Skocz do zawartości

Skoda Superb do oceny i opinie o 1,4 125 KM


spad

Rekomendowane odpowiedzi

Zaciekawiły mnie dwie oferty na Superba z 2016 roku. Obydwa auta z silnikiem 1,4 125 KM. Obydwie wersje to golasy, ale w zasadzie ich wyposażenie jest dla mnie wystarczające, ewentualnie coś się doposaży w trakcie. Miałem też okazję przejechać się tym z AAAAuto i o dziwo te 125 KM nawet go odpycha, wystarczająco jak na moje potrzeby. 10s do 100 km\h to dla mnie okej. 

Ale przy okazji pytanie o ten silnik. To to samo co 1,4 150 KM? Z tego co wiem to tam już jest pasek i nie było problemów z rozrządem. Coś dolegiwało tym jednostkom napędowym?

Coś ogólnie dolegiwało Superbom z początku produkcji wersji 3? Na coś konkretnie zwrócić uwagę gdybym chciał kupić?

 

https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-superb-gwarancja-12m-cy-1-4-tsi-przebieg-93tys-salon-pl-fv23-dealer-skoda-ID6CUPcn.html

https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-superb-1-4-tsi-active-salon-polska-1-wlasciciel-serwis-aso-vat-23-ID6D4D4z.html#8d17656794

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, spad napisał:

Zaciekawiły mnie dwie oferty na Superba z 2016 roku. Obydwa auta z silnikiem 1,4 125 KM. Obydwie wersje to golasy, ale w zasadzie ich wyposażenie jest dla mnie wystarczające, ewentualnie coś się doposaży w trakcie. Miałem też okazję przejechać się tym z AAAAuto i o dziwo te 125 KM nawet go odpycha, wystarczająco jak na moje potrzeby. 10s do 100 km\h to dla mnie okej. 

Ale przy okazji pytanie o ten silnik. To to samo co 1,4 150 KM? Z tego co wiem to tam już jest pasek i nie było problemów z rozrządem. Coś dolegiwało tym jednostkom napędowym?

Coś ogólnie dolegiwało Superbom z początku produkcji wersji 3? Na coś konkretnie zwrócić uwagę gdybym chciał kupić?

 

https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-superb-gwarancja-12m-cy-1-4-tsi-przebieg-93tys-salon-pl-fv23-dealer-skoda-ID6CUPcn.html

https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-superb-1-4-tsi-active-salon-polska-1-wlasciciel-serwis-aso-vat-23-ID6D4D4z.html#8d17656794

 

 

Bardzo dobry silnik na pasku :ok: Wersja 150KM ma jeszcze dodatkowo ACT, czyli odlaczenie 2 cylidndrow w optymalnych warunkach do pracy.

Osiagi powinny byc zblizone do Astry 1.4, ktora jezdzisz ale o LPG raczej zapomnij.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Bardzo dobry silnik na pasku :ok: Wersja 150KM ma jeszcze dodatkowo ACT, czyli odlaczenie 2 cylidndrow w optymalnych warunkach do pracy.

Osiagi powinny byc zblizone do Astry 1.4, ktora jezdzisz ale o LPG raczej zapomnij.

 

A, czyli to nie ma ACT, czyli może więcej spalać od 150 KM. 

LPG spokojnie można zamontować, już to sprawdziłem. :) Oczywiście na dotrysku, ale BRC i KME spokojnie da radę wstawić. Kwestia do policzenia czy nadal opłacalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, spad napisał:

 

A, czyli to nie ma ACT, czyli może więcej spalać od 150 KM. 

LPG spokojnie można zamontować, już to sprawdziłem. :) Oczywiście na dotrysku, ale BRC i KME spokojnie da radę wstawić. Kwestia do policzenia czy nadal opłacalne.

 

Nie wiem czy Ci na tym zalezy, ale upewnij sie ze maja tempomat ;]

Skody czy VW potrafia miec rowne dziwne komfiguracje ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Nie wiem czy Ci na tym zalezy, ale upewnij sie ze maja tempomat ;]

Skody czy VW potrafia miec rowne dziwne komfiguracje ;)

 

 

O, słuszna uwaga a tempomat jest dla mnie istotny. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, spad napisał:

Zaciekawiły mnie dwie oferty na Superba z 2016 roku. Obydwa auta z silnikiem 1,4 125 KM. Obydwie wersje to golasy, ale w zasadzie ich wyposażenie jest dla mnie wystarczające, ewentualnie coś się doposaży w trakcie. Miałem też okazję przejechać się tym z AAAAuto i o dziwo te 125 KM nawet go odpycha, wystarczająco jak na moje potrzeby. 10s do 100 km\h to dla mnie okej. 

