Skocz do zawartości

2021 Toyota 86/ Roo BRZ


OZI

Rekomendowane odpowiedzi

A wiec turbo brak.

 

2.4l 4 cylindrowy ze starego Roo to nowy napęd 86.

 

Code 860B nowa 86 w sprzedazy ma być od wiosna 21.

 

 

 

 

97dff648938499e973b714904e3cba1d.jpg

 

cea8a9c70ed7145c3c628b2447ec05aa.jpg

 

 

 

 

 

Obecny silnik FA20 zostanie zmieniony na FA24, czyli dalej horyzontalny, 4 cylindry.

 

Moc wzrasta z 207 do 220 KM

Skrzynia dalej Aisin AW 6s manual

Auto tez przeniesione.

 

 

 

 

9a0f7d576d90d10d2df6f47b9b654e39.jpg

 

Wymiary

 

 

4250 x 1780 x 1315mm, jeżdżące na 2570mm, design znany, patent już złożony.

 

 

76e756d667c98c63c915aaad4d109cad.jpg

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

  • Lubię to 1
  • Kocham 1
  • Skonfundowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hyundai Coupe + lampy tył od merca W204?
Oficjalnie pisza, ze Porsche obok rozlozyli , i przez cytuje 'ciagle udoskonalanie' chca osiagnac produkt o podobnych sportowych 'odczuciach' dla mas'.

Tyl tez gdzies widzialem, juz wiem Honda... Honda Civic.

80a5879ae6e7e22cd5a46bcd70c54e07.jpg

27bac6ce829f946ebcf347da9f281e37.jpg

Przod mi raczej zeczywscie Porsche przypominal na pierwszy raz, teraz nie wiem..

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ladne cacko :jem: Jak masa nie wzrosla to z nowym 220KM bedzie wysokie 5 albo kolo 6s do 100 :jem: A ten 2.4 to ile KM? Szkoda, ze nie poszli w turno albo kompresor beda znow ludzie aftermarket montowac.
 
 
 
@wujek - na twoje pieniądze, 220KM aka 164kW/240Nm


b29bbb849e6d3fca1d23f2ca757c4b8a.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, wujek napisał:

Ladne cacko :jem: Jak masa nie wzrosla to z nowym 220KM bedzie wysokie 5 albo kolo 6s do 100 :jem: A ten 2.4 to ile KM? Szkoda, ze nie poszli w turno albo kompresor beda znow ludzie aftermarket montowac.

 

Wątpię w te 5s, albo 6s. Jak już wysokie 6s...

Poprzednie GT86 szło jak Kia, z minimalną przewagą na starcie ze względu na trakcję...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, K3 napisał:

Wątpię w te 5s, albo 6s. Jak już wysokie 6s...

Speedster ma 176KM na tonę i jeśli kierownik jest wprawny a opony dobre to z katalogowych 5,9 da się zrobić 5,6.

Przy 1250kg. BRZ, 220KM daje akurat 176KM na tonę.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecny przy 200KM ma 7,6 0-100.

Dodanie 20KM na bank nie pozwoli na zejscie na 5.x. Dobrze bedzie jak będzie 6 z przodu.

Swoja droga jakis mega slaby ten czas. 7.6 (czasem w testach pojawia sie 7.4) przy 200KM i RWD? Przednionapedowy 200KM civic robil sekunde szybciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 25.04.2020 o 11:02, wujek napisał:

Jak masa nie wzrosla to z nowym 220KM bedzie wysokie 5 albo kolo 6s do 100 :jem: 

To jeszcze trochę, a będzie toto szybsze od superba.

Nie żebym owego promował, ale zawsze mnie śmieszyło, że sportowy samochód ma osiągi dupowozu. Nie pierwszy raz i nie ostatni zapewne.

Ano tak - na górskich serpentynach będzie szybsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Polarny napisał:

Ano tak - na górskich serpentynach będzie szybsze.

Na torze tą kurą będziesz wlókł się na szarym końcu. Sportowość aut tam ma swoje przeznaczenie. Jeśli ktoś tego nie rozumie, nie powinien jeździć po drogach publicznych.

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Polarny napisał:

To jeszcze trochę, a będzie toto szybsze od superba.

