Skocz do zawartości

Leon 4 ceny od 69.700 zł


Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 4.05.2020 o 10:52, prawoimotoryzacja napisał:

Ceny Leona w wersji Sportstourer zaczynają się od 84 900 zł. Za tę kwotę dostaniemy samochód z 1.5-litrowym silnikiem o mocy 130 KM i 6-biegową manualną skrzynią biegów.

 

Czyli bez 15k rabatu nie będzie sprzedaży w PL. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, iwik napisał:

 

Czyli bez 15k rabatu nie będzie sprzedaży w PL. 

 

Czyli co sie bedzie sprzedawac? ;) Bo niestety obecnie konkurencja wsrod kompaktow wcale nie jest tansza...

Zostaje chyba jedynie Megane ale jego przyyszlosc jest mocno watpliwa i moze wyleciec z oferty

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Czyli co sie bedzie sprzedawac?

 

Nic. Złote czasy dla producentów i sprzedawców aut właśnie się skończyły. Samochód już nie jest produktem drugiej, ani nawet czwartej potrzeby. 

Kto pierwszy to zrozumie i "spuści spodnie" będzie cośtam sprzedawał. 

Zobacz ile astr stoi porejestrowanych u dilerów w 2019...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Czyli co sie bedzie sprzedawac? ;) Bo niestety obecnie konkurencja wsrod kompaktow wcale nie jest tansza...

Zostaje chyba jedynie Megane ale jego przyyszlosc jest mocno watpliwa i moze wyleciec z oferty

 

To co w EU czyli te wszystkie Crossovery typu Juke Captur za cene do 70k oraz wozidla klasy B, ktore na dobra sprawe urosly i dla rodziny z dzieckiem nie cyganskim dadza rade. Jak ktos bedzie chcial wieksze to kupi poleasingowego. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, iwik napisał:

 

Nic. Złote czasy dla producentów i sprzedawców aut właśnie się skończyły. Samochód już nie jest produktem drugiej, ani nawet czwartej potrzeby. 

Kto pierwszy to zrozumie i "spuści spodnie" będzie cośtam sprzedawał. 

Zobacz ile astr stoi porejestrowanych u dilerów w 2019...

Ale z ceny nie schodza. Chcialbym kupic jakies mocniejsze auto i ostatnio uslyszalem, ze lepiej niech stoi niz z ceny zejdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, wujek napisał:

To co w EU czyli te wszystkie Crossovery typu Juke Captur za cene do 70k oraz wozidla klasy B, ktore na dobra sprawe urosly i dla rodziny z dzieckiem nie cyganskim dadza rade. Jak ktos bedzie chcial wieksze to kupi poleasingowego. 

 

70% aut w PL jest kuipowane przez firmy a te raczej na crossovery nawet nie spojrza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)
32 minuty temu, iwik napisał:

 

Nic. Złote czasy dla producentów i sprzedawców aut właśnie się skończyły. Samochód już nie jest produktem drugiej, ani nawet czwartej potrzeby. 

Kto pierwszy to zrozumie i "spuści spodnie" będzie cośtam sprzedawał. 

Zobacz ile astr stoi porejestrowanych u dilerów w 2019...

Tylko zobacz jak masz wyposażony samochód w tej cenie.

10 lat temu Golf 1.4 122 tsi w wersji HL kosztował ok 84.000 zł. Teraz taki odpowiednik Golfa kosztuje ok. 95.000 tys zł. Różnica w cenie 10.000 przy zmianie poziomu wyposażenia oraz wysokości zarobków sprawa, iż te damochody są de facto tańsze.

Edytowane przez prawoimotoryzacja
  • Lubię to 1
  • Skonfundowany 1
  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, wujek napisał:

Ale z ceny nie schodza. Chcialbym kupic jakies mocniejsze auto i ostatnio uslyszalem, ze lepiej niech stoi niz z ceny zejdzie.

 

To wszystko zależy jak długo będzie stał i tracił na wartości, oraz jak bardzo salon będzie w czarnej d... z płynnością. 

Wiadomo, że do dobrego rabatu musi dorzucić się producent, bo sam sprzedawca dużego marginesu nie ma. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, prawoimotoryzacja napisał:

Tylko zobacz jak masz wyposażony samochód w tej cenie.

