Skocz do zawartości

Leon 4 ceny od 69.700 zł


Rekomendowane odpowiedzi

[Wpis będzie uzupełniany]

SEAT Leon 4 w cenie od 69 700 zł za wersję 1.0 TSI o mocy 90 KM w wersji wyposażenia Reference, której wyposażenie obejmuje: m.in. asystent pasa ruchu Lane Assist czy system kontroli odstępu Front Assist, a także światła do jazdy dziennej LED oraz system multimedialny z 8,25-calowym kolorowym ekranem dotykowym.

Ceny Leona w wersji Sportstourer zaczynają się od 84 900 zł. Za tę kwotę dostaniemy samochód z 1.5-litrowym silnikiem o mocy 130 KM i 6-biegową manualną skrzynią biegów.

W ramach premiery została wprowadzona specjalna wersja wyposażenia: Premiere Edition za kwotę 1 zł, która dla Leona z wykończeniem FR lub Xcellence obejmuje dodatkowe wyposażenie o wartości 5 800 zł. W skład pakietu premierowego dla FR wchodzi: asystent parkowania oraz czujniki parkowania z przodu i z tyłu, ambientowe oświetlenie kokpitu LED z możliwością wyboru koloru, a także Navi System+ z 10-calowym kolorowym ekranem dotykowym z mapami Europy. Wersja Xcellence Premiere Edition zawiera: pakiet zimowy – podgrzewane przednie fotele, podgrzewaną kierownicę i funkcję podgrzewania dyszy spryskiwaczy – asystenta parkowania z czujnikami parkowania z przodu i z tyłu, kamerę cofania oraz pakiet wspomagania jazdy dla samochodów z Navi System+, aktywnym tempomatem i asystentem świateł drogowych.

Cennik Leona 5d

Silnik

Reference

Style

Full LED

Xcellence

FR

1.0 90 KM 5b

69 700

 

 

 

 

1.0 110 KM 6b

 

77 300

83 300

 

 

1.5 130 6b

 

81 300

87 100

93 400

93 400

1.5 150 6b

 

85 100

90 900

97 200

97 200

1.5 150 dsg 7 mHEV

 

 

 

108 500

108 500

 

Wersja ST wymaga dopłaty kwoty 3.600 zł.

Analogowa tablica przyrządów jest w wersjach od Reference aż do Full LED.

Pakiet Comfort+

dla wersji REFERENCE: • Tempomat • Kierownica wielofunkcyjna obszyta skórą • Bluetooth® • Drążek skrzyni biegów obszyty skórą • Czujniki parkowania z tyłu • 18-calowe dojazdowe koło zapasowe

dla wersji XCELLENCE: • Pakiet zimowy: podgrzewane przednie fotele, podgrzewana kierownica i podgrzewanie dyszy spryskiwaczy • Asystent parkowania oraz czujniki parkowania z przodu i z tyłu • Kamera cofania • Asystent pasa ruchu • Pakiet wspomagania jazdy M

dla wersji FR: • Asystent parkowania oraz czujniki parkowania z przodu i z tyłu • Navi System+ z mapami Europy • Ambientowe oświetlenie kokpitu LED z możliwością wyboru koloru

Edytowane przez prawoimotoryzacja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, sdss napisał:

Jak Gulf i Octavia zaraz ktoś napisze ze masakrycznie drogo.

 

Do nowej Octy to nie ma co nawet porównywać. Najmniej to trzeba 95 kPLN wydać.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli strategia - dajmy cos czego nikt nie kupi, ale bedzie mozna dac w reklamach cena juz od....

A potem w salonie sie okazuje, ze trzeba dolozyc 10 tys bo opcja bazowa występuje w cenniku 😄  i nikt jej nie widział na oczy.

 

Honda pojechała po całości zrobiąc wersję bazową bez klimy i radia 😄 Za to ma wszystkie systemy bezpieczenstwa zeby dobrze wypadac w testach NCAP.

Wg kumpla z ASO trzebaby sie naprawde bardzo uprzec, zeby to w ogole zamowic. Bo generalnie w dostawach tego nie ma. A kolejna wersja, ktora juz wystepuje w naturze  jest wlasnie o 10 tys drozsza :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Filipfm napisał:

Czyli strategia - dajmy cos czego nikt nie kupi, ale bedzie mozna dac w reklamach cena juz od....

