Skocz do zawartości

dodawał ktoś klimę do auta bez klimy?


bez

Rekomendowane odpowiedzi

powiedzmy na używanych gratach OEM?

 

albo czy są jakieś gotowe zestawy niezależnych producentów?

@koNik chyba pisał coś o takim wariancie...

 

Jestem ciekawy jak z sensownością takiego manewru w przypadku, gdy model z klimą jest rzadkością a dostępne wersje z klima i bez, dzieli przepaść cenowa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, Pimpa_Vamp napisał:

powiedzmy na używanych gratach OEM?

 

albo czy są jakieś gotowe zestawy niezależnych producentów?

@koNik chyba pisał coś o takim wariancie...

 

Jestem ciekawy jak z sensownością takiego manewru w przypadku, gdy model z klimą jest rzadkością a dostępne wersje z klima i bez, dzieli przepaść cenowa?

 

Jeśli model z klimą jest rzadkością to ciężko będzie skompletować wszystkie graty. Jak będziesz musiał coś dokupić w aso to będzie kosztować majątek.

 

 

Ja w okolicach 2000 dokładałem klimę do Octavii 1. Miałem wszystkie graty z dawcy jakim był Golf IV, także to było w miarę proste ale i tak gościu który to montował poległ na elektryce.

 

Mówi się że klimatyzacja nie może leżeć rozszczelniona bo łapie wilgoć itd - moja leżała ponad miesiąc w garażu i działała do końca życia tego auta czyli jakieś 15 lat. Nawet nie wymieniłem osuszacza.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Piotrus napisał:

 

Jeśli model z klimą jest rzadkością to ciężko będzie skompletować wszystkie graty. Jak będziesz musiał coś dokupić w aso to będzie kosztować majątek.

 

 

Ja w okolicach 2000 dokładałem klimę do Octavii 1. Miałem wszystkie graty z dawcy jakim był Golf IV, także to było w miarę proste ale i tak gościu który to montował poległ na elektryce.

 

Mówi się że klimatyzacja nie może leżeć rozszczelniona bo łapie wilgoć itd - moja leżała ponad miesiąc w garażu i działała do końca życia tego auta czyli jakieś 15 lat. Nawet nie wymieniłem osuszacza.

to grupa VAG więc raczej luz ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Pimpa_Vamp napisał:

to grupa VAG więc raczej luz ;)

 

Kupic uzywki i robic. Pewnie trzeba deske zdejmowac. Ja sie kiedys do Aveo orientowalem i przekladka w warsztacie byla bez sensu. Trzeba by samemu albo ze szwagrem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Pimpa_Vamp napisał:

powiedzmy na używanych gratach OEM?

 

albo czy są jakieś gotowe zestawy niezależnych producentów?

@koNik chyba pisał coś o takim wariancie...

 

Jestem ciekawy jak z sensownością takiego manewru w przypadku, gdy model z klimą jest rzadkością a dostępne wersje z klima i bez, dzieli przepaść cenowa?

Ja chyba w 2000 zakładałem do seata cordoby, nie było żadnych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, ghost2255 napisał:

Chyba @Joki opisywał taką operację.

Miałem kompletny, fabryczny, nowy zestaw do tego auta. Przeznaczony specjalnie do dopisażania wersji bez klimy. Każda śrubka, każdy kabelek jeśli brakowało, dwie grube książki z instrukcjami i rysunkami krok po kroku.

Kilka dni popołudniami zeszło. Ciekawe doświadczenie.

;)

http://daihatsu.com.pl/viewtopic.php?t=266

Edytowane przez Joki
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Pimpa_Vamp napisał:

powiedzmy na używanych gratach OEM?

 

albo czy są jakieś gotowe zestawy niezależnych producentów?

@koNik chyba pisał coś o takim wariancie...

 

Jestem ciekawy jak z sensownością takiego manewru w przypadku, gdy model z klimą jest rzadkością a dostępne wersje z klima i bez, dzieli przepaść cenowa?

 

Sprawdz moze jeszcze koszty robocizny.

W obecnych czasach malo komu chce sie rzezbic za rozsadne pieniadze...

