Skocz do zawartości

Skoda Superb do oceny i opinie o 1,4 125 KM


spad

Rekomendowane odpowiedzi

W Astrze 1,4 140KM start mam wolniejszy niż w tym Superbie. Ale fakt, że Astra ma słaby dół, potem idzie mocno. Jak wsiadłem do tego Superba to znałem tylko pojemność i myślałem, że to 1,4 150KM bo tak ładnie ciągnęło. Ogólnie do miasta i na rodzinne wyprawy mi wystarczy.

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka

Chipa zrobić i będzie się przyjemnie jeździć, wersja 122/125 KM to aż żal nie zrobić programu, po programie powinno wyjść ok. 150-160 KM i ok. 260-270 Nm - będzie bardzo przyzwoicie śmigać.

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mówisz ze E39 albo A6 C5 bylyby w stanie dorownac takiemu superbowi 3 albo przynajmniej golfowi 6-7 w kwestii komfortu i halasu?
Mam E39 , superbem jeździłem, żona ma Leona czyli myślę że to samo co i golf i jest dużo ciszej, o komforcie np. foteli nie wspominając


pozdr.

Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

E39 bije ich wszystkich na głowę pod względem wyciszenia, komfortu i prowadzenia, ale jest jeden warunek, starsze "premiumy" często mają skóry w środku, a to cholerstwo strasznie skrzypi po latach. Ja preferuję welurową tapicerkę, której w życiu nie zamieniłbym na skórę, bo mnie do szału w aucie może doprowadzić kołyszący się breloczek przy kluczyku w stacyjce, a co dopiero jakieś trzaski i szmery.

 

 

U mnie skóry raczej nie skrzypią, ale żona musiała kiedyś niestety zostawić bilet parkingowy na desce, który wpadł w szparę pod szybą i niestety słyszę jak się przesuwa na zakrętach default_pad.gif

 

pozdr.

 

 

Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Spajdi napisał:

Chipa zrobić i będzie się przyjemnie jeździć, wersja 122/125 KM to aż żal nie zrobić programu, po programie powinno wyjść ok. 150-160 KM i ok. 260-270 Nm - będzie bardzo przyzwoicie śmigać.

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
 

Sprzęgło siada.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgło siada.
Jak program nie będzie zrobiony u cytryna i gumiaka, czyli tak, że jest nagłe uderzenie momentu to imho 250-260 Nm nie może być problemem dla sprzęgła zakładając, że łącznik między kierownicą i pedałami nie ciśnie od 1200 rpm do dechy bez redukcji. Niestety nawet chwaleni i "renomowani" tunerzy potrafią robić straszne programy, żeby tylko cyferki były duże i wrażenie urywania dupy.

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, czachabrava napisał:

 

Skąd takie info? 1.4 140KM po hamowni wypluwa takie wyniki bez programu. 

Z autopsji. Nie wiem jak w szkodzie ale Leon ma słabe sprzęgło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie MQB 1.4 122/125 KM mają mniejsze sprzęgło i skrzynię w teorii do do 200 Nm. Wersje 140/150 mają większe sprzęgła i skrzynię do 250 Nm, więc w każdym przypadku trzeba z głową tuningować, aby napędy wytrzymały. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, kaczorek79 napisał:

Wszystkie MQB 1.4 122/125 KM mają mniejsze sprzęgło i skrzynię w teorii do do 200 Nm. Wersje 140/150 mają większe sprzęgła i skrzynię do 250 Nm, więc w każdym przypadku trzeba z głową tuningować, aby napędy wytrzymały. 

Nie dotyczy to czasem DSG?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, pakuu1 napisał:

Nie dotyczy to czasem DSG?

 

DSG mają chyba do 270 Nm, więc silnik 1,5 150 KM łapie się. Ale chyba w Leonie w przypadku DSG przyduszali niutki, I różnica była taka, że w manualu miał 320 Nm, a w DSG właśnie 270 Nm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, spad napisał:

 

DSG mają chyba do 270 Nm, więc silnik 1,5 150 KM łapie się. Ale chyba w Leonie w przypadku DSG przyduszali niutki, I różnica była taka, że w manualu miał 320 Nm, a w DSG właśnie 270 Nm.

