Skocz do zawartości

C4 P lub GP - jakie wady wychodzą ?


iwik

Rekomendowane odpowiedzi

Interesuje mnie Picasso lub GP z 4-5 latków, bo pojawia się więcej używek w akceptowalnych cenach. Pewnie 1.6HDI lub 2.0 HDI, ewentualnie 1.2.

Silnik 1.6HDI miałem, więc wiem czego się po nim spodziewać. 2.0 i 1.2 tylko z forów.

Czy wychodzą jakieś kwasy w mechanice lub elektronice po paru latach użytkowania, na które należy zwrócić uwagę (oprócz tego z ekranem dotykowym, o który pyta kolega w wątku obok ;) ) ?

Jak się trzyma wnętrze w normalnym użytkowaniu, coś wkurza (oprócz obłsugi dotykiem), klekocze, trzeszczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, iwik napisał:

Interesuje mnie Picasso lub GP z 4-5 latków, bo pojawia się więcej używek w akceptowalnych cenach. Pewnie 1.6HDI lub 2.0 HDI, ewentualnie 1.2.

Silnik 1.6HDI miałem, więc wiem czego się po nim spodziewać. 2.0 i 1.2 tylko z forów.

Czy wychodzą jakieś kwasy w mechanice lub elektronice po paru latach użytkowania, na które należy zwrócić uwagę (oprócz tego z ekranem dotykowym, o który pyta kolega w wątku obok ;) ) ?

Jak się trzyma wnętrze w normalnym użytkowaniu, coś wkurza (oprócz obłsugi dotykiem), klekocze, trzeszczy?

 

Ja mam z 2016 i nic nie padlo jeszcze oprocz dotyku.

Ale ja mam 66k przebiegu.

2.0hdi z chipem na 200KM i automatem. Szybkie auto rodzinne. Nerwy passatow, octavi i bmw niesamowite :)

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, PawelWaw napisał:

2.0hdi z chipem na 200KM i automatem. Szybkie auto rodzinne.

 

Na mocy mi tak bardzo nie zależy, już wyrosłem z wyścigów, bardziej na tym, żebym nie musiał otwierać za często maski i odwiedzać serwisów.

Choć konfiguracja 2.0hdi + automat oczywiście wiem, że najprzyjemniej będzie jeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, iwik napisał:

 

Na mocy mi tak bardzo nie zależy, już wyrosłem z wyścigów, bardziej na tym, żebym nie musiał otwierać za często maski i odwiedzać serwisów.

Choć konfiguracja 2.0hdi + automat oczywiście wiem, że najprzyjemniej będzie jeździć.

To juz wiesz co brac :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak w kazdym współczesnym aucie -czytaj naszpikowanym elektronika -dziac sie moga rozne rzeczy. Ale takie standardowe to trzeszczaca belka z tylu, klopoty z napinaczem paska osprzętu, pękająca klapa bagaznika, wylewajacy ekran glowny, kiepsko dzialajace radio FM poza miastem. Po lifcie czesc rzeczy poprawili. 

Niektore rozwiązania sa ciężkie do zaakceptowania, np. pompka zintegrowana ze zbiornikiem adblue, padnie pompka-wymieniasz zasadniczo calosc. Wymieniasz,placisz i placzesz.

Poza tym wiele napraw eksploatacyjnych, chocby wymiana klockow hamulcowych wymaga podpiecia pod komputer, czy wymiana worka z plynem eloyes, czy jak mu tam jest.

Wnetrze -plastiki co prawda nic nie peklo ani nie ulamalo sie ale raczej z tychbdelikatniejszych-latwo porysowac.

 

Edytowane przez Kondi
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, iwik napisał:

 

:totalszok: serio?!

Klapa jest z plastiku?

Jeszcze napisz, że żeby wymienić ten ekran trzeba wyszarpać całą deskę... :hehe:

Cala nie jest z plastiku. Klpa pęka w gornej czesci-jak jest niby ten spoier-przedłużenie linii dachu. Pęka w okolicy zawiasow. Nie pamiętam czy problem dotycY elektrycznej klapy czy wszystkich.

a z wyświetlaczem nie wiem-jeszcze nie przerabialem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.04.2020 o 14:08, iwik napisał:

Interesuje mnie Picasso lub GP z 4-5 latków, bo pojawia się więcej używek w akceptowalnych cenach. Pewnie 1.6HDI lub 2.0 HDI, ewentualnie 1.2.

