marcindzieg Napisano 5 Maja 2020 Udostępnij Napisano 5 Maja 2020 1 godzinę temu, sherif napisał: Czyli nawet bramy nie można otworzyć ? Możesz. Tylko musisz wyłączyć silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 6 Maja 2020 Udostępnij Napisano 6 Maja 2020 Dnia 4.05.2020 o 10:52, prawoimotoryzacja napisał: Ceny Leona w wersji Sportstourer zaczynają się od 84 900 zł. Za tę kwotę dostaniemy samochód z 1.5-litrowym silnikiem o mocy 130 KM i 6-biegową manualną skrzynią biegów. Czyli bez 15k rabatu nie będzie sprzedaży w PL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 6 Maja 2020 Udostępnij Napisano 6 Maja 2020 Teraz, iwik napisał: Czyli bez 15k rabatu nie będzie sprzedaży w PL. Czyli co sie bedzie sprzedawac? Bo niestety obecnie konkurencja wsrod kompaktow wcale nie jest tansza... Zostaje chyba jedynie Megane ale jego przyyszlosc jest mocno watpliwa i moze wyleciec z oferty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 6 Maja 2020 Udostępnij Napisano 6 Maja 2020 19 minut temu, Maciej__ napisał: Czyli co sie bedzie sprzedawac? Nic. Złote czasy dla producentów i sprzedawców aut właśnie się skończyły. Samochód już nie jest produktem drugiej, ani nawet czwartej potrzeby. Kto pierwszy to zrozumie i "spuści spodnie" będzie cośtam sprzedawał. Zobacz ile astr stoi porejestrowanych u dilerów w 2019... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 6 Maja 2020 Udostępnij Napisano 6 Maja 2020 26 minut temu, Maciej__ napisał: Czyli co sie bedzie sprzedawac? Bo niestety obecnie konkurencja wsrod kompaktow wcale nie jest tansza... Zostaje chyba jedynie Megane ale jego przyyszlosc jest mocno watpliwa i moze wyleciec z oferty To co w EU czyli te wszystkie Crossovery typu Juke Captur za cene do 70k oraz wozidla klasy B, ktore na dobra sprawe urosly i dla rodziny z dzieckiem nie cyganskim dadza rade. Jak ktos bedzie chcial wieksze to kupi poleasingowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 6 Maja 2020 Udostępnij Napisano 6 Maja 2020 5 minut temu, iwik napisał: Nic. Złote czasy dla producentów i sprzedawców aut właśnie się skończyły. Samochód już nie jest produktem drugiej, ani nawet czwartej potrzeby. Kto pierwszy to zrozumie i "spuści spodnie" będzie cośtam sprzedawał. Zobacz ile astr stoi porejestrowanych u dilerów w 2019... Ale z ceny nie schodza. Chcialbym kupic jakies mocniejsze auto i ostatnio uslyszalem, ze lepiej niech stoi niz z ceny zejdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 6 Maja 2020 Udostępnij Napisano 6 Maja 2020 Teraz, wujek napisał: To co w EU czyli te wszystkie Crossovery typu Juke Captur za cene do 70k oraz wozidla klasy B, ktore na dobra sprawe urosly i dla rodziny z dzieckiem nie cyganskim dadza rade. Jak ktos bedzie chcial wieksze to kupi poleasingowego. 70% aut w PL jest kuipowane przez firmy a te raczej na crossovery nawet nie spojrza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 6 Maja 2020 Udostępnij Napisano 6 Maja 2020 1 minutę temu, Maciej__ napisał: 70% aut w PL jest kuipowane przez firmy a te raczej na crossovery nawet nie spojrza... Tak ja pisalem o fizolach. Firmy to co innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 6 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 6 Maja 2020 (edytowane) 32 minuty temu, iwik napisał: Nic. Złote czasy dla producentów i sprzedawców aut właśnie się skończyły. Samochód już nie jest produktem drugiej, ani nawet czwartej potrzeby. Kto pierwszy to zrozumie i "spuści spodnie" będzie cośtam sprzedawał. Zobacz ile astr stoi porejestrowanych u dilerów w 2019... Tylko zobacz jak masz wyposażony samochód w tej cenie. 