Nie żebym owego promował, ale zawsze mnie śmieszyło, że sportowy samochód ma osiągi dupowozu. Nie pierwszy raz i nie ostatni zapewne.

Ano tak - na górskich serpentynach będzie szybsze.

To nie ten target. Nie ma jak tego porownac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Joki napisał:

Na torze tą kurą będziesz wlókł się na szarym końcu.

No to mam poważny problem, bo bardzo często jeżdżę po torze ... Ty pewnie też.

13 godzin temu, Joki napisał:

Sportowość aut tam ma swoje przeznaczenie. Jeśli ktoś tego nie rozumie, nie powinien jeździć po drogach publicznych.

Zgłoś mnie na policję - na bank prawko mi zabiorą.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, Polarny napisał:

No to mam poważny problem, bo bardzo często jeżdżę po torze ... Ty pewnie też.

I w związku z tym ma dla Ciebie jakikolwiek sens porównywanie kanapowozu z czymś, co zostało stworzone do zabawy na torze i jazdy bokiem? Nie musisz tego rozumieć. Tak jak nie musisz rozumieć ludzi, który się Skoda zwyczajnie nie podoba. Krytykujesz wszystkich na prawo i lewo że lubią mieć ładne samochody, nie patrzą na silniki ani prowadzenie a jedyne co się naprawdę dla Ciebie liczy to ilość miejsca w środku i przyspieszenie na prostej ze świateł. To źle wybrałeś. Widziałem fajnego VW T5. Ma więcej miejsca w środku niż każdy Superb i przyspiesza do setki w 5 sekund.

  • Lubię to 4
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, marcindzieg napisał:

I w związku z tym ma dla Ciebie jakikolwiek sens porównywanie kanapowozu z czymś, co zostało stworzone do zabawy na torze i jazdy bokiem?

Tak, jest sens. Bo prędzej czy później to coś zjedzie z toru i wyjedzie na normalne ulice. Gdzie otrzyma spaliny z dziadkowozu.

 

22 minuty temu, marcindzieg napisał:

ilość miejsca w środku i przyspieszenie na prostej ze świateł. To źle wybrałeś. Widziałem fajnego VW T5. Ma więcej miejsca w środku niż każdy Superb i przyspiesza do setki w 5 sekund.

Kupuję nowe auta, a T5 chyba przestali produkować w 2010 roku?

Kwestia miejsca - na pewno jest wygodniej dla pasażerów? Czy tylko bagażnik ma większy?

Który przyspiesza w 5s? Ile kosztuje?

No i komfort - zapomniałeś o tym czynniku.

Zapomniałeś też,  że dla mnie liczy się nie tyle przyspieszenie na prostej ze świateł, co przyspieszenie ogólnie - najlepiej przy niepiłowaniu silnika.

Jeżeli więc chcesz koniecznie coś mi udowodnić, to najpierw odrób lekcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Polarny napisał:

Tak, jest sens. Bo prędzej czy później to coś zjedzie z toru i wyjedzie na normalne ulice. Gdzie otrzyma spaliny z dziadkowozu.

Od jednego modelu, który w zasadzie istnieje tylko w cenniku. I też w teorii.

Dziadkowóz to ja mam. Jeden taki w Superbie usiłował pokazać co to jego cudo potrafi. Niestety było mokro i był zakręt (tak - zdarzają się nawet w mieście). I wylądował na krawężniku. W miejscu, gdzie dziadkowóz przejechał jak po sznurku. To tak apropos wąchania spalin, super silników i super napędów.

 

6 minut temu, Polarny napisał:

Jeżeli więc chcesz koniecznie coś mi udowodnić, to najpierw odrób lekcje.

Widziałem T5. Teraz jest T6 a w przyszłym roku T7. Są od zwykłych dostawczaków po kampery z pneumatycznym zawieszeniem. Są podniesione i 4x4. Są dwuosobowe i 8-osobowe. A że to VAG to są firmy, które w zasadzie wsadzą każdy silnik z palety. Te ze Skody też pasują. Może wysil się troszku. To apropos odrabiania lekcji.