1.8 TSI w całym VAG z DSG(suche) miał 250NM, manual różnie od 280 do 320.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, pakuu1 napisał:

Nie dotyczy to czasem DSG?

Nie, tu chodzi o skrzynie manualne 6 biegowe. Do 125 KM i 200 Nm są skrzynie  MQ200, do 150 KM i 250 Nm są skrzynie MQ250 i ciut większe sprzęgło. Jak widać w praktyce, te skrzynie mają zapas, bo póki co się nie sypią, a silniki generują w rzeczywistości większy moment obrotowy, niż deklaruje producent. Najsłabsze 1.4 122 KM mają z reguły powyżej 220 Nm, a znam takiego, co ma program na 165 KM i 270 Nm na skrzyni MQ200 i jeździ już ponad rok. Ja planuję delikatnie poprawić swojego w okolice 150 KM i do 250 Nm, ale nie ruszając mapy do 2 tys. rpm. Niech ładuje więcej dopiero, jak skrzynia się rozkręci.

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 25.05.2020 o 16:29, gregoryj napisał:

mówisz ze E39 albo A6 C5 bylyby w stanie dorownac takiemu superbowi 3 albo przynajmniej golfowi 6-7 w kwestii komfortu i halasu?

 

Heh, aż się uśmiechnąłem.

Zadbane E39 bije na głowę wszystko co wymieniłeś komfortem jazdy i ciszą w środku. Słowo klucz - zadbane. Niekoniecznie drogie, niekoniecznie piękne - ma być zadbane.

Jak uda Ci się kupić benzynę R6 (obojętne jakiej pojemności i mocy) z realnym przebiegiem do 200 tyś i historią serwisową to będziesz bardzo długo i bardzo pozytywnie zaskoczony. Wbrew pozorom wystarczy przedział 20-30 kpln.

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 25.05.2020 o 21:51, leszcz napisał:

U mnie skóry raczej nie skrzypią, ale żona musiała kiedyś niestety zostawić bilet parkingowy na desce, który wpadł w szparę pod szybą i niestety słyszę jak się przesuwa na zakrętach default_pad.gif emoji16.png

 

 

też to przerabiałem, a jestem z tych naprawdę zeschizowanych każdym dźwiękiem, więc spędziłem półtorej godziny z odkurzaczem i nakładaniem na rurę różnych końcówek własnej konstrukcji aż wyciągnąłem ten cholerny bilet i kawałek liścia

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
też to przerabiałem, a jestem z tych naprawdę zeschizowanych każdym dźwiękiem, więc spędziłem półtorej godziny z odkurzaczem i nakładaniem na rurę różnych końcówek własnej konstrukcji aż wyciągnąłem ten cholerny bilet i kawałek liścia

Najgorsze że pół roku temu zdejmowałem deskę żeby wentylator wymienić, bo na zimno piszczał

pozdr.

Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia ‎29‎.‎05‎.‎2020 o 23:09, bizz napisał:

 

Heh, aż się uśmiechnąłem.

Zadbane E39 bije na głowę wszystko co wymieniłeś komfortem jazdy i ciszą w środku. Słowo klucz - zadbane. Niekoniecznie drogie, niekoniecznie piękne - ma być zadbane.

Jak uda Ci się kupić benzynę R6 (obojętne jakiej pojemności i mocy) z realnym przebiegiem do 200 tyś i historią serwisową to będziesz bardzo długo i bardzo pozytywnie zaskoczony. Wbrew pozorom wystarczy przedział 20-30 kpln.

 

Hmm, to powiedzcie mi gdzie tu jest jakiś postep motoryzacyjny? E39 to mamy jakies 15 lat wstecz od wspomnianego superba 3 czy golfa 7. Może i bezpieczeństwo się poprawilo i bajerow maja więcej dzisiejsze auta, ale komfort, prowadzenie to jednak podstawy ….. które się kupuje i na które się patrzy.

 

Sa jakies auta z okolic 2000 roku które dorownuja e39, albo sa blisko? Przychodzi mi do glowy w140, omega C, volvo s80 czy jakies inne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, gregoryj napisał:

 

Hmm, to powiedzcie mi gdzie tu jest jakiś postep motoryzacyjny? E39 to mamy jakies 15 lat wstecz od wspomnianego superba 3 czy golfa 7. Może i bezpieczeństwo się poprawilo i bajerow maja więcej dzisiejsze auta, ale komfort, prowadzenie to jednak podstawy ….. które się kupuje i na które się patrzy.

