Skocz do zawartości

Leafy po wynajmnie


sherif

Rekomendowane odpowiedzi

W sieci pojawiło się sporo ogłoszeń z Lefami 2017r wszystkie białe, z podstawowym wyposażeniem ale z aku 30kWh, z cenę ok 50kzł.

To chyba mega dobra cena ?

Z tego co się dowiedziałem, są po wynajmie krótkoterminowym z Wrocławia.

Niby niektóre mają wgniotki, ryski ale są bezwypadkowe i pochodzą z pl salonu. Większość ma przebieg w ok 30kkm.

Czego można się po takim aucie spodziewać ?

Warto w to iść ?

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, sherif napisał:

W sieci pojawiło się sporo ogłoszeń z Lefami 2017r wszystkie białe, z podstawowym wyposażeniem ale z aku 30kWh, z cenę ok 50kzł.

To chyba mega dobra cena ?

Z tego co się dowiedziałem, są po wynajmie krótkoterminowym z Wrocławia.

Niby niektóre mają wgniotki, ryski ale są bezwypadkowe i pochodzą z pl salonu. Większość ma przebieg w ok 30kkm.

Czego można się po takim aucie spodziewać ?

Warto w to iść ?

Auta po Vozilli. 

Z plusów:

baterie 30 kWh

Świeży rocznik, jeszcze pół roku na gwarancji.

Cena rozsądna, ubezpieczyciel wyceni na 60+.
 

Minusy:

stara buda

najniższa wersja Visia

trochę zmęczone mogą być

 

Realnie 100-200 km zasięgu, zależnie od warunków i sposobu jazdy. 
Leafy to bardzo wygodne i komfortowe auta. 
 

Dwóch znajomych już kupiło sobie po takim jednym. Najlepsza opcja na rozpoczęcie przygody z EV. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, mrBEAN napisał:

Auta po Vozilli. 

Z plusów:

baterie 30 kWh

Świeży rocznik, jeszcze pół roku na gwarancji.

Cena rozsądna, ubezpieczyciel wyceni na 60+.
 

Minusy:

stara buda

najniższa wersja Visia

trochę zmęczone mogą być

 

Realnie 100-200 km zasięgu, zależnie od warunków i sposobu jazdy. 
Leafy to bardzo wygodne i komfortowe auta. 
 

Dwóch znajomych już kupiło sobie po takim jednym. Najlepsza opcja na rozpoczęcie przygody z EV. 

 

Dzięki za opinie !!!

Generalnie powoli rozglądam się za wymianą auta dla żony. Warunek musi być automat i im mniejsze tym lepiej (typowe auto miejskie). Tu Leaf ma minus w moim przypadku bo jest deko za duży.

Napaliłem się na eCitigo i przy dotacjach układ byłby idealny. Zastanawiałem się też na zwykłym autem nowym, ale za coś sensownego pokroju Yarisa to trzeba nawet 70kzł szykować, Polo podobnie, Corsa jedynie trochę tańsza. Taki Leaf nie jest zły, kolor ok, wersja też może być. Dzwoniłem do jednego z komisów to wszystko już sprzedali w kilka dni.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, sherif napisał:

Dzięki za opinie !!!

Generalnie powoli rozglądam się za wymianą auta dla żony. Warunek musi być automat i im mniejsze tym lepiej (typowe auto miejskie). Tu Leaf ma minus w moim przypadku bo jest deko za duży.

Napaliłem się na eCitigo i przy dotacjach układ byłby idealny. Zastanawiałem się też na zwykłym autem nowym, ale za coś sensownego pokroju Yarisa to trzeba nawet 70kzł szykować, Polo podobnie, Corsa jedynie trochę tańsza. Taki Leaf nie jest zły, kolor ok, wersja też może być. Dzwoniłem do jednego z komisów to wszystko już sprzedali w kilka dni.

Jeśli masz możliwość wejść w EV, to odpuść spalinowe. To jest inny wymiar rzeczywistości ;) 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, mrBEAN napisał:

Jeśli masz możliwość wejść w EV, to odpuść spalinowe. To jest inny wymiar rzeczywistości ;) 

Mam ale to kwestia ceny :).

