Skocz do zawartości

SEAT Leon 1.4 TSI po 40 kkm - usterki, wady, problemy, pozytywy


prawoimotoryzacja

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, bielaPL napisał:

a jak ten seat na starych nierownych drogach?

 

W stosunku do Bravo Sporta ktorym jezdzilem wczesniej przez prawie 10 lat, jest duzo bardziej komfortowy i przewidywalny. Jednoczesnie tez duzo bardziej niz w Bravo trzeszcza w nim na tych nierownosciach drzwi 😂

 

P.S. Mam zwyklego, prostego 1.6TDI bez zadnych zawieszeniowych udziwnien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, pr0mil napisał:


Możesz rozwinąć tą ciszę i emocję? Czy chodzi Ci tylko o palenie gumy?

 

Zamiast dźwięku z wydechu masz głośny, sztuczny dźwięk z głośników. Nie czuć w ogóle mocy, samochód nawet nie kusi do deptania. Jest jakby zbyt grzeczny jak na Cuprę. Ośka powoduje, że bardziej uczestniczysz w jeździe. Cupra ze szklanym dachem, którą ostatnio testowałem była głośna ale poprzez średnie wyciszenie kabiny. Moc czuć, ale nie ma tej frajdy z jazdy, którą dawała mi Cupra 300 w nadwoziu HB.

 

41 minut temu, K3 napisał:

 

To pilot do GoPro...

 

Akurat do Sony ;)

 

12 minut temu, bielaPL napisał:
4 godziny temu, prawoimotoryzacja napisał:
 
To nie jest zegarek, a pilot do kamery emoji6.png
Na nierównych drogach czuć twardość zawieszenia i czasem tylna belka da o sobie znać. Bardzo dobrze się prowadzi i to jest jego wielki autut.

No to lipa że czuć twardość. Tzn dla mnie lipa bo jeździmy takimi dziurawcami a mało autoatradami. Fiacior np daje radę ładnie to wybrać.

 

Na pewno Tipo na wertepy jest lepsze :)

 

8 minut temu, Swiko napisał:

 

W stosunku do Bravo Sporta ktorym jezdzilem wczesniej przez prawie 10 lat, jest duzo bardziej komfortowy i przewidywalny. Jednoczesnie tez duzo bardziej niz w Bravo trzeszcza w nim na tych nierownosciach drzwi 😂

 

P.S. Mam zwyklego, prostego 1.6TDI bez zadnych zawieszeniowych udziwnien.

 

1.6 TDI to nie jest Leon 😛 Jaką masz wersję wyposażenia? Pewnie typowa flotówka, no chyba, że jest to sprowadzany samochód? Na nierównościach może Ci trzeszczeć tylko ten materiał w górnej części drzwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:

 

Zamiast dźwięku z wydechu masz głośny, sztuczny dźwięk z głośników. Nie czuć w ogóle mocy, samochód nawet nie kusi do deptania. Jest jakby zbyt grzeczny jak na Cuprę. Ośka powoduje, że bardziej uczestniczysz w jeździe. Cupra ze szklanym dachem, którą ostatnio testowałem była głośna ale poprzez średnie wyciszenie kabiny. Moc czuć, ale nie ma tej frajdy z jazdy, którą dawała mi Cupra 300 w nadwoziu HB.

 

 

Akurat do Sony ;)

 

 

Na pewno Tipo na wertepy jest lepsze :)

 

 

1.6 TDI to nie jest Leon 😛 Jaką masz wersję wyposażenia? Pewnie typowa flotówka, no chyba, że jest to sprowadzany samochód? Na nierównościach może Ci trzeszczeć tylko ten materiał w górnej części drzwi.

 

Mówisz o leonie Cupra 4? 

Bo w leonie 5f nie masz dźwięku z głośników. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:

1.6 TDI to nie jest Leon 😛 Jaką masz wersję wyposażenia? Pewnie typowa flotówka, no chyba, że jest to sprowadzany samochód? Na nierównościach może Ci trzeszczeć tylko ten materiał w górnej części drzwi.

