Skocz do zawartości

Rabaty na premiumy


Ryb

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Filipfm napisał:

 

Wszystko spoko, ale mysle, ze wiekszosc ludzi rozumie Assistance jako pomoc w drodze. Gdy auto stanie bez powodu w srodku nocy w lesie. I wtedy nawet najlepsze assistance bedzie bardziej ass-istance w porownaniu ze sprawnym autem, ktorym sie dojechalo do celu bez przygód. Wiec mowienie, co z tego, ze sie psuja, jak jest assistance, to tak samo jak mowienie - a niech kradną, mam AC. Mowią to na ogol ludzie, ktorym nigdy auta nie ukradli ;) 

 

Może tak być, bo mi się nigdy nie zepsuło więc tak mówię. 

:oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, koNik napisał:

 

swoją drogą nie uważacie że żądanie przez producenta chorych dopłat za większy ekran, elektroniczne zegary czy trochę lepsze oprogramowanie absurdalnych cen w świecie gdzie radio z androidem z chin kosztuje 600zł to taka totalna jazda w kakao bez nawilżenia? ;] Wstydziliby się wypuszczać te małe wykastrowane systemy IMO. Mogę się założyć że bardziej by się opłacało produkować jedną wersję wyposażenia typu MAX do takiego premiuma niż ją różnicować. Ale wtedy małpki miałyby problem z rozróżnieniem która jest równiejsza od innych ;] 

 

Rzecz w tym, że radio z Androidem z Chin jest nieporównywalne z dobrze zintegrowanym i przemyślanym systemem fabrycznym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Ryb napisał:

 

Rzecz w tym, że radio z Androidem z Chin jest nieporównywalne z dobrze zintegrowanym i przemyślanym systemem fabrycznym.

 

zgadza się. Często jest sporo lepsze 😄 dedykowane radia od Chiczyka tez sie integruja z funkcjami auta. A dodatkowo sa otwarte, mozna miec sensowne mapy itp. 

Oczywiscie to nie reguła, ale np czesc nadroidowych infotainmentow w autach jest na andrucie 4. Wiec nawet z hackiem umozliwiajacych instalacje apek spoza listy, trzeba kombinowac z szukaniem apk kompatybilnych z antycznym androidem. Nie mowiac juz o parametrach sprzętowych typu 1 GB RAM, ktory sie zapycha w moment

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Ryb napisał:

 

Tak gwoli ścisłości to X5 jest o klasę niżej od 7. Powinni dać X7.

;]

 

 

W X5 jest więcej miejsca niż w serii 7. X7 ma tyle samo miejsca co X5 jest jednak 7 osobowe, co niby dodaje miejsc siedzących ale ogranicza bagażnik przy rozłożonych tylnych siedzeniach. 

 

X5 jest ładne i fajne a X7 jest brzydkie i bez sensu. 

 

Edytowane przez chojny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, chojny napisał:

W X5 jest więcej miejsca niż w serii 7.

Wczoraj się przeglądałem i powiem prawdę, myślałem że będzie większa różnica, wydaje mi się że w X5 jest ciut więcej. Auto ogólnie fajne, zegary mi tylko nie pasują i jest dużo glosniejszy przy większych prędkościach :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Łukasz___F napisał:

Wczoraj się przeglądałem i powiem prawdę, myślałem że będzie większa różnica, wydaje mi się że w X5 jest ciut więcej. Auto ogólnie fajne, zegary mi tylko nie pasują i jest dużo glosniejszy przy większych prędkościach :ok:

 

Zegary masz przełączone w trybie małej ilości informacji? Bardzo fajna opcja. Masz podaną tylko prędkość cyfrowo, dwa słupki po bokach i nawigacja po środku. 