A potem w salonie sie okazuje, ze trzeba dolozyc 10 tys bo opcja bazowa występuje w cenniku 😄  i nikt jej nie widział na oczy.

 

Honda pojechała po całości zrobiąc wersję bazową bez klimy i radia 😄 Za to ma wszystkie systemy bezpieczenstwa zeby dobrze wypadac w testach NCAP.

Wg kumpla z ASO trzebaby sie naprawde bardzo uprzec, zeby to w ogole zamowic. Bo generalnie w dostawach tego nie ma. A kolejna wersja, ktora juz wystepuje w naturze  jest wlasnie o 10 tys drozsza :) 

Proponuję najpierw się zapoznać z cennikiem, a  później komentować ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, prawoimotoryzacja napisał:

Proponuję najpierw się zapoznać z cennikiem, a  później komentować ;)

 

Zapoznałem się.

Roznica miedzy wersja, ktora zainteresuje działkowca, któremu już się rozpadłą Fabia albo Octavia I a czyms co warunkowow nadaje sie do jazdy wynosi 8 tysięcy złotych 😄 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, sdss napisał:

Dodasz podobne wyposażenie rabat i wyjdzie to samo.

 

Nie chodzi mi o to, że coś dołożysz i wyjdzie to samo. Chodzi mi o sytuacje, że klient wchodzi do salonu i prosi najtańszą wersję bo chce jeździć konkretną budą a nie tym co w środku. Od taka fanaberia kupującego. Tak więc za pieniądze Golfa i Leona w Skodzie dostanie Scalę, która jest jednak mniejszym autem od konkurentów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, spad napisał:

 

Nie chodzi mi o to, że coś dołożysz i wyjdzie to samo. Chodzi mi o sytuacje, że klient wchodzi do salonu i prosi najtańszą wersję bo chce jeździć konkretną budą a nie tym co w środku. Od taka fanaberia kupującego. Tak więc za pieniądze Golfa i Leona w Skodzie dostanie Scalę, która jest jednak mniejszym autem od konkurentów. 

 

Scala nie jest mniejsza niz Golf czy Leon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Scala nie jest mniejsza niz Golf czy Leon.

 

Wg mnie jest. Odczułem to jak wsiadłem zarówno do Golfa, Octavii i Scali. Masz więcej przestrzeni na boki, przed sobą. Pomimo, że Scala jest bardzo praktycznie pod względem miejsca zorganizowana, to jednak masz odczucie, że jest "przytulniej", że pasażer siedzi bliżej ciebie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda że słabszych wersji silnikowych i wyposażeniowych nie ma z automatem. 

Gdyby taką wersję Style -1.5/130KM dało się doposażyć w DSG i zmieścić w cennikowych 90kPLN, to bym powiedział że to sensowna cena.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Azbest napisał:

Szkoda że słabszych wersji silnikowych i wyposażeniowych nie ma z automatem. 

Gdyby taką wersję Style -1.5/130KM dało się doposażyć w DSG i zmieścić w cennikowych 90kPLN, to bym powiedział że to sensowna cena.

 

 

 

Jest padnemia. Fabryka dopiero startuje.Trzeba poczekać na inne konfiguracje, chociaż teraz nie było takiej opcji, więc kto wie, czy w ogóle będzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zerknąłem w cennik i jak na mój gust za rozsądną wersje  min. 80-85 tysi trzeba wydać.

Bo 1.0 90KM ze skrzynią 5-tką, wszystko w plastiku, bez tempomatu, to jak piszą przedmówcy wersja nie na dzisiejsze czasy.

Patrząc w C-klasie na nową ofertę z VAGa + nową Corolla + świeże Koreańce to klient ma dość dobry wybór w podobnych pieniądzach. 

Niestety to już nie pieniądze jak kiedyś 60-70 tyś za dobrze wyposażony kompakt.

Edytowane przez lnk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Azbest napisał:

Szkoda że słabszych wersji silnikowych i wyposażeniowych nie ma z automatem. 

Gdyby taką wersję Style -1.5/130KM dało się doposażyć w DSG i zmieścić w cennikowych 90kPLN, to bym powiedział że to sensowna cena.