Niestety te po wynajmie nie wyglądają dobrze. Dostałem zdjęciach aut i prawie każde ma w koło rysy i wgnioty, pourywane zderzaki, nakładki, dziury w siedzeniach, pocięta tapicerka i wiszące kable :(. Poza tym sprzedający się zcwfanili i tłumaczą, że "zostały już tylko najdroższe auta", czyli cena kilka tyś do góry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, sherif napisał:

Mam ale to kwestia ceny :).

Niestety te po wynajmie nie wyglądają dobrze. Dostałem zdjęciach aut i prawie każde ma w koło rysy i wgnioty, pourywane zderzaki, nakładki, dziury w siedzeniach, pocięta tapicerka i wiszące kable :(. Poza tym sprzedający się zcwfanili i tłumaczą, że "zostały już tylko najdroższe auta", czyli cena kilka tyś do góry.

Tego widziałeś?

Nissan Leaf Leaf 30 kWh, salon, idealny, gwarancja, cena brutto, f ra VAT 23%.
https://www.olx.pl/oferta/nissan-leaf-leaf-30-kwh-salon-idealny-gwarancja-cena-brutto-f-ra-vat-23-CID5-IDEbFDj.html

 

Na necie eurosamochody.pl sporo sztuk ma wystawionych.

 

Edytowane przez ZUBERTO
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 9.05.2020 o 17:28, ZUBERTO napisał:

Tego widziałeś?

Nissan Leaf Leaf 30 kWh, salon, idealny, gwarancja, cena brutto, f ra VAT 23%.
https://www.olx.pl/oferta/nissan-leaf-leaf-30-kwh-salon-idealny-gwarancja-cena-brutto-f-ra-vat-23-CID5-IDEbFDj.html

 

Na necie eurosamochody.pl sporo sztuk ma wystawionych.

 

Widziałem.

W Eurosamochody w piątek powiedzieli mi, że mają rezerwację na ostatni samochód. W ciągu kilku dni sprzedali wszystkie, zostały dwa o prawie 10kzł droższe ze starszej dostawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, sherif napisał:

Widziałem.

W Eurosamochody w piątek powiedzieli mi, że mają rezerwację na ostatni samochód. W ciągu kilku dni sprzedali wszystkie, zostały dwa o prawie 10kzł droższe ze starszej dostawy.

To jak Ci się nie pali, to poluj na leasingowce. Powinien być niebawem wysyp, a co za tym idzie spadek również cen. Jak handlowałem autami poleasingowymi, to czasami było tak, że załóżmy focusy poliftowe, czy passaty B6-dwu trzy latków w ogłoszeniach w całym kraju było 150-200szt, brałem po kilka od dużych firm leasingowych i schodziły na pniu. Pół roku później robił się zastój a w necie było nie 200 a 1500 ogłoszeń z podobnymi autami. Oczywiście w EV skala mniejsza, ale zasada jest dalej ta sama, sprzedaje duża firma leasingowa i nagle na rynek wpada jednorazowo z 300szt wykupione na aukcjach dealerskich przez handlarzy (zwykły Kowalski nie ma dostępu do nich) i potem w różnych miejscach w PL idą do sprzedaży.

Plus taki, że te auta mają potwierdzone przebiegi, minus, że czasami mają różne drobne usterki, bo rzadko ktoś bierze kilka sztuk i każdą dopieszcza, woli mniej zarobić i puścić jak stoi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, AkuQ napisał:

To jak Ci się nie pali, to poluj na leasingowce. Powinien być niebawem wysyp, a co za tym idzie spadek również cen. Jak handlowałem autami poleasingowymi, to czasami było tak, że załóżmy focusy poliftowe, czy passaty B6-dwu trzy latków w ogłoszeniach w całym kraju było 150-200szt, brałem po kilka od dużych firm leasingowych i schodziły na pniu. Pół roku później robił się zastój a w necie było nie 200 a 1500 ogłoszeń z podobnymi autami. Oczywiście w EV skala mniejsza, ale zasada jest dalej ta sama, sprzedaje duża firma leasingowa i nagle na rynek wpada jednorazowo z 300szt wykupione na aukcjach dealerskich przez handlarzy (zwykły Kowalski nie ma dostępu do nich) i potem w różnych miejscach w PL idą do sprzedaży.

