Skocz do zawartości

O zachwytach nad Skodą i zepsutych mediach motoryzacyjnych [opinia Czytelnika]


marcindzieg

Rekomendowane odpowiedzi

Link

Cytuj

I jak ostatnio zdałem sobie sprawę z bardzo niesprawiedliwej różnicy w podejściu wielu dziennikarzy motoryzacyjnych (szczególnie sławnego pana Pertyńskiego) do poszczególnych marek, to aż byłem zszokowany.

Konkretnie: widziałem recenzję Kodiaqa Skody i recenzje DS7 Crossback wykonywane przez tych samych dziennikarzy. Wręcz gigantyczne uprzedzenia do marki DS i obrzydliwe sprzyjanie Skodzie – właśnie na tym tle zdałem sobie sprawę ze skali zjawiska. Co gorsza, dotyczyło to znacznej większości dziennikarzy, którzy robili kiedyś zarówno recenzję Kodiaqa, jak i DS7.

Co najlepsze, cena maksymalna obu aut jest dosyć zbliżona (DS Grand Chic Opera Brun Alezan kosztuje 256 000 zł z absolutnie wszystkimi opcjami i najmocniejszym silnikiem, podczas gdy najlepiej wyposażony Kodiaq L&K kosztuje około 230 000), DS ma świetny wygląd zewnętrzny i opcjonalne luksusowe wnętrza niedostępne w Skodzie, jedyną jego wadą jest brak napędu 4×4 w wersji niehybrydowej.

W takich recenzjach, w skodzie każdy tandetny plastik jest określany cudem inżynierii kosmicznej – ,,czescy inżynierowie (zawsze mnie śmieszy to określenie) zrobili świetnie, a nawet jak zrobili źle, to przecież mogli jeszcze gorzej, więc jest OK” – a w DS skóra nappa jest „gorsza niż w Mercedesie Klasy S”.

 

Fajny komentarz. I ja się z tym w 100 % zgadzam. Swego czasu umieścili w AŚ czy innym Motorze Skodę Yeti między Gelendą, RR i Porsche Cayenne. Zastanawiam się czy ośmieszanie się ma swoje granice. Chyba nie.

 

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz jak malo ma ten Pertyn wyswietlen. On po prostu pitoli i juz. Co do DS to tam oprocz wygladu nie ma nic ciekawego. Nawet zegary potrafia sie zawiesic. 256k to idziesz po BMW X5 a nie jakiegos udziwnionego francuza. To nie tylko w PL ale w calej EU.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, wujek napisał:

 256k to idziesz po BMW X5 a nie jakiegos udziwnionego francuza. To nie tylko w PL ale w calej EU.

No nie byłbym taki pewien czy nie z jednym wyjątkiem - we Francji, może być nieco inaczej ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Manx napisał:

No nie byłbym taki pewien czy nie z jednym wyjątkiem - we Francji, może być nieco inaczej ;) 

Byla kiedys taka fajna strone ze statystykami ale nie moge znalezc. Pewnie we Francji jest inaczej. W Chinach tez moga miec troche rynku. Stary DS3 kosztuje jakies 100k. Kto to kupuje? Te nowe SUVY choc ladne to sorry ale nie. :phi: To juz chyba premiumy maja wiecej ASO i salonow niz to cale DS. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, wujek napisał:

Zobacz jak malo ma ten Pertyn wyswietlen. On po prostu pitoli i juz. Co do DS to tam oprocz wygladu nie ma nic ciekawego. Nawet zegary potrafia sie zawiesic. 256k to idziesz po BMW X5 a nie jakiegos udziwnionego francuza. To nie tylko w PL ale w calej EU.

 

Ale tu nie chodzi o DS. Jednym się podoba jedno, drugim inne. I to jest jak najbardziej OK. Problem w tym że gdyby zamiast znaczka DS była kura to "redaktorzy" by dostawali orgazmu od samego spojrzenia.

Zaraz po premierze Kodiaka byłem na targach. Wszyscy pokazali najbardziej wypasione wersje. Z wyjątkiem Skody. Kodiak był chyba w najtańszej, możliwej wersji z tak odpychającym wnętrzem że nawet fanom marki nie chciało się tego oglądać. Może importer tylko taki dostał. Więc może zamiast przepłacania prasy i robienia na siłę premium by się skupili na czasowym dostarczaniu tego, co ludzie zamówili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, marcindzieg napisał:

Link

 

Fajny komentarz. I ja się z tym w 100 % zgadzam. Swego czasu umieścili w AŚ czy innym Motorze Skodę Yeti między Gelendą, RR i Porsche Cayenne. Zastanawiam się czy ośmieszanie się ma swoje granice. Chyba nie.