10 lat temu Golf 1.4 122 tsi w wersji HL kosztował ok 84.000 zł. Teraz taki odpowiednik Golfa kosztuje ok. 95.000 tys zł. Różnica w cenie 10.000 przy zmianie poziomu wyposażenia oraz wysokości zarobków sprawa, iż te damochody są de facto tańsze.

Z tym, ze jeszcze kilka lat temu dalo sie kupic auto np z mocym silnikiem ale ze slabym wyposazeniem. Po zaoraniu Astry juz nie ma takiej mozliwosci. Nie kazdemu jest potrzebne niewiadomo jakie wyposazenie. Dlatego teraz jak chcesz mocniejzy silnik to auta sa duzo drozsze. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, wujek napisał:

Z tym, ze jeszcze kilka lat temu dalo sie kupic auto np z mocym silnikiem ale ze slabym wyposazeniem. Po zaoraniu Astry juz nie ma takiej mozliwosci. Nie kazdemu jest potrzebne niewiadomo jakie wyposazenie. Dlatego teraz jak chcesz mocniejzy silnik to auta sa duzo drozsze. 

 

Widocznie klientow na mocne auta z kiepskim wyposazeniem jest na tyle malo, ze nie oplaca sie ich trzymac w ofercie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, iwik napisał:

 

Nic. Złote czasy dla producentów i sprzedawców aut właśnie się skończyły. Samochód już nie jest produktem drugiej, ani nawet czwartej potrzeby. 

Kto pierwszy to zrozumie i "spuści spodnie" będzie cośtam sprzedawał. 

Zobacz ile astr stoi porejestrowanych u dilerów w 2019...

 

Szybciej wejdzie wynajem długoterminowy. Stała opłata, na dwa, trzy lata...

Dodatkowo większy udział carsharingu...

Będzie stało dwadzieścia Opli na parkingu, otwierasz telefonem...

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, K3 napisał:

 

Szybciej wejdzie wynajem długoterminowy. Stała opłata, na dwa, trzy lata...

Dodatkowo większy udział carsharingu...

Będzie stało dwadzieścia Opli na parkingu, otwierasz telefonem...

Swojego czasu pod domem mialem codziennie rano 2 renault clio z car sharingu. Musialo im sie wogole nie oplacac bo sie z tego wycofali. Dla mnie idealna opcja wtedy wogole nie potrzebuje auta. Wypozyczalnie mam 400 metrow od siebie w Mariott ale to jest droga przez meke z tym szukaniem kazdej rysy i wgniecenia przed i po oddaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, K3 napisał:

 

Szybciej wejdzie wynajem długoterminowy. Stała opłata, na dwa, trzy lata...

Dodatkowo większy udział carsharingu...

Będzie stało dwadzieścia Opli na parkingu, otwierasz telefonem...

 

To jest fajna opcja, ale IMO na polskim rynku nie będzie masowa dopóki ta stała opłata będzie stanowiła pół pensji nauczyciela. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, K3 napisał:

 

Szybciej wejdzie wynajem długoterminowy. Stała opłata, na dwa, trzy lata...

Dodatkowo większy udział carsharingu...

Będzie stało dwadzieścia Opli na parkingu, otwierasz telefonem...

Fenomen lewackie Europy 

 

Auta w abonamencie

Mieszkania a abonamencie

Praca Home Office 

 

I jak coś do czego przyjdzie to się okazję ze obywatel nie ma absolutnie nic ... tylko majtki i skarpetki. 

  • Lubię to 5
  • Kocham 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Tytułem uzupełnienia, na wskazanego Golfa był rabat max 5%. Nie posiadał ksenonow/ledow, aktywnego tempomatu, tych wszystkich asystentów, bluetooth, itd. Teraz rabaty są po 10%, nie mówiąc o wyprzedaży rocznika.

Ile osób 10 lat temu osiągało średnia krajowa, a ile teraz? Przysłowiową kasjerka z lidla osiaga, a wtedy?

 

Astra J, to był fenomen. Kawal fajnego auta za "śmieszne" pieniądze.

Edytowane przez prawoimotoryzacja
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, marcindzieg napisał:

To prawda. Patrząc co oferowała za ile to rzeczywiście nie było konkurencji.