Tak wiem - Skoda lepsza. A da się tak dla pasażerów:

 

z17761705IH,Volkswagen-T6.jpg

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, marcindzieg napisał:

Od jednego modelu, który w zasadzie istnieje tylko w cenniku. I też w teorii.

2.0 TSi 272 KM istnieje tylko w cenniku i tylko w teorii?

No i ten ma napęd na 4, więc w jego przypadku z tym krawężnikiem to mogło być na odwrót.

33 minuty temu, marcindzieg napisał:

A da się tak dla pasażerów

Wszystko się da, tylko ile to kosztuje?

Interesuje mnie ta wersja wygodna dla pasażerów i 5s do setki.

Zaraz się okaże, że się sfrajerzyłem, bo mogłem mieć coś takiego za niecałe 100 kPLN, a wydałem to na superba.

Ale nie uprzedzajmy faktów - zadałem pytanie, oddaję głos.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Polarny napisał:

Ale nie uprzedzajmy faktów - zadałem pytanie, oddaję głos.

Więc odpowiadam - Skoda będzie na pewno lepsza i tańsza. Od wszystkich aut na świecie. Masz takie podejście że dyskusja na ten temat nie ma większego sensu. Bo nawet jakbym poświęcił czas i znalazł coś co jest tańsze i wygodniejsze to i tak byś znalazł argument że Skoda lepsza. Sorry ale nie chce mi się.

  • Lubię to 2
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Polarny napisał:

2.0 TSi 272 KM istnieje tylko w cenniku i tylko w teorii?

No i ten ma napęd na 4, więc w jego przypadku z tym krawężnikiem to mogło być na odwrót.

 

Insignia GSI, ktora jest sporo wolniejsza od Superba zloila go na torze i to w tygoodniku AS a tam VAGi najlepsze. Nie  bylbym taki pewien tego 4x4 vs Subaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Polarny napisał:

No to mam poważny problem, bo bardzo często jeżdżę po torze ... Ty pewnie też.

Ale chyba nie tą kolumbryną? Po co się tak męczyć?

Od roku nie bywam. Sprzedałem Speedstera.

 

3 godziny temu, Polarny napisał:

Zgłoś mnie na policję - na bank prawko mi zabiorą.

Zgłaszam od razu do prokuratury.

:skromny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, wujek napisał:

Tor = zakrety jak kiedys przejedziesz sie czyms co dobrze lata po zakretach to zmienisz zdanie.

Miałem kiedyś coś takiego - 525i z utwardzanym zawieszeniem. W praktyce do niczego się to nie przydaje. Na tor, czy do zabawy teoretycznej - jak najbardziej.

No i jak kiedyś do Włoch jechałem to miałem kilka takich zakrętów po drodze na autostradzie, że przydałoby się mniej kanapowe zawieszenie - na trasie grubo ponad 1000 km.

Co ciekawe, jechałem na tych zakrętach dozwolone 130 i już było czuć, że jest trochę za szybko. U nas na S-8 W-wa - Piotrków nastawiali ograniczeń do 100 na zakrętach, a przy 160 tych zakrętów nie czuć - i mowa o tym samym kanapowym zawieszeniu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 25.04.2020 o 01:10, OZI napisał:

 

A wiec turbo brak.

 

2.4l 4 cylindrowy ze starego Roo to nowy napęd 86.

 

Code 860B nowa 86 w sprzedazy ma być od wiosna 21.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Obecny silnik FA20 zostanie zmieniony na FA24, czyli dalej horyzontalny, 4 cylindry.

 

 

 

 

 

 

9a0f7d576d90d10d2df6f47b9b654e39.jpg

 

W

 

to jest foto  najprawdopodobniej  FB16 i  z tego co widze to  zamontowany w levorg ;] 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, mokrii napisał:

ja sie dziwie ze sie z tym typem w polemike wdajesz ;] 

jakby to @format napisał popełniasz duży błąd  :ok:;] 

Oczywiście, że popełnia duży błąd. Najpierw proponuje lepszą alternatywę dla superba (i faktycznie - i przestrzeń i osiągi są lepsze, nawet od wersji 272 KM), ale nie podaje ceny.

Tak to ja mogę sobie wybrać A8L - na pewno osiągi i komfort będą lepsze.

