OZI Napisano 15 Maja 2020 Udostępnij Napisano 15 Maja 2020 $2 bil ojro na dzień dobry do obcięcia.Reuters: Koniec produkcji Talisman. Koniec produkcji Espace Koniec produkcji Scenic Megane na dzień dobry obcięcie modeli, jeśli to nie pomoże -zmniejszenia kosztu, zysku na sztukę etc - out. Cel - klepać mniej a drożej, czyli w zamian 2 nowe SUV + EV, oczywiście ma być 20% drożej, za taka sama ilość miejsca na nogi... Renault Znika z China - tam ma się skoncentrować Nissan, „synergia” z Nissan & Miss a bitchy, + wyprzedaż nieruchomości. Spare Saver CEO niejaki Clotilde Delbos (acting) nie ukrywa, ze koszt musi być obcięty, a wiec co politycznie we F za dobrze nie przejdzie - trochę opon się popali, kamizelki założy, etc - oznacza, ze fabryki i ilość klepaczy zostanie cytat „zoptymalizowana” - znaczy podzieli los modeli Renault... paradoksalnie to co Carlos chciał może się spełnić - podział świata i większa współpraca miedzy Renault/Nissan/Mitsubishi. Nissan w tarapatach, Renault szuka $5b ojro kredytu, kto następny? I oczywiście jak Clotilde wyjdzie cięcie kosztów to z Space Saver CEO zostanie pełnowymiarowym CEO z dobrym bonus paru mil ojro na dzień dobry.. Clotilde po prawej. Sent from my iPad using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 15 Maja 2020 Udostępnij Napisano 15 Maja 2020 się uparli na robienie z renault premium, tak jak vw robi vw chociaż miał dobre podwaliny bezawaryjności renault powinno byc jak dacia, tylko 10 kafli drozsza z lepszymi materiałami itp 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 15 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 15 Maja 2020 się uparli na robienie z renault premium, tak jak vw robi vw chociaż miał dobre podwaliny bezawaryjności renault powinno byc jak dacia, tylko 10 kafli drozsza z lepszymi materiałami itpNie maja wyjścia, koszt pędu EU za EV kosztuje, Covid ich tylko dobił. Renault Kadjar & Captur klepanie zostanie przeniesione do UK, Made by Nissan in Sutherland, UK. Sent from my iPad using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 15 Maja 2020 Udostępnij Napisano 15 Maja 2020 Generalnie to Talisman to im niezla kupa wyszla nikt tego nie kupowal. Wogole IMO Renault sprzedaje tylko Captur i Clio. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 15 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 15 Maja 2020 Generalnie to Talisman to im niezla kupa wyszla nikt tego nie kupowal. Wogole IMO Renault sprzedaje tylko Captur i Clio. Talisman w dół 20% 2019 vs 2018 - 15,826 sztuk (mnie się podoba szczególnie jak w EU na żywo zobaczyłem)Scenic 77,507 sztuk sprzedanych w 2019 - w dół 16%Escspe w dół 20% w 2019 9,561 sztuk.Wyglada, ze ok 100,000 sztuk sprzedaży mniej. Jeśli się nie mylę w EU Renault sprzedało coś ok 2 mil z pamięci w 2019.. 5% sprzedaży. Imvho cięcie kosztów musi być dużo znaczniejsze, pewnie Hiszpanów wykiwaja, i tam się fabryki pozamyka.... Sent from my iPad using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 15 Maja 2020 Udostępnij Napisano 15 Maja 2020 3 minuty temu, OZI napisał: Talisman w dół 20% 2019 vs 2018 - 15,826 sztuk (mnie się podoba szczególnie jak w EU na żywo zobaczyłem) Scenic 77,507 sztuk sprzedanych w 2019 - w dół 16% Escspe w dół 20% w 2019 9,561 sztuk. Wyglada, ze ok 100,000 sztuk sprzedaży mniej. Jeśli się nie mylę w EU Renault sprzedało coś ok 2 mil z pamięci w 2019.. 