rwIcIk Napisano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2020 Jeżdżę trochę Tucsonem z silnikiem 1.6 wolnossącym. To naprawdę potrafi mało palić. Wystarczy zmieniać biegi zgodnie z podpowiedziami na wyświetlaczu. Skrzynia krótka, więc pusty nawet w miarę się odpycha, i przy niskich prędkościach można jechać na wysokich biegach. Trzeba tylko pamiętać o redukcji, gdy chcemy mocniej przyspieszyć. A tak w ogóle całkiem przyjemne auto, wygodna pozycja za kierownicą. Przeszkadza trochę słabe wygłuszenie wnętrza, silnik słychać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcG Napisano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2020 A ile pali Twój diesel ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 18 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2020 13 minut temu, MarcG napisał: A ile pali Twój diesel ? Ostatnio 6,4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomrad Napisano 21 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2020 Mam i30 1, 6 120KM z manualem 6biegowym.Też mnie zaskoczyło, że na 6, po płaskiej drodze mogę spokojnie jechać 60km/h a nawet trochę mniej, gładko, bez szarpnięć i zejść że spalaniem do 4,8l. Podpowiedź by wrzucić szóstkę pojawia się dopiero koło 70tki. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 21 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2020 13 minut temu, Tomrad napisał: Mam i30 1, 6 120KM z manualem 6biegowym.Też mnie zaskoczyło, że na 6, po płaskiej drodze mogę spokojnie jechać 60km/h a nawet trochę mniej, gładko, bez szarpnięć i zejść że spalaniem do 4,8l. Podpowiedź by wrzucić szóstkę pojawia się dopiero koło 70tki. W Tucsonie niedługo po przekroczeniu 60 km/h już pokazuje, aby wrzucić 6. Po mieście przyspieszam sprawnie na pierwszych biegach, by osiągnąć właściwą prędkość, a potem 5 albo 6 bieg i można się oszczędnie turlać Niestety w trasie, jak już dochodzi do 120 km/h i więcej, to robi się głośno. Widać, że w Tucsonie skrzynia jest bardzo krótko zestopniowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 22 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2020 20 godzin temu, rwIcIk napisał: W Tucsonie niedługo po przekroczeniu 60 km/h już pokazuje, aby wrzucić 6. Po mieście przyspieszam sprawnie na pierwszych biegach, by osiągnąć właściwą prędkość, a potem 5 albo 6 bieg i można się oszczędnie turlać Niestety w trasie, jak już dochodzi do 120 km/h i więcej, to robi się głośno. Widać, że w Tucsonie skrzynia jest bardzo krótko zestopniowana. Diesela popsules, ze Pb jezdzisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 22 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2020 4 minuty temu, wujek napisał: Diesela popsules, ze Pb jezdzisz? Opony chciałem zmienić Ale że coś świszczało pod samochodem, to też zgłosiłem - okazało się że był błąd niskiego ciśnienia paliwa, więc standardowe dla Kia/Hyundai czyszczenie sitka na pompie. Do tego wszedł nowy biuletyn i nowa wersja sprzęgieł, więc wymienili w ramach gwarancji 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietro_M Napisano 23 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2020 Dnia 21.04.2020 o 14:27, Tomrad napisał: Mam i30 1, 6 120KM z manualem 6biegowym.Też mnie zaskoczyło, że na 6, po płaskiej drodze mogę spokojnie jechać 60km/h a nawet trochę mniej, gładko, bez szarpnięć i zejść że spalaniem do 4,8l. Podpowiedź by wrzucić szóstkę pojawia się dopiero koło 70tki. Dobrze, że jednak wybrałem diesla. Przy prędkości 100-120km/h utrzymywanej w trasie jestem w stanie zejść do 5l. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 23 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2020 Dnia 21.04.2020 o 14:44, rwIcIk napisał: W Tucsonie niedługo po przekroczeniu 60 km/h już pokazuje, aby wrzucić 6. Po mieście przyspieszam sprawnie na pierwszych biegach, by osiągnąć właściwą prędkość, a potem 5 albo 6 bieg i można się oszczędnie turlać Niestety w trasie, jak już dochodzi do 120 km/h i więcej, to robi się głośno. Widać, że w Tucsonie skrzynia jest bardzo krótko zestopniowana. W poprzednim GT też w mierę szybko pokazywał, ale wrzucałem przy jakichś 10km/h więcej. Ale raczej nie patrzałem na wskazania... A teraz robi sobie sam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 24 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2020 8 godzin temu, K3 napisał: W poprzednim GT też w mierę szybko pokazywał, ale wrzucałem przy jakichś 10km/h więcej. Ale raczej nie patrzałem na wskazania... A teraz robi sobie sam... Mój też sam robi, ale szybko zmienia i na bardzo niskich obrotach jeździ, jeśli nie dodawać mocnej gazu. A w tamtym, ręcznie, to przyspieszając trzeba ciągnąć wysoko, by jechał, ale gdy już mamy docelową prędkość, to ładnie jedzie już 70 km/h na 6 biegu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.