Ale przy okazji pytanie o ten silnik. To to samo co 1,4 150 KM? Z tego co wiem to tam już jest pasek i nie było problemów z rozrządem. Coś dolegiwało tym jednostkom napędowym?

Coś ogólnie dolegiwało Superbom z początku produkcji wersji 3? Na coś konkretnie zwrócić uwagę gdybym chciał kupić?

 

https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-superb-gwarancja-12m-cy-1-4-tsi-przebieg-93tys-salon-pl-fv23-dealer-skoda-ID6CUPcn.html

https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-superb-1-4-tsi-active-salon-polska-1-wlasciciel-serwis-aso-vat-23-ID6D4D4z.html#8d17656794

 

 

Problemów brak, silnik bardzo ok, mało pali, sprawdzony już od dawna, rozrząd na pasku.

 

Mnie osobiście razi superb bez ksenonów (od wersji  ambiotion), jeśli Ci to nie przeszkadzam to fajne wieelkie auto.

edit. tempomat ma jeden i drugi, widać na fotach.

Edytowane przez TomekD000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, spad napisał:

Obydwa auta z silnikiem 1,4 125 KM.

To jest silnik poprawiony względem wersji 122 KM, ale nadal słaby - ma 200 Nm. Wersja późniejsza, 140 i 150 KM ma 250 Nm i to naprawdę czuć.

Ale jak nie potrzebujesz lepszych osiągów i cena dobra ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Maciej__ napisał:

 

Nie wiem czy Ci na tym zalezy, ale upewnij sie ze maja tempomat ;]

Skody czy VW potrafia miec rowne dziwne komfiguracje ;)

 

Ta pierwsza ma. Na foto widać. 

Ta druga też. 

Edytowane przez Lupus
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Polarny napisał:

To jest silnik poprawiony względem wersji 122 KM, ale nadal słaby - ma 200 Nm. Wersja późniejsza, 140 i 150 KM ma 250 Nm i to naprawdę czuć.

Ale jak nie potrzebujesz lepszych osiągów i cena dobra ...

 

to nie jest późniejsza wersja, tylko równoległa. Od początku superba 3 był 1.4 125 i 150KM, potem wszedł 1.5 ale już tylko w wersji 150KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brat ma superb 3 , ogólnie fajne auto, przebieg około 90 tys , awarii brak. Jedno co mnie zaskakuje in minus to odczucia z przyśpieszenia. Zawsze myślałem, że 4,3 s do 100 km/h to jakiś kosmos (2.0 tsi zrobione na 360 KM) a w rzeczywistości jakoś tak dupy nie urywa. Na duży plus aktywny tempomat, chciałbym mieć w następnej furze.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Polarny napisał:

To jest silnik poprawiony względem wersji 122 KM, ale nadal słaby - ma 200 Nm. Wersja późniejsza, 140 i 150 KM ma 250 Nm i to naprawdę czuć.

Ale jak nie potrzebujesz lepszych osiągów i cena dobra ...

Jeśli myślisz o poprzednim 1.4 CAX, to nic nie jest poprawione, tylko zupełnie nowa konstrukcja. Poprzednie 1.4 tsi na łańcuchu rozrządu robił VW, a od 2012r silniki 1.4 tsi ea211 robią Czesi. Wqrwili się na Niemców, że im dali motor z bolączkami i sami zaczęli robić nową konstrukcję. Początkowo w MQB (Golf 7, A3, Leon, Octa) wpadał 122 i 140 KM euro 5, następnie od 2015 zastąpili je 125 i 150 KM euro 6. Nowe konstrukcje 122/125 KM mają w rzeczywistości powyżej 130 KM i 220-230 Nm zamiast 200 deklarowanych. Tuningują się bezpiecznie w okolice 150/250, bo o ile słupek zniesie dużo więcej, to turbo niekoniecznie, bo małe. Wersje 140/150 KM mają trochę mniejsze nadwyżki mocy, ale tuningują się do 170-180 KM i 300 Nm. 