 

Sprawdź czy masz pakiet wyciszający. Po opuszczeniu przedniej szyby masz pojedyncza szybę (zwykła wersja) lub wyciszoną akustycznie, wyczuwalne palcem jakby dwie szyby połączone. 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, koNik napisał:

 

swoją drogą nie uważacie że żądanie przez producenta chorych dopłat za większy ekran, elektroniczne zegary czy trochę lepsze oprogramowanie absurdalnych cen w świecie gdzie radio z androidem z chin kosztuje 600zł to taka totalna jazda w kakao bez nawilżenia? ;] Wstydziliby się wypuszczać te małe wykastrowane systemy IMO. Mogę się założyć że bardziej by się opłacało produkować jedną wersję wyposażenia typu MAX do takiego premiuma niż ją różnicować. Ale wtedy małpki miałyby problem z rozróżnieniem która jest równiejsza od innych ;] 

Tak jest ze wszystkim. Chińskie felgi np 18" z oponami też są kilka razy tańsze niż te u producenta, mata podgrzewana też :). Osobiście nie widzę w tym nic dziwnego, że chcą na tym zarobić, podobnie jak niektóre marki do dziś mają jakieś absurdalne ceny za updaty map.

 

2 godziny temu, koNik napisał:

ale wybór w tym wypadku generuje niepotrzebne koszty logistyczne, ekologiczne itd. jakby był jeden rodzaj ekranu i zegarów to po prostu byłoby taniej i lepiej dla wszystkich ;] łącznie z planetą ziemią ;] 

Za to marketingowo dobrze wygląda, powywalają co zbędne i moga napisać, że cena od X9' 999zł :) gdzie tak naprawdę coś co ludzi przekona zaczyna się od +10kzł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, sherif napisał:

podobnie jak niektóre marki do dziś mają jakieś absurdalne ceny za updaty map.

Parę lat temu mazda 6 zyczyła sobie za update nawigacji jakieś chore pieniace - 3 tys za pakiet na 3 lata? wtedy jeszcze można bylo kupić tom toma z nawigacją na karcie która pasowała idealnie do mazdy.... cena tom toma z dozywotnia aktualizacja była wyraxnie poniżej 1000 zł...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, koNik napisał:

 

komu jest potrzebna zaślepka i pół ekranu zamiast całego?

Nie dogodzisz robia to samo co z silnikami. Wystarczy soft podmienic i masz 30k w kieszeniu np w BMW. Nikomu sie zaslepka nie przyda ale mozna na tym dobrze zarobic. Nawet tu na forum motoryzacyjnym strasza utrata gwarancji jak olej sam wymienisz a co dopiero inne rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Filipfm napisał:

 

zgadza się. Często jest sporo lepsze 😄 dedykowane radia od Chiczyka tez sie integruja z funkcjami auta. A dodatkowo sa otwarte, mozna miec sensowne mapy itp. 

Oczywiscie to nie reguła, ale np czesc nadroidowych infotainmentow w autach jest na andrucie 4. Wiec nawet z hackiem umozliwiajacych instalacje apek spoza listy, trzeba kombinowac z szukaniem apk kompatybilnych z antycznym androidem. Nie mowiac juz o parametrach sprzętowych typu 1 GB RAM, ktory sie zapycha w moment

Nie ma sensu dyskutowac. Radio w Jagu jest najlepsze i nawigacja fabryczna tez. :phi: Oczywiscie nie wszystkie sie integruja ale widzialem ostatnio jakies takie w golfie co bylo o niebo lepsze od i tak dobrego standarodwego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Łukasz___F napisał:

Wczoraj się przeglądałem i powiem prawdę, myślałem że będzie większa różnica, wydaje mi się że w X5 jest ciut więcej. Auto ogólnie fajne, zegary mi tylko nie pasują i jest dużo glosniejszy przy większych prędkościach :ok:

Zaraz przyjdzie Ryb i udowodni Ci, ze wcale nie jest glosniejszy bo w Mercu GLS jest ciszej. Wiadomo, ze wyzsza buda bedzie glosniejsza choc moja byla szefowa miala X5 i mi sie dobrze tym jezdzilo nawet na autostradzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, wujek napisał:

Zaraz przyjdzie Ryb i udowodni Ci, ze wcale nie jest glosniejszy bo w Mercu GLS jest ciszej. Wiadomo, ze wyzsza buda bedzie glosniejsza choc moja byla szefowa miala X5 i mi sie dobrze tym jezdzilo nawet na autostradzie.