Ja rozumiem, że ktoś chce wskazać jakiś błąd, ale niech to robi w sposób nieco mniej prymitywny - niech poda faktyczną konkurencję dla superba w tej cenie. A nie tak, że przy pytaniu o cenę jest "eeee ... to ja strzelam focha".

Najbardziej zaskakujące jest to, że wielu to przekonuje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Polarny napisał:

niech poda faktyczną konkurencję dla superba w tej ceni

Ale według Ciebie dla Superba nie ma konkurencji. W żadnej z klas. Swego czasu chciałeś żeby Ci podać alternatywe dla diesla bodajże 196 KM. Nie 190, nie 201 ale dokładnie 196. I w związku z tym Skoda jest najlepsza bo nic innego nie ma silnika o tej mocy. Wyjeżdżałeś z absurdalnymi argumentami typu ja jeżdżę tylko po prostej i po płaskim. W związku z tym Skoda była lepsza od Smaxa, który jest wygodny i prowadzi się lepiej ale Tobie dobre prowadzenie jest zupełnie niepotrzebne. A dwa posty dalej piszesz że liczy się silnik i prowadzenie :facepalm: Tutaj wyskakujesz że Skoda, którą @sherif chciał przez pół roku kupić i się nie doczekał, startuje szybciej ze świateł od auta, które jest stworzone do zabawy.

A co do T6 - nie masz dostępu do cenników, internetu, telefonu? Ja Ci mam to sprawdzać ile coś kosztuje? Ty poważny jesteś?

Nawet jakbyś wybrał A8L to okazało by się że jest niekomfortowe i Skoda lepsza.

Jak to jest dla Ciebie zaskakujące ilu to przekonuje to poczytaj czasem siebie i się zastanów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, marcindzieg napisał:

Ale według Ciebie dla Superba nie ma konkurencji. W żadnej z klas.

Nie masz analizować, co jest dla mnie a co nie, tylko PODAĆ ARGUMENT.

Czyli cenę owego VW Tx z przyspieszeniem 5s do 100 i komfortowym wnętrzem. Sam z tym wyskoczyłeś - auto bardzo mi się podoba, pozostaje kwestia ceny.

I niestety nie mogę znaleźć Tx z takimi parametrami. Jest Amarok - 7,4 do 100, ale tam nie ma tyle przestrzeni dla pasażerów, no i mówimy o T6.

Godzinę temu, marcindzieg napisał:

Nawet jakbyś wybrał A8L to okazało by się że jest niekomfortowe i Skoda lepsza.

Jak to jest dla Ciebie zaskakujące ilu to przekonuje to poczytaj czasem siebie i się zastanów.

No właśnie - poczytaj sobie, co sam klepiesz. Jakieś żale przekupy że "A8L okazałoby się niekomfortowe" - już to wiesz.

Tak jak ci radził kolega wyżej: nie masz nic do powiedzenia - nie odzywaj się.

Jeżeli masz alternatywę dla superba w podobnej cenie, to podaj.

 

I na koniec - odróżnij "komfort" od "prowadzenia". Często jedno z drugim nie współgra - ja wyraźnie piszę o komforcie. Ty "zrozumiałeś", że mam na myśli prowadzenie - nigdy nigdzie nie pisałem, że zależy mi na jeździe na zakrętach albo - tym bardziej - po torze. Po prostu skup się, gdy czytasz, to nie będziesz widział tylu sprzeczności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, marcindzieg napisał:

Ale według Ciebie dla Superba nie ma konkurencji. W żadnej z klas. Swego czasu chciałeś żeby Ci podać alternatywe dla diesla bodajże 196 KM. Nie 190, nie 201 ale dokładnie 196. I w związku z tym Skoda jest najlepsza bo nic innego nie ma silnika o tej mocy. Wyjeżdżałeś z absurdalnymi argumentami typu ja jeżdżę tylko po prostej i po płaskim. W związku z tym Skoda była lepsza od Smaxa, który jest wygodny i prowadzi się lepiej ale Tobie dobre prowadzenie jest zupełnie niepotrzebne. A dwa posty dalej piszesz że liczy się silnik i prowadzenie :facepalm: Tutaj wyskakujesz że Skoda, którą @sherif chciał przez pół roku kupić i się nie doczekał, startuje szybciej ze świateł od auta, które jest stworzone do zabawy.