 

Sa jakies auta z okolic 2000 roku które dorownuja e39, albo sa blisko? Przychodzi mi do glowy w140, omega C, volvo s80 czy jakies inne?

 

Mógłbym teraz teoretyzować, bo jeździłem każdym ww. ale minęło tyle czasu że byłoby to bezwartościowe pieprzenie.

W E39 spędziłem w latach 2014-2018 jakieś 60 tyś km, diesel i benzyna i od 2014 roku nie jechałem samochodem w którym byłoby ciszej i przyjemniej się podróżowało - porównywalnej klasy oczywiście, bo w BMW F01 też była cisza.

 

Z okolic rocznika 2000 jako daily kupiłbym 528i, jako weekendowe auto 535i. Żadnym się nie pościgasz, ale oba zapewnią przyjemną i cichą podróż.

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, bizz napisał:

 

Mógłbym teraz teoretyzować, bo jeździłem każdym ww. ale minęło tyle czasu że byłoby to bezwartościowe pieprzenie.

W E39 spędziłem w latach 2014-2018 jakieś 60 tyś km, diesel i benzyna i od 2014 roku nie jechałem samochodem w którym byłoby ciszej i przyjemniej się podróżowało - porównywalnej klasy oczywiście, bo w BMW F01 też była cisza.

 

Z okolic rocznika 2000 jako daily kupiłbym 528i, jako weekendowe auto 535i. Żadnym się nie pościgasz, ale oba zapewnią przyjemną i cichą podróż.

 

 

Kup piwo i wypij ….. może coś Ci się przypomni.

 

To ma być auto na autostrady i dalekie przejazdy a nie do ścigania. Nawet nie wiem czy 520 (dawno temu jechałem e46 i wtedy mi to wystarczalo az nadto) by mnie nie zadowolilo choc osobiście celowalbym 525-528i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, gregoryj napisał:

Kup piwo i wypij ….. może coś Ci się przypomni.

 

To ma być auto na autostrady i dalekie przejazdy a nie do ścigania. Nawet nie wiem czy 520 (dawno temu jechałem e46 i wtedy mi to wystarczalo az nadto) by mnie nie zadowolilo choc osobiście celowalbym 525-528i

 

Do liftu 1999/2000 528i, mniejsze są za słabe na autostradę - przelotową wysoką utrzymają, ale w sytuacji awaryjnej stary automat mocno ścina możliwości przyspieszenia, po lifcie 525i i 530i, ale tutaj licz się ze zużyciem oleju jako normą (choć to tylko opinia znajomych, ja miałem 528i i od wymiany do wymiany spokój)

 

Jeśli jeździsz spokojnie a przebiegi robisz duże to 530d, pali niewiele a i tankować za często nie trzeba. Od 60 km/h w środku nie ma słychać różnicy benzyna/diesel.

Jak mi padł sterownik i jechałem bez ABS i kontroli trakcji, to na trasie do Cro wyszło mi średnie spalanie koło 5 litrów, cały czas 90 na tempomacie, bo padało a trochę

bałem się tego auta bez systemów bezpieczeństwa.

Zima, miasto, automat - 9.5 litra. Normalna jazda na A - przepisowo, do 8 litrów.

Polecam.

 

Tylko kup zadbane - Twoje podejrzenia ma wzbudzać każda świecąca kontrolka ("ABS świeci, ale jak tak jeżdżę i nic się nie dzieje"), każda "trytytka", źle dopasowane opony, albo info że hamulce świeżo wymienione komplet tarcz i klocków przód i tył 800 zł (bo i takiego gieroja trafiłem, a E39 na chińskich klockach zrobi 10 tyś).

 

Auto serwisowane jak fabryka kazała i będziesz zadowolony. Ze swojej strony polecam AutoBawaria w Puławach. Ceny wysokie, ale niezadowolonych klientów brak. Wejdź sobie na ich profil na FB, zawsze coś mają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, gregoryj napisał:

 

Hmm, to powiedzcie mi gdzie tu jest jakiś postep motoryzacyjny? E39 to mamy jakies 15 lat wstecz od wspomnianego superba 3 czy golfa 7. 