Chyba, ze sam bedzie dlubal :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Pimpa_Vamp napisał:

powiedzmy na używanych gratach OEM?

 

albo czy są jakieś gotowe zestawy niezależnych producentów?

@koNik chyba pisał coś o takim wariancie...

 

Jestem ciekawy jak z sensownością takiego manewru w przypadku, gdy model z klimą jest rzadkością a dostępne wersje z klima i bez, dzieli przepaść cenowa?

 

Jedna podstawowa kwestia to czy samochod ma wiazke elektryczna klimy w aucie (już przygotowana)? Bo jeśli nie, to trzeba rzezbic wiazke …. i jeśli nie masz dobrego opisu z forum albo manuala serwisowego to może być slabo.

 

Ja zakladalem w aucie sprzed 2000 roku, z analogowa instalacja elektryczna (przygotowana już pod klime bo tak wtedy auta robiono ;]), z manualem serwisowym i schematami elektrycznimi, graty z używanego auta wyciagniete ze zdjeciami. A i tak  dobre kilka jak nie więcej popoludni zeszlo mi żeby to rozgryźć. Ale druga strona medalu, że to był mój pierwszy raz ….. z klima.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Joki napisał:

Miałem kompletny, fabryczny, nowy zestaw do tego auta. Przeznaczony specjalnie do dopisażania wersji bez klimy. Każda śrubka, każdy kabelek jeśli brakowało, dwie grube książki z instrukcjami i rysunkami krok po kroku.

Kilka dni popołudniami zeszło. Ciekawe doświadczenie.

;)

http://daihatsu.com.pl/viewtopic.php?t=266

pamiętam ten watek :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

Sprawdz moze jeszcze koszty robocizny.

W obecnych czasach malo komu chce sie rzezbic za rozsadne pieniadze...

Chyba, ze sam bedzie dlubal :ok:

no właśnie to może zabić temat.

Jakiś koleś z centralnej PL ma nawet taki zestaw i oferuje go na alle za 2,5K z założeniem. Gdyby to wszystko zadziałało to byłby to dobry deal tylko, żeby zadziałało bo deskę trzeba zdemontować itd... i pewnie tylko od jakości pracy będzie zależało czy nie objawią się jakieś poboczne kłopoty, skrzypienia i inne... a może za bardzo się rozczulam ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Pimpa_Vamp napisał:

no właśnie to może zabić temat.

Jakiś koleś z centralnej PL ma nawet taki zestaw i oferuje go na alle za 2,5K z założeniem. Gdyby to wszystko zadziałało to byłby to dobry deal tylko, żeby zadziałało bo deskę trzeba zdemontować itd... i pewnie tylko od jakości pracy będzie zależało czy nie objawią się jakieś poboczne kłopoty, skrzypienia i inne... a może za bardzo się rozczulam ;]

2,5 tysia to dużo. Oplaca się i auto tego warte? Ja kupiłem graty za 400 pln i sam zalozylem mechanicznie. Ale to auto w pełni przygotowane pod klime.

 

Slyszalem o gościach co do popularnych modeli VAGa to dorobią kazda wiazke elektryczna, do czego chcesz. I chyba dużo to nie kosztuje. Aktywacja w kompie jeśli potrzebna pewnie dużo nie kosztuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, gregoryj napisał:

2,5 tysia to dużo. Oplaca się i auto tego warte? Ja kupiłem graty za 400 pln i sam zalozylem mechanicznie. Ale to auto w pełni przygotowane pod klime.

 

Slyszalem o gościach co do popularnych modeli VAGa to dorobią kazda wiazke elektryczna, do czego chcesz. I chyba dużo to nie kosztuje. Aktywacja w kompie jeśli potrzebna pewnie dużo nie kosztuje.

no ale potrzeba kompresora, wentylatora, skraplacza, parownika, przewodów i sterowania w desce więc nie o same  kabelki chodzi. Za 4 stówy to sprężarkę nie wiem czy dostanę ;]

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, gregoryj napisał:

2,5 tysia to dużo. Oplaca się i auto tego warte? Ja kupiłem graty za 400 pln i sam zalozylem mechanicznie. Ale to auto w pełni przygotowane pod klime.