5% sprzedaży. Imvho cięcie kosztów musi być dużo znaczniejsze, pewnie Hiszpanów wykiwaja, i tam się fabryki pozamyka.... Sent from my iPad using Tapatalk Musza Megane ma dobre cenę ale mało ich widzę. Może przez ta udziwniona deskę. Talizman cena z kosmosu. Van się nie sprzedaje z założenia teraz tylko SUV. Znów ludzie chcą Kysz Kysz zamiast Kadjar. Ten koleos nie na nasz rynek. Muszą coś zrobić chic z drugiej strony jak patrzę na te koszmarne Pezoty to jednak się sprzedają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 15 Maja 2020 Udostępnij Napisano 15 Maja 2020 9 minut temu, OZI napisał: Talisman w dół 20% 2019 vs 2018 - 15,826 sztuk (mnie się podoba szczególnie jak w EU na żywo zobaczyłem) To jest mniej wiecej 1/10 sprzedazy Passata w EU... IMHO to auto generuje jedynie koszty i utrzymywanie go w ofercie jest kompletnie bez sensu. Podobnie jak Scenic czy Espace, nie mogli sie zdecydowac czy chca produkowac minivany czy Suvy i wyszly jakies pokraki, ktorych nikt nie chce kupowac... 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 15 Maja 2020 Udostępnij Napisano 15 Maja 2020 1 godzinę temu, wujek napisał: Van się nie sprzedaje z założenia teraz tylko SUV. Nie wiem jak teraz ale Espace miał na poczatku bardzo istotną wadę (IMOdyskwalifikujacą) dla tylnej kanapy nie przewidzieli zadnego miejsca na kubeczki.... w dużym samochodzie rodzinnym/długodystansowym to niewybaczalne... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 15 Maja 2020 Udostępnij Napisano 15 Maja 2020 2 godziny temu, wujek napisał: Generalnie to Talisman to im niezla kupa wyszla nikt tego nie kupowal. Nie było tak źle - zwłaszcza w porównaniu do Latitude. W sumie Talisman zastąpił Lagunę zamiast się pozycjonować wyżej, co było mądrym posunięciem. Porównaj sobie teraz sprzedaż C-5 czy 508 - Talisman gorzej nie wypada, jeździ tego trochę. Z mojej perspektywy to nie najgorszy wybór - ma w końcu dobre turbobenzyny, bagażnik całkiem spory. Tylko bak mały. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 15 Maja 2020 Udostępnij Napisano 15 Maja 2020 3 godziny temu, OZI napisał: Koniec produkcji Talisman. Koniec produkcji Espace Koniec prodkcji Scenic Vanów mi nie szkoda ale Talisman im bardzo ładny wyszedł. Z tym że ZTCP to trochę jak z Laguną. Po kolejnym liftingu znów obiecywaliby że tym razem już im wyszedł bezawaryjny model. 3 godziny temu, OZI napisał: Megane na dzień dobry obcięcie modeli, jeśli to nie pomoże -zmniejszenia kosztu, zysku na sztukę etc - out. Widzę że idą drogą Fiata. Jak zakończą produkcję wszystkich modeli to koszty produkcji wyniosą 0. Brzmi jak dobry plan. 3 godziny temu, OZI napisał: Cel - klepać mniej a drożej, czyli w zamian 2 nowe SUV + EV, oczywiście ma być 20% drożej, za taka sama ilość miejsca na nogi... Mimo wszystko SUVa wolałbym raczej ze znaczkiem Nissana lub Mitsu. 3 godziny temu, OZI napisał: Renault Znika z China - tam ma się skoncentrować Nissan, „synergia” z Nissan & Miss a bitchy, + wyprzedaż nieruchomości. Jak znam życie oznacza to tylko wymianę znaczków na inne. Robią to już teraz na różnych rynkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 15 Maja 2020 Udostępnij Napisano 15 Maja 2020 (edytowane) 52 minuty temu, Polarny napisał: W sumie Talisman zastąpił Lagunę zamiast się pozycjonować wyżej, co było mądrym posunięciem Może i tak aleIMO renault popełnił dwa błedy ( może i wiecej) cena Talizmana byla wyraxnie wyższa niż LIII i drugie - zroblili rok przerwy w dostepności.... Edytowane 15 Maja 2020 przez delco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 