 

Eee tam, jezdzi i wyglada jak Leon, wiec to tez jest Leon 🙃.

 

Wyglada i wyposazony jest tak jak ten:

https://www.carzone.ie/used-cars/seat/leon/fpa/202004239040040?journey=Search

 

Nazywa sie tak: PA 1.6 TDI 90HP SE 5DR

 

To RHD jest, wiec wyposazeniowo sa troche zapewne inne. Jezdzilem kiedys bazowymi dwoma 1.2TSI z wypozyczalni i ten jest duzo lepszy pod wzgledem wyposazenia. 

 

Drzwi grzechotaly i jedne i drugie, na dziurach i podczas sluchania muzyki - wygluszylem i przestalo. Teraz trzeszcza tylko gorne uszczelki drzwi (te wlochate) jak sie dobrze nagrzeja od slonca. Posmarowane silikonowym sprayem uspokajaja sie na kilka miesiecy. Moze kiedys im to przejdzie 🙃.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, Vadero napisał:

Nie mam. 

Masz membranę i "głośnik" ale w układzie wydechowym, który włączasz kneflem wchodząc w tryb Cupra. 

Dokładnie to takie coś 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Swiko napisał:

 

Eee tam, jezdzi i wyglada jak Leon, wiec to tez jest Leon 🙃.

 

Wyglada i wyposazony jest tak jak ten:

https://www.carzone.ie/used-cars/seat/leon/fpa/202004239040040?journey=Search

 

Nazywa sie tak: PA 1.6 TDI 90HP SE 5DR

 

To RHD jest, wiec wyposazeniowo sa troche zapewne inne. Jezdzilem kiedys bazowymi dwoma 1.2TSI z wypozyczalni i ten jest duzo lepszy pod wzgledem wyposazenia. 

 

Drzwi grzechotaly i jedne i drugie, na dziurach i podczas sluchania muzyki - wygluszylem i przestalo. Teraz trzeszcza tylko gorne uszczelki drzwi (te wlochate) jak sie dobrze nagrzeja od slonca. Posmarowane silikonowym sprayem uspokajaja sie na kilka miesiecy. Moze kiedys im to przejdzie 🙃.

 

Strasznie dziwna wersja, jakaś flotowa. Coś jakby to była lepsza podstawa, czyli wersja style. To małe radio wygląda tragicznie w Leonie. Z zewnątrz wygląda jak wersja Style/Full led.

 

2 godziny temu, Vadero napisał:

Nie mam. 

Masz membranę i "głośnik" ale w układzie wydechowym, który włączasz kneflem wchodząc w tryb Cupra. 

 

Dźwięk idzie chamsko z głośników. Jest wkurzający. HB, w szczególności te egzemplarze bez gpf pięknie strzelały z wydechu!

 

2 godziny temu, Chalek napisał:

A to nie jest tak, że w zwykłym 5f jest głośnik a w cuprze to co mowi Vadero?

 

HB z ST (kombi) różnią się układem wydechowym. W HB jest dobrze brzmiący układ sam w sobie, a w kombiaku jest sztuczny. Temat dobrze znany wśród posiadaczy Leona Cupra.

  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:

 

Strasznie dziwna wersja, jakaś flotowa. Coś jakby to była lepsza podstawa, czyli wersja style. To małe radio wygląda tragicznie w Leonie. Z zewnątrz wygląda jak wersja Style/Full led.

 

 

U mnie ze wzgledu na podatki i niewybrednosc klientow takie auta sprzedaja sie najlepiej wsrod osob prywatnych. Radio owszem, wyglada kasztaniasto, ale gra i pokazuje obraz z kamery cofania 🙃😁.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, Swiko napisał:

 

U mnie ze wzgledu na podatki i niewybrednosc klientow takie auta sprzedaja sie najlepiej wsrod osob prywatnych. Radio owszem, wyglada kasztaniasto, ale gra i pokazuje obraz z kamery cofania 🙃😁.