To zamontuj koledze taniej😂

Z punktu widzenia montującego to ta cena nie wydaje się jakaś przesadna, pewnie same (używane ale w przyzwoitym stanie) graty to połowa, jeszcze jak daje jakąś gwarancję...

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, volf6 napisał:

To zamontuj koledze taniej😂

Z punktu widzenia montującego to ta cena nie wydaje się jakaś przesadna, pewnie same (używane ale w przyzwoitym stanie) graty to połowa, jeszcze jak daje jakąś gwarancję...

na rok :old:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Pimpa_Vamp napisał:

na rok :old:

Przy używanych gratach to i tak dużo:)

Jak sam nie ogarniesz to taki koleś wydaję się być dobrym rozwiązaniem, bo pewnie ma wprawę w danej marce i zrobi to to taniej, szybciej i lepiej niż zwykły warsztat.

No lepiej to może w ASO ale to chyba nie ta kwota:phi:

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Pimpa_Vamp napisał:

no właśnie to może zabić temat.

Jakiś koleś z centralnej PL ma nawet taki zestaw i oferuje go na alle za 2,5K z założeniem. Gdyby to wszystko zadziałało to byłby to dobry deal tylko, żeby zadziałało bo deskę trzeba zdemontować itd... i pewnie tylko od jakości pracy będzie zależało czy nie objawią się jakieś poboczne kłopoty, skrzypienia i inne... a może za bardzo się rozczulam ;]

 

Kwestia jaką klimę chcesz założyć? Manual?

 

Bo to definiuje stopień zaawansowania prac.

 

Kiedyś jakiś sklep z częściami do Opla wyprzedawał pełny nowy (oem) zestaw za jakieś grosze, rzędu 1300zł. Grosze, bo biorąc pod uwagę nowe części i to oem to wychodzi naprawdę przyzwoita kwota.

 

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Pimpa_Vamp napisał:

no ale potrzeba kompresora, wentylatora, skraplacza, parownika, przewodów i sterowania w desce więc nie o same  kabelki chodzi. Za 4 stówy to sprężarkę nie wiem czy dostanę ;]

 

Inny pasek, często inny napinacz i z reguły obudowy nagrzewnicy - a do jej zmiany trzeba już deskę rwać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, volf6 napisał:

To zamontuj koledze taniej😂

Z punktu widzenia montującego to ta cena nie wydaje się jakaś przesadna, pewnie same (używane ale w przyzwoitym stanie) graty to połowa, jeszcze jak daje jakąś gwarancję...

Nie zamontuje ;] Ani taniej ani drożej.

 

Jak auto warte 10 tysi to bym się nie bawil w zabawe warta 1/4 auta. Jeśli 20-30 tysi to w mare swieze auto, Nie wiem czy chciałbym tak rzezbic, w szczególności, ze trzeba sciagac deske ….

Z jednej strony 2,5 tysia i dużo i nie tak wiele, jeśli gość daje gwarancje, czynnik, części i wiedze (jeśli naprawdę jej dużo potrzeba).

Ja robilem sam bo w aucie za 3 tysie to nabicie czynnika jako praca zlecona daje zamkniecie się logicznych kosztach.

 

21 minut temu, Pimpa_Vamp napisał:

no ale potrzeba kompresora, wentylatora, skraplacza, parownika, przewodów i sterowania w desce więc nie o same  kabelki chodzi. Za 4 stówy to sprężarkę nie wiem czy dostanę ;]

Teoretycznie tak, ale takie rzeczy się wyciąga w calosci z jakiegoś auta na części czy rozbitka. U mnie nie musialem rozbierać deski wiec naprawdę miałem stosunkowo mało pracy. Jakbym miał sciagac deske to bym się tego nie podjal nawet w rzempie za 3 tysiące.

 

Sa jakies manuale na necie?

 

Dalej pytam, co to za auto, ile warte i czy warte?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Pimpa_Vamp napisał:

no właśnie to może zabić temat.

