Skocz do zawartości

Wybudzenie Hanki ze snu zimowego- ospale cos


Fili_P

Rekomendowane odpowiedzi

Hanka Varaderka 125 Gaźnik V-ka.

 

Jeszcze chyba nie miałem zimy żeby mi Hanka zagdakala od strzała i żebym zaczął jeździć.

 

W tym roku mam taki numer.

Przepalona już wstępnie, ale tak muli na dodanie gazu ze kawę sobie można iść zrobić... Do tego stopnia że mając manetkę odkręcona na maca wjeżdżając pod ostrzejsza górkę na 2 mam wrażenie że zaraz zgaśnie. Na postoju przegazowki wchodzą aż miło...

 

Nie chce mi się rozkładać. Jakiś szuwax do paliwa? 98?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Fili_P napisał:

W życiu tego nie robiłem ( aczkolwiek korci mnie)... Jak na razie spuściłem paliwo z komór pływakowych, spływa gladko

 

Najlepiej uczyć się na czymś prostszym. 

Oddaj na serwis jakiemuś mechanikowi motocyklowemu, będzie szybciej, bo to wcale nie muszą być gaźniki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Najlepiej uczyć się na czymś prostszym. 
Oddaj na serwis jakiemuś mechanikowi motocyklowemu, będzie szybciej, bo to wcale nie muszą być gaźniki. 
No niestety już tylko gaźniki mi zostały i padnięty wyświetlacz LCD. Cała reszta została doprowadzona do porządku od zakupu u motocyklowego mechanika przez ostatnie 3 lata ;-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie masz zapchaną dyszę główną. Kiedyś znalazłem fajny rysunek gdzie szukać problemów w regulacji w zależności od tego w jakim zakresie otwarcia przepustnicy są problemy :

 

image.png.e26de7fd126fb71e00aea943d4e868ae.png\

 

 

Samo czyszczenie gaźników nie jest trudne, trudniejsza jest późniejsza regulacja - tutaj nie da się zdobyć doświadczenia oglądając film na YT.

 

Jakbyś sam chciał się podjąć regulacji( miało być czyszczenia) to dobrze jest mieć dostęp do kompresora, dobre śrubokręty i puszkę Motula Carb Cleaner.

 

Edytowane przez Piotrus
Czyszczenie
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie masz zapchaną dyszę główną. Kiedyś znalazłem fajny rysunek gdzie szukać problemów w regulacji w zależności od tego w jakim zakresie otwarcia przepustnicy są problemy :

 

monthly_2g.e26de7fd126fb71e00aea943d4e868ae.png\

 

 

Samo czyszczenie gaźników nie jest trudne, trudniejsza jest późniejsza regulacja - tutaj nie da się zdobyć doświadczenia oglądając film na YT.

 

Jakbyś sam chciał się podjąć regulacji( miało być czyszczenia) to dobrze jest mieć dostęp do kompresora, dobre śrubokręty i puszkę Motula Carb Cleaner.

 

Wszystko ( i dostęp do myjki US) też poza decarbem mam.

Schemat super- dzieki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Ważę 92kg

 

Do prędkości Tirów na obwodnicy ( 90+) nie czuje kompleksów. ( Tym bardziej w mieście)

 

105-110 już chwilę trwa i to jest taki max gdzie już czujesz, że z lekka wyje ale dłuższą chwilę spoko pojedzie

 

Z górki i z wiatrem to wiesz.... Sky is the limit ;-)))

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.