Skocz do zawartości

2020 SEAT Leon 4 FR1.5 eTSI 150 mHEV - TEST


Rekomendowane odpowiedzi

 

 

 

Zapraszam Was do oglądania testu nowego SEAT-a Leona 4 generacji w wersji FR 1.5 eTSI 150 mHEV, a więc miękkiej hybrydy.

W materiale znajdziecie m.in. porównania z Leonem 3. Test świateł LED, systemów asystujących, a także wszelkie inne niezbędne informacje dotyczące tego modelu.

 

OPIS TESTU - schemat:

0:00 – 5:15 – opis nadwozia

5:16 – 14:14 - bagażnik oraz wnętrze

14:14 - 15:55 – oświetlenie led po zmroku

15:56 - 20:50 – multimedia

21:10 – 21:38 – test kamery cofania

21:39 – 25:13 – test oświetlenia LED – nocna jazda

25:14 – do końca – wrażenia z jazdy, opis działania systemów, zużycie paliwa, plusy oraz minusy

Edytowane przez prawoimotoryzacja
  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Filipfm napisał:

po pierwszych 25 sekundach mam jeden wniosek :) kup gimbala :)

poza tym 45 min? Srogo :) mało zjadliwa długość nagrania, nawet puszczona x2

 

Dokladnie, skrocic do max 15 min i moze wtedy ktos to obejrzt w calosci :ok:

 

  • Lubię to 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Filipfm napisał:

po pierwszych 25 sekundach mam jeden wniosek :) kup gimbala :)

poza tym 45 min? Srogo :) mało zjadliwa długość nagrania, nawet puszczona x2

Nie trzeba gimbala mozna i iphonem nakrecic na statywie z paroma ujeciami. 45 minut juz pisalem, ze to jest za dlugie przy obencym tempie zycia max to 25 minut. @prawoimotoryzacjaAsystent swiatel drogowych przez VCDS pewnie moza zmienic :phi: 

Edytowane przez wujek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Filipfm napisał:

po pierwszych 25 sekundach mam jeden wniosek :) kup gimbala :)

poza tym 45 min? Srogo :) mało zjadliwa długość nagrania, nawet puszczona x2

 

Jest w planach :) Jak się okazuje osoby faktycznie zainteresowane tematem oglądają w całości. Jeżeli ktoś chce sobie z nudów zobaczyć "materiał prasowy" trwający 10-15 minut, to są takie kanały. Po obejrzeniu tych materiałów praktycznie nic się nie wie o produkcie. Wszystko zależy od targetu. Mnie interesuje rzeczywisty przekaz.

 

8 minut temu, Polarny napisał:

Ja mam ten wniosek po pierwszych 5 sekundach.

 

Tym razem zbyt głośno mówiłem i przeszkadzałem otoczeniu, czy coś nie tak ze scenerią? 😄

 

26 minut temu, Filipfm napisał:

 

 

24 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

Dokladnie, skrocic do max 15 min i moze wtedy ktos to obejrzt w calosci :ok:

 

 

Odp jak wyżej. Chcesz mieć szczery przekaz obejmujący ważne aspekty pojazdu, czy chcesz sobie zobaczyć filmik promocyjny? Jeżeli interesuje Cię filmik promocyjny, po obejrzeniu którego nic tak naprawdę nie wiesz o testowanym pojeździe, to przykro mi bardzo, ale u mnie takiego nie znajdziesz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, wujek napisał:

Nie trzeba gimbala mozna i iphonem nakrecic na statywie z paroma ujeciami. 45 minut juz pisalem, ze to jest za dlugie przy obencym tempie zycia max to 25 minut. @prawoimotoryzacjaAsystent swiatel drogowych przez VCDS pewnie moza zmienic :phi: 

Dotarłeś do 32 min? 😄

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie - pytanie czy filmikami po 45 min zrobisz widownie. 