Na pewno są dostępne w dobrych cenach systemy multimedialne 8 cali.  Warto podmienić.  Różnica jest kolosalna 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, prawoimotoryzacja napisał:

Na pewno są dostępne w dobrych cenach systemy multimedialne 8 cali.  Warto podmienić.  Różnica jest kolosalna 

To nie takie proste z dwoch powodow:

 

1. Component protection.

2. To male radio to jednostka centralna i wyswietlacz w jednym. Wszystkie wyzsze modele maja wyswietlacz w desce i reszte gratow w schowku. 

 

Jest jeszcze opcja Alpine, ktore integruje sie ze wszystkim, ale koszt jest niewspolmierny do tego co zyskuje. 

Pewnie gdybym kupowal ten samochod nowy to bym doposazal i kombinowal, ale ten pojazd kupilem za naprawde dobre pieniadze z 3kkm przebiegu, wiec nie bede narzekal na rzeczy do ktorych nie przywiazuje zbyt duzej wagi 👍.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Swiko napisał:

To nie takie proste z dwoch powodow:

 

1. Component protection.

2. To male radio to jednostka centralna i wyswietlacz w jednym. Wszystkie wyzsze modele maja wyswietlacz w desce i reszte gratow w schowku. 

 

Jest jeszcze opcja Alpine, ktore integruje sie ze wszystkim, ale koszt jest niewspolmierny do tego co zyskuje. 

Pewnie gdybym kupowal ten samochod nowy to bym doposazal i kombinowal, ale ten pojazd kupilem za naprawde dobre pieniadze z 3kkm przebiegu, wiec nie bede narzekal na rzeczy do ktorych nie przywiazuje zbyt duzej wagi 👍.

Wszystko można kupić na aledrogo. Wiązki są na alliexpress, w Warszawie jest gość co to składa i koduje. Koszt zabawy od 3 do 5 tys. Mówię o fabrycznych radiach.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, sdss napisał:

Wszystko można kupić na aledrogo. Wiązki są na alliexpress, w Warszawie jest gość co to składa i koduje. Koszt zabawy od 3 do 5 tys. Mówię o fabrycznych radiach.

 

Można też się pierdołami nie przejmować i jeździć z radiem za małym... 😄

  • Lubię to 3
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał:

 

Dźwięk idzie chamsko z głośników. Jest wkurzający. HB, w szczególności te egzemplarze bez gpf pięknie strzelały z wydechu!

Jeżeli dźwięk idzie tylko do kabiny, to już chamsko nie jest. A strzelanie można pewnie dograć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Polarny napisał:

Jeżeli dźwięk idzie tylko do kabiny, to już chamsko nie jest. A strzelanie można pewnie dograć.

 

Ja się z koniem kopał nie będę, ale pierwsze słyszę żeby dźwięk szedł z czegoś innego niż ten glosnik/diwajs co wali w wydech i w przegrodę.

Natomiast to prawda - mam cupre z GPF, na testy miałem taką samą bez GPFa i tamta pierdziała znaaaacznie lepiej. Moja ma słabiutki dźwięk z wydechu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Vadero napisał:

a się z koniem kopał nie będę, ale pierwsze słyszę żeby dźwięk szedł z czegoś innego niż ten glosnik/diwajs co wali w wydech i w przegrodę.

Interesuje mnie, czy ten dźwięk jest słyszalny tylko w kabinie, czy też na zewnątrz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Swiko napisał:

To nie takie proste z dwoch powodow:

 

1. Component protection.

2. To male radio to jednostka centralna i wyswietlacz w jednym. Wszystkie wyzsze modele maja wyswietlacz w desce i reszte gratow w schowku. 