 

 

Tylko że Skody nie powinno się porównywać z DS. Skoda to tania marka VAGa a DS to premium marka PSA, więc bardziej adekwatne byłoby porównanie z Audi. Zupełnie w innym miejscu zawieszona poprzeczka. I w związku z tym to, co w Skodzie ujdzie w DS będzie niedopuszczalne. Cenowo też DS jest w miejscu innych marek premium mimo że dużo Francuzom jeszcze IMO brakuje.

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, marcindzieg napisał:

 

Ale tu nie chodzi o DS. Jednym się podoba jedno, drugim inne. I to jest jak najbardziej OK. Problem w tym że gdyby zamiast znaczka DS była kura to "redaktorzy" by dostawali orgazmu od samego spojrzenia.

Zaraz po premierze Kodiaka byłem na targach. Wszyscy pokazali najbardziej wypasione wersje. Z wyjątkiem Skody. Kodiak był chyba w najtańszej, możliwej wersji z tak odpychającym wnętrzem że nawet fanom marki nie chciało się tego oglądać. Może importer tylko taki dostał. Więc może zamiast przepłacania prasy i robienia na siłę premium by się skupili na czasowym dostarczaniu tego, co ludzie zamówili.

Ja akurat Skode lubie bo nie trzeba kupowac wypasionej wersji zeby miec mocny silnik. W srodku to jest kupa vs np DS no ale mnie to nie przeszkadza. Nie oznacza to, ze polece po brzydkie kukuraki ale taka Fabia czy Superb sa dobrze wycenione. Z nowa Octavia pojeachali z cena to samo ze Scala i nie widac tego na ulicach. DS nalezy porownac do VW lub Audi nie do Skody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, marcindzieg napisał:

Ale cenowo jest podobnie. Więc... :)

 

W markach premium cena przestaje być aż tak istotną składową cech pożądanych podczas procesu wyboru konkretnego auta. SUVy DS bez napędu na 4 koła to jednak wtopa. Za to duży plus za 300KM w hybrydzie - to jest coś, do czego Skodzie daleko.

Ale za sensowną wersję DS7 wyszło mi w konfiguratorze 265k, co jest kwotą przy której nie ryzykowałbym pchania się we francuskie nie wiadomo co tylko poszedł do Niemców. Tylko że nie do Skody. Sama filozofia marki jest tu zupełnie inna. W Skodzie ma być tanio i przyzwoicie (ale przede wszystkim tanio), w DS widać że myślano zupełnie o czymś innym podczas projektowania.

Nie jeździłem DSem więc nie wiem jak to się prowadzi i czy inżynierowie zrobili równie dobrą robotę jak styliści. Chociaż sam uważam auto za zbyt barokowe to jednak trudno odmówić im wysiłku. Nadal jednak z 265k w garści poszedłbym do Audi, Mercedesa czy BMW.

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, wujek napisał:

Ja akurat Skode lubie bo nie trzeba kupowac wypasionej wersji zeby miec mocny silnik.

 

Ja też nie mam nic do Skody. Zresztą prawie kupiłem Yeti tylko gość zaproponował mi umowę "na niemca". Podziękowałem i wyszedłem.

 

1 minutę temu, wujek napisał:

DS nalezy porownac do VW lub Audi nie do Skody.

 

Ale dlaczego chcesz porównywać do Audi skoro podobnie wyposażone powiedzmy Q5 to cena DS przynajmniej razy 2. Albo więcej. Poza tym to zupełnie inny target. Wydaje mi się że należy porównywać podobne opcje cenowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, wujek napisał:

Ja akurat Skode lubie bo nie trzeba kupowac wypasionej wersji zeby miec mocny silnik. 

 

Tylko w Superb, bo pozostałe mają mocne silniki łączone wyłącznie z wersjami RS. Ale za Superba faktycznie plus choć ciekaw jestem czy ktokolwiek wziął to z tym silnikiem w bylejakiej wersji wyposażenia. Obstawiam że nie.

 

 

Edytowane przez Ryb
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Ryb napisał:

W Skodzie ma być tanio

No ma być ale nie jest. Skoda jest droga. Tania to jest Dacia.