Ja lubie obejrzec testy aut, nawet tych, ktore i tak nie sa w moim targecie zakupowym, ale z roznych przyczyn mnie interesują. Ale 45 min to wole serial na netflixie obejrzec. 

 

Zrobilem 2 podejscie. Dotrwalem do 5 minuty i dalej juz nie chce. Cytując klasyka.

 

chyba brakuje jakiegoś mini scenariusza. Bo takie luźne wynurzenia to w obecnym czasie nastawionym na fakty i informacje jest mało chwytliwe. Nawet ględzenie Pertyna jest uporządkowane :) 

 

Nie opowiadaj o kazdym załamaniu karoserii, bo to nie radio. Wszyscy to widzą. Można temu poświęcić parenascie sekund a nie 5 minut. 

 

Proponuję zwięźle. A jak chcesz robić takie pełne testy to poindeksuj to jakos w opisie filmu

1/ wynurzenia natury ogolnej 0-5min

2/ przestronnosc wnętrza 5-20min

itp.

 

 

Edytowane przez Filipfm
  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak reszta, ale ja gdybym szukał teraz dla siebie kompakta to test naszego kolegi @prawoimotoryzacja byłby bardzo przydatny dla mnie i mógłbym poświecić nawet więcej czasu na oglądanie bo uzyskuje opis auta bez wychodzenia z domu. Oczywiście nic nie zastąpi jazdy próbnej, ale taki dokładny opis może dla nas zrobić wstępną selekcje. Dodatkowo osoba która przetestowała już X samochodów może zwrócić uwagę na rzeczy, które ja mógłbym nie wychwycić podczas oglądania w salonie. Dlatego daje łapkę w górę do posta.

Edytowane przez pejus1982
  • Lubię to 3
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, pejus1982 napisał:

Nie wiem jak reszta, ale ja gdybym szukał teraz dla siebie kompakta to test naszego kolegi @prawoimotoryzacja byłby bardzo przydatny dla mnie i mógłbym poświecić nawet więcej czasu na oglądanie bo uzyskuje opis auta bez wychodzenia z domu. Oczywiście nic nie zastąpi jazdy próbnej, ale taki dokładny opis może dla nas zrobić wstępną selekcje.

 

Dziękuję! Jeszcze jedna ciekawska, której zabrakło w filmie  - tylna wycieraczka ma obecnie spryskiwacz zainstalowany na ramie wycieraczki, dzięki czemu nie jeździ ona po szybie na sucho.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:

 

Dziękuję! Jeszcze jedna ciekawska, której zabrakło w filmie  - tylna wycieraczka ma obecnie spryskiwacz zainstalowany na ramie wycieraczki, dzięki czemu nie jeździ ona po szybie na sucho.

A mozna po prostu puscic  wycieraczke w ruch z opoznieniem 1s.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Filipfm napisał:

 

Masz mniej cierpliwosci 😄 

Po co mieć więcej, skoro wiadomo, że i tak się nie poprawi?

Godzinę temu, prawoimotoryzacja napisał:

Tym razem zbyt głośno mówiłem i przeszkadzałem otoczeniu, czy coś nie tak ze scenerią?

Z kontekstu wynika, o co chodziło

 

Edytowane przez Polarny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, prawoimotoryzacja napisał:

 

Dziękuję! Jeszcze jedna ciekawska, której zabrakło w filmie  - tylna wycieraczka ma obecnie spryskiwacz zainstalowany na ramie wycieraczki, dzięki czemu nie jeździ ona po szybie na sucho.

