i niekomfortowo.

;l

 

Czemu nie kupiles GLS? Przeciez sie z Ciebie smieja, ze jedziesz w kiepskim suvie.

 

Jednak pitolicie Hipolicie. :facepalm: Eska vs nowka X5 vs 5.

 

image.png.6bce1deb15b7402bd37552e91a201195.png

image.png.8104d54d3de5dffa5599aece221e6018.png

image.png.72ccefe2dee2de057f764b0c13179649.png

Edytowane przez wujek
bo ryb jest gupi
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, wujek napisał:

Czemu nie kupiles GLS? Przeciez sie z Ciebie smieja, ze jedziesz w kiepskim suvie.

 

Jednak pitolicie Hipolicie. :facepalm: Eska vs nowka X5 vs 5.

 

image.png.6bce1deb15b7402bd37552e91a201195.png

image.png.8104d54d3de5dffa5599aece221e6018.png

image.png.72ccefe2dee2de057f764b0c13179649.png

 

Nie wiem czy tylko ja odnoszę wrażenie, że Twoje porównanie jest odrobinę tendencyjne, żeby tylko udowodnić to, co tam sobie chcesz udowodnić. Bo tymczasem przy 140:

Audi A6 2.0 TFSI 2017           68.6
BMW 3 318i 2018          

70.8

BMW 5 520d 2018           68.8
Mazda 6 2.5 2016           69.6
Mercedes E 350d stationcar 2017           69.6
Opel Insignia 1.5 2017 4         69.7
Peugeot 508 2.0d 2018           69.8
Renault Talisman 1.6 2018           69.8
Skoda Superb 2.0 2017           69.6
Skoda Octavia 1.4 stationcar 2017           70.6
Volkswagen Passat 1.4 2018           69.8

 

Faktycznie, w Passacie czy Suberbie na autostradzie uszy Ci zapewne krwawią. Przecież to gorzej niż w SUVie!

:hehe:

 

 

I jeszcze żeby Cię wkurzyć - Jaguar w dieslu:

Jaguar F-Pace 2.0d 2017           68.6

 

 

;l

 

                 

 

 

 

 

Edytowane przez Ryb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda mi czasu na dyskusje z osoba, ktora nie potrafi wkleic tekstu EOT. Nie wiem czemu wklejasz jakies dziwne marki. Wspominales, ze w premium SUV jest ciszej. :facepalm: Nie wiem tez dlaczego zakladasz, ze chce Skoda jezdzic. 

Edytowane przez wujek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, wujek napisał:

Szkoda mi czasu na dyskusje z osoba, ktora nie potrafi wkleic tekstu EOT.

 

Dobry argument. Taki merytoryczny.

:ok:

 

3 minuty temu, wujek napisał:

Nie wiem czemu wklejasz jakies dziwne marki. Wspominales, ze w premium SUV jest ciszej. :facepalm: Nie wiem tez dlaczego zakladasz, ze chce Skoda jezdzic. 

 

Jeśli Audi, BMW, Mercedes czy VW to dla Ciebie dziwne marki... To chyba Ty jesteś dziwny. Co by wiele tłumaczyło.

BTW, ten szybki cudak co go chcesz kupić to na 100% będzie głośniejszy od tych SUVów wyżej.

No ale Ty już kiedyś tu darłeś szaty na temat śmiertelnie niebezpiecznej drogi hamowania rzędu 36m, aż okazało się, że Twoja Fiesta hamuje gorzej.

 

Dla mnie jesteś userem typu "trolluję zamiast sprawdzić".

;l

  • Kocham 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma czego rozwijac wszyscy polkneliscie jak pelikany. SUV jest wygodny latwiej sie do niego wsiada nieruchawym i niewysportowanym. Latwiej wsadzic dziecko czy ziemie do bagaznika. Moja poprzednia firma robila np tydzien z BMW przed wyborem auta. W garazu byli handlowcy i parenascie samochodow. Zrobilem ta sama trase X3 i 3. Jak dla mnie zwykle niskie auto jest lepsze na autostrady. Lepiej sie prowadzi, lepiej hamuje mozna by dlugo wymieniac.
Hehe widzę, że razem możecie filmy kręcić z tym kolega od yt
Nie wsiada się łatwiej bo musisz ześlizgnąć się po fotelu bo brakuje side steps
Nie wsadzisz łatwiej dziecka bo ma wielkie drzwi i na parkingu się nie mieści
Ziemniaki łatwiej włożyć do 3ki bo ma niższy próg w bagażniku
Wg tej strony https://www.auto-decibel-db.com/desktop.html mój suv jest cichszy niż 3ka 5tka czy x3 x5 a6 A4 to kolejny Twój argument poszedł się paść.
Jakieś jeszcze masz przemyślenia?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, hefi napisał:

Hehe widzę, że razem możecie filmy kręcić z tym kolega od yt emoji23.pngemoji23.pngemoji23.png
Nie wsiada się łatwiej bo musisz ześlizgnąć się po fotelu bo brakuje side steps
Nie wsadzisz łatwiej dziecka bo ma wielkie drzwi i na parkingu się nie mieści
Ziemniaki łatwiej włożyć do 3ki bo ma niższy próg w bagażniku
Wg tej strony https://www.auto-decibel-db.com/desktop.html mój suv jest cichszy niż 3ka 5tka czy x3 x5 a6 A4 to kolejny Twój argument poszedł się paść.
Jakieś jeszcze masz przemyślenia?

Przemyslenia sa proste :phi: porownalem 5ke do X5ki i 5ka lepsza. Co mi daje porownanie do innych marek? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.