 

Jest jeszcze opcja Alpine, ktore integruje sie ze wszystkim, ale koszt jest niewspolmierny do tego co zyskuje. 

Pewnie gdybym kupowal ten samochod nowy to bym doposazal i kombinowal, ale ten pojazd kupilem za naprawde dobre pieniadze z 3kkm przebiegu, wiec nie bede narzekal na rzeczy do ktorych nie przywiazuje zbyt duzej wagi 👍.

 

Tego to już nie wiem. Liczyłem na to, że jak to grupie Vag i nie tylko, będzie to zmiana na zasadzie P&P.

 

13 godzin temu, sdss napisał:

Wszystko można kupić na aledrogo. Wiązki są na alliexpress, w Warszawie jest gość co to składa i koduje. Koszt zabawy od 3 do 5 tys. Mówię o fabrycznych radiach.

 

Strasznie drogo!

 

 

10 godzin temu, grogi napisał:

Można też się pierdołami nie przejmować i jeździć z radiem za małym... 😄

 

Można :)

 

4 godziny temu, sdss napisał:

Można, małe radio ma coś czego nie ma duże CD 😁😂🤣

 

Przecież duże również ma, tyle tylko, że w schowku jest cały moduł wraz z gniazdami na karty.

 

2 godziny temu, Polarny napisał:

Jeżeli dźwięk idzie tylko do kabiny, to już chamsko nie jest. A strzelanie można pewnie dograć.

 

Jest, gdyż ten dźwięk w kabinie jest irytująco sztuczny. Pierwszą rzeczą jaką był zrobił po odbiorze Cupry, to wyłączenie tego dźwięku.

 

40 minut temu, Vadero napisał:

 

Ja się z koniem kopał nie będę, ale pierwsze słyszę żeby dźwięk szedł z czegoś innego niż ten glosnik/diwajs co wali w wydech i w przegrodę.

Natomiast to prawda - mam cupre z GPF, na testy miałem taką samą bez GPFa i tamta pierdziała znaaaacznie lepiej. Moja ma słabiutki dźwięk z wydechu. 

 

Być może jest to to, o czym Ty piszesz. Nie mniej dźwięk jest strasznie sztuczny i drażniący,  w szczególności, jeżeli ma się głowie brzmienie Leona Cupry w wersji HB.

 

39 minut temu, Polarny napisał:

Interesuje mnie, czy ten dźwięk jest słyszalny tylko w kabinie, czy też na zewnątrz.

 

W ST tylko w kabinie. Cupra HB pięknie strzela z wydechu, prawdziwie, w trybie sport i cupra.

 

35 minut temu, Vadero napisał:

Tylko w kabinie. 

 

Sporo osób posiadających ST zmienia wydech, aby brzmiał jak ten z HB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, prawoimotoryzacja napisał:

370 Carbon. Tam były problemy z deklarowana moca. Przejedź się Cupra Ateca . Mega fajny samochód. Sporo części z Audi RS3

Jeździłem, świetne auto :ok:

Tylko ja nie lubię zbytnio suvów, to raz, a dwa to nie stac mnie - za 200kpln wziąłbym sobie coś innego. Ale nie mam 200kpln, więc problem rozwiązany :)

Uważam że Leon to jest najlepszy wybór w zakresie - ok 300KM za <150kpln. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, Vadero napisał:

Jeździłem, świetne auto :ok:

Uważam że Leon to jest najlepszy wybór w zakresie - ok 300KM za <150kpln. 

 

Ja również tak uważam :) ośkę w St da się teraz wyrwać za 135 tys zł. To jest świetna oferta.

Z zewnątrz bardzo mi się podoba Proceed Gt, a za 110 tys zł jest to super oferta na 200 km, tylko ta deska rozdzielcza z ekranem wyglądającym jak z poprzedniej epoki ...