 

Postep jest taki, ze jak kupisz obecnie nowe BMW 5 to bedzie pod kazdym wzgledem lepsze od E39...

Poza tym w nowego G7/S3 wsiadasz i jedziesz do Portugalii i sie niczym nie martwisz.

A jak sie takie E39 wysra we Francji czy Szwajacrii to pozostaje zlom i powrot stopem do domu ;]

 

  • Lubię to 2
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Postep jest taki, ze jak kupisz obecnie nowe BMW 5 to bedzie pod kazdym wzgledem lepsze od E39...

Poza tym w nowego G7/S3 wsiadasz i jedziesz do Portugalii i sie niczym nie martwisz.

A jak sie takie E39 wysra we Francji czy Szwajacrii to pozostaje zlom i powrot stopem do domu ;]

 

 

Nowe tak. Ale jak kupi pięcioletnie F10 i 20 letnie E39, a oba będą serwisowane zgodnie z fabryką to dolary przeciwko orzechom że F10 się pierwsze wysra, co ważne, uniemożliwiając dalszą jazdę.

 

Druga rzecz - moje E39 po wysraniu przez kogoś innego w Rumunii po prostu trafiło na lawetę z której zjechało auto zastępcze. Nie wyobrażam sobie wyjazdu do Portugalii czy to nowym czy 20 letnim autem bez porządnego assistance.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, bizz napisał:

 

Nowe tak. Ale jak kupi pięcioletnie F10 i 20 letnie E39, a oba będą serwisowane zgodnie z fabryką to dolary przeciwko orzechom że F10 się pierwsze wysra, co ważne, uniemożliwiając dalszą jazdę.

 

Druga rzecz - moje E39 po wysraniu przez kogoś innego w Rumunii po prostu trafiło na lawetę z której zjechało auto zastępcze. Nie wyobrażam sobie wyjazdu do Portugalii czy to nowym czy 20 letnim autem bez porządnego assistance.

 

Jasne, ale z kazdym rokiem oferta sensownych assistance na starsze auto mocno sie kurczy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Postep jest taki, ze jak kupisz obecnie nowe BMW 5 to bedzie pod kazdym wzgledem lepsze od E39...

Poza tym w nowego G7/S3 wsiadasz i jedziesz do Portugalii i sie niczym nie martwisz.

A jak sie takie E39 wysra we Francji czy Szwajacrii to pozostaje zlom i powrot stopem do domu ;]

 

I tez 10x razy droższe.

E39 za 20 tysi a taki superb za 150 tysi czy golf za 80 tysi, i w glownych wlasciwosciach samochodu czyli komfort, wyciszenie czy prowadzenie, silnik takie BMW jest rowne albo lepsze.

 

Oprocz domniemanej niezawodności auta na gwarancji, lepszego bezpieczeństwa i mnóstwa niepotrzebnej elektroniki (tablety itp.) - troche slabo jak na roznice w cenie 60 tysi za golfa czy superba (ponad 100 tysi)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Postep jest taki, ze jak kupisz obecnie nowe BMW 5 to bedzie pod kazdym wzgledem lepsze od E39...

 

 

 

I jeszcze jedno - jakkolwiek głupio to teraz nie zabrzmi, ale naprawdę pod wieloma względami te auta są gorsze.

Zgadzam się - są bezpieczniejsze, mają więcej elektroniki i systemów wspomagających kierowcę, ale wyciszenie, wykończenie wnętrza (!) są bardzo zbliżone, a jakość wykonania znacznie je przewyższa.

Winny w sumie sam konsument, chce często zmieniać i mieć nowe więc nie opłaca się dać grubej skóry czy weluru ani zrobić praktycznie niezniszczalnego silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, gregoryj napisał:

I tez 10x razy droższe.

E39 za 20 tysi a taki superb za 150 tysi czy golf za 80 tysi, i w glownych wlasciwosciach samochodu czyli komfort, wyciszenie czy prowadzenie, silnik takie BMW jest rowne albo lepsze.