Hmm czy to, ze jest głośnie to nie powód do kolejnego pozwu ? 🤣😂😂🤪

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, wujek napisał:

Nie ma sensu dyskutowac. Radio w Jagu jest najlepsze i nawigacja fabryczna tez. :phi: 

 

 

Ty sobie możesz kpić ale ja nie używam Android Auto mimo że też mam na pokładzie bo wolę system fabryczny. A to o czymś świadczy. Nawigacja jest oparta o Here, więc równie dobra jak to co ściągasz na telefony z Androidem i się cieszysz że takie zajebiste. Do tego mogę zaplanować podróż na smartfonie od drzwi do drzwi i jak wsiądę do auta to auto samo przejmuje nawigowanie a jak wysiądę to kontynuuje je telefon.

Do tego ma funkcje integracji z autem, których AA nigdy mieć nie będzie (np. AA gubi się w tunelu albo nie wie ile masz w baku paliwa i nie zaplanuje Ci tankowań). No i pod względem obsługi i grafiki AA to kompletna porażka - interfejs wygląda jakby go projektowano dla niepełnosprawnych.

 

 

3 minuty temu, wujek napisał:

Oczywiscie nie wszystkie sie integruja ale widzialem ostatnio jakies takie w golfie co bylo o niebo lepsze od i tak dobrego standarodwego.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, chojny napisał:

 

Zegary masz przełączone w trybie małej ilości informacji? Bardzo fajna opcja. Masz podaną tylko prędkość cyfrowo, dwa słupki po bokach i nawigacja po środku. 

 

Sprawdź czy masz pakiet wyciszający. Po opuszczeniu przedniej szyby masz pojedyncza szybę (zwykła wersja) lub wyciszoną akustycznie, wyczuwalne palcem jakby dwie szyby połączone. 

w nocy fajna rzecz.
Hmm mam auto nie premium i mam bez dopłaty 😂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, sherif napisał:

Tak jest ze wszystkim. Chińskie felgi np 18" z oponami też są kilka razy tańsze niż te u producenta, mata podgrzewana też :).

 

Tylko że potem okazuje się, że te chińskie felgi mają też chińskie certyfikaty bezpieczeństwa.

 

1 godzinę temu, sherif napisał:

Osobiście nie widzę w tym nic dziwnego, że chcą na tym zarobić, podobnie jak niektóre marki do dziś mają jakieś absurdalne ceny za updaty map.

 

A to inna kwestia i ewidentne naciąganie klientów. Z drugiej strony - coraz częściej dają pakiet na kilka pierwszych lat, więc pierwszy właściciel nie zna problemu a potem niech się kolejni martwią. Ja sam dostałem abonament na mapy, usługi online, concierge i inne takie na pierwszych kilka lat gratis. A potem to nie mój problem.

 

1 godzinę temu, sherif napisał:

Za to marketingowo dobrze wygląda, powywalają co zbędne i moga napisać, że cena od X9' 999zł :) gdzie tak naprawdę coś co ludzi przekona zaczyna się od +10kzł.

 

Dlatego cena podstawowa w klasie premium oznacza, że będziesz musiał jeszcze co najmniej 50-100k dołożyć w dodatkach.

:ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, wujek napisał:

Zaraz przyjdzie Ryb i udowodni Ci, ze wcale nie jest glosniejszy bo w Mercu GLS jest ciszej. Wiadomo, ze wyzsza buda bedzie glosniejsza choc moja byla szefowa miala X5 i mi sie dobrze tym jezdzilo nawet na autostradzie.

 

Gwoli ścisłości: ja nigdy nie udowadniałem, że w SUVach premium nie jest głośniej niż w limuzynach premium lecz że Twoje udowadnianie, że 68dB zamiast 65dB to okrutny hałas przy którym nie da się jeździć w sytuacji gdy większość normalnych aut ma raczej w okolicach 70dB to jest pieprzenie bez sensu. Owszem, jest głośniej ale nie jest to wada dyskwalifikująca.