W oktavii 3 takowa jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wspaniały film, piękny montaż, akcja i zakończenie, polecę znajomym, którzy cierpią na bezsenność

Super, że wychwyciles rozwiązanie z tylna wycieraczka. Jak na to wpadłes? Czy to był przypadek czy celowe działanie?
Poza tym, jakby nie wyszło Ci z nagrywaniem filmów, zawsze mógłbyś zostać pania w domu, znaczy pania domu, pięknie opisujesz kurz na progach
Pozdrawiam

  • Nie lubię tego 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, hefi napisał:

Wspaniały film, piękny montaż, akcja i zakończenie, polecę znajomym, którzy cierpią na bezsenność emoji106.png

Super, że wychwyciles rozwiązanie z tylna wycieraczka. Jak na to wpadłes? Czy to był przypadek czy celowe działanie?
Poza tym, jakby nie wyszło Ci z nagrywaniem filmów, zawsze mógłbyś zostać pania w domu, znaczy pania domu, pięknie opisujesz kurz na progach emoji106.png
Pozdrawiam emoji23.png
 

Gdybyś chciał jednak edytować wiadomość, to zostanie dla potomnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, wujek napisał:

W Golfie jest?

Wydaje mi się, że tak, ale ręki nie dam sobie odciąć.

3 godziny temu, wujek napisał:

A mozna po prostu puscic  wycieraczke w ruch z opoznieniem 1s.

 

W jaki sposób można to zrobić? Tak czy inaczej pojedzie na sucho...

 

3 godziny temu, Polarny napisał:

Po co mieć więcej, skoro wiadomo, że i tak się nie poprawi?

 

 

 

Gdybyś zaryzykował, to byś się przekonał, że się poprawi.

Edytowane przez prawoimotoryzacja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajny materiał , dobrze się słucha masz do czego sie odnieść (twojleon) z minusow za duzo jarania sie autem. Co do dlugosci materialu ok 30 min. Bylo by idealnie. Fajnie ze material krecony rowniez noca. 

Co do samego auta bardzo mi sie podoba szkoda ze nie podales ceny danego auta. Jesli nie tajemnica ile to auto ktorym jezdziles kosztuje? 

Pozdrawiam

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, RABIN napisał:

Bardzo fajny materiał , dobrze się słucha masz do czego sie odnieść (twojleon) z minusow za duzo jarania sie autem. Co do dlugosci materialu ok 30 min. Bylo by idealnie. Fajnie ze material krecony rowniez noca. 

Co do samego auta bardzo mi sie podoba szkoda ze nie podales ceny danego auta. Jesli nie tajemnica ile to auto ktorym jezdziles kosztuje? 

Pozdrawiam

Zależało mi na tym, aby materiał ukazał się jak najszybciej. Teraz bym jeszcze kilka elementów skrócił.

"Jaranie się" jest przejawem jakichś emocji. Niestety, zazwyczaj obecnie produkowane samochody bardzo mało ich dostarczają.

Cena ok 125 tys zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Polarny napisał:

Przewinąłem na 26 minutę - nadal drży.

 

Zatem przewiń na moment kiedy kamera jest inaczej zamocowana. Walczę z tym montowaniem kamery do zagłówka, lecz nie udaje się wyeliminować drżenia. Jeżeli jest na sztywno zamocowana również drży. Najlepszy efekt daje mocowanie na szybę, lecz wtedy widok jest średni.

Edytowane przez prawoimotoryzacja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:

Zatem przewiń na moment kiedy kamera jest inaczej zamocowana.

Z grubsza pomiędzy 0:30 a 0:33 nie drży. Rewelacja.

Mocowanie na szybę działa - sam mam kamerę chińską i niezbyt drogą - nie ma problemu z drganiami.

Gimbale 3-osiowe są już od 300 PLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:

Zatem przewiń na moment kiedy kamera jest inaczej zamocowana. Walczę z tym montowaniem kamery do zagłówka, lecz nie udaje się wyeliminować drżenia. Jeżeli jest na sztywno zamocowana również drży. Najlepszy efekt daje mocowanie na szybę, lecz wtedy widok jest średni.