 

1 minutę temu, Ryb napisał:

Nadal jednak z 265k w garści poszedłbym do Audi, Mercedesa czy BMW.

To oczywiste. Jednaj jacyś chętni są.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, marcindzieg napisał:

No ma być ale nie jest. Skoda jest droga. Tania to jest Dacia.

 

No, może bardziej stosowne słowo to "rozsądnie". Poza tym nie patrzmy tylko na duże modele. Niższe są rzeczywiście konkurencyjne cenowo.

 

9 minut temu, marcindzieg napisał:

To oczywiste. Jednaj jacyś chętni są.

 

Obstawiam patriotycznych Francuzów. Auta są IMO za drogie na samochody popularne a marka ma za słabą pozycję (i ofertę) na prawdziwe premium. No i ta stylistyka jest jednak zbyt barokowa. Brakuje tu prostej elegancji Włochów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Ryb napisał:

No, może bardziej stosowne słowo to "rozsądnie". Poza tym nie patrzmy tylko na duże modele. Niższe są rzeczywiście konkurencyjne cenowo.

Nie jest bardziej konkurencyjna od takiego powiedzmy Forda czy Koreańczyków. Zresztą ostatnio nawet od VW. Tylko tu nie o to chodzi. Traktuje się ją jak tanie auto i tak ocenia a auto konkurencji w zasadzie w tej samej cenie porównuje się do dużo droższych. Jeśli mam dwa auta za powiedzmy 100 kzł to dlaczego mam w jednym tapicerkę ze starych butelek porównywać do Dacii a w drugim do S-klasy? I w jednym jest OK a w drugim do niczego? Mimo że obiektywnie jest dużo lepsza? Przecież płacę dokładnie tyle samo.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, Ryb napisał:

 

Tylko w Superb, bo pozostałe mają mocne silniki łączone wyłącznie z wersjami RS. Ale za Superba faktycznie plus choć ciekaw jestem czy ktokolwiek wziął to z tym silnikiem w bylejakiej wersji wyposażenia. Obstawiam że nie.

 

 

Ja bym bral po co te wszystkie systemy jak dzialaja kiepsko. To nie S klasa zeby miala wszystko najlepsze to jest kilka generacji do tylu. Fabia w 5 minut ma 140KM i biedna wersje. I to nie jest nie wiadomo co w Chinach te same silniki wkladaja z taka moca. BTW uprzedzam odpowiedz. Tak Jaguar ma lepsze systemy od Skody ale gorsze od Merca :hehe: 

Edytowane przez wujek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, marcindzieg napisał:

 

Ja też nie mam nic do Skody. Zresztą prawie kupiłem Yeti tylko gość zaproponował mi umowę "na niemca". Podziękowałem i wyszedłem.

 

 

Ale dlaczego chcesz porównywać do Audi skoro podobnie wyposażone powiedzmy Q5 to cena DS przynajmniej razy 2. Albo więcej. Poza tym to zupełnie inny target. Wydaje mi się że należy porównywać podobne opcje cenowe.

Jak 2x wiecej. Mam sporo roboty wiec nie bede szukal teraz ale to nie sa takie roznice to raz a dwa to jednak jest premium wiec nalezy porownac do Audi nie do Skody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, wujek napisał:

Ja bym bral po co te wszystkie systemy jak dzialaja kiepsko. To nie S klasa zeby miala wszystko najlepsze to jest kilka generacji do tylu.

 

Tu nie chodzi o systemy lecz np. o wykończenie. Ono się potrafi dramatycznie różnić między np. najtańszą wersją a L&K. Zresztą ja nie widziałem dotąd najmocniejszego Superba w wersji innej niż L&K.

 

6 minut temu, wujek napisał:

Fabia w 5 minut ma 140KM i biedna wersje. I to nie jest nie wiadomo co w Chinach te same silniki wkladaja z taka moca.

 

Mowa o nowych autach, więc nie ma co smędzić o czipowaniu.

 

6 minut temu, wujek napisał:

BTW uprzedzam odpowiedz. Tak Jaguar ma lepsze systemy od Skody ale gorsze od Merca :hehe: 

 

Swoją własną odpowiedź chyba. Bo wśród moich (poza rzeczowym opisywaniem jak co w posiadanych przeze mnie samochodach działa) nie znajdziesz takich wypowiedzi. Wśród Twoich natomiast słowo "Jaguar" zaczyna się pojawiać równie często jak kiedyś "Outlander". Może spróbuj to jakoś leczyć?