Silnik 1.6HDI miałem, więc wiem czego się po nim spodziewać. 2.0 i 1.2 tylko z forów.

Czy wychodzą jakieś kwasy w mechanice lub elektronice po paru latach użytkowania, na które należy zwrócić uwagę (oprócz tego z ekranem dotykowym, o który pyta kolega w wątku obok ;) ) ?

Jak się trzyma wnętrze w normalnym użytkowaniu, coś wkurza (oprócz obłsugi dotykiem), klekocze, trzeszczy?

Uuuu panie :)
Dużo znajdziesz na tej grupie :)

https://www.facebook.com/groups/496826100520517/

 

Jest kilka baboli, które nie zostały uznane nigdy przez producenta za "wady" kwalifikujące do Akcji Serwisowych.

3-4 najdroższe to:

1. ekran duży kolorowy z lat 2013-2016

2. zbiornik AdBlue

3. termostat w 2.0 BlieHDI

4. pęknięcia na górze klapy w GP

 

reszta różnie, w zależności od stanu auta i "zużycia" przez poprzedników :)

Edytowane przez jedrocha
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, jedrocha napisał:

1. ekran duży kolorowy z lat 2013-2016

2. zbiornik AdBlue

 

Skandal, że ekranu nie uznali za wadę fabryczną. Ale piszą, że po cichu uznają gwarancję do 5 lat na to.

Ciekawe, że jeszcze żółci bracia nie wypuścili zamiennika za 1/4 ceny oryginału i pewnie lepszej jakości niż Magneti Marelli 😄

Zbiornik ad blue widzę ok 500zł używki, ciekawe ile nowy...

 

Czyli generalnie lepiej szukać polifta, jeśłi już.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.04.2020 o 16:07, iwik napisał:

 

Skandal, że ekranu nie uznali za wadę fabryczną. Ale piszą, że po cichu uznają gwarancję do 5 lat na to.

Ciekawe, że jeszcze żółci bracia nie wypuścili zamiennika za 1/4 ceny oryginału i pewnie lepszej jakości niż Magneti Marelli 😄

Zbiornik ad blue widzę ok 500zł używki, ciekawe ile nowy...

 

Czyli generalnie lepiej szukać polifta, jeśłi już.

Nie piszą,  a ja pisałem,  bo ruszyłem wszystkie kontakty w CP jakie miałem przez ponad 20 lat.  Co jednak nic nie zmieniło....  Każda sprawa jest rozpatrywana indywidualnie,  jest w systemie adaptacja że do 60 mcy od daty 1 rej.  można próbować o tzw.  gest handlowy.  Ja próbowałem,  odmówili.... 

Nowy ekran w ASO to ponad 4500

Nowy zbiornik AdBlue to też ponad 4000.

 

Czy ja wiem czy pilota?  Nie mają już nawet możliwości takiego wyposażenia jak przedmiot. Z wyglądu też gorzej,  zwłaszcza przód. 

 

Trzeba zadbamego pewnego szukać i tyle... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 26.04.2020 o 12:11, jedrocha napisał:

Nie piszą,  a ja pisałem,  bo ruszyłem wszystkie kontakty w CP jakie miałem przez ponad 20 lat.  Co jednak nic nie zmieniło....  Każda sprawa jest rozpatrywana indywidualnie,  jest w systemie adaptacja że do 60 mcy od daty 1 rej.  można próbować o tzw.  gest handlowy.  Ja próbowałem,  odmówili.... 

Nowy ekran w ASO to ponad 4500

Nowy zbiornik AdBlue to też ponad 4000.

 

Czy ja wiem czy pilota?  Nie mają już nawet możliwości takiego wyposażenia jak przedmiot. Z wyglądu też gorzej,  zwłaszcza przód. 

 

Trzeba zadbamego pewnego szukać i tyle... 

I po tym poście nadal będę jeździł swoim Espace IV i ładował w niego jakieś 1500 zł rocznie w naprawy bieżące...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, maras77 napisał:

I po tym poście nadal będę jeździł swoim Espace IV i ładował w niego jakieś 1500 zł rocznie w naprawy bieżące...

A jaki związek ma jedno z drugim? 

Ja przez 4 lata użytkowania włożyłem w wymianę ekranu 1000 zł. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.