15 Maja 2020 Udostępnij Napisano 15 Maja 2020 7 minut temu, delco napisał: Może i tak aleIMO renault popełnił dwa błedy ( może i wiecej) cena Talizmana byla wyraxnie wyższa niż LIII i drugie - zroblili rok przerwy w dostepności.... Ceny maja nadal wysokie IMO. I dziwnie skonstruowany cennik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 15 Maja 2020 Udostępnij Napisano 15 Maja 2020 Masz racje. Patrzac na talismana to najgorsze auto klasy „premium”. Jakosc wykonania i materialy uzyte sa tragiczne. Dacia jest lepiej wykonana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 15 Maja 2020 Udostępnij Napisano 15 Maja 2020 28 minut temu, SebeKK napisał: Patrzac na talismana to najgorsze auto klasy „premium”. Hm - do chwili obecnej nie miałem świadomości że Renault to marka premium... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 15 Maja 2020 Udostępnij Napisano 15 Maja 2020 50 minut temu, delco napisał: Hm - do chwili obecnej nie miałem świadomości że Renault to marka premium... Dlatego w cudzyslowiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 15 Maja 2020 Udostępnij Napisano 15 Maja 2020 4 minuty temu, SebeKK napisał: Dlatego w cudzyslowiu Ok - chyba jestem niewyspany bo nie zauważyłem - ale OK sam też dałbym cudzysłów.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 15 Maja 2020 Udostępnij Napisano 15 Maja 2020 4 godziny temu, delco napisał: Nie wiem jak teraz ale Espace miał na poczatku bardzo istotną wadę (IMOdyskwalifikujacą) dla tylnej kanapy nie przewidzieli zadnego miejsca na kubeczki.... w dużym samochodzie rodzinnym/długodystansowym to niewybaczalne... Za to mi osobiście Espace w końcu się spodobał, nawet przez chwilę rozważałem jego zakup . W końcu ładny van. Chwilę później zrobiłem trochę km Talismanem i mnie dość mocno rozczarował. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 15 Maja 2020 Udostępnij Napisano 15 Maja 2020 17 minut temu, sherif napisał: Za to mi osobiście Espace w końcu się spodobał, nawet przez chwilę rozważałem jego zakup U mnie autentycznie przeważył brak miejsca na kubeczki... nawet nie sprawdzałem dalej ... założyłem ze w aucie rodzinnym za powiedzmy 130 kzł nie idzie się na kompromisy tego typu... a z przodu było miejsce na jeden kubeczek.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 15 Maja 2020 Udostępnij Napisano 15 Maja 2020 Teraz, delco napisał: U mnie autentycznie przeważył brak miejsca na kubeczki... nawet nie sprawdzałem dalej ... założyłem ze w aucie rodzinnym za powiedzmy 130 kzł nie idzie się na kompromisy tego typu... a z przodu było miejsce na jeden kubeczek.... To rzeczywiście mocno średnio, ja do etapu środka i macanie nie doszedłem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 15 Maja 2020 Udostępnij Napisano 15 Maja 2020 8 minut temu, sherif napisał: To rzeczywiście mocno średnio, ja do etapu środka i macanie nie doszedłem . Być może to poprawili.... ale tak było w okolicach 2015 roku... dodatkowo zrobili przerwę - bo wycofali lagune III i kaleosa a następca kaleosa wszedł po kilku miesiacach a talizman chyba po 10 miesiącach - no i jeżdzę Volvo.