 

Oprocz domniemanej niezawodności auta na gwarancji, lepszego bezpieczeństwa i mnóstwa niepotrzebnej elektroniki (tablety itp.) - troche slabo jak na roznice w cenie 60 tysi za golfa czy superba (ponad 100 tysi)

Myślę, że nawet takie E28 będzie lepsze pod każdym względem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, gregoryj napisał:

I tez 10x razy droższe.

E39 za 20 tysi a taki superb za 150 tysi czy golf za 80 tysi, i w glownych wlasciwosciach samochodu czyli komfort, wyciszenie czy prowadzenie, silnik takie BMW jest rowne albo lepsze.

 

Oprocz domniemanej niezawodności auta na gwarancji, lepszego bezpieczeństwa i mnóstwa niepotrzebnej elektroniki (tablety itp.) - troche slabo jak na roznice w cenie 60 tysi za golfa czy superba (ponad 100 tysi)

 

Nie bardzo rozumiem co chcesz udowodnic.... Nowe spodnie jeansowe tez sa pewnie 10 razy drozsze niz w lumpeksie a nie sa na pewno 10 razy lepsze ;)

Gdyby to E39 za 20kPLN bylo rownie sprawne i niewymagajace uwagi jak Golf za 80kPLN to mozna by sie zastanawiac.

Niestety tak nie jest, wiec sa to 2 rozne produkty, skierowane do 2 roznych odbiorcow i porownywanie tego nie ma zbytnio sensu.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

Nie bardzo rozumiem co chcesz udowodnic.... Nowe spodnie jeansowe tez sa pewnie 10 razy drozsze niz w lumpeksie a nie sa na pewno 10 razy lepsze ;)

Gdyby to E39 za 20kPLN bylo rownie sprawne i niewymagajace uwagi jak Golf za 80kPLN to mozna by sie zastanawiac.

Niestety tak nie jest, wiec sa to 2 rozne produkty, skierowane do 2 roznych odbiorcow i porownywanie tego nie ma zbytnio sensu.

 

W sumie nie udowadniam. Golf, SUperb jest lepszy w awaryjności bo nowy. Ale tez jest gorszy w rzeczach podstawowych, jak wyciszenie, komfort itp. Przy roznicy 15 lat w konstrukcji auta - co jest dość dużym okresem jak na motoryzacje. Wiesz jakby był podobny albo lepszy, czytaj nie gorszy, to ok. Za bezawaryjność, swiety spokoj można byloby zaplacic..

 

Sumarycznie zgadzam się z @bizz. Te nowe auta sa troche slabe, takie naciągane ….. a już nie wspominając o cenach jakie teraz za nie krzycza.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, gregoryj napisał:

W sumie nie udowadniam. Golf, SUperb jest lepszy w awaryjności bo nowy. Ale tez jest gorszy w rzeczach podstawowych, jak wyciszenie, komfort itp.

 

To wszystko prawda, pod warunkiem, ze takie E39 byloby w stanie jak z fabryki...

Niestety zdecydowana wiekszosc w chwili obecnej to juz jedynie wspomnienie i obraz nedzy i rozpaczy.

Wez tez pod uwage, ze porownujesz marke premium z autami popularnymi.

Jak to E39 zestawisz z Rollsem z lat 70-ych to tez pewnie przegra komfortem czy wyciszeniem ;)

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, gregoryj napisał:

I tez 10x razy droższe.

E39 za 20 tysi a taki superb za 150 tysi czy golf za 80 tysi, i w glownych wlasciwosciach samochodu czyli komfort, wyciszenie czy prowadzenie, silnik takie BMW jest rowne albo lepsze.

 

Oprocz domniemanej niezawodności auta na gwarancji, lepszego bezpieczeństwa i mnóstwa niepotrzebnej elektroniki (tablety itp.)...

 

Jesli masz duzo kasy, kupuj nowa 5. Jezdzilem z wypozyczalni i fajne auto.

 

Jesli jestes oszczedny - kup Superba ale 1 generacje. Mialem 1.8T - fajne auto.