A co do T6 - nie masz dostępu do cenników, internetu, telefonu? Ja Ci mam to sprawdzać ile coś kosztuje? Ty poważny jesteś?

Nawet jakbyś wybrał A8L to okazało by się że jest niekomfortowe i Skoda lepsza.

Jak to jest dla Ciebie zaskakujące ilu to przekonuje to poczytaj czasem siebie i się zastanów.

Nie 6M a 9M, bo produkcja tego cacka miała trwać rok :hehe:.

Aha i ja bym sobie darował dalszą dyskusję, to bez sensu :skromny:.

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 26.04.2020 o 21:52, wujek napisał:

220KM to lekkie powinno byc no zobaczymy. 

Tak dla przypomnienia te auto nie był zbudowane po to aby być rekordy prędkości czy przyspieszeń. To auto miało być tanim autem, dającym fun z jazdy i takim właśnie jest :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, sherif napisał:

Tak dla przypomnienia te auto nie był zbudowane po to aby być rekordy prędkości czy przyspieszeń. To auto miało być tanim autem, dającym fun z jazdy i takim właśnie jest :ok:

Niby tak i ja to rozumiem ale MX5 daje rade ze swoim wolnossakiem tutaj przyspieszenie do 100 tez powinno sie poprawic.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 25.04.2020 o 01:34, AstraC napisał:

Hyundai Coupe + lampy tył od merca W204?

Przód mi bardziej przypomina Celicę VII generacji, szczególnie to zwężające się przetłoczenie maski. Reflektory - po prostu nowocześniejsze i z LEDami.

1326506545-toyota-celica-vii-18-vvt-i-ts

 

Tył natomiast budzi skojarzenie z Mercem W203 Sportcoupe FL

 

783227653548a133703aba.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak troche poczytałem. Moze to 2.4 220KM to na kraje, gdzie turbo nie jest sexy?

Europejskie doniesienia mowia o zmianie nazwy - na GR86 są też inne informacje o silnikach.

 

2.4 ma byc turbo i miec okolice 260KM. Wzięte od Subaru

 

Co do wygladu to nie znalazlem zadnej wizki potwierdzajacej foty z pierwszego posta. 

 

Ciekawe, ciekawe.

 

 

edyta. Z kolei motor1 sprzed kilku dni idzie w opcje 2.4 220KM NA

 

i wrzuca duzo ciekawsza wizke

2021-toyota-86-rendering.jpg

Edytowane przez Filipfm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy później...

no i jest.

 

Cytat

Powering the 2022 Subaru BRZ is the work of a horizontally opposed, naturally aspirated 2.4-liter four-cylinder engine. Producing 228 horsepower (170 kilowatts) and 184 pound-feet (249 newton-meters)

 

125963807_2754864541393931_4924405350808

125564917_2754864511393934_7778387210192

125931186_2754864521393933_8785921015225

Edytowane przez Filipfm
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i jest.
 
Powering the 2022 Subaru BRZ is the work of a horizontally opposed, naturally aspirated 2.4-liter four-cylinder engine. Producing 228 horsepower (170 kilowatts) and 184 pound-feet (249 newton-meters)
 
125963807_2754864541393931_4924405350808021391_o.jpg?_nc_cat=106&ccb=2&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=5y2yLbTDKxcAX95opTL&_nc_ht=scontent-waw1-1.xx&oh=283fb55b64a2bc6d267b7f922df066f2&oe=5FDB950D
125564917_2754864511393934_7778387210192835295_o.jpg?_nc_cat=108&ccb=2&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=hNxHnrRHprUAX_k5Z1C&_nc_ht=scontent-waw1-1.xx&oh=8102a6e0d1bce0ab33fc4a42b4610a63&oe=5FDA5901
125931186_2754864521393933_8785921015225900853_o.jpg?_nc_cat=102&ccb=2&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=Nd2m-8naMKoAX-G_Fh9&_nc_ht=scontent-waw1-1.xx&oh=102cf72c06e9322a69921d09987804a3&oe=5FDAC92C
Wczoraj jak byłem u Toyota biuletyn siedzial na stole, 86 GR wersja tego ma być, można zamawiać jak ktoś chce - pierwsza edycje a nie GR.