 

52 minuty temu, Polarny napisał:

Ważne, że tego naturalnego ludzie na zewnątrz nie muszą słyszeć.

 

Jeżeli kogoś nie raja jazda i nie ma z tym związanych emocji, to dla niego dobrze. Dla każdego innego źle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Vadero napisał:

 

Ja się z koniem kopał nie będę, ale pierwsze słyszę żeby dźwięk szedł z czegoś innego niż ten glosnik/diwajs co wali w wydech i w przegrodę.

Natomiast to prawda - mam cupre z GPF, na testy miałem taką samą bez GPFa i tamta pierdziała znaaaacznie lepiej. Moja ma słabiutki dźwięk z wydechu. 

Jak ma GPF to pops and bangs sa zredukowane. Tu tylko instalacja z inyym DP i wgranie mapy no ale to juz drugi wlasciciel po gwarancji sie bedzie martwil :phi: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:

Ja również tak uważam :) ośkę w St da się teraz wyrwać za 135 tys zł. To jest świetna oferta.

Z zewnątrz bardzo mi się podoba Proceed Gt, a za 110 tys zł jest to super oferta na 200 km, tylko ta deska rozdzielcza z ekranem wyglądającym jak z poprzedniej epoki ...

 

Wygląda normalnie, bez udziwnień...

 

Kia-ProCeed-2019-1600-82.jpg

 

Lub większy ekran w MY2020

 

kia-cd-wgn-my20-generous-interior.jpg

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Ja się z koniem kopał nie będę, ale pierwsze słyszę żeby dźwięk szedł z czegoś innego niż ten glosnik/diwajs co wali w wydech i w przegrodę.
Natomiast to prawda - mam cupre z GPF, na testy miałem taką samą bez GPFa i tamta pierdziała znaaaacznie lepiej. Moja ma słabiutki dźwięk z wydechu. 
Wystarczy odpiąć wtyczkę czy trzeba wyłączyć programowo bo będzie walić błędem?
Ten dźwięk jest tak paskudny, że przez niego nie używam trybu Cupra

pozdr.

Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, leszcz napisał:

Wystarczy odpiąć wtyczkę czy trzeba wyłączyć programowo bo będzie walić błędem?
Ten dźwięk jest tak paskudny, że przez niego nie używam trybu Cupra emoji107.png

pozdr.

Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka
 

Wyżej jest filmik co mi jak .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, leszcz napisał:

Oglądałem bez dźwięku, widziałem że tylko wtyczkę odpina, wystarczy?

pozdr.

Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka
 

Tak, można też vcds.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał:

Jeżeli kogoś nie raja jazda i nie ma z tym związanych emocji, to dla niego dobrze. Dla każdego innego źle.

Mówisz o przechodniach i pobliskich mieszkańcach? Jak słyszą wieśniacki ryk z wydechu, to wg ciebie się jarają?

Poza tym to trochę sebixowe emocje podniecać się wydechem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał:

 

Ja również tak uważam :) ośkę w St da się teraz wyrwać za 135 tys zł. To jest świetna oferta.

Z zewnątrz bardzo mi się podoba Proceed Gt, a za 110 tys zł jest to super oferta na 200 km, tylko ta deska rozdzielcza z ekranem wyglądającym jak z poprzedniej epoki ...

 

 

Jeżeli kogoś nie raja jazda i nie ma z tym związanych emocji, to dla niego dobrze. Dla każdego innego źle.

 

A to że wydech nie teges to nie ma jazdy? Cupra zapewnia akurat całkiem konkretne doznania niezależnie od tego czy sądzi marchewy z wydechu czy nie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, leszcz napisał:

Wystarczy odpiąć wtyczkę czy trzeba wyłączyć programowo bo będzie walić błędem?
Ten dźwięk jest tak paskudny, że przez niego nie używam trybu Cupra emoji107.png

pozdr.

Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka
 

Przecież możesz sobie wejść w tryb individual i dźwięk wyłączyć, albo w ogóle zestroić auto pod siebie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Polarny napisał:

Mówisz o przechodniach i pobliskich mieszkańcach? Jak słyszą wieśniacki ryk z wydechu, to wg ciebie się jarają?

Poza tym to trochę sebixowe emocje podniecać się wydechem.

Mnie jara mega, ale głośny wydech niestety jest zawsze głośnym wydechem. Nie mogę zapominać ze przez 90% czasu mam rodzinne kombi, które mi pali 8/100 ;)

  • Lubię to 1
  • Kocham 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież możesz sobie wejść w tryb individual i dźwięk wyłączyć, albo w ogóle zestroić auto pod siebie. 

Czyli tryb Sport od Cupra w ustawieniach silnika różni się tylko dźwiękiem? Bo nie mam tam wyboru - sztuczny dźwięk silnika on/off

 

 

pozdr.

 

Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, leszcz napisał:

Czyli tryb Sport od Cupra w ustawieniach silnika różni się tylko dźwiękiem? Bo nie mam tam wyboru - sztuczny dźwięk silnika on/off

 

 

pozdr.

 

Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka

 

 

 

W sport też przecież głośnik działa. 

W sport masz chyba inne ustawienia szpery, układu kierowniczego i paru innych rzeczy - musiałbym wejść do auta żeby sprawdzić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sport też przecież głośnik działa. 
W sport masz chyba inne ustawienia szpery, układu kierowniczego i paru innych rzeczy - musiałbym wejść do auta żeby sprawdzić. 
W sport dźwięk "silnika" jest zupełnie inny, czyli nie da się włączyć trybu Cupra i wyłączyć dźwięku.

pozdr.

Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Vadero napisał:

Mnie jara mega, ale głośny wydech niestety jest zawsze głośnym wydechem. Nie mogę zapominać ze przez 90% czasu mam rodzinne kombi, które mi pali 8/100 ;)

Dlatego jest takie coś jak przepustnica wydechu ze sterowaną elektrycznie klapką. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, leszcz napisał:

Na pewno zginie forum miłośników motoryzacji

Smutne jest to, że motoryzacja jest utożsamiana z pierdzeniem i decybelami. Jak lecą smrodliwe spaliny, to też jest to podniecające dla miłośników motoryzacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Vadero 

Dnia 2.05.2020 o 17:37, Swiko napisał:

 

W stosunku do Bravo Sporta ktorym jezdzilem wczesniej przez prawie 10 lat, jest duzo bardziej komfortowy i przewidywalny. Jednoczesnie tez duzo bardziej niz w Bravo trzeszcza w nim na tych nierownosciach drzwi 😂

 

P.S. Mam zwyklego, prostego 1.6TDI bez zadnych zawieszeniowych udziwnien.

 

PS. Nie mając wersji FR/Xcellence masz inne nastawy zawieszenia. Samochód jest wtedy dosyć miękki i komfortowy.

Ps.2. Bravo było mega fajnie wykończonym samochodem i aż dziw, że ten samochód okazał się taką wtopą sprzedażową. Nadal wersje Sport z pakietem Sport bardzo dobrze się prezentują!

 

22 godziny temu, wujek napisał:

Jak ma GPF to pops and bangs sa zredukowane. Tu tylko instalacja z inyym DP i wgranie mapy no ale to juz drugi wlasciciel po gwarancji sie bedzie martwil :phi: 

 

Niestety. Najlepsze jest to, że w BMW wyłączają ludziom efekty dźwiękowe programowo w ramach akcji serwisowej 😄

 

22 godziny temu, K3 napisał:

 

Wygląda normalnie, bez udziwnień...

 

 

 

Lub większy ekran w MY2020

 

kia-cd-wgn-my20-generous-interior.jpg

 

 

 

 

KIA idzie mega do przodu, lecz nadal mi wnętrza zalatują koreą. Przeskok jest kolosalny na przestrzeni ostatniej dekady, nie da się ukryć. Jedynie Stinger robi robotę.