Powiem tak, Golf 7 w wersji 122 KM (w rzeczywistości ma ponad 130KM/220 Nm) jedzie tak sobie, w mieście i pod miastem nigdy nie brakuje, ale na szybkich dwupasmówkach przydałoby się więcej mocy. Spalanie za to bajka, trzeba się mocno naprodukować, by w mieście spalił 8.

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, spad napisał:

Kwestia do policzenia czy nadal opłacalne.

Wątpię byś tyle nalatał, bo zdaje się dużo nie jeździsz?

Liczyłem w 2017 i stwierdziłem, że się nie opłaca.

 

Edytowane przez ZUBERTO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, spad napisał:

 

O, słuszna uwaga a tempomat jest dla mnie istotny. :)

 

A Insigni nie bierzesz pod uwage?

https://www.otomoto.pl/oferta/opel-insignia-elite-s-s-tylko-teraz-ocena-stanu-tech-online-za-darmo-w-cenie-ID6CQUun.html#b0ee739e4a

https://www.otomoto.pl/oferta/opel-insignia-sk555mu-krajowy-serwisowany-fv23-automat-innovation-pakiet-zima-ID6D1wK6.html#b0ee739e4a

Trzeba troche dolozyc ale jednak troche nowsze auta i lepiej wyposazone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątpię byś tyle nalatał, bo zdaje się dużo nie jeździsz?
Liczyłem w 2017 i stwierdziłem, że się nie opłaca.
 
35kkm rocznie głównym autem.

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Zbyszek napisał:

Brat ma superb 3 , ogólnie fajne auto, przebieg około 90 tys , awarii brak. Jedno co mnie zaskakuje in minus to odczucia z przyśpieszenia. Zawsze myślałem, że 4,3 s do 100 km/h to jakiś kosmos (2.0 tsi zrobione na 360 KM) a w rzeczywistości jakoś tak dupy nie urywa. Na duży plus aktywny tempomat, chciałbym mieć w następnej furze.

 

Nie obraź się, czym mierzyliście ?

Termometrem ? ;]

  • Lubię to 1
  • Haha 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś tam biorę. Ale patrzę też na ilość miejsca w aucie w konkretnej klasie. I tutaj zarówno Superb jak i Octavia deklasuja wszystkich w swoich segmentach. No i czytam też różne testy i spalanie 10 litrów dla tej Insigni to nie problem, tak jak dla Astry 8 spalić to nie sztuka. I tu znowu Skoda litr, dwa ekonomiczniejsza potrafi być. Ale ogólnie też gdzieś tam rozważam Opla.

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, spad napisał:

Gdzieś tam biorę. Ale patrzę też na ilość miejsca w aucie w konkretnej klasie. I tutaj zarówno Superb jak i Octavia deklasuja wszystkich w swoich segmentach. No i czytam też różne testy i spalanie 10 litrów dla tej Insigni to nie problem, tak jak dla Astry 8 spalić to nie sztuka. I tu znowu Skoda litr, dwa ekonomiczniejsza potrafi być. Ale ogólnie też gdzieś tam rozważam Opla.

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
 

Szukaj 1.4 150km trochę mocniejsze i pali bardzo przyzwoicie :

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, spad napisał:

Gdzieś tam biorę. Ale patrzę też na ilość miejsca w aucie w konkretnej klasie. I tutaj zarówno Superb jak i Octavia deklasuja wszystkich w swoich segmentach. No i czytam też różne testy i spalanie 10 litrów dla tej Insigni to nie problem, tak jak dla Astry 8 spalić to nie sztuka. I tu znowu Skoda litr, dwa ekonomiczniejsza potrafi być. Ale ogólnie też gdzieś tam rozważam Opla.

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
 

 

dorzuciłbym passata kombi do poszukiwań, silniki te same co w superbie i wziać to co znajdzie się fajniejsze/tańsze

 

 insignia jest bardzo wielka na zewnątrz a bagaznik mały, z kolei z tyłu jest sporo miejsca.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, mati1.6dohc napisał:

 

Nie obraź się, czym mierzyliście ?

Termometrem ? ;]

http://gregor10.pl/skoda-superb-2-0tsi-cjxa-dsg-4x4-280km-stage-1-365km-502nm/

 

Praktycznie taka sama moc daje 4.1s do 100 km/h.  Na razie mierzyliśmy tylko z video,może jest i lepiej niż 4,3 😀 Wersja auta identyczna jak z linka.

Edytowane przez Zbyszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, kaczorek79 napisał:

 Wersje 140/150 KM mają trochę mniejsze nadwyżki mocy, ale tuningują się do 170-180 KM i 300 Nm. 