Tak chyba można o prawie każdym modelu napisać :), trzeba znaleść tylko dobry moment.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał:

10 lat temu Golf 1.4 122 tsi w wersji HL kosztował ok 84.000 zł.

widziales nowy cennik Golfa 7.5? :) od 4 maja 2020 do odwołania, czyli wygląda że dalej 7.5 jest w produkcji poza Rką, GTI 119k

a 1.5 TSI Highline z DSG 84.390 :) 

 

http://cenniki.konfigurator-vw.pl/pdf/RM2020_RP2020/nowy_golf.pdf

 

image.png.9fa5cac99b4d5fa48d9b18626659c237.png

Edytowane przez Cinos
  • Lubię to 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Marcin79 napisał:

...

I jak coś do czego przyjdzie to się okazję ze obywatel nie ma absolutnie nic ... tylko majtki i skarpetki. 

też w abonamencie, na które przyjdzie tytyrać 5x za długo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Cinos  No i z takimi cenami to VW rozwalił system. Silnik już w podstawie wystarczający na codzień, dobrać pakiet wyposażenia do upodobań i w dobrej cenie mamy dobry samochód.

Ciekawe jak z dostępnością. 

  • Lubię to 2
  • Nie lubię tego 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, lnk napisał:

@Cinos  No i z takimi cenami to VW rozwalił system. Silnik już w podstawie wystarczający na codzień, dobrać pakiet wyposażenia do upodobań i w dobrej cenie mamy dobry samochód.

Ciekawe jak z dostępnością. 

Wyprzedaż z placu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, sdss napisał:

Wyprzedaż z placu.

Jak z placu i to rocznik 2020 to wybór pewno znikomy, dealerzy na początku 2020 pewno skupiali się na wyprzedaży 2019,  po czym wszystko stanęło i pewno mało co dojechało przed chaosem z koroną. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, lnk napisał:

Jak z placu i to rocznik 2020 to wybór pewno znikomy, dealerzy na początku 2020 pewno skupiali się na wyprzedaży 2019,  po czym wszystko stanęło i pewno mało co dojechało przed chaosem z koroną. 

Ceny niezłe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Cinos napisał:

widziales nowy cennik Golfa 7.5? :) od 4 maja 2020 do odwołania, czyli wygląda że dalej 7.5 jest w produkcji... 

image.png.9fa5cac99b4d5fa48d9b18626659c237.png

 

Bardzo ładnie :ok:. Etap I spuszczania spodni właśnie się zaczął. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, czachabrava napisał:

Gdzie te samochody z cennika? 😄

 

Ja zamawiałem Golfa 7.5 na początku stycznia to wybór był już bardzo ograniczony (auto z 2019r. z placu), Sprzedawca mówił wtedy, że już kończą produkcje 7 generacji, więc nie wiem gdzie te auta. Na pewno VW bardzo by fajnie zrobił dla klientów, żeby taka cena obowiązywała na 8 generacje, ale raczej na cuda nie ma co liczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

Przeciez to jest wyprzedaz tego co na placu bo wchodzi nowy model :hehe:

 

 

Na otomoto tylko kilkanaście sztuk w tym większość to wersja kombi. Ceny dużo większe niż pokazuje cennik wstawiony przez @Cinos Niektórzy liczą, że przez psychozę związaną z Covid-19 to auta będą za pół ceny, ale to producent zapewne woli zmniejszyć drastycznie produkcje niż robić takie prezenty.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, pejus1982 napisał:

 

Na otomoto tylko kilkanaście sztuk w tym większość to wersja kombi. Ceny dużo większe niż pokazuje cennik wstawiony przez @Cinos Niektórzy liczą, że przez psychozę związaną z Covid-19 to auta będą za pół ceny, ale to producent zapewne woli zmniejszyć drastycznie produkcje niż robić takie prezenty.

wyglada na to ze Varianta produkowali najdluzej, ale tez na Varianta jes tosobny cennik i tam nie ma 23k rabatu tylko ok 10k

a aut z tego cennika faktycznie.. ponizej 100 na cala Polske 😕

https://od-reki.volkswagen.pl/wszystkie?pelna_cena=true&page=1&model=Golf

 

w kwietniu kolega ogladal Varianta to sprzedawca mowil ze mozna jeszcze go zamowic...

