Obywatel Napisano 2 Maja 2020 Udostępnij Napisano 2 Maja 2020 Witam, może głupie pytanie ale nie wiem. Jadę właśnie z dwuosiową przyczepą odebrać auto. Czy przed załadunkiem mam odpiąć przyczepę od auta czy to bez znaczenia? Dziękuję bardzo za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 2 Maja 2020 Udostępnij Napisano 2 Maja 2020 Skoro masz PJ E to po co zadajesz tak głupie pytania? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gobi Napisano 2 Maja 2020 Udostępnij Napisano 2 Maja 2020 Jak załadujesz auto wózkiem widłowym to nie ma najmniejszego znaczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 2 Maja 2020 Udostępnij Napisano 2 Maja 2020 A to zależy jaka przyczepa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 2 Maja 2020 Udostępnij Napisano 2 Maja 2020 Godzinę temu, Danielpoz. napisał: Skoro masz PJ E to po co zadajesz tak głupie pytania? Nie napisał jakie auto, jak jakieś lżejsze to wystarczy samo B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 2 Maja 2020 Udostępnij Napisano 2 Maja 2020 1 minutę temu, volf6 napisał: Nie napisał jakie auto, jak jakieś lżejsze to wystarczy samo B Tak tak... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 2 Maja 2020 Udostępnij Napisano 2 Maja 2020 Zasadniczo laweta(przyczepa) zapięta do samochodu jest stabilniejsza niż luzem. Może też mieć znaczenie czy będziesz wciągał auto czy też będziesz nim wjeżdżać. Ale ja robiłem to bardzo rzadko więc mogę się mylić. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 2 Maja 2020 Udostępnij Napisano 2 Maja 2020 (edytowane) Samochód „ciągnik” na biegu plus ręczny. Hamulec w przyczepie zaciągnięty. Silnikiem w stronę haka. Wjazd normalnie i patrzysz tak aby zbalansować ciężar na przyczepie. Jak obciążysz hak to Ci będzie „podnosić” przednie koła w „ciągniku”, złe prowadzenie, fatalne hamowanie. Jak przeciążyły tył przyczepy to odciążysz tylna oś „ciągnika” i jest szansa na to ze wpadniesz w wahadło i Cię poskłada. Edytowane 2 Maja 2020 przez chojny 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.