Powiem tak, Golf 7 w wersji 122 KM (w rzeczywistości ma ponad 130KM/220 Nm) jedzie tak sobie, w mieście i pod miastem nigdy nie brakuje, ale na szybkich dwupasmówkach przydałoby się więcej mocy. Spalanie za to bajka, trzeba się mocno naprodukować, by w mieście spalił 8.

 

Dokładnie tak, u mnie 1.4 140KM w serii miało prawie 160KM i 268Nm. Teraz ma 180KM i 315Nm i całkiem ładnie się zbiera.

A z 1.2 TSI wyszło 140KM i 240Nm, w Fabii to już mały miejski killer, ale na trasie powyżej 140km/h nie jest tak efektywnie. 

Co do spalania to da się spokojnie wykrecic w miescie i 10l noPb, ale bez szalenstw te 8,5 to taki max.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, kaczorek79 napisał:

Początkowo w MQB (Golf 7, A3, Leon, Octa) wpadał 122 i 140 KM euro 5, następnie od 2015 zastąpili je 125 i 150 KM euro 6.

Te coraz wyższe normy powodują jakies nadmierne komplikacje w silniku? Interesuje mnie czy Euro5 czy 6 to ma jakies dziwne wymyślne rozwiązania typu pierdyliard sond lambda czy inne?

 

17 godzin temu, spad napisał:

Zaciekawiły mnie dwie oferty na Superba z 2016 roku. Obydwa auta z silnikiem 1,4 125 KM

No wlasnie ;] A nie lepiej nowa Fabie z salonu 1.0 tsi ;]?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie poza konkursem wyboru. Sa jakies auta z okolic 2000 rocznika, które mogą się rownac pod względem komfortu z takim Superbem 3 (lub ewentualnie być nieduzo słabsze)? Mogą to być premium lub nie, silnik nieważny, przyspieszenie, wyposażenie czy bezpieczeństwo pomijamy. Interesuje  mnie komfort (glownie hałas autostradowy, ale tłumienie nierownosci tez czy tam zwykla jazda) oraz w tym komforcie częściowo ważne jest bezpieczeństwo aktywne (czyli dobra zawiecha, hamulce, układ kierowniczy "niepontonowy"), bo to tez w pewnym sensie komfort prowadzic limuzynę która trzyma się drogi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Maciej__ napisał:

Jak kupowałem mondeo to brałem tez pod uwagę insignię 1.5T. Naczytałem się sporo o bolączkach tych silników 1.5. O ile 1.4 w astrze były ok, to w tych było sporo przypadków remontów po awariach typu "stopiony tłok". Odpuściełm przez to insignię - nie wiem jak sprawa wygląda teraz ... może poprawili ta jednostkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Azbest napisał:

Jak kupowałem mondeo to brałem tez pod uwagę insignię 1.5T. Naczytałem się sporo o bolączkach tych silników 1.5. O ile 1.4 w astrze były ok, to w tych było sporo przypadków remontów po awariach typu "stopiony tłok". Odpuściełm przez to insignię - nie wiem jak sprawa wygląda teraz ... może poprawili ta jednostkę.

 

Kiedy to bylo? Bo ten silnik to dosc nowa konstrukcja.

Problemy z tlokami to byly przez chwile w silnikach 1.4T (125 i 150KM) z bezposrednim wtryskiem, ale zmiana oleju na Dexos rozwiazala problem.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

Kiedy to bylo? Bo ten silnik to dosc nowa konstrukcja.

Problemy z tlokami to byly przez chwile w silnikach 1.4T (125 i 150KM) z bezposrednim wtryskiem, ale zmiana oleju na Dexos rozwiazala problem.

Tak czytałem na początku produkcji jak były własnie nowościa. Nawet na AK ktoś podawał przykłady. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, gregoryj napisał:

Te coraz wyższe normy powodują jakies nadmierne komplikacje w silniku? Interesuje mnie czy Euro5 czy 6 to ma jakies dziwne wymyślne rozwiązania typu pierdyliard sond lambda czy inne?

Czasami wystarczy jedna sonda więcej, a to zdecydowanie mniej, niż pierdyliard. Akurat w 1.4 tsi jest zwykła sonda przed i za katem, takie same są w autach z 2000r. Wpływ ma suma innych czynników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, kaczorek79 napisał:

Jeśli myślisz o poprzednim 1.4 CAX, to nic nie jest poprawione, tylko zupełnie nowa konstrukcja.