:ok:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, chojny napisał:

 

W X5 jest więcej miejsca niż w serii 7. X7 ma tyle samo miejsca co X5 jest jednak 7 osobowe, co niby dodaje miejsc siedzących ale ogranicza bagażnik przy rozłożonych tylnych siedzeniach. 

 

X5 jest ładne i fajne a X7 jest brzydkie i bez sensu. 

 

 

Ja miałem wrażenie, że w X7 jest jednak więcej miejsca - ale może to tylko wrażenie. Inna rzecz, że w X5 nie da się narzekać.

:ok:

 

 

PS. X7 jest brzydkie bo 7 też jest brzydkie. Są konsekwentni.

;]

Edytowane przez Ryb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, sherif napisał:

Tak jest ze wszystkim. Chińskie felgi np 18" z oponami też są kilka razy tańsze niż te u producenta

 

1 minutę temu, Ryb napisał:

Tylko że potem okazuje się, że te chińskie felgi mają też chińskie certyfikaty bezpieczeństwa.

 

Felgi to akurat slaby przyklad, bo oczywiscie mozna kupic chinczyki z plasteliny, ale jest cała masa sprawdzonych producentow felg z całego świata.

Felgi akcesoryjne w wielu markach są sporo drozsze niz jakies naprawde sensowne felgi np od OZ.

I nie wiem jak w innych markach, ale w Japonczykach mowienie o fabrycznych lub akcesoryjnych felgach, że są z lekkich stopów to semantyczne nadużycie. Jako przykład. Hondowskie 17" ważą ponad 11kg, 18ki ponad 12kg. A naprawdę nie jest sztuką kupić markowe felgi, które będą ważyć 30% mniej w podobnej, jak nie niższej kasie. 

 

Zresztą widac to tez w konfiguratorach - zmiana rozmiaru felg (fakt co za tym idzie takze opon) kosztuje czesto tyle ile cały komplet felg na wolnym rynku :) a tu tylko dopłacamy do innego wzoru / rozmiaru.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Ryb napisał:

A to inna kwestia i ewidentne naciąganie klientów. Z drugiej strony - coraz częściej dają pakiet na kilka pierwszych lat, więc pierwszy właściciel nie zna problemu a potem niech się kolejni martwią. Ja sam dostałem abonament na mapy, usługi online, concierge i inne takie na pierwszych kilka lat gratis. A potem to nie mój problem.

Online to można zrozumieć, bo nawet sam koszt Internetu (roaming) ponosi dostawcy usługi, ale mapy to naciąganie. Ja rozumiem, że ktoś na tymi mapami pracował i coś to musi kosztować, ale nie w tyś zł. W Volvo na szczęście są darmowe update od kilku lat, jak jest karta sim w aucie to sam sobie pobiera i instaluje aktualizacje wybranych obszarów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, sherif napisał:

Online to można zrozumieć, bo nawet sam koszt Internetu (roaming) ponosi dostawcy usługi, ale mapy to naciąganie. Ja rozumiem, że ktoś na tymi mapami pracował i coś to musi kosztować, ale nie w tyś zł. W Volvo na szczęście są darmowe update od kilku lat, jak jest karta sim w aucie to sam sobie pobiera i instaluje aktualizacje wybranych obszarów.

 

Yyyy, ale u mnie jest abonament na dostęp do usług online realizowanych częściowo przy pomocy MOJEJ karty SIM.

;l

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Filipfm napisał:

 

 

Felgi to akurat slaby przyklad, bo oczywiscie mozna kupic chinczyki z plasteliny, ale jest cała masa sprawdzonych producentow felg z całego świata.

Felgi akcesoryjne w wielu markach są sporo drozsze niz jakies naprawde sensowne felgi np od OZ.

I nie wiem jak w innych markach, ale w Japonczykach mowienie o fabrycznych lub akcesoryjnych felgach, że są z lekkich stopów to semantyczne nadużycie. Jako przykład. Hondowskie 17" ważą ponad 11kg, 18ki ponad 12kg. A naprawdę nie jest sztuką kupić markowe felgi, które będą ważyć 30% mniej w podobnej, jak nie niższej kasie. 