:hmm:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, marcindzieg napisał:

Nie jest bardziej konkurencyjna od takiego powiedzmy Forda czy Koreańczyków. Zresztą ostatnio nawet od VW. Tylko tu nie o to chodzi. Traktuje się ją jak tanie auto i tak ocenia a auto konkurencji w zasadzie w tej samej cenie porównuje się do dużo droższych. Jeśli mam dwa auta za powiedzmy 100 kzł to dlaczego mam w jednym tapicerkę ze starych butelek porównywać do Dacii a w drugim do S-klasy? I w jednym jest OK a w drugim do niczego? Mimo że obiektywnie jest dużo lepsza? Przecież płacę dokładnie tyle samo.

 

Szczerze się zastanawiam czy mając do wyboru Kodiaqa lub DSa nie wybrałbym jednak Kodiaqa. Zresztą nawet się przymierzałem do Kodiaqa RS. O DSie nawet nie pomyślałem.

:ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, marcindzieg napisał:

 

Chyba we Francji  ;]

Co do cen - wątpię czy dostaniesz 300 KM Quattro za 250 kzł. I piszę o jakimkolwiek Audi.

6s do 100... czyli patrzac na Audi to 2.0 245KM szczelam 200k? Jak malo to mozna wziac auto z jeszcze mocniejszym silnikiem.

 

@Ryb nie ma dramatycznych roznic. Roznica to jest prawdziwym premium a nie LK Skoda vs Style. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Ryb napisał:

 

Szczerze się zastanawiam czy mając do wyboru Kodiaqa lub DSa nie wybrałbym jednak Kodiaqa. Zresztą nawet się przymierzałem do Kodiaqa RS. O DSie nawet nie pomyślałem.

:ok:

 

Ponoć DS jeździ bardzo fajnie. Choć boję się że z tych dwóch też bym wybrał Kurę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, wujek napisał:

6s do 100... czyli patrzac na Audi to 2.0 245KM szczelam 200k? Jak malo to mozna wziac auto z jeszcze mocniejszym silnikiem.

 

Nie chce się kłócić bo nie wiem. Natomiast jak odczepisz znaczek premium to ten DS nie jest złą ofertą. Trzeba by to było porównać. Tylko niech to porównanie będzie wiarygodne. Bo co to za premium co maks kosztuje 250 kzł. Audi jak się uprzesz to pewnie i za bańkę skonfigurujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, marcindzieg napisał:

 

Nie chce się kłócić bo nie wiem. Natomiast jak odczepisz znaczek premium to ten DS nie jest złą ofertą. Trzeba by to było porównać. Tylko niech to porównanie będzie wiarygodne. Bo co to za premium co maks kosztuje 250 kzł. Audi jak się uprzesz to pewnie i za bańkę skonfigurujesz.

Pewnie tak trzeba by porownac wyposazenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, wujek napisał:

Byla kiedys taka fajna strone ze statystykami ale nie moge znalezc. Pewnie we Francji jest inaczej. W Chinach tez moga miec troche rynku. Stary DS3 kosztuje jakies 100k. Kto to kupuje? 

 

może jest jak kiedyś, wchodzisz do salonu i na dzień dobry 10k w dół, potem jedna kawa kolejne 10k w dół itd ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, wujek napisał:

Ja akurat Skode lubie bo nie trzeba kupowac wypasionej wersji zeby miec mocny silnik. W srodku to jest kupa vs np DS no ale mnie to nie przeszkadza. Nie oznacza to, ze polece po brzydkie kukuraki ale taka Fabia czy Superb sa dobrze wycenione. Z nowa Octavia pojeachali z cena to samo ze Scala i nie widac tego na ulicach. DS nalezy porownac do VW lub Audi nie do Skody.

Może i z wyglądu kupa ale nie udziwniana na siłę, do bólu ergonomiczna i wszystko działa.

Jak miałem służbową skodę to np nie wiedziałem co to zawieszający się system multimedialny albo problemy z łączeniem z AA. A teraz mam opla i już tak różowo nie jest. Nie mam w nim nawet gdzie telefonu odłożyć...