Wiem - jest pasek, inna pojemność, to zupełnie nowy silnik - pozostało oznaczanie 1.4 tsi. W pierwszej wersji było 140 KM, później 150, a w końcu 1.5 150. Orientuję się, bo to się działo wtedy, gdy zamierzałem kupić octavię - właśnie 1.4 140 KM i na jakichś forach skody spędziłem sporo czasu, by być na bieżąco.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Maciej__ napisał:

Paliwożerne, mulaste silniki. Jechałeś kiedyś tym? Ja tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Maciej__ napisał:

Insignia z motorek 1,5 165 KM jest dobrym wyborem. Sam w to nie wierzyłem, ale kiedyś wziąłem na testy i całkiem nieźle daje radę. Oczywiście demon prędkości to nie jest, ale 0-100 około 9 s, licznikowe 230 spokojnie zapina. Dwóch moich kolegów kupiło takie wersje z automatem i mają zaskakująco niskie spalanie - zeznają, że pali w mieście 7,5 - 8,5 litra. To mój diesel bierze tyle w jeździe miejskiej :ok: 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie poza konkursem wyboru. Sa jakies auta z okolic 2000 rocznika, które mogą się rownac pod względem komfortu z takim Superbem 3 (lub ewentualnie być nieduzo słabsze)? Mogą to być premium lub nie, silnik nieważny, przyspieszenie, wyposażenie czy bezpieczeństwo pomijamy. Interesuje  mnie komfort (glownie hałas autostradowy, ale tłumienie nierownosci tez czy tam zwykla jazda) oraz w tym komforcie częściowo ważne jest bezpieczeństwo aktywne (czyli dobra zawiecha, hamulce, układ kierowniczy "niepontonowy"), bo to tez w pewnym sensie komfort prowadzic limuzynę która trzyma się drogi.
BMW 5 7
AUDI A6 A8
MERCEDES E S
LEXUS GS LS



pozdr.

Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, bergerac napisał:

Insignia z motorek 1,5 165 KM jest dobrym wyborem. Sam w to nie wierzyłem, ale kiedyś wziąłem na testy i całkiem nieźle daje radę. Oczywiście demon prędkości to nie jest, ale 0-100 około 9 s, licznikowe 230 spokojnie zapina. Dwóch moich kolegów kupiło takie wersje z automatem i mają zaskakująco niskie spalanie - zeznają, że pali w mieście 7,5 - 8,5 litra. To mój diesel bierze tyle w jeździe miejskiej :ok: 

Znajomy ma z dieslem i automatem. Bardzo chwali komfort, a jeździ dużo, 60 kkm rocznie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, bergerac napisał:

Insignia z motorek 1,5 165 KM jest dobrym wyborem. Sam w to nie wierzyłem, ale kiedyś wziąłem na testy i całkiem nieźle daje radę. Oczywiście demon prędkości to nie jest, ale 0-100 około 9 s, licznikowe 230 spokojnie zapina. Dwóch moich kolegów kupiło takie wersje z automatem i mają zaskakująco niskie spalanie - zeznają, że pali w mieście 7,5 - 8,5 litra. To mój diesel bierze tyle w jeździe miejskiej :ok: 

Na średnim pewnie z 1l różnicy , duże różnica do 2.0 w dynamice ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, sdss napisał:

Na średnim pewnie z 1l różnicy , duże różnica do 2.0 w dynamice ?

 

Przeciez nie ma juz w Insigni silnika 2.0...

Jedyna noPB w ofercie to wlasnie 1.5T.

Edytowane przez Maciej__
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

Przeciez nie ma juz w Insigni silnika 2.0...

Jedyna noPB w ofercie to wlasnie 1.5T.

Kolega ma diesla 2.0 tu byłem ciekaw.

Edytowane przez sdss
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.05.2020 o 09:09, marcindzieg napisał:

Laguna 1 po lifcie. Tylko to stare auto i ciężko kupić coś nie zmęczonego na maksa.