Plus taki, że te auta mają potwierdzone przebiegi, minus, że czasami mają różne drobne usterki, bo rzadko ktoś bierze kilka sztuk i każdą dopieszcza, woli mniej zarobić i puścić jak stoi.

Piszesz o Leafach czy noPb ?

Mało czy nawet bardzo mało jest leasingów aut kl A/B i to z automatem. EV też całe nic, poza takimi większymi flotami jak wypożyczalnia. Z tym wysypem na razie cisza. Moje poprzednie Volvo i kolegi Passat CC po 3 letnim leasingu sprzedawało się prawie rok :), z ceny schodzili baaardzo wolno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, sherif napisał:

Moje poprzednie Volvo i kolegi Passat CC po 3 letnim leasingu sprzedawało się prawie rok :), z ceny schodzili baaardzo wolno.

 

Długi czas sprzedaży to wyłącznie kwestia zbyt wysokiej ceny.

3 letni focus szwagra parę lat temu poszedł szybciutko za 27k, po następnych 3 latach chcieli kolejnego jego focusa sprzedać już za 46k, no i stał... stał...

Owszem była różnica w wyposażeniu, ale to nadal tylko focus... (nie RS :D)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, sherif napisał:

Piszesz o Leafach czy noPb ?

Mało czy nawet bardzo mało jest leasingów aut kl A/B i to z automatem. EV też całe nic, poza takimi większymi flotami jak wypożyczalnia. Z tym wysypem na razie cisza. Moje poprzednie Volvo i kolegi Passat CC po 3 letnim leasingu sprzedawało się prawie rok :), z ceny schodzili baaardzo wolno.

Piszę o trendzie i tym jak wygląda rynek. Jeśli któreś większe wypożyczalnie brały EVki (panek itd) to po ok 3 latach +ok 6mcy na procedurę (oddanie do leasingu, sprzedaż przez leasing, pojawienie się na rynku od pośredników) trafią na rynek. volvo i CC o którym piszesz wystarczy, że były jako modele na rynku X lat i już masz w ogłoszeniach wysyp. Ja pisałem o modelach, których jest mało w ogłoszeniach, bo wchodziły do produkcji, prywaciarze nie sprzedają zazwyczaj po 2-3 latach, lub sporadycznie, a leasingi trwają właśnie te min 3l+czas na sprzedaż dalej. I wtedy właśnie jest ssanie na rynku bo klienci chcą nowszy model, czy poliftowy, a nie ma w czym wybierać i schodzą, po czym rynek się nasyca, bo aut przybyło na rynku.

Odnośnie Leafa-obserwuj ogłoszenia, na bank pojawią się inne, bo część sprzedawców da do lakierowania, ogarnięcia technicznego i będą wypływały w późniejszym terminie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, AkuQ napisał:

Piszę o trendzie i tym jak wygląda rynek. Jeśli któreś większe wypożyczalnie brały EVki (panek itd) to po ok 3 latach +ok 6mcy na procedurę (oddanie do leasingu, sprzedaż przez leasing, pojawienie się na rynku od pośredników) trafią na rynek. volvo i CC o którym piszesz wystarczy, że były jako modele na rynku X lat i już masz w ogłoszeniach wysyp. Ja pisałem o modelach, których jest mało w ogłoszeniach, bo wchodziły do produkcji, prywaciarze nie sprzedają zazwyczaj po 2-3 latach, lub sporadycznie, a leasingi trwają właśnie te min 3l+czas na sprzedaż dalej. I wtedy właśnie jest ssanie na rynku bo klienci chcą nowszy model, czy poliftowy, a nie ma w czym wybierać i schodzą, po czym rynek się nasyca, bo aut przybyło na rynku.

Odnośnie Leafa-obserwuj ogłoszenia, na bank pojawią się inne, bo część sprzedawców da do lakierowania, ogarnięcia technicznego i będą wypływały w późniejszym terminie.

Tutaj było akurat wcześniej bo AFAIR firma się wyłożyła, więc auta mają deko ponad 2 lata. Nie kojarzę innej wypożyczalni aby miała tyle Leafów, poza tym jak się wyłożyli to nie zmieniali ich etapami tylko wszystkie trafiły na aukcje na raz.