Jakiś koleś z centralnej PL ma nawet taki zestaw i oferuje go na alle za 2,5K z założeniem. Gdyby to wszystko zadziałało to byłby to dobry deal tylko, żeby zadziałało bo deskę trzeba zdemontować itd... i pewnie tylko od jakości pracy będzie zależało czy nie objawią się jakieś poboczne kłopoty, skrzypienia i inne... a może za bardzo się rozczulam ;]

 

Zakładając, że wszystkie elementy są sprawne to obawiałbym się jedynie szczelności układu - tu obowiązkowo nowe oryginalne uszczelki. Dodatkowo pierdółki w postaci mocowań pod przewody AC w komorze silnikowej, które ma albo nie ma. 

 

Tak czy siak - katalog oryginalnych części danej marki musisz mieć, dodatkowo schematy instalacji elektrycznej, ale to pewnie ten gość ma już obcykane.

 

Rzuć linkiem, może być na PW, zerknę z ciekawości :ok: Ja AC mam, więc Ci nie podkupię ;]

 

Miałem zamiar w poprzednim aucie przerabiać klimatyzację manualną na automatyczną i przy skompletowaniu wszystkiego, składasz to jak klocki lego. Wiadomo - kompresor już miałem, przewody aluminiowe też. Wystarczyło zdemontować deskę i przełożyć cały ten diwajs z kanałami powietrznymi (obudowa nagrzewnicy). Koledzy z klubu Hondy ładnie wszystko opracowali, problemem była dostępność części z aut z LHD, ale w tym przypadku można się było zmieścić w 1000zł i wyeliminować awaryjne sterowanie linkami w moim modelu (nowy nieuszkodzony panel, w którym łamały się cięgna to koszt około 400-450zł)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Montowałem kiedyś do lanosa OEM  chyba w 2009r graty używane plus jacyś pseudo fachowcy się podjęli,spaprali elektrykę,poprawiłem sam z pomocą kolegi elektronika i chodziło to 😃 więcej bym się nie podjął nie ma to jak orginał z fabryki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Pimpa_Vamp napisał:

powiedzmy na używanych gratach OEM?

 

albo czy są jakieś gotowe zestawy niezależnych producentów?

@koNik chyba pisał coś o takim wariancie...

 

Jestem ciekawy jak z sensownością takiego manewru w przypadku, gdy model z klimą jest rzadkością a dostępne wersje z klima i bez, dzieli przepaść cenowa?

Ja dwa razy ale nie sam, a warsztat w Zabrzu który specjalizował się 15 lat temu w takich dokładkach. Dokładałem do SC 1.1 i do Punto 2 1.2. Manualną, działała jak złoto, ale że to słabe auta były, to pod górkę trzeba było wyłączać ;] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedzmy na używanych gratach OEM?
 
albo czy są jakieś gotowe zestawy niezależnych producentów?
[mention=130764]koNik[/mention] chyba pisał coś o takim wariancie...
 
Jestem ciekawy jak z sensownością takiego manewru w przypadku, gdy model z klimą jest rzadkością a dostępne wersje z klima i bez, dzieli przepaść cenowa?

Do grupy VAG dokladalem w Piotrkowie Trybunalskim. Dzialalo jak nowa.

Potem dokladalem do starego Civica - rzezba ktora raz dzialala raz nie.

Jak masz miejsce to


http://2normalne1ulgowy.pl/klimatyzacja-w-vw-t3/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawno dawno temu - u Civicu ojca. 

Bylo na tyle łatwo, ze dawca stał obok - więc było wszystko co potrzeba. 

Kilka godzin roboty. Potem napełnić i po temacie. Ale to klima manualna - więc całe sterowanie kierunkiem i siłą nawiewu zostało bez zmian. Więc doszedł tylko schładzacz

Edytowane przez Filipfm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Filipfm napisał:

Dawno dawno temu - u Civicu ojca. 

Bylo na tyle łatwo, ze dawca stał obok - więc było wszystko co potrzeba. 