 

Zresztą widac to tez w konfiguratorach - zmiana rozmiaru felg (fakt co za tym idzie takze opon) kosztuje czesto tyle ile cały komplet felg na wolnym rynku :) a tu tylko dopłacamy do innego wzoru / rozmiaru.

Taki sam to przykład jak i "dopracowanie" zestawów multimedialnych z ChRL :). Cóż CCC.

JA akurat nie mam problemów z felgami bo przy zamawianiu auta proszę o możliwie najmniejsze jakie są, więc nic nie dopłacam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Ryb napisał:

 

Yyyy, ale u mnie jest abonament na dostęp do usług online realizowanych częściowo przy pomocy MOJEJ karty SIM.

;l

 

To dziwne rozwiązanie. U mnie nawet nie wiem gdzie jest sim producenta, instrukcja tylko mówi w jakich krajach usługa działa w jakich nie.

Pozostałe usługi auta jak radio internetowe, czy  wiki działa w oparciu już o mój Internet i moje subskrypcje/konta (jak YT).

Nawet w starym Subaru karta była zabudowana, ale służyła tylko do wzywania pomocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Ryb napisał:

 

Ja miałem wrażenie, że w X7 jest jednak więcej miejsca - ale może to tylko wrażenie. Inna rzecz, że w X5 nie da się narzekać.

:ok:

 

 

PS. X7 jest brzydkie bo 7 też jest brzydkie. Są konsekwentni.

;]

 

X7 to praktycznie brzydsze przedłużone X5.

 

A seria 7 jest ładna. 

Edytowane przez chojny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, sherif napisał:

Taki sam to przykład jak i "dopracowanie" zestawów multimedialnych z ChRL :). Cóż CCC.

 

to bardziej przeciwwaga do niedopracowanych infotainmentów fabrycznych :) czasem chinol za 1000 zł daje duzo wiecej niz seryjny system, ktory jest mocno poblokowany i mimo marketingowego bełkotu, ze jest na androidzie, niewiele z tej otwartosci zostaje. I niby nawigacja jest, ale aktualizowana raz na kwartał albo nawet gorzej ;) a yanosik nadal musi pracowac na telefonie 😄 

 

 

Cytuj

JA akurat nie mam problemów z felgami bo przy zamawianiu auta proszę o możliwie najmniejsze jakie są, więc nic nie dopłacam.

a nie, to spoko. Problem nie istnieje 😄 

Edytowane przez Filipfm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czytam o tych obawach co do tego żeby  w miarę nowe auto rozkraczyło się w polu i oczom nie wierzę - ostatni raz zatrzymałem się na drodze chyba z 20 lat temu, zabrakło mi benzyny w dużym fiacie taty i drugi raz jak mi się rozpięła kula wybieraka biegów w Peugeocie. Przez pozostały czas miałem różne auta, od Fiata do BMW, stare i nowe, ale nigdy nie zdarzyło mi się żeby auto nie było w stanie dojechać o własnych siłach do miejsca przeznaczenia, ewentualnie do warsztatu.

 

Dzisiaj większym problemem logistycznym jest dla mnie odstawienie auta do ASO na obowiązkowy przegląd niż obawa że coś się gdzieś zepsuje tak że auto stanie na amen.

 

Kto z Was, mających auta do 5 lat, miał w ciągu 10 lat problem z dojechaniem na miejsce swoim autem?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, chojny napisał:

 

Opcja, funkcja w sensie, nie opcja wymagająca dopłaty. Nie jest to żaden "night mode" tylko jeden z trybów wyświetlania informacji.  

Pisalem o szybach. Zegary elektroniczne prawie każde to maja, super sprawa.

Edytowane przez sdss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, wujek napisał:

Radio w Jagu jest najlepsze i nawigacja fabryczna tez.