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 15 Maja 2020 Udostępnij Napisano 15 Maja 2020 6 godzin temu, Maciej__ napisał: Podobnie jak Scenic czy Espace, nie mogli sie zdecydowac czy chca produkowac minivany czy Suvy i wyszly jakies pokraki, ktorych nikt nie chce kupowac... Ta, rzeczywiście z Espace zrobili coś co nie jest ani praktyczne jak van ani "modne" jak SUV. Scenic nawet mi się podoba, ale z ceną odjechali tak, że Sportsvan wychodzi lekko z 10k taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 15 Maja 2020 Udostępnij Napisano 15 Maja 2020 Teraz, iwik napisał: Ta, rzeczywiście z Espace zrobili coś co nie jest ani praktyczne jak van ani "modne" jak SUV. Scenic nawet mi się podoba, ale z ceną odjechali tak, że Sportsvan wychodzi lekko z 10k taniej. Do tego jakies absurdalne rozwiazania z felgami 20 cali w rodzinnym minivanie i oponami w cenie x2 W VAGu jakos to wszystko jest mimo wszystko przemyslane 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 15 Maja 2020 Udostępnij Napisano 15 Maja 2020 31 minut temu, Maciej__ napisał: Do tego jakies absurdalne rozwiazania z felgami 20 cali w rodzinnym minivanie i oponami w cenie x2 W VAGu jakos to wszystko jest mimo wszystko przemyslane Fakt scenic ma opony 195/50R20 w bardzo promocyjnej cenie i bez mozliwosci zmiany rozmiaru na mniejszy. Jak to nazywamy u siebie w serwisie koła od roweru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 15 Maja 2020 Udostępnij Napisano 15 Maja 2020 8 godzin temu, Maciej__ napisał: Podobnie jak Scenic czy Espace, nie mogli sie zdecydowac czy chca produkowac minivany czy Suvy i wyszly jakies pokraki, ktorych nikt nie chce kupowac... Dokładnie. Jak czytam forum Espace, to właściwie nikt, kto ma Espace III lub IV nie chce V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 15 Maja 2020 Udostępnij Napisano 15 Maja 2020 10 godzin temu, OZI napisał: $2 bil ojro na dzień dobry do obcięcia. Reuters: Koniec produkcji Talisman. Koniec produkcji Espace Koniec produkcji Scenic Megane na dzień dobry obcięcie modeli, jeśli to nie pomoże -zmniejszenia kosztu, zysku na sztukę etc - out. Cel - klepać mniej a drożej, czyli w zamian 2 nowe SUV + EV, oczywiście ma być 20% drożej, za taka sama ilość miejsca na nogi... Renault Znika z China - tam ma się skoncentrować Nissan, „synergia” z Nissan & Miss a bitchy, + wyprzedaż nieruchomości. Spare Saver CEO niejaki Clotilde Delbos (acting) nie ukrywa, ze koszt musi być obcięty, a wiec co politycznie we F za dobrze nie przejdzie - trochę opon się popali, kamizelki założy, etc - oznacza, ze fabryki i ilość klepaczy zostanie cytat „zoptymalizowana” - znaczy podzieli los modeli Renault... paradoksalnie to co Carlos chciał może się spełnić - podział świata i większa współpraca miedzy Renault/Nissan/Mitsubishi. Nissan w tarapatach, Renault szuka $5b ojro kredytu, kto następny? I oczywiście jak Clotilde wyjdzie cięcie kosztów to z Space Saver CEO zostanie pełnowymiarowym CEO z dobrym bonus paru mil ojro na dzień dobry.. Clotilde po prawej. Sent from my iPad using Tapatalk Macie tam u siebie w Australii w ogóle Renault? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 15 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 15 Maja 2020 Macie tam u siebie w Australii w ogóle Renault?Mamy, ale pewnie po koncu maja juz nie. Zobaczymy3 modele sie sprzedaja.Samsung Kalosz. Made in Korea Nissan. X-Trial. 