 

19 godzin temu, leszcz napisał:

Wystarczy odpiąć wtyczkę czy trzeba wyłączyć programowo bo będzie walić błędem?
Ten dźwięk jest tak paskudny, że przez niego nie używam trybu Cupra emoji107.png

pozdr.

Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka
 

 

Czyli nie tylko ja mam takie odczucia ;)

 

14 godzin temu, Polarny napisał:

Mówisz o przechodniach i pobliskich mieszkańcach? Jak słyszą wieśniacki ryk z wydechu, to wg ciebie się jarają?

Poza tym to trochę sebixowe emocje podniecać się wydechem.

 

Tak, specjalnie stoję pod domami i gazuję auto, żeby ludzi budzić 😐

 

5 godzin temu, Vadero napisał:

W sport też przecież głośnik działa. 

W sport masz chyba inne ustawienia szpery, układu kierowniczego i paru innych rzeczy - musiałbym wejść do auta żeby sprawdzić. 

 

Są inne.

 

4 godziny temu, leszcz napisał:

W sport dźwięk "silnika" jest zupełnie inny, czyli nie da się włączyć trybu Cupra i wyłączyć dźwięku.
 

Też na to zwróciłem uwagę.

3 godziny temu, Polarny napisał:

Ten świat zginie.

 

Oj, tak zginie od pierdów z wydechów.

 

2 godziny temu, leszcz napisał:

Na pewno zginie forum miłośników motoryzacji

 

 

p

Już ginie.

 

35 minut temu, Polarny napisał:

Smutne jest to, że motoryzacja jest utożsamiana z pierdzeniem i decybelami. Jak lecą smrodliwe spaliny, to też jest to podniecające dla miłośników motoryzacji?

Wydaje mi się, że musisz mieć strasznie szare życie. To tak jakby codziennie jeść schabowego z ziemniakami i dziwić się ludziom, dlaczego korzystając z życia i smakują jego smaków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, marcindzieg napisał:

Palona guma śmierdzi. A wiesz jaka fajna zabawa?

Dla sebixów na pewno. Zwłaszcza ten smród jest upajający, prawda?

6 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał:

Wydaje mi się, że musisz mieć strasznie szare życie.

Nie każdy, kto ma trochę wyższe wymagania rozrywkowe niż piard z wydechu i palona guma, musi mieć strasznie szare życie.

Ale są też tacy, którzy nie wyobrażają sobie zabawy bez disco-polo - też pewnie myślą, że inni mają szare życie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Polarny napisał:

Dla sebixów na pewno. Zwłaszcza ten smród jest upajający, prawda?

Nie każdy, kto ma trochę wyższe wymagania rozrywkowe niż piard z wydechu i palona guma, musi mieć strasznie szare życie.

Ale są też tacy, którzy nie wyobrażają sobie zabawy bez disco-polo - też pewnie myślą, że inni mają szare życie.

Czyli jak Superb nie strzela to inne nie musza :hehe: To jednak jest forum motoryzacyjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, wujek napisał:

Czyli jak Superb nie strzela to inne nie musza :hehe: To jednak jest forum motoryzacyjne.

Motoryzacja to jednak chyba coś więcej niż zabawy na poziomie disco-polo i wiejskiego tuningu. Tzn. takie mam podejrzenie, ale tutaj się jakoś nie sprawdza.

  • Skonfundowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Polarny napisał:

Motoryzacja to jednak chyba coś więcej niż zabawy na poziomie disco-polo i wiejskiego tuningu. Tzn. takie mam podejrzenie, ale tutaj się jakoś nie sprawdza.

Ale dopuszczasz taką opcję, że są tu ludzie co mają odmienne zdanie i też mają prawo żyć i nie są gorszymi ludźmi? ;)

  • Lubię to 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.