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 4.05.2020 o 10:52, prawoimotoryzacja napisał:

[Wpis będzie uzupełniany]

SEAT Leon 4 w cenie od 69 700 zł za wersję 1.0 TSI o mocy 90 KM w wersji wyposażenia Reference, której wyposażenie obejmuje: m.in. asystent pasa ruchu Lane Assist czy system kontroli odstępu Front Assist, a także światła do jazdy dziennej LED oraz system multimedialny z 8,25-calowym kolorowym ekranem dotykowym.

Ceny Leona w wersji Sportstourer zaczynają się od 84 900 zł. Za tę kwotę dostaniemy samochód z 1.5-litrowym silnikiem o mocy 130 KM i 6-biegową manualną skrzynią biegów.

W ramach premiery została wprowadzona specjalna wersja wyposażenia: Premiere Edition za kwotę 1 zł, która dla Leona z wykończeniem FR lub Xcellence obejmuje dodatkowe wyposażenie o wartości 5 800 zł. W skład pakietu premierowego dla FR wchodzi: asystent parkowania oraz czujniki parkowania z przodu i z tyłu, ambientowe oświetlenie kokpitu LED z możliwością wyboru koloru, a także Navi System+ z 10-calowym kolorowym ekranem dotykowym z mapami Europy. Wersja Xcellence Premiere Edition zawiera: pakiet zimowy – podgrzewane przednie fotele, podgrzewaną kierownicę i funkcję podgrzewania dyszy spryskiwaczy – asystenta parkowania z czujnikami parkowania z przodu i z tyłu, kamerę cofania oraz pakiet wspomagania jazdy dla samochodów z Navi System+, aktywnym tempomatem i asystentem świateł drogowych.

Cennik Leona 5d

Silnik

Reference

Style

Full LED

Xcellence

FR

1.0 90 KM 5b

69 700

 

 

 

 

1.0 110 KM 6b

 

77 300

83 300

 

 

1.5 130 6b

 

81 300

87 100

93 400

93 400

1.5 150 6b

 

85 100

90 900

97 200

97 200

1.5 150 dsg 7 mHEV

 

 

 

108 500

108 500

 

Wersja ST wymaga dopłaty kwoty 3.600 zł.

Analogowa tablica przyrządów jest w wersjach od Reference aż do Full LED.

Pakiet Comfort+

dla wersji REFERENCE: • Tempomat • Kierownica wielofunkcyjna obszyta skórą • Bluetooth® • Drążek skrzyni biegów obszyty skórą • Czujniki parkowania z tyłu • 18-calowe dojazdowe koło zapasowe

dla wersji XCELLENCE: • Pakiet zimowy: podgrzewane przednie fotele, podgrzewana kierownica i podgrzewanie dyszy spryskiwaczy • Asystent parkowania oraz czujniki parkowania z przodu i z tyłu • Kamera cofania • Asystent pasa ruchu • Pakiet wspomagania jazdy M

dla wersji FR: • Asystent parkowania oraz czujniki parkowania z przodu i z tyłu • Navi System+ z mapami Europy • Ambientowe oświetlenie kokpitu LED z możliwością wyboru koloru

 

Bardzo kiepsko to wyglada !

 

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, iwik napisał:

 

Bardzo ładnie :ok:. Etap I spuszczania spodni właśnie się zaczął. 

 

Bez przesady. Golf kombi Comfortline 1,5 z 2019 roku stał w Gdańsku u Plichty za 71000 PLN jeszcze przed wirusem. A za kombi jest około 5 tysi więcej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, TomekD000 napisał:

 

Szczególnie, że przed tą całą koroną był już taki cennik G7 5d, to jest wyprzedaż tego czego nie ma, bo wchodzi G8

Są pojedyncze sztuki, otomoto to nie stan magazynowy VW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, TomekD000 napisał:

wiem, na strone vw jest kilkadziesiąt szt. w wyszukiwarce

Przy takich promocjach trzeba mieć refleks, to co fajne i tanie sprzedało sie odrazu. Variant jest bo nie ma jeszcze w nowej budzie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, sdss napisał:

Przy takich promocjach trzeba mieć refleks, to co fajne i tanie sprzedało sie odrazu. Variant jest bo nie ma jeszcze w nowej budzie. 