 

Podziwiam kolegę za upór w jakim prowadzi dyskusje z kwiatem forumowego dziwactwa pod różnymi postaciami ;] Ciekawe który z nich zrobił cokolwiek dla innych i zaprezentował na forum publicznym ;)

 

  • Lubię to 3
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Vadero napisał:

 

Podziwiam kolegę za upór w jakim prowadzi dyskusje z kwiatem forumowego dziwactwa pod różnymi postaciami ;] Ciekawe który z nich zrobił cokolwiek dla innych i zaprezentował na forum publicznym ;)

 

Po pierwsze: facet niekoniecznie robi to charytatywnie - w końcu wyświetlenia na YT się liczą i można na tym zarabiać, a ty sugerujesz, że on robi "coś dla innych".

Po drugie: dzięki poradom jego filmy będą lepsze, na czym zapewne mu zależy - więc nie wiem, skąd ci się skojarzenie z jakimś "uporem" wzięło.

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, Vadero napisał:

 

Podziwiam kolegę za upór w jakim prowadzi dyskusje z kwiatem forumowego dziwactwa pod różnymi postaciami ;] Ciekawe który z nich zrobił cokolwiek dla innych i zaprezentował na forum publicznym ;)

 

 

Jak to się mówi "nadzieja umiera ostatnia". Warto z każdym rozmawiać, w sumie mój zawód tego uczy. Staram się, aby chociaż trochę wcielić merytorykę w polemikę, zamiast głupich wrzutek infantylnych, które niestety często się tutaj pojawiają... Fajnie jest powymieniać poglądy w sposób quasi merytoryczny. Zawsze można się czegoś ciekawego dowiedzieć, chociaż czasem naprawdę ręce opadają po niektórych wpisach :)

 

35 minut temu, Polarny napisał:

Po pierwsze: facet niekoniecznie robi to charytatywnie - w końcu wyświetlenia na YT się liczą i można na tym zarabiać, a ty sugerujesz, że on robi "coś dla innych".

Po drugie: dzięki poradom jego filmy będą lepsze, na czym zapewne mu zależy - więc nie wiem, skąd ci się skojarzenie z jakimś "uporem" wzięło.

 

 

Tak? Robiłeś kiedyś cokolwiek z pasją i za darmo? Masz jakieś hobby? Co powiesz na to, że poświęciłem na taki test ponad 3 dni z życia? Sam montaż to jeden dzień pracy. Do tego kosztem był dojazd do salonu 2x 72 km drugim samochodem plus koszt paliwa samochodu testowego na dystansie 300 km. 

 

Z portalu prawo i motoryzacja nie mam ani 1 zł. Sto procent działalność pro bono. Do tego testy prawne również pro bono.

 

Nie będę pisać ile biorę za godzinę pracy zawodowej, lecz nie wiem ile musiałbym mieć setek tysięcy wyświetleń aby to chociaż w części zbilansować fakt, iż poświęciłem 3 dni, a właściwie 4 na "głupi test".

 

Najłatwiej jest zawsze krytykować drugiego i się z niego naśmiewać, zamiast zrozumieć i wyciągnąć rękę(!)

 

Ps. Kolega @Vadero ma sto procent racji w tym co pisze.

 

34 minuty temu, robert2609 napisał:

liftback😊

Czyli dobrze myślałem :)

Edytowane przez prawoimotoryzacja
  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:

Wdrożę się w temat gimbala. Optymalnie byłoby ok. 25-30 minut. Starałem się Leona rozłożyć na czynniki pierwsze, a przy tym zrobić porównanie do 5f.

Pokaż zalety, wady krótko zwięźle bez ględzenia😁 ja testy często oglądam wieczorem 10 minut i zasypiam 😂 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, sdss napisał:

Pokaż zalety, wady krótko zwięźle bez ględzenia😁 ja testy często oglądam wieczorem 10 minut i zasypiam 😂 

Generalnie mnie zawsze w tych wszystkich testach na necie brakowało informacji. Jeżeli chcę sobie po prostu coś zobaczyć, ale jakoś szczególnie mnie nie interesuje dany model, to sobie oglądałem jak leci, lecz w zakresie aut, które mnie interesują denerwowały mnie te prezentacje, z których nic nie wynika. Niby fajnie czas przeleciał, ale tak naprawdę nie wiem nic o danym produkcie. Nie mówiąc już o tym, że sporo testów jest laurką dla parków prasowych, a gro testów jest sponsorowanych, co mnie jeszcze bardziej wkurza, że nie ma lokowania produktu...

