Skocz do zawartości

Kia Stinger pożyje dalej jednak z 2.5l T-GDi i 3.5l V6


OZI

Rekomendowane odpowiedzi

Hurray! Stinger zyje.

 

Zamiast 2.0l -2.5l T-GDi + wydech od i30N. 304KM wersja bieda.

 

89fb6d8beed84863856d40983d58cc5f.jpg

 

 

be1a3fb9cf6c6d480b58dc421560d820.jpg

 

 

68144b2eed5c40b700df938626710295.jpg

 

 

Zamiast 3.3l V6, Genesis dał 3.5l V6 PFI+GDi - 400KM.

 

Środek - instrumenty idą Digital, iPad się powiększy z 8’ do 10.25’

 

Plastiki pokryte skóra, Nappa na siedzeniach.

 

 

c1d7ff2bdbb19697b670401d23f7c9eb.jpg

 

 

 

 

c4f6060adaa7ae618a7f9f50a55ec069.jpg

 

 

Zmiana zderzaków, sekwencyjne migacze, nowe felgi.

 

Cops się cieszą...

 

1393484dd7ef1447ea25cd80cc0a4bfe.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stinger za mna troche chodzi :)

Jako ze jest hatchback to nie ma najwiekszego problemu A6 mojego :0 tj. zabawy w ginekologa przy zapelnianiu bagaznika 😄

No ciekaw jestem jaki bedzie ten nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stinger za mna troche chodzi
Jako ze jest hatchback to nie ma najwiekszego problemu A6 mojego :0 tj. zabawy w ginekologa przy zapelnianiu bagaznika
No ciekaw jestem jaki bedzie ten nowy.

To masz ten problem co ja, ja wolałem żeby kupić Stinger niż Mustang... Mrs Ozi nie...

Szary z czerwona skóra - dziękuje...


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, Marcin79 napisał:

W Eu maja wycofac 2.0 i zostawić tylko 3.5 po lifcie.

2.5 by nie miało najmniejszego sensu w PL, bo wpada większa akcyza ... a w zamian nie dostajesz praktycznie nic więcej w porównaniu do 2.0. Taka sama sytuacje jest z dieslami 2.2 vs 2.0. 

 

Szkoda - w przyszłym roku skończę amortyzację Mondeo i chce zmienić samochód .... w zasadzie Stinger 2.0 GT-Line mi pasował. Obawiam się jednak, że nowy 3.5 popłynie z ceną przez wysoką inflację i niską wartość złotówki ... nie zdziwię się jeśli będzie kosztował ze 270kPLN - może być realnie ze stówkę droższy od dzisiejszego 2.0 GT-Line.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Azbest napisał:

2.5 by nie miało najmniejszego sensu w PL, bo wpada większa akcyza ... a w zamian nie dostajesz praktycznie nic więcej w porównaniu do 2.0. Taka sama sytuacje jest z dieslami 2.2 vs 2.0. 

 

Szkoda - w przyszłym roku skończę amortyzację Mondeo i chce zmienić samochód .... w zasadzie Stinger 2.0 GT-Line mi pasował. Obawiam się jednak, że nowy 3.5 popłynie z ceną przez wysoką inflację i niską wartość złotówki ... nie zdziwię się jeśli będzie kosztował ze 270kPLN - może być realnie ze stówkę droższy od dzisiejszego 2.0 GT-Line.

EU na Polsce sie nie konczy :)

 

W ogole tak patrze, u mnie nie sprzedaja nawet 2.0... tylko ten 3.3

 

Edytowane przez jaceq
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, KYRTAP napisał:

Stinger miał być chyba całkiem wycofany z Europy razem z Sorento. Mylę się?

Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
 

Sprzedaz marginalna Stinger jako model prestizowy to rozumiem ale Sorento jest zdecydowanie za drogie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stinger miał być chyba całkiem wycofany z Europy razem z Sorento. Mylę się?

Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka


Sorento ma iść won z EU? To nowe co jeszcze nie przyszło?

Skąd to info, jakieś potwierdzone?


Sent from my iPad using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Sorento ma iść won z EU? To nowe co jeszcze nie przyszło?