Jak dobrze poszukasz w de to znajdziesz ładną i z dość niskim przebiegiem, tylko nie będzie kosztowała 500 ojro ;)  . 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jakieś 11,5kg na KM.... Ile do setki ma w takiej konfiguracji i jak z elastycznością na wyższych biegach...?
do setki katalogowo 10,5 sek

 

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, DZIDA napisał:

do setki katalogowo 10,5 sek emoji16.png

 

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

 

 

 

ciut dużo jak na takie auto. Można to zaakceptować w miejskim aucie, ale raczej nie w takiej klasie. Pewnie też będzie puchł przy wyższych prędkościach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciut dużo jak na takie auto. Można to zaakceptować w miejskim aucie, ale raczej nie w takiej klasie. Pewnie też będzie puchł przy wyższych prędkościach.
mamy w robocie octavie 3 1,6 tdi 105 km.
demon prędkości to nie jest choc szef rozpędził do 190 kmh...
ale jest oszczędna jak diabli i do spokojnej jazdy jest ok

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, bergerac napisał:

ciut dużo jak na takie auto. Można to zaakceptować w miejskim aucie, ale raczej nie w takiej klasie. Pewnie też będzie puchł przy wyższych prędkościach.

 

Zalezy do czego to auto ma sluzyc :)

Jak glownie na dojazdy do pracy w miescie + weekendowe wypady/wakacje z rodzina to w zupelnosci wystarcza :ok:

 

Edytowane przez Maciej__
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia ‎22‎.‎05‎.‎2020 o 18:04, leszcz napisał:

BMW 5 7
AUDI A6 A8
MERCEDES E S
LEXUS GS LS
emoji106.png


pozdr.

Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka
 

mówisz ze E39 albo A6 C5 bylyby w stanie dorownac takiemu superbowi 3 albo przynajmniej golfowi 6-7 w kwestii komfortu i halasu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciut dużo jak na takie auto. Można to zaakceptować w miejskim aucie, ale raczej nie w takiej klasie. Pewnie też będzie puchł przy wyższych prędkościach.
Insignia A też miała 9.9 chyba w dieslu i 160KM...

Pytanie jak z elastycznością i jak zapakuje ludzi, bagaże, rowery... Powinno dać radę.... Pod warunkiem że używa głównie mieście... a w wakacje nie musi wyprzedzać na jednopasmowkach... albo nie mieszka w górach...

Pytałem bo 122KM wydawało mi się jakimś kosmosem na taką krowę, ( i z lekka aktem desperacji) ale z tego co kolega pisze ( kg/KM, przyspieszenie, silnik z turbo) powinno dać się nawet w miarę sensownie uzywac ;-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, gregoryj napisał:

mówisz ze E39 albo A6 C5 bylyby w stanie dorownac takiemu superbowi 3 albo przynajmniej golfowi 6-7 w kwestii komfortu i halasu?

A6 C5 vs Superb 3 będzie bardzo podobnie z hałasem i komfortem resorowania. A6 C5 vs Golf 6/7, tu ciszej będzie w Audi. Golf 7 jest bardzo słabo wyciszony, w zasadzie, tam nie ma wygłuszeń poza podłogą i ścianą grodziową, Golf 6 jest minimalnie lepiej wyciszony. E39 bije ich wszystkich na głowę pod względem wyciszenia, komfortu i prowadzenia, ale jest jeden warunek, starsze "premiumy" często mają skóry w środku, a to cholerstwo strasznie skrzypi po latach. Ja preferuję welurową tapicerkę, której w życiu nie zamieniłbym na skórę, bo mnie do szału w aucie może doprowadzić kołyszący się breloczek przy kluczyku w stacyjce, a co dopiero jakieś trzaski i szmery.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, steyr napisał:

Superb w kombi waży 1300kg? No chyba że połowa nadwozia amelinium lub tworzywo sztuczne. U mnie Tipo Kombi ma w DR wbitą masę 1305kg a ile to jest realne to kto wie. A Tipo jest mniejsze od takiego Superb-a wyraźnie.

Więcej waży. Podają 1395 kg dla sedana 1.4, kombi będzie z 50-80 kg więcej. Zeperfs podaje rzeczywistą masę sedana 1450 kg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciut dużo jak na takie auto. Można to zaakceptować w miejskim aucie, ale raczej nie w takiej klasie. Pewnie też będzie puchł przy wyższych prędkościach.
W Astrze 1,4 140KM start mam wolniejszy niż w tym Superbie. Ale fakt, że Astra ma słaby dół, potem idzie mocno. Jak wsiadłem do tego Superba to znałem tylko pojemność i myślałem, że to 1,4 150KM bo tak ładnie ciągnęło. Ogólnie do miasta i na rodzinne wyprawy mi wystarczy.

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.