Kilka godzin roboty. Potem napełnić i po temacie. Ale to klima manualna - więc całe sterowanie kierunkiem i siłą nawiewu zostało bez zmian. Więc doszedł tylko schładzacz

Bo w starych Hondach tak jest. Parownik wkłada się w miejsce gdzie jest "obudowa-zaslepka" w aucie bez klimatyzacji (po wyjeciu schowka pasażera). Punkty mocowania i wszystkie wtyczki i przekaźniki sa na miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Filipfm napisał:

Dawno dawno temu - u Civicu ojca. 

Bylo na tyle łatwo, ze dawca stał obok - więc było wszystko co potrzeba. 

Kilka godzin roboty. Potem napełnić i po temacie. Ale to klima manualna - więc całe sterowanie kierunkiem i siłą nawiewu zostało bez zmian. Więc doszedł tylko schładzacz

 

Pewnie 6gen?

 

Dość krótko miałem ten model, ale klima była ;] 1.4 75KM odmulone na 90KM, strasznie zabierało to mocy, musiałem ją wyłączać przy niektórych manewrach :ok: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja do matiza ;] ogólnie nie wiem ile jeszcze razy to wszystkie rozbierałem bo po kolei prawie wszystkie kupione używane części były zepsute ;] ale szpan jazdy na klimie i poczucie ze sie samemu to zmontowało to było coś. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, PawelWaw napisał:

Ja. 

Matiz bez klimy stał się matizem z klima :)

 

6 godzin temu, Cinek napisał:

Ja dokładałem do Matiza, na współczesne auto bym się nie czuł.

 

6 godzin temu, marcindzieg napisał:

 

Do Matiza na nowych. Lata temu, cena nie była jakaś szczególnie wygórowana, zakładanie dosyć proste.

 

10 minut temu, Vadero napisał:

Ja do matiza ;]

 

8]

 

Jakiś popularny mod do tego auta ;] Swapów silnika nikt nie robił? 

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, analyzer64 napisał:

 

Pewnie 6gen?

 

Dość krótko miałem ten model, ale klima była ;] 1.4 75KM odmulone na 90KM, strasznie zabierało to mocy, musiałem ją wyłączać przy niektórych manewrach :ok: 

 

Tak, ale angielka :) 1.4i 😄 wersja ABC. 

Pamiętam jak dzisiaj, że jedną z pozycji na liscie wyposazenia w broszurze był obrotomierz :) był tez centralny zamek, ale i tak trzeba bylo dokladac silownik bo nie było go w drzwiach kierowcy 😄 i to by było na tyle z wyposażenia 😄 korbotronik, manualne lusterka, stalowe felgi 😄 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Filipfm napisał:

 

Tak, ale angielka :) 1.4i 😄 wersja ABC. 

Pamiętam jak dzisiaj, że jedną z pozycji na liscie wyposazenia w broszurze był obrotomierz :) był tez centralny zamek, ale i tak trzeba bylo dokladac silownik bo nie było go w drzwiach kierowcy 😄 i to by było na tyle z wyposażenia 😄 korbotronik, manualne lusterka, stalowe felgi 😄 

 

No to u mnie były (w zasadzie mojej :piekna: ), szyby elektryczne, AC, ABS :ok: 

Równolegle miałem też 5gen, to tam z elektryki tylko szyberdach był, nawet lampki rezerwy nie było.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, analyzer64 napisał:

 

No to u mnie były (w zasadzie mojej :piekna: ), szyby elektryczne, AC, ABS :ok: 

Równolegle miałem też 5gen, to tam z elektryki tylko szyberdach był, nawet lampki rezerwy nie było.

 

 

to bylo auto z kontyngentu bezcłowego :) z PL salonu w roku premiery. 1.4i - ale tu nie było jak w EK/EJ gdzie 1.4i to było 75 a 1.4iS 90KM.

Tam od razu było 90 i faktycznie był to najszybszy z podstawowych kompaktów w tym czasie. Reszta miała wyraźnie słabsze silniki w podstawie :) 

Lampka rezerwy była - ale jako, ze moj ojciec jest przeciwnikiem wozenia paliwa ;) to po paru latach przestała działać - znany temat w MA/MB.