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, marcindzieg napisał:

Link

 

Fajny komentarz. I ja się z tym w 100 % zgadzam. Swego czasu umieścili w AŚ czy innym Motorze Skodę Yeti między Gelendą, RR i Porsche Cayenne. Zastanawiam się czy ośmieszanie się ma swoje granice. Chyba nie.

 

Pooglądać kanał Marek Drives proponuje, on akurat objechał skodę 😂🤣😁

 

Kodiaq hmm, jeździłem wersja biznes produkowana w Rosji, faktycznie jakoś tak nie fajnie zrobiony, nie wiem jak Sportline czy LK. Plastiki słabe,  prowadzenie na autobanie słabe. SuperB lepiej zrobiony i jako tako na autobanie. Mimo, że mi sie podoba, chyba bym wola dolozyc te 10-20tyś zł i poszedł po Tiguana lub Tarraco.

 

Jutubery z czegoś żyć musza, zresztą to bardzo dobry biznes jest. 

Edytowane przez sdss
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, marcindzieg napisał:

Fajny komentarz. I ja się z tym w 100 % zgadzam. Swego czasu umieścili w AŚ czy innym Motorze Skodę Yeti między Gelendą, RR i Porsche Cayenne. Zastanawiam się czy ośmieszanie się ma swoje granice. Chyba nie.

 w Polsce panie kura na masce i VW to religia :old: 

 

o ile w przypadku der paśnika można to jeszcze zrozumieć, o tyle w Skodzie ja nie rozumiem.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, marcindzieg napisał:

Link

 

Fajny komentarz. I ja się z tym w 100 % zgadzam. Swego czasu umieścili w AŚ czy innym Motorze Skodę Yeti między Gelendą, RR i Porsche Cayenne. Zastanawiam się czy ośmieszanie się ma swoje granice. Chyba nie.

 

 

motoryzacja z natury jest subiektywna. Każdy ma jakieś swoje poglądy, gusta, itd. Mnie np. zawsze francuskie auta odrzucały. W prawie każdym jest coś co mnie odpycha, co nie pasuje do reszty, co tworzy samochód niekompletnym i czy niespójnym. Po prostu. Patrząc na takiego DSa na zewnątrz, w środku, jestem pewny że wolałbym Skodę. Zrobienie samochodu dobrego, po prostu bez wad, nawet z prostym ale ergonomicznym, funkcjonalnym i przemyślanym wnętrzem, nieskrzypiącymi plastikami, to naprawdę jest sztuka. I ja jestem w stanie zrozumieć te zachwyty Skodami w tym kontekście. Trochę podobnym autem jest moja Kia Rio, który to samochód jest tak zwyczajny, ale przemyślany, dający prawie max tego co można dostać w tej klasie za te pieniądze, bezawaryjny, totalnie bezpłciowy, ale w pewien sposób uwielbiam go za tę bezpłciowośc i prostotę :)

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, maro_t napisał:

Każdy ma jakieś swoje poglądy, gusta, itd.

Ale ja to rozumiem. Chodzi o co innego. 100 kzł to 100 kzł. Nie można pisać że w jednym tapicerka jest super bo lepsza niż w Dacii za 50 kzł. A drugim beznadziejna bo gorsza od S-klasy za pół bańki. To zwykła manipulacja i o to w tym chodzi. A nie czy Skoda jest dobra czy zła. Bo to powinien każdy sam ocenić.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, bergerac napisał:

w Polsce panie kura na masce i VW to religia :old: 

 

o ile w przypadku der paśnika można to jeszcze zrozumieć, o tyle w Skodzie ja nie rozumiem.

Całkiem prawdopodobne, że wynika to z faktu, iż ludzie mają inne preferencje niż to, co na masce. Ale to za dużo myślenia może być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Ryb napisał:

 

Tylko w Superb, bo pozostałe mają mocne silniki łączone wyłącznie z wersjami RS. Ale za Superba faktycznie plus choć ciekaw jestem czy ktokolwiek wziął to z tym silnikiem w bylejakiej wersji wyposażenia. Obstawiam że nie.

 

 

Raz jeden widziałem Superba TSI 280 w bazowej wersji, dość specyficzny widok - bazowe felgi i dwa wydechy. 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, sebaso napisał:

Raz jeden widziałem Superba TSI 280 w bazowej wersji, dość specyficzny widok - bazowe felgi i dwa wydechy. 

 

Ani chybi zamówiony dla @wujek, któremu się najbardziej w Skodzie podoba to, że można skonfigurować wersję, której on nigdy nie kupi.