Skąd to info, jakieś potwierdzone?


Sent from my iPad using Tapatalk
Stingera pomyliłem z Optimą która wychodzi z EU. Teraz czytam że Sorento zostaje ale na 100% czytałem że znika. Było chyba nawet na forum o tym.

Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, KYRTAP napisał:

Stinger miał być chyba całkiem wycofany z Europy razem z Sorento. Mylę się?

Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
 

Sorento będzie,  właśnie wyszedłem z kia ... będzie 1.6T ( nie kto to bedzie kupował) oraz 2,2 diesel .

 

Stinger jeszcze nie ma jakiś info oficjalnych .. ale to auto mnie obecnie raczej nie interesuje .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, jaceq napisał:

Stinger za mna troche chodzi :)

Jako ze jest hatchback to nie ma najwiekszego problemu A6 mojego :0 tj. zabawy w ginekologa przy zapelnianiu bagaznika 😄

No ciekaw jestem jaki bedzie ten nowy.

To przejedz się i wsiądz do niego. Mnie trochę to auto i cała otoczka rozczarowało, choć mocno zastanawiałem się nad jego zakupem. Dodatkowo nie chciałem diesla i RWD, a AWD był tylko w najmocniejszej (czyt najdroższej) wersji 8-).

Ciekawe jak będzie z nowym modelem.

 

42 minuty temu, Filipfm napisał:

Bo ja wiem. Wydaje mi sie, ze Stinger ma akurat dobre value for money. Ale nie ma prestizu stad ludzie maja opory i wybieraja cos z Niemiec

Normalne. V90 kosztowało podobnie a wcale tak mniej nie miało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, Marcin79 napisał:

Sorento będzie,  właśnie wyszedłem z kia ... będzie 1.6T ( nie kto to bedzie kupował) oraz 2,2 diesel .

 

Obawiam sie, ze akcyza za diesla >2l zabije ekonomiczny sens zakupu tego auta...

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, sherif napisał:

To przejedz się i wsiądz do niego. Mnie trochę to auto i cała otoczka rozczarowało, choć mocno zastanawiałem się nad jego zakupem. Dodatkowo nie chciałem diesla i RWD, a AWD był tylko w najmocniejszej (czyt najdroższej) wersji 8-).

Ciekawe jak będzie z nowym modelem.

 

No z pewnoscia nie kupie przez NET :) Wiadomo ze jakby co to pojde sie przejechac.

btw. nie ma chyba Stingera Diesla... czy jest?!

 

Tak ogolnie teram moj samochod w sumie prawie non stop stoi (jeszcze na zimowkach :) ) i tak mysle czy go jednak dluzej nie zostawic... jest w sumie OK, mam jeszcze troche gwarancji, jezdzi ok... no i biorac pod uwage zimy to beda znikome wyjazdy na narty ad-hoc  (a te nie sa najlatwiejsze przy takim bagazniku)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, jaceq napisał:

 

No z pewnoscia nie kupie przez NET :) Wiadomo ze jakby co to pojde sie przejechac.

btw. nie ma chyba Stingera Diesla... czy jest?!

 

Tak ogolnie teram moj samochod w sumie prawie non stop stoi (jeszcze na zimowkach :) ) i tak mysle czy go jednak dluzej nie zostawic... jest w sumie OK, mam jeszcze troche gwarancji, jezdzi ok... no i biorac pod uwage zimy to beda znikome wyjazdy na narty ad-hoc  (a te nie sa najlatwiejsze przy takim bagazniku)

 

jest diesel 2.2 ... może być z AWD

wersja benzynowa 2.0 z rynek PL jest tylko RWD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, jaceq napisał:

 

No z pewnoscia nie kupie przez NET :) Wiadomo ze jakby co to pojde sie przejechac.

btw. nie ma chyba Stingera Diesla... czy jest?!