 

Dokładnie.

Ciekawe czy do tych 23k dealerzy dorzucają jeszcze kilka procent od siebie, wtedy grubo by już było... pomyśleć że, w listopadzie sprzedałem swojego G7 1.2tsi z 2014 za 43k...

Viariant'y są w cenach jak rok i dwa lata temu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, TomekD000 napisał:

 

Dokładnie.

Ciekawe czy do tych 23k dealerzy dorzucają jeszcze kilka procent od siebie, wtedy grubo by już było...

 

Raczej bym sie spodziewal, ze jest to cena minimalna i zawsze trzeba klika % dorzucic np na lakier, czy jakies dodatki, ktore sa juz dolozone do auta ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Raczej bym sie spodziewal, ze jest to cena minimalna i zawsze trzeba klika % dorzucic np na lakier, czy jakies dodatki, ktore sa juz dolozone do auta ;)

 

 

Finalny rabat składa się z rabatu odgórnego (VW, tego co w cenniku) i rabatu od dealera w vagu przeważnie do około 5% (np grupy zawodowe, zakup na działalność itd).

Może się zdarzyć że np Pakiet Business (99% aut go ma) + lakier kosztuje tyle co rabat dealera i wyjdzie tyle co w cenniku wyżej. Dlatego zastawiam się czy dealerzy dorzucają do tych 23k coś jeszcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy Wy tak zawsze macie, że ciągle "ŹLE"?!

 

Jezu ale ten Golf jest drogi. Jakie auta teraz są drogie! Oszaleli z tymi cenami!

 

Po czym jest okazja, na Golfa z rabatem od 23 do nawet 30 tys zł za KOMPAKT!!


To znowu marudzenie, że mało tych aut jest, itd.

 

Ciągle źle....

  • Lubię to 3
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, prawoimotoryzacja napisał:

Czy Wy tak zawsze macie, że ciągle "ŹLE"?!

 

Jezu ale ten Golf jest drogi. Jakie auta teraz są drogie! Oszaleli z tymi cenami!

 

Po czym jest okazja, na Golfa z rabatem od 23 do nawet 30 tys zł za KOMPAKT!!


To znowu marudzenie, że mało tych aut jest, itd.

 

Ciągle źle....

Jakbyś przepłacił, to byś nie napisał że ŹLE ?

 

:phi:.

 

Tj pisałem każde auto ma taki moment, że jest dobrze wycenione, trzeba tylko cierpliwości i wyczucia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, sherif napisał:

Tj pisałem każde auto ma taki moment, że jest dobrze wycenione, trzeba tylko cierpliwości i wyczucia.

 

Zawsze najlepiej wycenione jest pod koniec produkcji modelu. 

A akurat Golfa 7 warto kupić z tym dużym rabatem (jeśli coś ciekawego zostało oczywiście) bo nowy model niczego lepszego nie wnosi. 

Edytowane przez iwik
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał:

Jezdziles Golfem 8?

Nie jeździłem, nie jeździłem też audi a3, bo jakkolwiek by nie jeździło nie jest DLA MNIE warte ponad 150k PLN. Analogicznie golf 8 z identycznym silnikiem i wyposażeniem jak golf 7 nie jest dla mnie wart 20k PLN dopłaty. 

Co innego gdyby to był przeskok technologiczny umożliwiający np. autonomiczną jazdę, albo gdyby był hybrydą, itp. 

Ale dopóki mówimy o zwykłym golfie z 1.0 czy 1.5, a taki mnie interesuje, to nie dopłacę do niego 20k, tylko po to, żeby mieć cyfrowe zegary. 

 

Za swojego sv zapłaciłem 64k z pakietem serwisowym, uznajmy że to przedstawiciel serii g7 (choć odpowiednika w g8 nie ma) i trochę wyznacznik dobrej ceny produktu (ostatnio widziałem podobne za 68k, ale miały już android auto w std. i np. asystentów hamowania, wykrywania pieszych itd.)

Ty masz leona, który jak sam mówisz spełnia Twoje wymagania i jeździłeś g8. Mając do wyboru na stocku swojego leona za 80k (w przybliżeniu), albo g8 za 100k dopłaciłbyś? Co konkretnie w g8 jest warte 20k wiecej? 