;]

  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, sebaso napisał:

Raz jeden widziałem Superba TSI 280 w bazowej wersji, dość specyficzny widok - bazowe felgi i dwa wydechy. 

Ja widuje czesto maja ten 4x4 na tylnej klapie. Chyba, ze sa jakies inne bidne wersje dla ktorych mozna zamowic 4x4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
W markach premium cena przestaje być aż tak istotną składową cech pożądanych podczas procesu wyboru konkretnego auta. SUVy DS bez napędu na 4 koła to jednak wtopa. Za to duży plus za 300KM w hybrydzie - to jest coś, do czego Skodzie daleko.
Ale za sensowną wersję DS7 wyszło mi w konfiguratorze 265k, co jest kwotą przy której nie ryzykowałbym pchania się we francuskie nie wiadomo co tylko poszedł do Niemców. Tylko że nie do Skody. Sama filozofia marki jest tu zupełnie inna. W Skodzie ma być tanio i przyzwoicie (ale przede wszystkim tanio), w DS widać że myślano zupełnie o czymś innym podczas projektowania.
Nie jeździłem DSem więc nie wiem jak to się prowadzi i czy inżynierowie zrobili równie dobrą robotę jak styliści. Chociaż sam uważam auto za zbyt barokowe to jednak trudno odmówić im wysiłku. Nadal jednak z 265k w garści poszedłbym do Audi, Mercedesa czy BMW.
 
 
W Skodzie już od dawna nie jest tanio. Skoda tylko wygląda, że jest tania :) Z całą mocą gównianymi plastikami twierdzi, że jest tanio, potem przy kasie płacisz więcej niż za VW, a dalej masz tanio wyglądające auto :)

Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, mPh napisał:

@marcindzieg ogólnie większość głównie youtubowych i telewizyjnych reporterów jest odrealnionych ;) przyzwyczaili się do testowania i jeżdżenia marek premium, przez co wszystkim co poniżej gardzą nie biorąc pod uwagę ceny :P 

Ogólnie to większość tych "testerów" nie ma pojęcia o motoryzacji. Opowiadają totalne bzdury od czapy, zachwycając się jakimś szczegółem w danej marce jednocześnie krytykując ten sam element w innym. Ewidentne ustawki pod konkretnego producenta i tyle. taki Pertyn ględzi jak potłuczony- dostaje się odruchu wymiotnego.

Szczytem głupoty wykazuje się niejaki Zachar który mając ponad 2 metry upycha się z uporem maniaka w  mini autach typu fiat 500 i stwierdza że z tyłu jest ciasno -  kretynizm do kwadratu.

  • Lubię to 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myśle, trzeba napisać projekt obywatelski i zakazać testów porównawczych aut premium i dla plebsu oraz testowania aut małych przez dwumetrowca bo to kretynizm. Zróbmy coś z tym ? Kto jest za cenzura testów na jutub ?

 


 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Dareek napisał:

Ogólnie to większość tych "testerów" nie ma pojęcia o motoryzacji. Opowiadają totalne bzdury od czapy, zachwycając się jakimś szczegółem w danej marce jednocześnie krytykując ten sam element w innym. Ewidentne ustawki pod konkretnego producenta i tyle. taki Pertyn ględzi jak potłuczony- dostaje się odruchu wymiotnego.

Szczytem głupoty wykazuje się niejaki Zachar który mając ponad 2 metry upycha się z uporem maniaka w  mini autach typu fiat 500 i stwierdza że z tyłu jest ciasno -  kretynizm do kwadratu.

Jednak ten test jest swietny. Sam jestem niski i mi to lata ale jak ktos jest wyzszy ma idealne porownanie bo w kazdym aucie robi to samo.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porównanie ale czego? Nie masz swojego rozumu i musi ci ktoś jak krowie na rowie pokazać że do fiata 500 wpychanie ponad 2 metrowca do tyłu to nie jest dobry pomysł? Czy jak jest zimno to też Ci musi ktoś pokazać żebyś śie ubał?

Naprawdę widać po tego typu wypowiedziach ze społeczeństwo jest totalnie ogłupione- nie potrafi samo myśleć i ocenić pewnych faktów. Papka medialna robi swoje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Dareek napisał:

Ogólnie to większość tych "testerów" nie ma pojęcia o motoryzacji. Opowiadają totalne bzdury od czapy, zachwycając się jakimś szczegółem w danej marce jednocześnie krytykując ten sam element w innym. Ewidentne ustawki pod konkretnego producenta i tyle. taki Pertyn ględzi jak potłuczony- dostaje się odruchu wymiotnego.