 

Tak ogolnie teram moj samochod w sumie prawie non stop stoi (jeszcze na zimowkach :) ) i tak mysle czy go jednak dluzej nie zostawic... jest w sumie OK, mam jeszcze troche gwarancji, jezdzi ok... no i biorac pod uwage zimy to beda znikome wyjazdy na narty ad-hoc  (a te nie sa najlatwiejsze przy takim bagazniku)

Diesel był jak oglądałem, nawet z AWD, ale ja nie chciałem diesla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, sherif napisał:

Diesel był jak oglądałem, nawet z AWD, ale ja nie chciałem diesla.

 

No widze ze u was (w DE tez z reszta) 3 silniki sa... u mnie tylko jeden, tylko jedna wersja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, jaceq napisał:

 

No widze ze u was (w DE tez z reszta) 3 silniki sa... u mnie tylko jeden, tylko jedna wersja.

a w D nie możesz kupić ? Pewnie jakieś cło będzie ...

Może z nowym modelem się to zmieni, ale warto najpierw obejrzeć auto z bliska, to nic nie kosztuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Marcin79 napisał:

Sorento będzie,  właśnie wyszedłem z kia ... będzie 1.6T ( nie kto to bedzie kupował) oraz 2,2 diesel .

 

Stinger jeszcze nie ma jakiś info oficjalnych .. ale to auto mnie obecnie raczej nie interesuje .

Jakieś ceny podali ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, sherif napisał:

Normalne. V90 kosztowało podobnie a wcale tak mniej nie miało.

 

Na stronie volvo V90 startuje od 211.

Stinger GT line 2.0 kosztuje 177900. W konfiguratorze mozesz podbic do 195. Jakby zaczac klikac w konfiguratorze Volvo to by pewnie spokojnie mozna przebic 300 tymbardziej startujac z jakiejs wyzszej wersji. 

 

Poza tym nie kazdy chce kombi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, sherif napisał:

a w D nie możesz kupić ? Pewnie jakieś cło będzie ...

Może z nowym modelem się to zmieni, ale warto najpierw obejrzeć auto z bliska, to nic nie kosztuje.

Moge, jest CLO bo samochod nie jest chyba w EU produkowany...

Natomiast mam 12% do przodu na roznicy VATu

Z drugiej strony... jak kupowac to 3.3 :) wiec nie ma problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Filipfm napisał:

 

Na stronie volvo V90 startuje od 211.

Stinger GT line 2.0 kosztuje 177900. W konfiguratorze mozesz podbic do 195. Jakby zaczac klikac w konfiguratorze Volvo to by pewnie spokojnie mozna przebic 300 tymbardziej startujac z jakiejs wyzszej wersji. 

 

Poza tym nie kazdy chce kombi. 

Ja mówię ile kosztowało faktycznie.

Dla nie lubiących kombi jest S, AFAIR jest deko tańsze. Tania Kia skończyla się kilka lat temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Filipfm napisał:

 

Na stronie volvo V90 startuje od 211.

Stinger GT line 2.0 kosztuje 177900. W konfiguratorze mozesz podbic do 195. Jakby zaczac klikac w konfiguratorze Volvo to by pewnie spokojnie mozna przebic 300 tymbardziej startujac z jakiejs wyzszej wersji. 

 

Poza tym nie kazdy chce kombi. 

Chyba nie można porównywać stingera  do v90 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Filipfm napisał:

 

to nie ja zaczalem 😄 

Ty napisałeś, że Stinger ma dobrą wartość, więc podałem w sumie inne auto choć podobne wielkością i ceną. W ulubionym tutaj Superbie pewnie można mieć jeszcze więcej za tą cenę :). Odnośnie Stinger nie jest w cale taki super tani w stosunku co oferuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, sherif napisał:

Ty napisałeś, że Stinger ma dobrą wartość, więc podałem w sumie inne auto choć podobne wielkością i ceną. W ulubionym tutaj Superbie pewnie można mieć jeszcze więcej za tą cenę :). Odnośnie Stinger nie jest w cale taki super tani w stosunku co oferuje.

 

Stinger to jednak nieco inny segment klientow. Po pierwsze - pędzony na tył, szpera. Caly czas pisze o wersji 2.0T. 

Tu konkurentem jest bardziej 4GC a nie Kura czy V90

 

Mimo, ze i Kura i Folvo są fajnymi autami. 