10 lat temu Golf 1.4 122 tsi w wersji HL kosztował ok 84.000 zł. Teraz taki odpowiednik Golfa kosztuje ok. 95.000 tys zł. Różnica w cenie 10.000 przy zmianie poziomu wyposażenia oraz wysokości zarobków sprawa, iż te damochody są de facto tańsze. Edytowane 6 Maja 2020 przez prawoimotoryzacja 1 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 6 Maja 2020 Udostępnij Napisano 6 Maja 2020 26 minut temu, wujek napisał: Ale z ceny nie schodza. Chcialbym kupic jakies mocniejsze auto i ostatnio uslyszalem, ze lepiej niech stoi niz z ceny zejdzie. To wszystko zależy jak długo będzie stał i tracił na wartości, oraz jak bardzo salon będzie w czarnej d... z płynnością. Wiadomo, że do dobrego rabatu musi dorzucić się producent, bo sam sprzedawca dużego marginesu nie ma. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 6 Maja 2020 Udostępnij Napisano 6 Maja 2020 43 minuty temu, prawoimotoryzacja napisał: Tylko zobacz jak masz wyposażony samochód w tej cenie. 10 lat temu Golf 1.4 122 tsi w wersji HL kosztował ok 84.000 zł. Teraz taki odpowiednik Golfa kosztuje ok. 95.000 tys zł. Różnica w cenie 10.000 przy zmianie poziomu wyposażenia oraz wysokości zarobków sprawa, iż te damochody są de facto tańsze. Z tym, ze jeszcze kilka lat temu dalo sie kupic auto np z mocym silnikiem ale ze slabym wyposazeniem. Po zaoraniu Astry juz nie ma takiej mozliwosci. Nie kazdemu jest potrzebne niewiadomo jakie wyposazenie. Dlatego teraz jak chcesz mocniejzy silnik to auta sa duzo drozsze. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 6 Maja 2020 Udostępnij Napisano 6 Maja 2020 13 minut temu, wujek napisał: Z tym, ze jeszcze kilka lat temu dalo sie kupic auto np z mocym silnikiem ale ze slabym wyposazeniem. Po zaoraniu Astry juz nie ma takiej mozliwosci. Nie kazdemu jest potrzebne niewiadomo jakie wyposazenie. Dlatego teraz jak chcesz mocniejzy silnik to auta sa duzo drozsze. Widocznie klientow na mocne auta z kiepskim wyposazeniem jest na tyle malo, ze nie oplaca sie ich trzymac w ofercie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 6 Maja 2020 Udostępnij Napisano 6 Maja 2020 1 godzinę temu, iwik napisał: Nic. Złote czasy dla producentów i sprzedawców aut właśnie się skończyły. Samochód już nie jest produktem drugiej, ani nawet czwartej potrzeby. Kto pierwszy to zrozumie i "spuści spodnie" będzie cośtam sprzedawał. Zobacz ile astr stoi porejestrowanych u dilerów w 2019... Szybciej wejdzie wynajem długoterminowy. Stała opłata, na dwa, trzy lata... Dodatkowo większy udział carsharingu... Będzie stało dwadzieścia Opli na parkingu, otwierasz telefonem... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 6 Maja 2020 Udostępnij Napisano 6 Maja 2020 16 minut temu, K3 napisał: Szybciej wejdzie wynajem długoterminowy. Stała opłata, na dwa, trzy lata... Dodatkowo większy udział carsharingu... Będzie stało dwadzieścia Opli na parkingu, otwierasz telefonem... Swojego czasu pod domem mialem codziennie rano 2 renault clio z car sharingu. Musialo im sie wogole nie oplacac bo sie z tego wycofali. Dla mnie idealna opcja wtedy wogole nie potrzebuje auta. Wypozyczalnie mam 400 metrow od siebie w Mariott ale to jest droga przez meke z tym szukaniem kazdej rysy i wgniecenia przed i po oddaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 6 Maja 2020 Udostępnij Napisano 6 Maja 2020 39 minut temu, K3 napisał: Szybciej wejdzie wynajem długoterminowy. Stała opłata, na dwa, trzy lata... Dodatkowo większy udział carsharingu... Będzie stało dwadzieścia Opli na parkingu, otwierasz telefonem... To jest fajna opcja, ale IMO na polskim rynku nie będzie masowa dopóki ta stała opłata będzie stanowiła pół pensji nauczyciela. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin79 Napisano 6 Maja 2020 Udostępnij Napisano 6 Maja 2020 40 minut temu, K3 napisał: Szybciej wejdzie wynajem długoterminowy. Stała opłata, na dwa, trzy lata... Dodatkowo większy udział carsharingu... Będzie stało dwadzieścia Opli na parkingu, otwierasz telefonem... Fenomen lewackie Europy Auta w abonamencie Mieszkania a abonamencie Praca Home Office I jak coś do czego przyjdzie to się okazję ze obywatel nie ma absolutnie nic ... tylko majtki i skarpetki. 5 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 6 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 6 Maja 2020 (edytowane) Tytułem uzupełnienia, na wskazanego Golfa był rabat max 5%. Nie posiadał ksenonow/ledow, aktywnego tempomatu, tych wszystkich asystentów, bluetooth, itd. Teraz rabaty są po 10%, nie mówiąc o wyprzedaży rocznika. Ile osób 10 lat temu osiągało średnia krajowa, a ile teraz? Przysłowiową kasjerka z lidla osiaga, a wtedy? Astra J, to był fenomen. Kawal fajnego auta za "śmieszne" pieniądze. Edytowane 6 Maja 2020 przez prawoimotoryzacja 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 6 Maja 2020 Udostępnij Napisano 6 Maja 2020 6 minut temu, prawoimotoryzacja napisał: Astra J, to był fenomen. Kawal fajnego auta za "śmieszne" pieniądze. To prawda. Patrząc co oferowała za ile to rzeczywiście nie było konkurencji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 6 Maja 2020 Udostępnij Napisano 6 Maja 2020 4 godziny temu, marcindzieg napisał: To prawda. Patrząc co oferowała za ile to rzeczywiście nie było konkurencji. Tak chyba można o prawie każdym modelu napisać , trzeba znaleść tylko dobry moment. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 6 Maja 2020 Udostępnij Napisano 6 Maja 2020 (edytowane) 8 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał: 10 lat temu Golf 1.4 122 tsi w wersji HL kosztował ok 84.000 zł. widziales nowy cennik Golfa 7.5? od 4 maja 2020 do odwołania, czyli wygląda że dalej 7.5 jest w produkcji poza Rką, GTI 119k a 1.5 TSI Highline z DSG 84.390 http://cenniki.konfigurator-vw.pl/pdf/RM2020_RP2020/nowy_golf.pdf Edytowane 6 Maja 2020 przez Cinos 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 6 Maja 2020 Udostępnij Napisano 6 Maja 2020 7 godzin temu, Marcin79 napisał: ... I jak coś do czego przyjdzie to się okazję ze obywatel nie ma absolutnie nic ... tylko majtki i skarpetki. też w abonamencie, na które przyjdzie tytyrać 5x za długo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 6 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 6 Maja 2020 @Cinos Nieźle, nieźle! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lnk Napisano 6 Maja 2020 Udostępnij Napisano 6 Maja 2020 @Cinos No i z takimi cenami to VW rozwalił system. Silnik już w podstawie wystarczający na codzień, dobrać pakiet wyposażenia do upodobań i w dobrej cenie mamy dobry samochód. Ciekawe jak z dostępnością. 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 6 Maja 2020 Udostępnij Napisano 6 Maja 2020 4 minuty temu, lnk napisał: @Cinos No i z takimi cenami to VW rozwalił system. Silnik już w podstawie wystarczający na codzień, dobrać pakiet wyposażenia do upodobań i w dobrej cenie mamy dobry samochód. Ciekawe jak z dostępnością. Wyprzedaż z placu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 6 Maja 2020 Udostępnij Napisano 6 Maja 2020 Dnia 4.05.2020 o 10:52, prawoimotoryzacja napisał: 1.0 TSI o mocy 90 KM 1.5-litrowym silnikiem o mocy 130 KM To ją jakieś starsze jednostki czy uznali, że 115/150 koni to za dużo na hiszpański temperament? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lnk Napisano 6 Maja 2020 Udostępnij Napisano 6 Maja 2020 7 minut temu, sdss napisał: Wyprzedaż z placu. Jak z placu i to rocznik 2020 to wybór pewno znikomy, dealerzy na początku 2020 pewno skupiali się na wyprzedaży 2019, po czym wszystko stanęło i pewno mało co dojechało przed chaosem z koroną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 6 Maja 2020 Udostępnij Napisano 6 Maja 2020 31 minut temu, lnk napisał: Jak z placu i to rocznik 2020 to wybór pewno znikomy, dealerzy na początku 2020 pewno skupiali się na wyprzedaży 2019, po czym wszystko stanęło i pewno mało co dojechało przed chaosem z koroną. Ceny niezłe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 6 Maja 2020 Udostępnij Napisano 6 Maja 2020 5 godzin temu, Cinos napisał: widziales nowy cennik Golfa 7.5? od 4 maja 2020 do odwołania, czyli wygląda że dalej 7.5 jest w produkcji... Bardzo ładnie . Etap I spuszczania spodni właśnie się zaczął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 7 Maja 2020 Udostępnij Napisano 7 Maja 2020 Gdzie te samochody z cennika? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 7 Maja 2020 Udostępnij Napisano 7 Maja 2020 59 minut temu, czachabrava napisał: Gdzie te samochody z cennika? Ja zamawiałem Golfa 7.5 na początku stycznia to wybór był już bardzo ograniczony (auto z 2019r. z placu), Sprzedawca mówił wtedy, że już kończą produkcje 7 generacji, więc nie wiem gdzie te auta. Na pewno VW bardzo by fajnie zrobił dla klientów, żeby taka cena obowiązywała na 8 generacje, ale raczej na cuda nie ma co liczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 7 Maja 2020 Udostępnij Napisano 7 Maja 2020 9 godzin temu, iwik napisał: Bardzo ładnie . Etap I spuszczania spodni właśnie się zaczął. Przeciez to jest wyprzedaz tego co na placu bo wchodzi nowy model 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 7 Maja 2020 Udostępnij Napisano 7 Maja 2020 22 minuty temu, Maciej__ napisał: Przeciez to jest wyprzedaz tego co na placu bo wchodzi nowy model Na otomoto tylko kilkanaście sztuk w tym większość to wersja kombi. Ceny dużo większe niż pokazuje cennik wstawiony przez @Cinos Niektórzy liczą, że przez psychozę związaną z Covid-19 to auta będą za pół ceny, ale to producent zapewne woli zmniejszyć drastycznie produkcje niż robić takie prezenty. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 7 Maja 2020 Udostępnij Napisano 7 Maja 2020 25 minut temu, pejus1982 napisał: Na otomoto tylko kilkanaście sztuk w tym większość to wersja kombi. Ceny dużo większe niż pokazuje cennik wstawiony przez @Cinos Niektórzy liczą, że przez psychozę związaną z Covid-19 to auta będą za pół ceny, ale to producent zapewne woli zmniejszyć drastycznie produkcje niż robić takie prezenty. wyglada na to ze Varianta produkowali najdluzej, ale tez na Varianta jes tosobny cennik i tam nie ma 23k rabatu tylko ok 10k a aut z tego cennika faktycznie.. ponizej 100 na cala Polske https://od-reki.volkswagen.pl/wszystkie?pelna_cena=true&page=1&model=Golf w kwietniu kolega ogladal Varianta to sprzedawca mowil ze mozna jeszcze go zamowic... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 7 Maja 2020 Udostępnij Napisano 7 Maja 2020 Dnia 4.05.2020 o 10:52, prawoimotoryzacja napisał: [Wpis będzie uzupełniany] SEAT Leon 4 w cenie od 69 700 zł za wersję 1.0 TSI o mocy 90 KM w wersji wyposażenia Reference, której wyposażenie obejmuje: m.in. asystent pasa ruchu Lane Assist czy system kontroli odstępu Front Assist, a także światła do jazdy dziennej LED oraz system multimedialny z 8,25-calowym kolorowym ekranem dotykowym. Ceny Leona w wersji Sportstourer zaczynają się od 84 900 zł. Za tę kwotę dostaniemy samochód z 1.5-litrowym silnikiem o mocy 130 KM i 6-biegową manualną skrzynią biegów. W ramach premiery została wprowadzona specjalna wersja wyposażenia: Premiere Edition za kwotę 1 zł, która dla Leona z wykończeniem FR lub Xcellence obejmuje dodatkowe wyposażenie o wartości 5 800 zł. W skład pakietu premierowego dla FR wchodzi: asystent parkowania oraz czujniki parkowania z przodu i z tyłu, ambientowe oświetlenie kokpitu