 

20 letnie auto na ciagle latanie po autostradach to kiepski pomysl. Chyba ze lubisz przygody i nie musisz dojezdzac na czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, t_kucyk napisał:

20 letnie auto na ciagle latanie po autostradach to kiepski pomysl. Chyba ze lubisz przygody i nie musisz dojezdzac na czas

nie chodzi o ciagle latanie. raz lub 2 razy na miesiąc dluga trasa powyżej 500-2000 km w jedna strone bez limitu gornego.

Kurde, latałem przez lata wakacyjnie po europie ale tez w ciągu roku były rozne trasy po kraju i ościennych panstwach, ponad 20 letnimi autami i nigdy mi się nic nie wysralo

 

20 godzin temu, Maciej__ napisał:

To wszystko prawda, pod warunkiem, ze takie E39 byloby w stanie jak z fabryki...

Niestety zdecydowana wiekszosc w chwili obecnej to juz jedynie wspomnienie i obraz nedzy i rozpaczy.

Wez tez pod uwage, ze porownujesz marke premium z autami popularnymi.

 

Superb to nie jest auto z cyklu popularne. Wiem, ze BMW to premium ale sprzed 20 lat. Mi chodzi bardziej o porównanie komfortu, właściwości jezdnych, silnika itp. za określone pieniądze (czytaj do 15-20 tysi). Nie patrze czy auto ma 3 lata czy 15, czy premium czy nie, czy skoda czy bmw.

 

Od ponad 10 lat kupuje auta które maja minimum 15 lat i nigdy nie były obrazem nedzy. Cos do zrobienia było, czasem zwykly serwis, czasem naprawa. Ale bez przesady …. wiadomo, ze złomu jeździ mnóstwo ale nie wierze ze nie ma e39 w srednim czy dobrym stanie. Perelki tez mnie nie interesuja

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, gregoryj napisał:

nie chodzi o ciagle latanie. raz lub 2 razy na miesiąc dluga trasa powyżej 500-2000 km w jedna strone bez limitu gornego.

Kurde, latałem przez lata wakacyjnie po europie ale tez w ciągu roku były rozne trasy po kraju i ościennych panstwach, ponad 20 letnimi autami i nigdy mi się nic nie wysralo

 

 

Na okazjonalne wyjazdy gdzie możesz sobie pozwolić na dwa dni postoju na naprawę to stare auto nie jest żadnym problemem.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



 
Ale bez przesady …. wiadomo, ze złomu jeździ mnóstwo ale nie wierze ze nie ma e39 w srednim czy dobrym stanie. Perelki tez mnie nie interesuja
 
 
 


Kupowałem E39 jakieś 2 lata temu, brałem pod uwagę auta z górnego przedziału cenowego, interesowały mnie 3 litrowy diesel (w manualu) lub benzyna od 3 lirów w górę. Obejrzałem ok 10 egzemplarzy, może mam zbyt wysokie oczekiwania, ale jak dla mnie były w fatalnym stanie, główny nacisk kładłem na korozję i stopień zmęczenia, mechanika miała drugorzędne znaczenie - to można bez problemu ogarnąć. Zauważyłem że handlarze zaczęli stosować wysokie ceny jako rzekome potwierdzenie dobrego stanu auta, a im droższe tym gorsze były.
Ale udało się, jestem bardzo zadowolony

pozdr.

Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, leszcz napisał:

Zauważyłem że handlarze zaczęli stosować wysokie ceny jako rzekome potwierdzenie dobrego stanu auta, a im droższe tym gorsze były.

Ale udało się, jestem bardzo zadowolony emoji106.png
 

 

Ta praktyka jest już od dawna. Łatają strucle i dowalają cenę, że niby igła, bo przecież za dobry egzemplarz trzeba zapłacić. Jak kupowałem e46, to jakieś 30% aut było droższych i 70% tańszych od mojej, ale przy oględzinach nie mogłem znaleźć jednej rzeczy, żeby zacząć się targować. W sumie żadna wada nie wyszła po zakupie. Sprzedając po 4 latach zachowana była w takim samym stanie, tylko miała dużo większy przebieg i poszła na pniu za te same pieniądze, ale wtedy prawie 100% aut tego modelu było tańszych w ogłoszeniach. Nowy właściciel jest chyba zadowolony, bo kilka m-cy bo kupnie zagadał na fb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.