Majsza Napisano 19 Maja 2020 Udostępnij Napisano 19 Maja 2020 Witam, jak w temacie, szykuję się pod swap z 0.9 na 1.2 8v W aucie póki co będą robione hamulce i montowane wspomaganie. Chcę kupić silnik od Punto I z klimatyzacją. Nie mogłem znaleźć tematu - czy ktoś może montował silnik z punto I z klimatyzacją do SC bez klimatyzacji. Chciałbym wiedzieć, jakie części i przeróbki w instalacji by się wiązały z taką robotą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tasiemiec Napisano 19 Maja 2020 Udostępnij Napisano 19 Maja 2020 Nie podejdzie w ten sposób, w punto klima montowana jest w inny sposób, trzeba silnik z p1 bez klimy, cały komplet klimatyzacji z seicento 1.1 mpi - aby wyprowadzenia rurek do klimatyzacji nie wadziły o dolot, podciąć blok silnika w jednym miejscu i wszystko będzie pasować :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majsza Napisano 19 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 19 Maja 2020 Dzięki, @tasiemiec wnioskuję, że przerabiałeś temat. Czy potrzeba dorobić jakieś mocowanie na sprężarkę + co z paskiem (czy złapać osiowość i zamontować dłuższy, czy może jednak dobrać silnik od Punto z klimą i założyć sprężarkę tak aby pasowało pod pasek). No i czy nie podejdzie sprężarka z 1.2 bo właśnie mam możliwość zakupu silnika z klimą i sprężarka jest już na słupku. Potrzebny na pewno będzie również panel z klimatyzacją, osuszacz, skraplacz, przewody do instalacji, sprężarka. Jak o czymś zapomniałem to prosiłbym o informację. Jak z instalacją, czy wiążą się z tym jakieś przeróbki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tasiemiec Napisano 19 Maja 2020 Udostępnij Napisano 19 Maja 2020 Silnik z Punto nie przejdzie - tam jest 2 bieżniowe koło pasowe na silniku i o ile silnik założymy, to nie będzie możliwości założenia klimatyzacji Do założenia klimatyzacji potrzeba: - najprościej silnika w wersji bez klimatyzacji - jednobieżniowe koło pasowe na wale - kompletna klimatyzacja z seicento - odcinamy wystający i przeszkadzający kawałek bloku - podstawę kompresora z seicento przykręcamy do bloku punto - montujemy kompresor i alternator - długości i paski takie same jak w seicento 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.