LED z możliwością wyboru koloru, a także Navi System+ z 10-calowym kolorowym ekranem dotykowym z mapami Europy. Wersja Xcellence Premiere Edition zawiera: pakiet zimowy – podgrzewane przednie fotele, podgrzewaną kierownicę i funkcję podgrzewania dyszy spryskiwaczy – asystenta parkowania z czujnikami parkowania z przodu i z tyłu, kamerę cofania oraz pakiet wspomagania jazdy dla samochodów z Navi System+, aktywnym tempomatem i asystentem świateł drogowych. Cennik Leona 5d Silnik Reference Style Full LED Xcellence FR 1.0 90 KM 5b 69 700 1.0 110 KM 6b 77 300 83 300 1.5 130 6b 81 300 87 100 93 400 93 400 1.5 150 6b 85 100 90 900 97 200 97 200 1.5 150 dsg 7 mHEV 108 500 108 500 Wersja ST wymaga dopłaty kwoty 3.600 zł. Analogowa tablica przyrządów jest w wersjach od Reference aż do Full LED. Pakiet Comfort+ dla wersji REFERENCE: • Tempomat • Kierownica wielofunkcyjna obszyta skórą • Bluetooth® • Drążek skrzyni biegów obszyty skórą • Czujniki parkowania z tyłu • 18-calowe dojazdowe koło zapasowe dla wersji XCELLENCE: • Pakiet zimowy: podgrzewane przednie fotele, podgrzewana kierownica i podgrzewanie dyszy spryskiwaczy • Asystent parkowania oraz czujniki parkowania z przodu i z tyłu • Kamera cofania • Asystent pasa ruchu • Pakiet wspomagania jazdy M dla wersji FR: • Asystent parkowania oraz czujniki parkowania z przodu i z tyłu • Navi System+ z mapami Europy • Ambientowe oświetlenie kokpitu LED z możliwością wyboru koloru Bardzo kiepsko to wyglada ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 7 Maja 2020 Udostępnij Napisano 7 Maja 2020 11 godzin temu, iwik napisał: Bardzo ładnie . Etap I spuszczania spodni właśnie się zaczął. Bez przesady. Golf kombi Comfortline 1,5 z 2019 roku stał w Gdańsku u Plichty za 71000 PLN jeszcze przed wirusem. A za kombi jest około 5 tysi więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 7 Maja 2020 Udostępnij Napisano 7 Maja 2020 11 godzin temu, iwik napisał: Bardzo ładnie . Etap I spuszczania spodni właśnie się zaczął. Szczególnie, że przed tą całą koroną był już taki cennik G7 5d, to jest wyprzedaż tego czego nie ma, bo wchodzi G8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 7 Maja 2020 Udostępnij Napisano 7 Maja 2020 2 godziny temu, TomekD000 napisał: Szczególnie, że przed tą całą koroną był już taki cennik G7 5d, to jest wyprzedaż tego czego nie ma, bo wchodzi G8 Są pojedyncze sztuki, otomoto to nie stan magazynowy VW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 7 Maja 2020 Udostępnij Napisano 7 Maja 2020 1 minutę temu, sdss napisał: Są pojedyncze sztuki, otomoto to nie stan magazynowy VW. wiem, na strone vw jest kilkadziesiąt szt. w wyszukiwarce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 7 Maja 2020 Udostępnij Napisano 7 Maja 2020 1 godzinę temu, TomekD000 napisał: wiem, na strone vw jest kilkadziesiąt szt. w wyszukiwarce Przy takich promocjach trzeba mieć refleks, to co fajne i tanie sprzedało sie odrazu. Variant jest bo nie ma jeszcze w nowej budzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 7 Maja 2020 Udostępnij Napisano 7 Maja 2020 5 minut temu, sdss napisał: Przy takich promocjach trzeba mieć refleks, to co fajne i tanie sprzedało sie odrazu. Variant jest bo nie ma jeszcze w nowej budzie. Dokładnie. Ciekawe czy do tych 23k dealerzy dorzucają jeszcze kilka procent od siebie, wtedy grubo by już było... pomyśleć że, w listopadzie sprzedałem swojego G7 1.2tsi z 2014 za 43k... Viariant'y są w cenach jak rok i dwa lata temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 7 Maja 2020 Udostępnij Napisano 7 Maja 2020 40 minut temu, TomekD000 napisał: Dokładnie. Ciekawe czy do tych 23k dealerzy dorzucają jeszcze kilka procent od siebie, wtedy grubo by już było... Raczej bym sie spodziewal, ze