 

Skoro auto najlepsze to zarówno radio, jak i nawigacja też. Czego nie rozumiesz?

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, Ryb napisał:

 

Gwoli ścisłości: ja nigdy nie udowadniałem, że w SUVach premium nie jest głośniej niż w limuzynach premium lecz że Twoje udowadnianie, że 68dB zamiast 65dB to okrutny hałas przy którym nie da się jeździć w sytuacji gdy większość normalnych aut ma raczej w okolicach 70dB to jest pieprzenie bez sensu. Owszem, jest głośniej ale nie jest to wada dyskwalifikująca.

:ok:

 

Udowadniales bez sensu, ze w Octavii jest glosniej niz w SUVie premium. Ale to juz pominales.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Piotrus napisał:

Kto z Was, mających auta do 5 lat, miał w ciągu 10 lat problem z dojechaniem na miejsce swoim autem?

 

Mi w sumie nigdy. Ale ze 5 lat temu rodzina stała na stacji benzynowej w Piwnicznej rozkraczonym, prawie nowym C4. Czekając 2h na assistance. Na mrozie w drugi dzień świąt Bożego Narodzenia. Ja wiem że to się w nowych prawdopodobieństwo takiego zdarzenia jest niskie ale jednak niezerowe. Nowe BMW kolegi @wladmar było kilka razy na lawecie.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, marcindzieg napisał:

 

Mi w sumie nigdy. Ale ze 5 lat temu rodzina stała na stacji benzynowej w Piwnicznej rozkraczonym, prawie nowym C4. Czekając 2h na assistance. Na mrozie w drugi dzień świąt Bożego Narodzenia. Ja wiem że to się w nowych prawdopodobieństwo takiego zdarzenia jest niskie ale jednak niezerowe. Nowe BMW kolegi @wladmar było kilka razy na lawecie.

 

Dzięki za głos .

 

A wiesz może co dokładnie stało się w tym C4 i to akurat na stacji benzynowej? 

 

Akurat też mam C4 II od nowości, po 7 latach jest wreszcie pierwsza usterka - navi nie pokazuje pozycji GPS, prawdopodobnie antenę coś trafiło po myciu karcherem.

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, sherif napisał:

To dziwne rozwiązanie. U mnie nawet nie wiem gdzie jest sim producenta, instrukcja tylko mówi w jakich krajach usługa działa w jakich nie.

Pozostałe usługi auta jak radio internetowe, czy  wiki działa w oparciu już o mój Internet i moje subskrypcje/konta (jak YT).

Nawet w starym Subaru karta była zabudowana, ale służyła tylko do wzywania pomocy.

 

No to ja tak mam, że jedna jest zabudowana i służy do pomocy, serwisu, concierge i lokalizacji auta (co ciekawe, auta bez fabrycznej nawigacji i tak mają system lokalizacyjny). Druga to moja, która obsługuje hotspot, nawigację (mapy, korki etc.) i usługi online (pogoda, plany podróży, rozkłady lotów, dane o parkingach i inne takie). Abonamenty są na obie usługi, więc może być tak, że masz navi ale bez możliwości zaktualizowania map albo hotspot ale auto nie korzysta z Internetu żeby wyświetlić dane o pogodzie.

:bzik:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, format napisał:

 

Skoro auto najlepsze to zarówno radio, jak i nawigacja też. Czego nie rozumiesz?

 

Najlepsze jest Mitsubishi. Udowadniałeś to tyle lat, że jeśli teraz zaczniesz twierdzić co innego to będzie podstawa do uznania, że z Tobą coś nie tak.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, chojny napisał:

X7 to praktycznie brzydsze przedłużone X5.

 

Może to było tylko wrażenie, bo jest większe z zewnątrz.

 

41 minut temu, chojny napisał:

A seria 7 jest ładna. 

 

Też ma tego przerośniętego, brzydkiego grilla.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, wujek napisał:

Udowadniales bez sensu, ze w Octavii jest glosniej niz w SUVie premium. Ale to juz pominales.