Edytowane przez Filipfm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Filipfm napisał:

 

Stinger to jednak nieco inny segment klientow. Po pierwsze - pędzony na tył, szpera. Caly czas pisze o wersji 2.0T. 

Tu konkurentem jest 4GC a nie Kura czy V90

 

Mimo, ze i Kura i Folvo są fajnymi autami. 

ok to ja może jestem inny bo wybierałem pomiędzy Kurą, 3GT, V90 i Stingerem. No i Stinger wychodził najdrożej bo dla mnie nie akceptowalne jest w aucie rodzinnym RWD, a jak nie chciałem ON to pozostawała droga wersja topowa. Wypas, osiągi (tego ON) i wielkość zbliżone. Poza oczywiście inną koncepcją bryły auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, sherif napisał:

ok to ja może jestem inny bo wybierałem pomiędzy Kurą, 3GT, V90 i Stingerem. No i Stinger wychodził najdrożej bo dla mnie nie akceptowalne jest w aucie rodzinnym RWD, a jak nie chciałem ON to pozostawała droga wersja topowa. Wypas, osiągi (tego ON) i wielkość zbliżone. Poza oczywiście inną koncepcją bryły auta.

 

No to zalezy od oczekiwan :) jedni sie slinia na RWD, inni chca unikac. Ja nigdy nie jezdzilem autem RWD - poza jedna przygoda z maluchem, ktora skonczyla sie polgodzinnym odkopywaniem malucha z zaspy snieznej ;) wiec tez nie wiem czy chcialbym 250KM tylnonapedowke. Ale dla wielu ludzi to atut. Szkoda, ze w EU nie ma opcji wyboru 2.0 4x4 jak za wielka woda. 
Ale faktycznie jak ktos szuka AWD to wtedy sytuacja sie zmienia diameteralnie, bo potencjalny atut Stingera staje sie wada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Filipfm napisał:

 

No to zalezy od oczekiwan :) jedni sie slinia na RWD, inni chca unikac. Ja nigdy nie jezdzilem autem RWD - poza jedna przygoda z maluchem, ktora skonczyla sie polgodzinnym odkopywaniem malucha z zaspy snieznej ;) wiec tez nie wiem czy chcialbym 250KM tylnonapedowke. Ale dla wielu ludzi to atut. Szkoda, ze w EU nie ma opcji wyboru 2.0 4x4 jak za wielka woda. 
Ale faktycznie jak ktos szuka AWD to wtedy sytuacja sie zmienia diameteralnie, bo potencjalny atut Stingera staje sie wada

Jak nie jeździsz na narty to śmiało mozna brać rwd.

 

Nadal porównywanie stingera do auta rodzinnego i narzekanie że 2.0t ma rwd jest śmieszne.... to tak jakby łysy poszedł do fryzjera i go opieprzyl że fryzjer nie jest go  w  stanie obciąć. 

 

Ktos idzie do kia oglądać stingera i narzeka do sprzedawcy

Panie,  nie ma awd , Panie mały bagażnik,  Panie w o to i tamto... bo w audi i volvo jest tak i tak ...... a sprzedawca to mamy 3.3 awd.... Panie za drogi 

 

:)

 

 

Stinger to Stinger , klasa w klasie ... i stinger obok auta rodzinnego to nawet nie stał.

 

:)

Edytowane przez Marcin79
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Marcin79 napisał:

narzekanie że 2.0t ma rwd jest śmieszne.

 

Smieszne czy nie, na innych rynkach występuje więc pytanie jest - skoro diesel moze byc AWD to czemu benzyna nie może.

 

7 minut temu, Marcin79 napisał:

Stinger to Stinger , klasa w klasie ... i stinger obok auta rodzinnego to nawet nie stał.