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, marcindzieg napisał:

 

Hejterzy się śmiali. Zresztą ze swapów klimy też. Mi gość na priv wysyłał szczegóły  :)

 

Czemu tu się śmiać to nie wiem, klimę lepiej mieć niż nie mieć, nawet jeśli powoduje efekt otwarcia spadochronu za autem.

Daewoo nigdy szczególnie się nie interesowałem, poza krótkim epizodem pracy w FSO, gdzie robiłem części nadwozia ;] 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Cinek napisał:

Czekaj, wróć.

Bezu montuje klimę do auta zamiast zmienić model na lepszy?

8] 8]

 

:lol:

nie złotko - obecnie nie ma ani auta ani klimy. Chwilowo na rynku nie ma z klimą w rozsądnych pieniądzach.

Więc rozważam zakup bez 😜 i uzupełnienie.

Ale zrobiłem już rozeznanie u zaznajomionych fachowców i jednak skórka może nie być warta wyprawki. Raczej poczekam na lepsze kompleksowe oferty auta z klimą 😜

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, analyzer64 napisał:

 

 

 

 

8]

 

Jakiś popularny mod do tego auta ;] Swapów silnika nikt nie robił? 

 

Nie ale był Matiz Turbo. :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, analyzer64 napisał:

 

Czemu tu się śmiać to nie wiem, klimę lepiej mieć niż nie mieć, nawet jeśli powoduje efekt otwarcia spadochronu za autem.

Daewoo nigdy szczególnie się nie interesowałem, poza krótkim epizodem pracy w FSO, gdzie robiłem części nadwozia ;] 

 

To musiałbyś się zapytać różnych dziwnych ludzi. Ale faktem jest że tak było. Matiz nie był złym autem. Tylko w pewnym momencie zaczął się niemiłosiernie psuć.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, Pimpa_Vamp napisał:

nie złotko - obecnie nie ma ani auta ani klimy. Chwilowo na rynku nie ma z klimą w rozsądnych pieniądzach.

Więc rozważam zakup bez 😜 i uzupełnienie.

Ale zrobiłem już rozeznanie u zaznajomionych fachowców i jednak skórka może nie być warta wyprawki. Raczej poczekam na lepsze kompleksowe oferty auta z klimą 😜

 

Bo tego się mechanikom nie chce robić zwyczajnie, roboty sporo, problemy mogą wyjść a i nie wiadomo jak to wycenić. Jak auto nie jest zaawansowane elektronicznie, masz drugie jeżdżące, masz dom z podwórkiem, to na spokojnie sam to ogarniesz, tu nie jest potrzebna wiedza rodem z MIT a cierpliwość i dobre przygotowanie jeśli ma być jak fabryka chciała.

Ja w Civicu bym sobie automatyczną klimę ogarnął, ale perspektywa latania z deską do i z bloku, latanie po części czy z kluczami mnie zniechęcała, bo w pewnym momencie dom z niezłym warsztatem został sprzedany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Pimpa_Vamp napisał:

powiedzmy na używanych gratach OEM?

 

albo czy są jakieś gotowe zestawy niezależnych producentów?

@koNik chyba pisał coś o takim wariancie...

 

Jestem ciekawy jak z sensownością takiego manewru w przypadku, gdy model z klimą jest rzadkością a dostępne wersje z klima i bez, dzieli przepaść cenowa?

Tak. Ja w nubirze.

Części z alle. Elektrykę sam zrobiłem na podstawie schematów. Czas operacji: 2 weekendy pod blokiem. Największe wyzwanie to wepchnięcie pier....nego parownika na miejsce. Dużo nerwów mnie to kosztowało. 

Z małym dzieckiem na pokładzie sensowność była ogromna.

Polecam hobbistycznie gdy nie ma się 2 lewych rąk.

 

Pozd

 

Edytowane przez 111Zenek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, analyzer64 napisał:

 

Jakiś popularny mod do tego auta ;] Swapów silnika nikt nie robił? 

 

Nie było na co ;)

tzn były wersje 1.0, ale nie w Polsce, a poza tym zyskiwałeś parę koni ;)

Założenie klimy to była zabawa z klockami lego. Grunt to kupić niepopsute klocki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.