 

Nie w Octavii tylko w Superbie i Passacie. W Octavii oczywiście też, ale skoro ich użytkownicy masowo nie spychają aut ze skarpy z uwagi na niezdatność do użytku to chyba jednak te 70dB to jeszcze nie tak źle, a te 68dB w SUVach premium to wręcz dobrze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Ryb napisał:

Może to było tylko wrażenie, bo jest większe z zewnątrz.

 

Dokładnie tak jest. Auto jest gigantyczne ale w sumie szerokość i wysokość masz jak w X5 a przybiera na długości przez co traci proporcje. 

 

To samo masz z GLE i GLS. GLE ładny, GLS brzyyyydal. 

 

13 minut temu, Ryb napisał:

Też ma tego przerośniętego, brzydkiego grilla.

 

Ja tam się przyzwyczaiłem i mi się podoba. 

 

 

Edytowane przez chojny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Piotrus napisał:

A wiesz może co dokładnie stało się w tym C4 i to akurat na stacji benzynowej? 

Nie mam pojęcia. Tam jest obok cmentarz i się parkuje obok stacji. Przyjechaliśmy, odwiedziliśmy cmentarz, pojechaliśmy na rynek, wróciliśmy. A oni dalej stali i czekali na assistance. Powiedzieli mi tylko że się zepsuł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Ryb napisał:

 

Nie w Octavii tylko w Superbie i Passacie. W Octavii oczywiście też, ale skoro ich użytkownicy masowo nie spychają aut ze skarpy z uwagi na niezdatność do użytku to chyba jednak te 70dB to jeszcze nie tak źle, a te 68dB w SUVach premium to wręcz dobrze.

 

Nie widze w tym logiki jak zawsze piszesz tak zeby wyszlo na Twoje. Dla mnie EOT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, chojny napisał:

Dokładnie tak jest. Auto jest gigantyczne ale w sumie szerokość i wysokość masz jak w X5 a przybiera na długości przez co traci proporcje. 

To samo masz z GLE i GLS. GLE ładny, GLS brzyyyydal. 

 

Ale w tym drugim jest dużo więcej miejsca, zwłaszcza w bagażniku. Gdzieś te dodatkowe centymetry musiały pójść. Inna rzecz, że IMO GLE ma niezgrabny tył i GLS ma przez to lepsze proporcje. W BMW jest inaczej, bo X5 jest zgrabna i wydłużanie jej nic nie poprawiło.

 

6 minut temu, chojny napisał:

Ja tam się przyzwyczaiłem i mi się podoba. 

 

 

Pamiętam jak do iDrive ludzie nie umieli się przyzwyczaić, do stylistyki Chrisa Bangle'a też nie umieli się przyzwyczaić ale w końcu jakoś się udało. Duże grille też się kiedyś przyjmą.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, marcindzieg napisał:

Konsjeża masz?  ;]

 

No, dali podobno jakiś concierge service ale chyba wszyscy teraz dają. A przynajmniej BMW i Mercedes o ile mi wiadomo. Jednak nie korzystam - sam też mam dostęp do Google.

;l

Edytowane przez Ryb
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ja cos pisalem o rankingu ilosci sprzedanych samochodow?
Ty wspomniałeś o ilości miejsca w XC60 i słabych siągach podstawowego silnika w XC60 (oprócz najsłabszego, jest jeszcze z 5 opcji silników do wyboru)
ja piszę. że wspomniany przez Ciebie CRV nie grzeszy a ni osiągam (nawet za dopłatą)i, a ni nie jest największy w swojej klasie, a już napewnio nie jest najtańszy 
a na swiecie, pewnie RAV4 sprzedaje sie więcej niż CRV? nie wiem, strzelam. oglądałem / jeździełm  i to i to - nie jestem targetem chyba  
Nie czytałeś wcześniejszych postów co? Nie chce mi się nawet tłumaczyć
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, Ryb napisał:

 

Nie w Octavii tylko w Superbie i Passacie. W Octavii oczywiście też, ale skoro ich użytkownicy masowo nie spychają aut ze skarpy z uwagi na niezdatność do użytku to chyba jednak te 70dB to jeszcze nie tak źle, a te 68dB w SUVach premium to wręcz dobrze.