Szczytem głupoty wykazuje się niejaki Zachar który mając ponad 2 metry upycha się z uporem maniaka w  mini autach typu fiat 500 i stwierdza że z tyłu jest ciasno -  kretynizm do kwadratu.

 

ja tam lubię Pertyna. Ma swoje zdanie, nie spieszy się, nie próbuje się na siłę wszystkim podobać, ale co najważniejsze: mimo że jeździ autami naprawdę różnymi, w tym takimi z najwyższych półek, kosztującymi więcej niż domy, to nie jest zmanierowany i tak samo potrafi się zachwycać seatem ibizą na przykład - bierze pod uwagę klasę auta, cenę i potrafi się w tym odnaleźć mimo tych wszystkich "premiumów" i "luksusów" z którymi ma doświadczenie. Po prostu lubi motoryzację. Może i wiedzy mu czasem brakuje, może i jest stronniczy, ale ma do tego pasję i to jest najważniejsze. W przeciwieństwie do wielu osób, które przesiadają się klasę wyżej i już gardzą tym co niżej na zasadzie "w życiu bym nie pojechał kompaktem na wakacje, przecież to dla biedoty".

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dareek test dwumetrowca Zachara jest najlepszym testem w polskiej motoryzacji xD sprawiedliwie wskazuje ile jest miejsca z tyłu - pozwala to porównać samochody tej samej jak i różnych klas, brak w nim subiektywności ;) ostatnio oglądałem test Dustera2 na kanale Marek Drives i to jest dopiero parodia - koleś mimo, że jest stosunkowo niski, za każdym razem wsiadając do Dustera teatralnie uderzał kolanem w deskę i narzekał na brak miejsca ;) jak usiadł za kierownicą to zamiast podnieść fotel i ustawić swoją sylwetkę pionowo, odsunął go na maksa i siedział jak w gokarcie z głową ledwo wystającą ponad obręcz kierownicy, która z deską ewidentnie ograniczała mu widoczność ;) potem wsiadł do tyłu i sapał, że jest mało miejsca ;) karakan ma z 1,7m wysokości, fotel ustawia na 2m byka, w samochodzie budżetowym klasy C :P brakowało mi tam tylko porównań do Toyoty Land Cruiser 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Dareek napisał:

Porównanie ale czego? Nie masz swojego rozumu i musi ci ktoś jak krowie na rowie pokazać że do fiata 500 wpychanie ponad 2 metrowca do tyłu to nie jest dobry pomysł? Czy jak jest zimno to też Ci musi ktoś pokazać żebyś śie ubał?

Naprawdę widać po tego typu wypowiedziach ze społeczeństwo jest totalnie ogłupione- nie potrafi samo myśleć i ocenić pewnych faktów. Papka medialna robi swoje.

Po prostu on za każdym razem robi "test dwumetrowca" czy to bmw x7 czy też fiat 500. Taka konwencja. Szkoda że nie łapiesz...

Edytowane przez Lupus
  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Dareek napisał:

Znasz coś takiego jak zdrowy rozsądek?

Wiem , ale tez wiem co to wolność słowa przekonań itd... nikt Cię nie zmusza do oglądania testów na jutub.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś napisałem że się zmuszam do oglądania? widziałem jak robi i nie oglądam tego bełkotu i mam swoje zadnie - wolno mi czy nie, bo mam wrażenie że krytykując łamie czyjaś wolność przekonań. Tylko przy okazji masz w d. moje przekonania.

Edytowane przez Dareek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Lupus napisał:

Po prostu on za każdym razem robi "test dwumetrowca" czy to bmw x7 czy też fiat 500. Taka konwencja. Szkoda że nie łapiesz...

Właśnie w tej chwili rożne kretynizmy określa się mianem" konwencji " . takie trendy mamy teraz.

Gościu mający ok 2,10 pcha sie do 500 tki z tyłu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, Dareek napisał:

Właśnie w tej chwili rożne kretynizmy określa się mianem" konwencji " . takie trendy mamy teraz.

Gościu mający ok 2,10 pcha sie do 500 tki z tyłu?

Czyli nie rozumiesz. :skromny:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.