 

 

true. Dlatego zestawianie go z Superbem czy V90 jest nieco osobliwe :) ale ludzie często patrzą przekrojowo na potencjalny zakup - bardziej z perspektywy budżetu i analizują wszystko co się mieści :) tak jak ostatnio moj kumpel, totalny motoryzacyjny ignorant stwierdzil, ze rodzi mu sie dzieciak i chce kupic auto. Ostatnio prowadzil samochod 20 lat temu na egzaminie PJ. I podesłał mi liste aut z prośba o opinię. Jedno mozna powiedziec, ze byl konsekwentny - lista to SUVy albo crossovery wiec wszystko na sterydach i szczudłach - ale przy założonym budżecie auta różniły się rozmiarem o ponad 50 cm w długości czyli nawet o 2 segmenty 😄 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Filipfm napisał:

 

Smieszne czy nie, na innych rynkach występuje więc pytanie jest - skoro diesel moze byc AWD to czemu benzyna nie może.

 

 

 

Jak kto sie pyta o diesla w stingerze to w 99,9 % nie jest zainteresowany kupnem stingera :)

 

diesli w Polsce to może się sprzedało z 5 :)

Więc nisza w niszy za niszą  :)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Filipfm napisał:

 

No to zalezy od oczekiwan :) jedni sie slinia na RWD, inni chca unikac. Ja nigdy nie jezdzilem autem RWD - poza jedna przygoda z maluchem, ktora skonczyla sie polgodzinnym odkopywaniem malucha z zaspy snieznej ;) wiec tez nie wiem czy chcialbym 250KM tylnonapedowke. Ale dla wielu ludzi to atut. Szkoda, ze w EU nie ma opcji wyboru 2.0 4x4 jak za wielka woda. 
Ale faktycznie jak ktos szuka AWD to wtedy sytuacja sie zmienia diameteralnie, bo potencjalny atut Stingera staje sie wada

Właśnie oto chodzi, jak auto do zabawy to nie ma innej opcji .. no może poza AWD. Jako rodzinne/ główne to do mnie nie przemawia, a wybór wersji napędu jest ograniczony.

Choć ostatnie zimy pokazują, że to coraz mniej istotny argument :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Filipfm napisał:

 

Smieszne czy nie, na innych rynkach występuje więc pytanie jest - skoro diesel moze byc AWD to czemu benzyna nie może.

Co Wy macie z tym AWD? W PL zimy nie ma deszczu coraz mniej. Na wyjazd w Alpy mozna wypozyczyc jakas terenowke albo busa. W USA 3.5V6 tez jest RWD i nikomu to nie przeszkadza... W takim Ilinois to jednak troche sniegu pada. Co do sensu zapupu ano nie ma bo to ani praktyczne ani pakowne. Ale jak porownac do innych GT to ma sens. Bo i ladne i szybkie. Jak ktos jest ogarniety to mozna miec za 100k na gotowo z USA. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, wujek napisał:

Co Wy macie z tym AWD? W PL zimy nie ma deszczu coraz mniej. Na wyjazd w Alpy mozna wypozyczyc jakas terenowke albo busa. W USA 3.5V6 tez jest RWD i nikomu to nie przeszkadza... W takim Ilinois to jednak troche sniegu pada. Co do sensu zapupu ano nie ma bo to ani praktyczne ani pakowne. Ale jak porownac do innych GT to ma sens. Bo i ladne i szybkie. Jak ktos jest ogarniety to mozna miec za 100k na gotowo z USA. 

 

Jak juz pisalem, nie jezdzilem w zasadzie nigdy RWD. Oczywiscie sa kagance i pomagacze, ale jednak inaczej sie to zachowuje niz FWD. 

Poza tym nie tylko snieg jest sliski. Deszcz tez dosc mocno ogranicza przyczepnosc. Na pewno to kwestia wjezdzenia i przyzwyczajenia.

 

Na gotowo to sa 2.0 AWD sporo ponizej tej kwoty juz w Polsce. Nie wiem czy przy obecnym kursie dolara targanie czegos mialoby sens. Pytanie o liste roznic, typy licznik w milach (ok jest podwojna skala, ale wole duze km), klima w F czy radio co 0.2 MHz. Do tego lampy zapewne symetryczne i pewnie sporo innych roznic. 