 

 

 

Poprzedni model też tak miał, tylko z 150Km i była kosmiczna różnica w cenie zdaje się, że cennikowo 12tys zł dlatego 150KM występował tylko z DSG. Za 150KM z DSG był 1.8 180KM manual , a 1.8 DSG kolejne 8tys. Różnica między 1.4 125KM a 1.8 z DSG sięgała 20tyś.

Edytowane przez sdss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał:

Właśnie włączyli konfigurator na stronie SEATa!

Jakoś biednie z opcjami. Brak okna dachowego , brak webasto itd. Ciekawe czy będzie 2.0 190KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, sdss napisał:

Jakoś biednie z opcjami. Brak okna dachowego , brak webasto itd. Ciekawe czy będzie 2.0 190KM.

Szklany dach jedy. 2.0 tsi 190 będzie za jakiś czas w ofercie.

15 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Pytanie czy jest pelny cennik...

Ten automat jest polaczony z jakas mild hybryda.

Do tej pory również automat był dopiero od wersji 150 km

5 minut temu, K3 napisał:

 

Nie, ma być hybryda 204KM w późniejszym terminie...

Świadomie wprowadzasz w błąd, czy masz bardziej wiarygodne źródło niż importer i producent?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:

Do tej pory również automat był dopiero od wersji 150 km

 

Ale w tej chwili doplata do automatu to absurdalne 11k PLN...

W cenniku Octavii DSG jest polaczone chyba jedynie z 2.0 TDI, wiec tez kompletnie niezrozumiale podejscie jak dla mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:

Szklany dach jedy. 2.0 tsi 190 będzie za jakiś czas w ofercie.

Do tej pory również automat był dopiero od wersji 150 km

Świadomie wprowadzasz w błąd, czy masz bardziej wiarygodne źródło niż importer i producent?

 

Mam. Producent u mnie twierdzi inaczej...

https://www.seat.dk/modeller/ny-leon-5d/ehybrid/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, K3 napisał:

 

Mam. Producent u mnie twierdzi inaczej...

https://www.seat.dk/modeller/ny-leon-5d/ehybrid/

no i gdzie masz napisane ze nie będzie 2.0 TSI 190?

 

ta wersja co jest w dk jest tez w cenniku PL

https://www.seat.pl/content/dam/countries/pl/seat-website/oferta/wyprzedaz-cenniki/samochody-modele-cennik-5F1-NA-May-2020.pdf

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, K3 napisał:

 

Mam. Producent u mnie twierdzi inaczej...

https://www.seat.dk/modeller/ny-leon-5d/ehybrid/

Przecież oferta będzie uzupełniana, zgodnie z informacją prasową producenta... oczywistym jest, że od początku oferta jest ograniczona, a po wprowadzeniu modelu dopiero uzupełniana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Maciej__ napisał:

 

Pytanie czy jest pelny cennik...

Ten automat jest polaczony z jakas mild hybryda.

Skrzynie zwykle występują w głównej specyfikacji /cenniku a nie jako opcja. Na tą chwilę tak pewnie to jest, potem może coś się zmieni. Dla mnie osobiście bardzo słabo to wygląda, choć to nie mój target.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, sherif napisał:

Tak, były druciki i wkurzały mnie strasznie. Użyłem raz, żeby sprawdzić jak to działa :).

 

I tak najlepsze jest webasto, parę minut auto cieple w środku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, sherif napisał:

Wtedy mam zdalne odpalanie auta żeby schłodzić czy nagrzać wnętrze. Webasto to przeżytek.

Chyba jest paragraf na uruchomiony silnik ponad jakiś tam czas, dwa kierowca chyba powinien być w kabinie i tu dochodzimy to samoparkujacych aut 😁

 

Fabryczne ? Kluczyk czy Net?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, sdss napisał:

Chyba jest paragraf na uruchomiony silnik ponad jakiś tam czas, dwa kierowca chyba powinien być w kabinie i tu dochodzimy to samoparkujacych aut 😁

 

Fabryczne ? Kluczyk czy Net?

Niby jest na zaparkowane, uruchomione. Kierowca musi być w kabinie podczas kierowania a nie przy odpalonym silniku.

Rozwiązanie fabryczne przez net.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, sherif napisał:

Niby jest na zaparkowane, uruchomione. Kierowca musi być w kabinie podczas kierowania a nie przy odpalonym silniku.