2.5l 4 cyl silnik, czyli to samo co X-Trial, inna stylistyka.Megane RS - paradoksalnie Australia jest #1 lub 2 ilosciowej sprzedazy RS na świecie dla Renault, w złym miesięcu ma 3 miejsce z ok 60 RS na miesiąc. Takto robią ok 800-1,000 RS na rok.I Van. Total ok 8,000 sztuk na rok - gdzieś tam z autami Made in China jak LDV, MG, Great Wall - dla porównania Toyota sprzedaje 200-225,000 na rok.Ale patrząc ze ostatnio dealerów Renault się zamknęło, i ze można kupić np Megane Kombi nowe z 2017 od dealera - jeszcze jak inne wersje sprzedawali - to nie sadze ze zostaną, szczególnie jeśli RS pójdzie na śmietnik EU historii dzięki normom pierdu krów aka CO2...Sent from my iPhone using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaruga Napisano 15 Maja 2020 Udostępnij Napisano 15 Maja 2020 11 godzin temu, OZI napisał: $2 bil ojro na dzień dobry do obcięcia. Reuters: Koniec produkcji Talisman. Koniec produkcji Espace Koniec produkcji Scenic Megane na dzień dobry obcięcie modeli, jeśli to nie pomoże -zmniejszenia kosztu, zysku na sztukę etc - out. Cel - klepać mniej a drożej, czyli w zamian 2 nowe SUV + EV, oczywiście ma być 20% drożej, za taka sama ilość miejsca na nogi... Renault Znika z China - tam ma się skoncentrować Nissan, „synergia” z Nissan & Miss a bitchy, + wyprzedaż nieruchomości. Spare Saver CEO niejaki Clotilde Delbos (acting) nie ukrywa, ze koszt musi być obcięty, a wiec co politycznie we F za dobrze nie przejdzie - trochę opon się popali, kamizelki założy, etc - oznacza, ze fabryki i ilość klepaczy zostanie cytat „zoptymalizowana” - znaczy podzieli los modeli Renault... paradoksalnie to co Carlos chciał może się spełnić - podział świata i większa współpraca miedzy Renault/Nissan/Mitsubishi. Nissan w tarapatach, Renault szuka $5b ojro kredytu, kto następny? I oczywiście jak Clotilde wyjdzie cięcie kosztów to z Space Saver CEO zostanie pełnowymiarowym CEO z dobrym bonus paru mil ojro na dzień dobry.. Clotilde po prawej. Sent from my iPad using Tapatalk A jak tam austarlijska motoryzacja? Podbija świat? 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 16 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 16 Maja 2020 A jak tam austarlijska motoryzacja? Podbija świat?Nie idzie jej tak dobrze jak PL panstwo w walce z Covid, znaczy zdechla juz.. Hilux Made in ThailandRanger Made in ThailandRAV4 Made in JapanCamry Made in Japan..Przynajmniej produkt koncowy nie jest jak panstwo z tektury...Sent from my SM-N975F using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 16 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 16 Maja 2020 Jak znam życie oznacza to tylko wymianę znaczków na inne. Robią to już teraz na różnych rynkach. Wymiany znaczkow nie bedzie, bedzie jak z Juke/Kadjar czy jak to sie nazywa.2 modele Nissan i 2 modele Renault maja te sama platforme, sa klepane identycznie w takiej samej kolejnosci, duzy % komponentow ten sam...Ma sens kosztowy wypchac ich do tej samej fabryki. Czyli masz 4 rozne sklepy z tym samym magazynem, tych samych ludzi obsugujacych, a sprzedawca inny i lud kupuje.To sie nazywa konkurencja...Chociaz Mitsubishi Express 2020 wchodzi - upgrade z 2.4l 4 cyl benzyny na Diesel na Asia-Pacific ale nie sadze ze to zadziala.... to nie jest to co rynki oczekuja...Chyba ze jakims sposobem Mitsu kupuje od Renault Express 2020 za ojro bez paru centufff.. Sent from my SM-N975F using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 16 Maja 2020 Udostępnij Napisano 16 Maja 2020 Żona ma Grand Scenic 1.6 biturbo Diesla z automatem jeździłem nim kilka razy i naprawdę bardzo poprawne auto i sam jestem zdziwiony że te 20 cali na szerokości opony 195 naprawdę nie przeszkadza auto się fajnie prezentuje jest na bardzo dynamiczną linię jak na minivan i ostatni rząd foteli nie jest tylko w teoriiSzukała auta 7 osobowego i naprawdę