jest to cena minimalna i zawsze trzeba klika % dorzucic np na lakier, czy jakies dodatki, ktore sa juz dolozone do auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 7 Maja 2020 Udostępnij Napisano 7 Maja 2020 14 minut temu, Maciej__ napisał: Raczej bym sie spodziewal, ze jest to cena minimalna i zawsze trzeba klika % dorzucic np na lakier, czy jakies dodatki, ktore sa juz dolozone do auta Finalny rabat składa się z rabatu odgórnego (VW, tego co w cenniku) i rabatu od dealera w vagu przeważnie do około 5% (np grupy zawodowe, zakup na działalność itd). Może się zdarzyć że np Pakiet Business (99% aut go ma) + lakier kosztuje tyle co rabat dealera i wyjdzie tyle co w cenniku wyżej. Dlatego zastawiam się czy dealerzy dorzucają do tych 23k coś jeszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 7 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2020 Czy Wy tak zawsze macie, że ciągle "ŹLE"?! Jezu ale ten Golf jest drogi. Jakie auta teraz są drogie! Oszaleli z tymi cenami! Po czym jest okazja, na Golfa z rabatem od 23 do nawet 30 tys zł za KOMPAKT!! To znowu marudzenie, że mało tych aut jest, itd. Ciągle źle.... 3 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 7 Maja 2020 Udostępnij Napisano 7 Maja 2020 24 minuty temu, prawoimotoryzacja napisał: Czy Wy tak zawsze macie, że ciągle "ŹLE"?! Jezu ale ten Golf jest drogi. Jakie auta teraz są drogie! Oszaleli z tymi cenami! Po czym jest okazja, na Golfa z rabatem od 23 do nawet 30 tys zł za KOMPAKT!! To znowu marudzenie, że mało tych aut jest, itd. Ciągle źle.... Jakbyś przepłacił, to byś nie napisał że ŹLE ? . Tj pisałem każde auto ma taki moment, że jest dobrze wycenione, trzeba tylko cierpliwości i wyczucia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 7 Maja 2020 Udostępnij Napisano 7 Maja 2020 (edytowane) 53 minuty temu, sherif napisał: Tj pisałem każde auto ma taki moment, że jest dobrze wycenione, trzeba tylko cierpliwości i wyczucia. Zawsze najlepiej wycenione jest pod koniec produkcji modelu. A akurat Golfa 7 warto kupić z tym dużym rabatem (jeśli coś ciekawego zostało oczywiście) bo nowy model niczego lepszego nie wnosi. Edytowane 7 Maja 2020 przez iwik 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 7 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2020 4 godziny temu, iwik napisał: Zawsze najlepiej wycenione jest pod koniec produkcji modelu. A akurat Golfa 7 warto kupić z tym dużym rabatem (jeśli coś ciekawego zostało oczywiście) bo nowy model niczego lepszego nie wnosi. Jezdziles Golfem 8? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 7 Maja 2020 Udostępnij Napisano 7 Maja 2020 Godzinę temu, prawoimotoryzacja napisał: Jezdziles Golfem 8? Na jutubie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 8 Maja 2020 Udostępnij Napisano 8 Maja 2020 (edytowane) 11 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał: Jezdziles Golfem 8? Nie jeździłem, nie jeździłem też audi a3, bo jakkolwiek by nie jeździło nie jest DLA MNIE warte ponad 150k PLN. Analogicznie golf 8 z identycznym silnikiem i wyposażeniem jak golf 7 nie jest dla mnie wart 20k PLN dopłaty. Co innego gdyby to był przeskok technologiczny umożliwiający np. autonomiczną jazdę, albo gdyby był hybrydą, itp. Ale dopóki mówimy o zwykłym golfie z 1.0 czy 1.5, a taki mnie interesuje, to nie dopłacę do niego 20k, tylko po to, żeby mieć cyfrowe zegary. Za swojego sv zapłaciłem 64k z pakietem serwisowym, uznajmy że to przedstawiciel serii g7 (choć odpowiednika w g8 nie ma) i trochę wyznacznik dobrej ceny produktu (ostatnio widziałem podobne za 68k, ale miały już android auto w std. i np. asystentów hamowania, wykrywania pieszych itd.) Ty masz leona, który jak sam mówisz spełnia Twoje wymagania i jeździłeś g8. Mając do wyboru na stocku swojego leona za 80k (w przybliżeniu), albo g8 za 100k dopłaciłbyś? Co konkretnie w g8 jest warte 20k wiecej? Edytowane 8 Maja 2020 przez iwik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 8 Maja 2020 Udostępnij Napisano 8 Maja 2020 11 minut temu, iwik napisał: Co innego gdyby to był przeskok technologiczny Narzekasz. Zmienili włącznik świateł. Juz nie będzie z czego odchodzić guma po paru latach I smiesz mowic, ze nie ma przeskoku? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 8 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2020 (edytowane) Godzinę temu, iwik napisał: Nie jeździłem, nie jeździłem też audi a3, bo jakkolwiek by nie jeździło nie jest DLA MNIE warte ponad 150k PLN. Analogicznie golf 8 z identycznym silnikiem i wyposażeniem jak golf 7 nie jest dla mnie wart 20k PLN dopłaty. Co innego gdyby to był przeskok technologiczny umożliwiający np. autonomiczną jazdę, albo gdyby był hybrydą, itp. Ale dopóki mówimy o zwykłym golfie z 1.0 czy 1.5, a taki mnie interesuje, to nie dopłacę do niego 20k, tylko po to, żeby mieć cyfrowe zegary. Za swojego sv zapłaciłem 64k z pakietem serwisowym, uznajmy że to przedstawiciel serii g7 (choć odpowiednika w g8 nie ma) i trochę wyznacznik dobrej ceny produktu (ostatnio widziałem podobne za 68k, ale miały już android auto w std. i np. asystentów hamowania, wykrywania pieszych itd.) Ty masz leona, który jak sam mówisz spełnia Twoje wymagania i jeździłeś g8. Mając do wyboru na stocku swojego leona za 80k (w przybliżeniu), albo g8 za 100k dopłaciłbyś? Co konkretnie w g8 jest warte 20k wiecej? ad. rem. - dobrze, że dodałeś "DLA MNIE". Jeżeli chodzi o Audi, generalnie czuć, że jest to lepszy produkt niż Golf/Leon, itd i każdy samemu musi odpowiedzieć sobie na pytanie, czy dla niego dopłata ma sens, a przede wszystkim na czym mu najbardziej zależy. Jeżeli na jakości wykonania, wyciszenia, większej dowolności w personalizacji samochodu, to oczywiście dopłata ma sens. "Analogicznie golf 8 z identycznym silnikiem i wyposażeniem jak golf 7 nie jest dla mnie wart 20k PLN dopłaty. " - Twoje słowa. Bzdura, gdyż Golf 7 po doposażeniu go do poziomu G8 nie jest od niego nic a nic tańszy, także zanim zaczniesz rzucać modne hasła, warto przeanalizować ceny KATALOGOWE obu modeli. Teraz są bardzo duże rabaty na stary model i ciężko o porównanie z nowym, który dopiero wchodzi na rynek. Z końcem roku również i na ten model będą rabaty wyprzedażowe. "trochę wyznacznik dobrej ceny produktu (ostatnio widziałem podobne za 68k, ale miały już android auto w std. i np. asystentów hamowania, wykrywania pieszych itd.)" - - Twoje słowa. Sucha cena, którą podajesz za SV robi oczywiście wrażenie, lecz zapewne jest to samochód 1.0 TSI 90 km, bez - dla mnie- niezbędnego wyposażenia. Ja bym nie kupił SV z silnikiem mniejszym/słabszym niż 1.4 125 KM i niższej wersji wyposażenia niż HL, ale jest to tylko i wyłącznie moje zdanie. Cały czas robisz założenia przyjmując wartość Golfa 8 bez rabatów. Powtórzę raz jeszcze to co napisałem na początku swojej wypowiedzi, dla każdego pod słowem "warte" liczy się coś innego. Oceniając obiektywnie oba modele zmianę technologi czuć, do tego lepsze wyciszenie, niższe zużycie paliwa, itd, ale również widać oszczędności w wykonaniu G8. Ja bym nie zamienił obecnego Leona na G8 z prostego powodu, Leon daje mi więcej frajdy z jazdy z uwagi na sposób prowadzenia tego samochodu, stylistykę wersji kombi, itd. Dlatego, aby odpowiedzieć na pytanie, czy warto dopłacić do nowego modelu, trzeba porównać te same modele. W poniedziałek wrzucę pełny test nowego Leona i w nim odpowiem na takie pytanie. Edytowane 8 Maja 2020 przez prawoimotoryzacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.