 

 

za to Superb jest jednym z najczestszych gosci firm robiących wygłuszenia w autach :) wiec chyba jednak komus przeszkadza. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Filipfm napisał:

 

No wlasnie niemozliwe, bo przeciez nikomu nie przeszkadza hałas 😄 a jednak. Drugim z liderow jest ponoc Mazda 6 ;) 

 

Nie no. Hałas przeszkadza. Tylko ponoć to najlepsze z aut. Lepsze od wszystkich premium. Tak tu czytałem ;]

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

za to Superb jest jednym z najczestszych gosci firm robiących wygłuszenia w autach wiec chyba jednak komus przeszkadza. 

70db to już uszy puchną

I tak jak[mention=134499]Ryb[/mention] wspominał, w porównaniu z 67db premium suv to jest przepaść.

 

Ktoś tu jeszcze jest niekonsekwenty

Raz mówi, że suv się nie nadaje na autostrady a później, że x5 fajne mu się jechało po niej

@Filipfm Mówiłeś o czujnikach, swiatelkach, kamerach. Do tego trzeba jeszcze dorzucić oprogramowanie.

Ja np odkryłem wczoraj, że u mnie światełka w suficie można włączyć dotykając lampki zamiast naciskając fizyczny guzik obok, ktoś to musiał wymyślić i zaprojektować

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Filipfm napisał:

 

za to Superb jest jednym z najczestszych gosci firm robiących wygłuszenia w autach :) wiec chyba jednak komus przeszkadza. 

 

Co ciekawe, Passat i Arteon są głośniejsze. Co jeszcze ciekawsze, w Superb TDI jest ciszej.

 

 

2017 Superb 2.0 dB
idle 48.9
55 mph 57.8
65 mph 61.5
70 mph 65.3
75 mph 66.2
85 mph 69.6
   
50 km/h 61.6
80 km/h 65.6
100 km/h 66.0
120 km/h 66.4
140 km/h 69.6

 

2017 Superb 2.0 TDI dB
idle 45.9
55 mph 58.8
65 mph 62.0
70 mph 65.3
75 mph 66.2
85 mph 69.6
   
50 km/h 62.1
80 km/h 65.5
100 km/h 65.9
120 km/h 66.3
140 km/h 69.6

 

 

2017 Arteon 2.0 dB
idle 50.8
55 mph 58.8
65 mph 61.5
70 mph 64.3
75 mph 66.2
85 mph 69.6
   
50 km/h 61.6
80 km/h 64.5
100 km/h 64.9
120 km/h 66.3
140 km/h 69.6

 

2017 Arteon 2.0 D dB
idle 42.9
55 mph 54.0
65 mph 60.0
70 mph 66.3
75 mph 68.7
85 mph 70.8
   
50 km/h 60.1
80 km/h 66.8
100 km/h 67.6
120 km/h 69.0
140 km/h 70.8

 

2016 Passat 2.0 TDI dB
idle 37.1
55 mph 51.6
65 mph 57.9
70 mph 66.3
75 mph 68.7
85 mph 69.8
   
50 km/h 58.1
80 km/h 66.9
100 km/h 67.8
120 km/h 69.0
140 km/h 69.8

 

I dla porównania SUV

 

2018 Touareg 3.0 D dB
idle 52.1
55 mph 57.6
65 mph 61.9
70 mph 63.8
75 mph 66.2
85 mph 67.8
   
50 km/h 62.0
80 km/h 64.1
100 km/h 64.5
120 km/h 66.4
140 km/h 67.8

 

I jeszcze jeden, bo to najciekawsze:

 

2017 Kodiaq 1.4 dB
idle 36.3
55 mph 53.8
65 mph 59.7
70 mph 63.8
75 mph 69.3
85 mph 69.4
   
50 km/h 59.7
80 km/h 64.1
100 km/h 64.8
120 km/h 66.5
140 km/h 69.2

 

Edytowane przez Ryb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.