w tym budżecie znaleźć coś ładnego dla kobiety nie było prosto dlatego padło na Grand ScenicaWysłane z tel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 16 Maja 2020 Udostępnij Napisano 16 Maja 2020 14 godzin temu, SebeKK napisał: Masz racje. Patrzac na talismana to najgorsze auto klasy „premium”. Jakosc wykonania i materialy uzyte sa tragiczne. Dacia jest lepiej wykonana. Jechałem jednym i drugim. W Dacii wygląda to tak, jak by ktoś włożył dużo wysiłku, aby to auto w środku postarzeć i "przyplebsić". Co do tragiczności materiałów w talismanie, to kiedyś była podobna dyskusja o superbie. Dyskutant jako dowód powklejał wnętrza topowych wersji lexusów, bentleyów itp. po czym rzucił "porównaj, przecież widać różnicę". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwyyy77 Napisano 16 Maja 2020 Udostępnij Napisano 16 Maja 2020 Dnia 15.05.2020 o 18:50, SebeKK napisał: Jakosc wykonania i materialy uzyte sa tragiczne. Dacia jest lepiej wykonana. Jaki model Dacii? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 16 Maja 2020 Udostępnij Napisano 16 Maja 2020 56 minut temu, siwyyy77 napisał: Jaki model Dacii? Patrzac na cene dacii i jakosc wykonania a jakosc wykonania z cena talismana to cos jest nie tak. A co do modelu. To kazda dacia jest lepiej spasowana i Ma mniej felerów niz talisman. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 16 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 16 Maja 2020 Patrzac na cene dacii i jakosc wykonania a jakosc wykonania z cena talismana to cos jest nie tak. A co do modelu. To kazda dacia jest lepiej spasowana i Ma mniej felerów niz talisman. Materialy czy wyklepanie?Jakies przyklady?Np Mahindra.. recznie ciety dywan... Tego nawet Dacia nie pobije...Sent from my SM-N975F using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 17 Maja 2020 Udostępnij Napisano 17 Maja 2020 W talismanie tyle bubli co sie naoglądałem to masakra. Takie perełki: skrzynie automatyczne które padają przed 30000km, łączniki stabilizatora wytrzymują op 3000-8000km, trzeszczące wnętrze (plastiki, siedzenia, kokpit, podłokietnik), zle działające radio FM (szumy, słaby zasięg), zle spasowana klapatytna bagażnika (w co drugim aucie niemal), zle zaprojektowane zawieszenie przednie - ścinanie opon, skrzypiącą belka tylna 4control, szwankująca elektronika 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 17 Maja 2020 Udostępnij Napisano 17 Maja 2020 (edytowane) 33 minuty temu, SebeKK napisał: W talismanie tyle bubli co sie naoglądałem to masakra. Takie perełki: skrzynie automatyczne które padają przed 30000km, łączniki stabilizatora wytrzymują op 3000-8000km, trzeszczące wnętrze (plastiki, siedzenia, kokpit, podłokietnik), zle działające radio FM (szumy, słaby zasięg), zle spasowana klapatytna bagażnika (w co drugim aucie niemal), zle zaprojektowane zawieszenie przednie - ścinanie opon, skrzypiącą belka tylna 4control, szwankująca elektronika Nie wiem, jak oni to robią, ale na clio i megane jakoś nie słychać tyle narzekań co od laguny wzwyż. Co w tych nieco większych autach jest takiego, że nagle wszystko im się sypie? Edytowane 17 Maja 2020 przez Polarny 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 17 Maja 2020 Udostępnij Napisano 17 Maja 2020 10 minut temu, Polarny napisał: ale na clio i megane jakoś nie słychać tyle narzekań co od laguny wzwyż Też się sypią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 17 Maja 2020 Udostępnij Napisano 17 Maja 