 

Będę celować teraz w 25 minut. Mniej o wyglądzie, a więcej szybko definiowanych konkretów.

 

Leon 4 to dla mnie samochód ważniejszy niż inne, stąd szczegółowość i trochę ględzenia na początku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał:

Zapraszam Was do oglądania testu nowego SEAT-a Leona 4 generacji w wersji FR 1.5 eTSI 150 mHEV, a więc miękkiej hybrydy.

W materiale znajdziecie m.in. porównania z Leonem 3. Test świateł LED, systemów asystujących, a także wszelkie inne niezbędne informacje dotyczące tego modelu.

 

Zlituj się, przepuść to przynajmniej przez stabilizację programową, chyba nawet Youtube to oferuje.

Aha, Fimi Palm kosztuje 700zł, skoro zajmujesz się tym zawodowo, to może jednak warto zainwestować taki majątek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, format napisał:

 

Zlituj się, przepuść to przynajmniej przez stabilizację programową, chyba nawet Youtube to oferuje.

Aha, Fimi Palm kosztuje 700zł, skoro zajmujesz się tym zawodowo, to może jednak warto zainwestować taki majątek?

Stabilizacja programowa daje dużo gorsze efekty. Próbowałem.

 

Nie zawodowo, a hobbistycznie. Będę badać rynek w wolnym czasie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:

Stabilizacja programowa daje dużo gorsze efekty. Próbowałem.

 

Nie zawodowo, a hobbistycznie. Będę badać rynek w wolnym czasie

 

Wiem, ale jest lepiej. Zresztą, popatrz:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, prawoimotoryzacja napisał:

Z portalu prawo i motoryzacja nie mam ani 1 zł. Sto procent działalność pro bono. Do tego testy prawne również pro bono.

Ale liczysz na to, że w końcu coś będziesz z tego miał. Żeby tego dokonać, nie możesz jednak nagrywać takiej trzęsącej się galarety.

Z czym masz problem, że dostajesz dobre rady? Nie chcesz - nie słuchaj. Mnie bez różnicy.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Polarny napisał:

Ale liczysz na to, że w końcu coś będziesz z tego miał. Żeby tego dokonać, nie możesz jednak nagrywać takiej trzęsącej się galarety.

Z czym masz problem, że dostajesz dobre rady? Nie chcesz - nie słuchaj. Mnie bez różnicy.

 

Hobby to hobby, a praca zawodowa to praca zawodowa.

 

Wiesz z czym mam problem, że do tej pory tak ładnie drwiłeś z innych, a teraz nagle chcesz komuś radzić i być pomocnym? Skąd nagle taka zmiana? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:

 

Hobby to hobby, a praca zawodowa to praca zawodowa.

 

Wiesz z czym mam problem, że do tej pory tak ładnie drwiłeś z innych, a teraz nagle chcesz komuś radzić i być pomocnym? Skąd nagle taka zmiana? 

Poczytaj sobie o yin i yang.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:

Sam o sobie wyrobiłeś takie zdanie i zapewne tylko i wyłącznie dlatego nastąpiła taka zmiana, iż kilka komentarzy poszło Ci w pięty 😁 dobra, koniec offtopu.

Mało mnie interesuje czyjeś zdanie o mnie. Piszę ci, jak jest. Możesz to potraktować tak samo, jak porady odnośnie nagrywanych filmów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:

W poprzednim też jest funkcja żeglowania? 

 

Typowy dźwięk dla hybrydy podczas hamowania silnikiem jest czasami słyszalny.

 

Ważne, że dsg nic a nic nie szarpie podczas ruszania

Jest tryb żeglowania.

 

Kierownica pojemnościowa? 

Edytowane przez sdss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.