Przy okazji zrobiłem szybkie rozeznanie rynku i na prawdę w tej cenie nie jest łatwo znaleść 2letnie, krajowej auto z automatem, czyli nie zawsze EV są znacznie droższe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, sherif napisał:

Tutaj było akurat wcześniej bo AFAIR firma się wyłożyła, więc auta mają deko ponad 2 lata. Nie kojarzę innej wypożyczalni aby miała tyle Leafów, poza tym jak się wyłożyli to nie zmieniali ich etapami tylko wszystkie trafiły na aukcje na raz.

Vozilla padła z powodu niedoszacowania kosztów po czasie. Dlatego wszystkie auta poszły pod młotek. Mieli/mają jeszcze kilka Zoe. 
Co do ich stanu, to niektóre egzemplarze miały łatwiejsze życie, niektóre pewnie dojechane, ale tylko w kwestii wnętrza lub blach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, format napisał:

Tylko tutaj chyba takiej przeceny nie ma. Auto droższe i starsze, ale pewnie warto obserwować. Dla mnie i3 ma idealne wymiary do miasta i garażu :). Leaf za to ma bardzo dobre opinie.

27 minut temu, iwik napisał:

Swoją drogą ładny rozstrzał cen na tych leafach. Większość 50 - 55, ale są też Janusze biznesu, którzy wystawiają i po 79 :lol:

Norma. Auta mieli początkowo w cena 47-49kzł i to była super cena a i tak na tym zarobili. Potem jeden gość mi napisał, ze sprzedał kilka w dzień i ma już "te" powyżej 50kzł i zero negocjacji :). Kolejnym rzutem są Ci co mierzą jeszcze wyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, sherif napisał:

Auta mieli początkowo w cena 47-49kzł i to była super cena a i tak na tym zarobili

Widać, że trzeba mieć wtyki bezpośrednio w instytucji, która wypuszcza auta na rynek, żeby kupić w sensownej cenie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, iwik napisał:

Swoją drogą ładny rozstrzał cen na tych leafach. Większość 50 - 55, ale są też Janusze biznesu, którzy wystawiają i po 79 :lol:

 

Utrata wartosci tych aut tez jest raczej ponadprzecietna na chwile obecna...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, iwik napisał:

Widać, że trzeba mieć wtyki bezpośrednio w instytucji, która wypuszcza auta na rynek, żeby kupić w sensownej cenie. 

Nie, wystarczyło mieć refleks. Ja tego typu auta sprawdzam raz na miesiąc - dwa. Jak zadzwoniłem po kilku dniach od wystawienia to <50kzł się sprzedały do tego dnia. Potem Ci co je kupili na aukcjach czyli hadlarze i komisy zwietrzyły business, że chyba cena była zbyt mała bo poszły tak szybko. Natomiast, żeby kupić u źródła w przetargu to pewnie trzeba było wiedzieć co kto i gdzie.

5 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Utrata wartosci tych aut tez jest raczej ponadprzecietna na chwile obecna...

IMO, żeby tak powiedzieć to trzeba by się odnieść do podobnej sytuacji, czyli np wypożyczalnia zwija business i sprzedaje wszystkie set Golfów i to w dobie ograniczonego businessu przez wirusa. Jak popatrzysz sobie na inne wcześniejsze oferty to te roczniki są znacznie droższe. Pytanie jaką też mieli cenę wyjściową za taką flotę.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Dnia 13.05.2020 o 13:06, Pietro_M napisał:

Vozilla padła z powodu niedoszacowania kosztów po czasie. Dlatego wszystkie auta poszły pod młotek. Mieli/mają jeszcze kilka Zoe. 
Co do ich stanu, to niektóre egzemplarze miały łatwiejsze życie, niektóre pewnie dojechane, ale tylko w kwestii wnętrza lub blach.

Należy dodać, że te auta były "najszybsze w mieście" i w 90% przypadków użytkownicy darli ile wlezie, korzystając z buspasów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, pakuu1 napisał:

Należy dodać, że te auta były "najszybsze w mieście" i w 90% przypadków użytkownicy darli ile wlezie, korzystając z buspasów...

To nie ma fotoradarów we Wrocku :phi: ?

Ja wiem, ze większość używek to po dziadku co do kościoła jeździł, ale IMHO to że przez 2 lata cisnęli nim do tych 100kmph to nie ma jakiegoś dużego wpływu na jednostkę napędową EV. Większy problem to zniszczenie wnętrza i karoserii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.