Skocz do zawartości

Oryginalny hak do C4GP


PawelWaw

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące później...
Dnia 28.04.2020 o 17:42, jedrocha napisał:

 

 

Nie chce zakładać nowego wątku o hakach ale mam problem. Pacjent c4 picasso I, założony hak steinhoff z aledrogo z pseudomodułem.

Wszystko działa , montaż banalny ale... . O to ale chodzi, bo  czujniki cofania widzą kulę, tzn raz widzą  raz nie. Nie jest to problem bo wyłącznik jest pod kierownicą ale chciałbym ,ze by to działało perfekt. Wiem ,że oryginalny moduł aktywowany rozłącza czujniki wykrywając przyczepę nie wiem tylko czy ma wpływ na działanie samych czujników?  Sprawdziłem nie ma możliwości kalibracji czujników w diagboxie.  Może ktoś wie jak rozwiązać problem, może jakiś kołpaczek na kulę w wersji steelt, albo oryginalny moduł pomoże.

Edytowane przez POKS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 27.04.2020 o 10:54, PawelWaw napisał:

Jakis sposob oprocz wydania 5k w aso ? @jedrocha ?

 

Kolega z Grupy ma hak, KOMPLETNY oryginał, wypinany (wszystko wyczyścił/odnowił), kompletna wiązka od BSI, wszystkie kable.... Jak pamiętam chce za niego 1400-1500 zł

Nawet oferuje montaż w tej cenie, tyle że na śląsku !

 

117820763_3282030675176790_7811684871827818994_n.jpg?_nc_cat=106&_nc_sid=b9115d&_nc_ohc=wn3GgMDpi0IAX90mIJt&_nc_ht=scontent-waw1-1.xx&oh=470c1d20401ae757a59befb445f832d2&oe=5F61E4DA

117666993_3282030978510093_1707558367938489683_n.jpg?_nc_cat=102&_nc_sid=b9115d&_nc_ohc=KmXAb_uvvxkAX8fMcsa&_nc_ht=scontent-waw1-1.xx&oh=88658766748a41cb79fe06c95acee60f&oe=5F5E5162

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Dnia 17.08.2020 o 18:12, jedrocha napisał:

 

Kolega z Grupy ma hak, KOMPLETNY oryginał, wypinany (wszystko wyczyścił/odnowił), kompletna wiązka od BSI, wszystkie kable.... Jak pamiętam chce za niego 1400-1500 zł

Nawet oferuje montaż w tej cenie, tyle że na śląsku !

 

117820763_3282030675176790_7811684871827818994_n.jpg?_nc_cat=106&_nc_sid=b9115d&_nc_ohc=wn3GgMDpi0IAX90mIJt&_nc_ht=scontent-waw1-1.xx&oh=470c1d20401ae757a59befb445f832d2&oe=5F61E4DA

117666993_3282030978510093_1707558367938489683_n.jpg?_nc_cat=102&_nc_sid=b9115d&_nc_ohc=KmXAb_uvvxkAX8fMcsa&_nc_ht=scontent-waw1-1.xx&oh=88658766748a41cb79fe06c95acee60f&oe=5F5E5162

 

ja to mam refleks.

aktualne ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.08.2020 o 16:26, POKS napisał:

Nie chce zakładać nowego wątku o hakach ale mam problem. Pacjent c4 picasso I, założony hak steinhoff z aledrogo z pseudomodułem.

Wszystko działa , montaż banalny ale... . O to ale chodzi, bo  czujniki cofania widzą kulę, tzn raz widzą  raz nie. Nie jest to problem bo wyłącznik jest pod kierownicą ale chciałbym ,ze by to działało perfekt. Wiem ,że oryginalny moduł aktywowany rozłącza czujniki wykrywając przyczepę nie wiem tylko czy ma wpływ na działanie samych czujników?  Sprawdziłem nie ma możliwości kalibracji czujników w diagboxie.  Może ktoś wie jak rozwiązać problem, może jakiś kołpaczek na kulę w wersji steelt, albo oryginalny moduł pomoże.

Miałem oryginalny hak i ten sam problem. Na początku myślałem, że to wina brudnych czujników, jak sobie uświadomiłem, że to wina haka to po prostu pogodziłem się z tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 11.09.2020 o 22:20, Igorek napisał:

Miałem oryginalny hak i ten sam problem. Na początku myślałem, że to wina brudnych czujników, jak sobie uświadomiłem, że to wina haka to po prostu pogodziłem się z tym.

Okazuje się ,że zależ to od ochronnej czapki z tworzywa. Odpowiednie jej ułożenie tzn. pochylenie dołu przykrywki w kierunku zderzaka eliminuje ten problem. Zauważyłem tez ,że powierzchnia plastiku ma znaczenie . Gładki plastik czujniki widzą lepiej niż matowy.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, POKS napisał:

Okazuje się ,że zależ to od ochronnej czapki z tworzywa. Odpowiednie jej ułożenie tzn. pochylenie dołu przykrywki w kierunku zderzaka eliminuje ten problem. Zauważyłem tez ,że powierzchnia plastiku ma znaczenie . Gładki plastik czujniki widzą lepiej niż matowy.

Kheatif technolożi ;l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 13.09.2020 o 14:56, POKS napisał:

Okazuje się ,że zależ to od ochronnej czapki z tworzywa. Odpowiednie jej ułożenie tzn. pochylenie dołu przykrywki w kierunku zderzaka eliminuje ten problem. Zauważyłem tez ,że powierzchnia plastiku ma znaczenie . Gładki plastik czujniki widzą lepiej niż matowy.

Potwierdzam - u mnie też zależy to od ustawienia ochronnego "kapturka". Trzeba też uważać, żeby nie przestawić go przy załadunku bagażnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.