Tylko nie doczytałem czy GR czy GR Sport, czyli jak N-Line dla Hyundai.

Siedzenia, wyglad etc.. silnik bez zmian

Sent from my Samshit 5G using Tapacrap - proudly sponsored by LGBT Club (Liberty/Guns/Beer/Trump).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej bardzo.kadna ewolucja inż rewolucja.

8bf91411222fa4f640e7d059e21cf74e.jpg

514fbb1bd71d4d888c2ad17fefddc518.jpg

0790fbe94530d3e2144e9431b6cb28c4.jpg

50b6f07e3dcfa70f3f37fcfbcaac7d2d.jpg

0d7248eb945ddaffb97ad7160d707dc4.jpg



1358d1a4d4c47e43b850f5fc79cbd54b.jpg

df7d8580daad9062b4f987660a41f391.jpg

1883f3f0144d93a36ec2c178e28ca821.jpg

US wersja - przed produkcyjna- 162kW/249Nm.

JDM/OzDM - 170kW.

Do EU nie przypelznie, bo podobno 2.4l zabija panele słoneczne, czy za dużo pierdzi czy coś takiego...

No I oczywiście brak stop/start! Następny komar umarł!

5e6de6aff5076882d10e17c70e23751a.jpg

Sent from my Samshit 5G using Tapacrap - proudly sponsored by LGBT Club (Liberty/Guns/Beer/Trump).



Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.04.2020 o 15:55, Polarny napisał:

A tak bez wieśniackiej ironii i na temat?

 

 

Sam zacząłeś malkontencie, w tym budżecie nowe auta to są pseudo sportowe samochody, dające wrażenia jazdy sportowym autem, czyli przede wszystkim wygląd, potem prowadzenie, pozycja, odczucia. Moc wiadomo trochę musi być ale nie może być 5s, nie ten budżet. Superb z kolei to autko pseudo komfortowe (jak porównamy je do S klasy).

Jakieś 60 lat temu amerykańce przerabiały twój tok myślenia, czyli wkładało się duży silnik do auta i był sportowy ;], ale wyszło że to nie jest do końca to czego szukają fani sportowych aut. Dlatego powstało BRZ, tylni napęd do zabawy, silnik raczej odporny na piłowanie, zabawa przy kręceniu do odcinki, inne odczucia przez niską pozycję. Kupiłeś superba kompromis, dobre osiągi i komfort, ale kompromisy i idealizm w motoryzacji jest nudny, niestety pewnych wartości nie przedstawisz w tabeli z danymi technicznymi, a Ty tylko nią się kierowałeś ;). I nie udawaj że nie rozumiesz 😜

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Filipfm napisał:

Tego silnika na razie chyba nie potwierdzili. Zreszta najprawdopodobniej w EU nie bedzie w ogole tego jako Roo, a tylko Toyota.

 

Z wolnossakiem 1280

 

No to fajnie, powinno się to przemieszczać jak RX8 mniej więcej (i moja miatoza od wiosny ;] )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Przy jakiej ostatecznej masie?
Wersja plebs manual na 17' 1277kg,

Wersja top automatic - 'patrz na mnie' 18' 1307kg.

Sent from my Samshit 5G using Tapacrap - proudly sponsored by LGBT Club (Liberty/Guns/Beer/Trump).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego silnika na razie chyba nie potwierdzili. Zreszta najprawdopodobniej w EU nie bedzie w ogole tego jako Roo, a tylko Toyota.
 
Z wolnossakiem 1280
Toaleta tez nie.

Spekulacje - ale wg Tetsuya Tada, chief engineer na Supra I 86 problemem dla EU jest 2.4l, ktory nie spelnia EU norm od 2020.

Co wskazuje ze 86 w ogole moze do EU nie przypelznac jest to, ze ani Ascent ani Outback z 2.4l nie sa wlasnie sprzedawane w EU z tego powodu.

Supra (wiem - inna cena) ma byc na globalna konsumpcjie w EU.


Sent from my Samshit 5G using Tapacrap - proudly sponsored by LGBT Club (Liberty/Guns/Beer/Trump).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.