2020 Laguna 3 była jedną z najlepiej przemyślana konstrukcja pod względem awaryjności, praktycznie nic sie nie działo. Clio 4 tez niezle wypada pod względem bezawaryjności. Nie licząc silnika 1.2tCe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 17 Maja 2020 Udostępnij Napisano 17 Maja 2020 50 minut temu, SebeKK napisał: Laguna 3 była jedną z najlepiej przemyślana konstrukcja pod względem awaryjności, praktycznie nic sie nie działo Ale miałem kilka głupich awarii - np moduł centralnego zamka w drzwiach kierowcy (sprzeżony z zamkiem) - nierozbieralny za 650 zł... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gumcio Napisano 17 Maja 2020 Udostępnij Napisano 17 Maja 2020 Szkodami mi tylko Scenica. Miałem Scenica grand potem uległem modzie i quasqasi +2 i tu było zderzenie że ścianą (przesiadka jaka z dużego kombi do corsy). Po jednych tylko wakacjach udało się dobrze sprzedać i kupiłem Zafirę C i odetchnąłem.Kto jeździ z rodziną ten wie o czym piszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 17 Maja 2020 Udostępnij Napisano 17 Maja 2020 3 godziny temu, Polarny napisał: Co w tych nieco większych autach jest takiego, że nagle wszystko im się sypie? To samo co w mniejszych, tylko ludzie mają jednak większe oczekiwania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 17 Maja 2020 Udostępnij Napisano 17 Maja 2020 4 godziny temu, delco napisał: Ale miałem kilka głupich awarii - np moduł centralnego zamka w drzwiach kierowcy (sprzeżony z zamkiem) - nierozbieralny za 650 zł... :) Czesto padaja zamki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelWaw Napisano 17 Maja 2020 Udostępnij Napisano 17 Maja 2020 Dnia 15.05.2020 o 14:29, wujek napisał: Generalnie to Talisman to im niezla kupa wyszla nikt tego nie kupowal. Wogole IMO Renault sprzedaje tylko Captur i Clio. chyba nie widziales reklamy Talisman ??? tym jezdzili tylko prezesi firm, sie nie dziwie ze nikt tego normalny nie kupil a nawet nie spytal o cene. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Phil_ips Napisano 18 Maja 2020 Udostępnij Napisano 18 Maja 2020 Laguna 3 była jedną z najlepiej przemyślana konstrukcja pod względem awaryjności, praktycznie nic sie nie działo. Clio 4 tez niezle wypada pod względem bezawaryjności. Nie licząc silnika 1.2tCeTyle, że grzechocze jak grzechotnik. Poza tym faktycznie auto w miarę bezawaryjnie. Kumpel ujeżdża taką i ostatnio szlag trafił sterownik biksenonów. Nieźle wykonana była Megane 3. Miałem kultowego 1.9 dci i licznikowe 240 kkm przejechała bez większych usterek. Jedyne co się stało, to zatarło się koło paska osprzętu ale to ja zapomniałem wymienić zgodnie z harmonogramem producenta.Co do jakości wykonania Renault - wszystko zakeży, z której fabryki wyjeżdża. Najlepsza jest Słowenia Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregoryj Napisano 18 Maja 2020 Udostępnij Napisano 18 Maja 2020 15 minut temu, Phil_ips napisał: Tyle, że grzechocze jak grzechotnik A co autor miał na myśli ….? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Phil_ips Napisano 18 Maja 2020 Udostępnij Napisano 18 Maja 2020 A co autor miał na myśli ….?Że trzeszczą plastiki. Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 18 Maja 2020 Udostępnij Napisano 18 Maja 2020 1 godzinę temu, gregoryj napisał: A co autor miał na myśli ….? łańcuchy sie naciągają i grzechoczą, po czym wycieraka obudowę. a do tego lubia chlipnąć olej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.