Rozwiązanie fabryczne przez net.

Nie. Artykuł 60 PORD zabrania oddalania się od samochodu, kiedy jego silnik jest w ruchu. Do tego w terenie zabudowanym nie wolno zostawiać auta z włączonym silnikiem na postoju dłużej niż na minutę.

Edytowane przez marcindzieg
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, sherif napisał:

Niby jest na zaparkowane, uruchomione. Kierowca musi być w kabinie podczas kierowania a nie przy odpalonym silniku.

Rozwiązanie fabryczne przez net.

Powiedz cos wiecej. Chevrolet czy Ford nie dawal takich opcji na EU. Tylko w USA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtedy mam zdalne odpalanie auta żeby schłodzić czy nagrzać wnętrze. Webasto to przeżytek.
Webasto grzeje a klima chłodzi, tak to działa w starej e65. Wystarczyło dołożyć jakiś mały diwajs i kupić odpowiedniego pilota, reszta już podobno zamontowana.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, wujek napisał:

Powiedz cos wiecej. Chevrolet czy Ford nie dawal takich opcji na EU. Tylko w USA.

Przez chwile taka opcja była w nowym Focusie jak wchodził na rynek, ale była znikła.

 

Volvo ERS działa, jak widać, ale jest uwaga, że trzeba się stosować do obowiązujących w danym kraju przepisów 😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, marcindzieg napisał:

Nie. Artykuł 60 PORD zabrania oddalania się od samochodu, kiedy jego silnik jest w ruchu. Do tego w terenie zabudowanym nie wolno zostawiać auta z włączonym silnikiem na postoju dłużej niż na minutę.

Czyli nawet bramy nie można otworzyć ?

 

Godzinę temu, wujek napisał:

Powiedz cos wiecej. Chevrolet czy Ford nie dawal takich opcji na EU. Tylko w USA.

Volvo on call jest dostępne od kilku lat w EU, w tym w pl. W obecnym V90 było w standardzie z abo chyba na 2 czy 3 lata.

Masz apkę i cały podgląd parametrów auta zdalne uruchomianie auta, szukanie na mapie, listę tras i przebiegów gdzie auto jeździło (jeżeli wyrazisz zgodę).Jest to też integrowane z innymi apkami jak np z kalendarzem.

 

49 minut temu, hefi napisał:
2 godziny temu, sherif napisał:
Wtedy mam zdalne odpalanie auta żeby schłodzić czy nagrzać wnętrze. Webasto to przeżytek.

Webasto grzeje a klima chłodzi, tak to działa w starej e65. Wystarczyło dołożyć jakiś mały diwajs i kupić odpowiedniego pilota, reszta już podobno zamontowana.

Tu nic nie trzeba dokładać.

 

10 minut temu, sdss napisał:

Volvo ERS działa, jak widać, ale jest uwaga, że trzeba się stosować do obowiązujących w danym kraju przepisów 😁

Tak masz przy wszystkim, że musisz sie zgodzić na przepisy lokalne :)

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, sdss napisał:

Przez chwile taka opcja była w nowym Focusie jak wchodził na rynek, ale była znikła.

 

Volvo ERS działa, jak widać, ale jest uwaga, że trzeba się stosować do obowiązujących w danym kraju przepisów 😁

Jak byla to pewnie da sie wlaczyc Forscanem. W chevrolecie brakowalo modulu co w praktyce oznaczalo sporo zmian w instalcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, sherif napisał:

Czyli nawet bramy nie można otworzyć ?

 

Volvo on call jest dostępne od kilku lat w EU, w tym w pl. W obecnym V90 było w standardzie z abo chyba na 2 czy 3 lata.

Masz apkę i cały podgląd parametrów auta zdalne uruchomianie auta, szukanie na mapie, listę tras i przebiegów gdzie auto jeździło (jeżeli wyrazisz zgodę).Jest to też integrowane z innymi apkami jak np z kalendarzem.

 

Tu nic nie trzeba dokładać.

 

Tak masz przy wszystkim, że musisz sie zgodzić na przepisy lokalne :)

 

Inni producenci nie dają opcji decyzji, nie ma i już . Też bym wolał uruchomić aut, klimatyzacja działa, tak tylko wentylacja.

Edytowane przez sdss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.