 

Inna sprawa, ze zawsze najbardziej brakuje to czego nie ma akurat na danym rynku 😄 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Filipfm napisał:

 

Jak juz pisalem, nie jezdzilem w zasadzie nigdy RWD. Oczywiscie sa kagance i pomagacze, ale jednak inaczej sie to zachowuje niz FWD. 

Poza tym nie tylko snieg jest sliski. Deszcz tez dosc mocno ogranicza przyczepnosc. Na pewno to kwestia wjezdzenia i przyzwyczajenia.

 

Na gotowo to sa 2.0 AWD sporo ponizej tej kwoty juz w Polsce. Nie wiem czy przy obecnym kursie dolara targanie czegos mialoby sens. Pytanie o liste roznic, typy licznik w milach (ok jest podwojna skala, ale wole duze km), klima w F czy radio co 0.2 MHz. Do tego lampy zapewne symetryczne i pewnie sporo innych roznic. 

 

Inna sprawa, ze zawsze najbardziej brakuje to czego nie ma akurat na danym rynku 😄 

Roznice sa do ogarniecia to nie problem. Jezdzilem 330 RWD i w sumie da sie zerwac przyczepnosc no ale to trzeba sie postarac. Pewnie w deszczu na szybkim luku mozna wyleciec ale to juz trzeba jechac jak wariat. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Filipfm napisał:

 

Jak juz pisalem, nie jezdzilem w zasadzie nigdy RWD. Oczywiscie sa kagance i pomagacze, ale jednak inaczej sie to zachowuje niz FWD. 

Poza tym nie tylko snieg jest sliski. Deszcz tez dosc mocno ogranicza przyczepnosc. Na pewno to kwestia wjezdzenia i przyzwyczajenia.

 

Na gotowo to sa 2.0 AWD sporo ponizej tej kwoty juz w Polsce. Nie wiem czy przy obecnym kursie dolara targanie czegos mialoby sens. Pytanie o liste roznic, typy licznik w milach (ok jest podwojna skala, ale wole duze km), klima w F czy radio co 0.2 MHz. Do tego lampy zapewne symetryczne i pewnie sporo innych roznic. 

 

Inna sprawa, ze zawsze najbardziej brakuje to czego nie ma akurat na danym rynku 😄 

My tu gadu gadu A dzisiaj się dowiedziałem że znajomy kupił 3.3  za 190 tyś.

 

Smial się ze do nowego audi z takimi osiągami za taka kase to nawet nie ma po co do salonu jechać:)

 

 

A rodzinnego to On ma wana  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Marcin79 napisał:

My tu gadu gadu A dzisiaj się dowiedziałem że znajomy kupił 3.3  za 190 tyś.

 

Smial się ze do nowego audi z takimi osiągami za taka kase to nawet nie ma po co do salonu jechać:)

 

 

A rodzinnego to On ma wana  :)

 

No no. Za 190 tys to dobra cena. 50k upustu to wynik godny AK ;) 

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące później...

No i jest niespodzianka. 

Poliftowy Stinger w UE wyłącznie jako V6 :O

 

uzasanienie?

Cytat

Kia explains this decision with the fact that the majority of European customers have chosen the 3.3-liter powertrain during the model’s first three years on the market. 

 

https://www.carscoops.com/2020/09/2021-kia-stinger-goes-v6-only-in-europe-brings-styling-and-tech-upgrades/

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, Filipfm napisał:

No i jest niespodzianka. 

Poliftowy Stinger w UE wyłącznie jako V6 :O

uzasanienie?

 

https://www.carscoops.com/2020/09/2021-kia-stinger-goes-v6-only-in-europe-brings-styling-and-tech-upgrades/

Idą na całość 8]

Może po to by po prostu mieć taki model w ofercie, do wizerunku marki.

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, rwIcIk napisał:

Idą na całość 8]

Może po to by po prostu mieć taki model w ofercie, do wizerunku marki.

 

 

Jezeli statystyki tak mowią, to pewnie faktycznie V6 byl najczesciej wybierany i jak mieli miec 3 opcje nie spełniające ilości CO2 (bo zakładam, ze ani 2.0T ani 2.2D się nie miesciły) to wybrali ten najczesciej sprzedawany. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.