Edytowane przez iwik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, iwik napisał:

Co innego gdyby to był przeskok technologiczny

 

Narzekasz. Zmienili włącznik świateł. Juz nie będzie z czego odchodzić guma po paru latach 😄 I smiesz mowic, ze nie ma przeskoku? ;l

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)
Godzinę temu, iwik napisał:

Nie jeździłem, nie jeździłem też audi a3, bo jakkolwiek by nie jeździło nie jest DLA MNIE warte ponad 150k PLN. Analogicznie golf 8 z identycznym silnikiem i wyposażeniem jak golf 7 nie jest dla mnie wart 20k PLN dopłaty. 

Co innego gdyby to był przeskok technologiczny umożliwiający np. autonomiczną jazdę, albo gdyby był hybrydą, itp. 

Ale dopóki mówimy o zwykłym golfie z 1.0 czy 1.5, a taki mnie interesuje, to nie dopłacę do niego 20k, tylko po to, żeby mieć cyfrowe zegary. 

 

Za swojego sv zapłaciłem 64k z pakietem serwisowym, uznajmy że to przedstawiciel serii g7 (choć odpowiednika w g8 nie ma) i trochę wyznacznik dobrej ceny produktu (ostatnio widziałem podobne za 68k, ale miały już android auto w std. i np. asystentów hamowania, wykrywania pieszych itd.)

Ty masz leona, który jak sam mówisz spełnia Twoje wymagania i jeździłeś g8. Mając do wyboru na stocku swojego leona za 80k (w przybliżeniu), albo g8 za 100k dopłaciłbyś? Co konkretnie w g8 jest warte 20k wiecej? 

ad. rem. - dobrze, że dodałeś "DLA MNIE".

Jeżeli chodzi o Audi, generalnie czuć, że jest to lepszy produkt niż Golf/Leon, itd i każdy samemu musi odpowiedzieć sobie na pytanie, czy dla niego dopłata ma sens, a przede wszystkim na czym mu najbardziej zależy. Jeżeli na jakości wykonania, wyciszenia, większej dowolności w personalizacji samochodu, to oczywiście dopłata ma sens.

 

"Analogicznie golf 8 z identycznym silnikiem i wyposażeniem jak golf 7 nie jest dla mnie wart 20k PLN dopłaty. " - Twoje słowa.

Bzdura, gdyż Golf 7 po doposażeniu go do poziomu G8 nie jest od niego nic a nic tańszy, także zanim zaczniesz rzucać modne hasła, warto przeanalizować ceny KATALOGOWE obu modeli.

Teraz są bardzo duże rabaty na stary model i ciężko o porównanie z nowym, który dopiero wchodzi na rynek. Z końcem roku również i na ten model będą rabaty wyprzedażowe.

 

"trochę wyznacznik dobrej ceny produktu (ostatnio widziałem podobne za 68k, ale miały już android auto w std. i np. asystentów hamowania, wykrywania pieszych itd.)" - - Twoje słowa.

 

Sucha cena, którą podajesz za SV robi oczywiście wrażenie, lecz zapewne jest to samochód 1.0 TSI 90 km, bez - dla mnie- niezbędnego wyposażenia. Ja bym nie kupił SV z silnikiem mniejszym/słabszym niż 1.4 125 KM i niższej wersji wyposażenia niż HL, ale jest to tylko i wyłącznie moje zdanie.

 

Cały czas robisz założenia przyjmując wartość Golfa 8 bez rabatów. Powtórzę raz jeszcze to co napisałem na początku swojej wypowiedzi, dla każdego pod słowem "warte" liczy się coś innego. Oceniając obiektywnie oba modele zmianę technologi czuć, do tego lepsze wyciszenie, niższe zużycie paliwa, itd, ale również widać oszczędności w wykonaniu G8. Ja bym nie zamienił obecnego Leona na G8 z prostego powodu, Leon daje mi więcej frajdy z jazdy z uwagi na sposób prowadzenia tego samochodu, stylistykę wersji kombi, itd.

 

Dlatego, aby odpowiedzieć na pytanie, czy warto dopłacić do nowego modelu, trzeba porównać te same modele.

 

W poniedziałek wrzucę pełny test nowego Leona i w nim odpowiem na takie pytanie. 

Edytowane przez prawoimotoryzacja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.