Skocz do zawartości

Francuzi chcą dobić Opla Astrę?


K3

Rekomendowane odpowiedzi

Opel był jaki był...

Ale po kupnie przez PSA wygląda, że chcą go dobić...

Silnik 1.4T, trzęsący się trzycylidrowiec...

Skrzynia biegów to dziwne CVT...

 

I na koniec się okazuje, że nawet przyczepki nie można podpiąć, hak ma max 250kg...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, K3 napisał:

Opel był jaki był...

Ale po kupnie przez PSA wygląda, że chcą go dobić...

Silnik 1.4T, trzęsący się trzycylidrowiec...

Skrzynia biegów to dziwne CVT...

 

I na koniec się okazuje, że nawet przyczepki nie można podpiąć, hak ma max 250kg...

 

Te silniki to pochodza jeszcze z palety GM, wiec i tak by pewnie weszly do oferty...

Odnosnie przyczepki to nie mam pojecia, bo mnie hak by interesowal jedynie pod katem bagaznika na rowery.

Watpie, ze to ma istotny wplyw na sprzedaz w skali makro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, K3 napisał:

Opel był jaki był...

Ale po kupnie przez PSA wygląda, że chcą go dobić...

Silnik 1.4T, trzęsący się trzycylidrowiec...

Skrzynia biegów to dziwne CVT...

 

I na koniec się okazuje, że nawet przyczepki nie można podpiąć, hak ma max 250kg...

 

I na koniec relingi w Astrze kombi, które są tylko ozdobne i nic nie można do nich przyczepić. A na potrzeby bagażnika są dodatkowe miejsca montażowe. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, K3 napisał:

Opel był jaki był...

Ale po kupnie przez PSA wygląda, że chcą go dobić...

Silnik 1.4T, trzęsący się trzycylidrowiec...

Skrzynia biegów to dziwne CVT...

 

I na koniec się okazuje, że nawet przyczepki nie można podpiąć, hak ma max 250kg...

 

250kg DMC przyczepki czy nacisku pionowego na kule?:phi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, K3 napisał:

Opel był jaki był...

Ale po kupnie przez PSA wygląda, że chcą go dobić...

Silnik 1.4T, trzęsący się trzycylidrowiec...

Skrzynia biegów to dziwne CVT...

 

I na koniec się okazuje, że nawet przyczepki nie można podpiąć, hak ma max 250kg...

silnik jest autorstwa GM, nie PSA - zresztą zbiera dość pozytywne opinie. Skrzynie ma CVT ? To musi być ciekawe :hehe:

 

A Opla dobiją głównie polityką rabatową. Z flot zaczynają już ostro wypadać. Co ciekawe PSA nie wchodzi, a korzysta na tym np. Renault albo Skoda.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, bergerac napisał:

silnik jest autorstwa GM, nie PSA - zresztą zbiera dość pozytywne opinie. Skrzynie ma CVT ? To musi być ciekawe :hehe:

 

 

CVT jest jedynie w najmocniejszej wersji 1.4T... To i tak bedzie jakis margines sprzedazy.

Opel w ostatnich czasach mial calkiem niezly wspolczynnik value for money, glownie za sprawa dobrych cen.

Jesli ceny wzrosna, to ludzie pojda do VAGa.

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Maciej__ napisał:

 

CVT jest jedynie w najmocniejszej wersji 1.4T... To i tak bedzie jakis margines sprzedazy.

Opel w ostatnich czasach mial calkiem niezly wspolczynnik value for money, glownie za sprawa dobrych cen.

Jesli ceny wzrosna, to ludzie pojda do VAGa.

 

dobrych cen i wyboru silników, 150, 200KM a teraz max 145KM i to z cvt którego ludzie raczej się boją

tutaj widać jak dobili astrę, lift ma zwiększyć sprzedaż, nie tym razem... 
https://carsalesbase.com/europe-opel-astra/
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, TomekD000 napisał:

 

dobrych cen i wyboru silników, 150, 200KM a teraz max 145KM i to z cvt którego ludzie raczej się boją

tutaj widać jak dobili astrę, lift ma zwiększyć sprzedaż, nie tym razem... 
https://carsalesbase.com/europe-opel-astra/
 

 

Wez pod uwage, ze w latach 2016-1019 masz pewnie sume obu generacji, bo rownolegle byla oferowan Astra J sedan.

Co nie zmienia faktu, ze ostatnie zmiany raczej pozytywnie na sprzedaz nie wplyna,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Maciej__ napisał:

 

Wez pod uwage, ze w latach 2016-1019 masz pewnie sume obu generacji, bo rownolegle byla oferowan Astra J sedan.

Co nie zmienia faktu, ze ostatnie zmiany raczej pozytywnie na sprzedaz nie wplyna,

 

mniej więcej sprzedaż spadła o połowę a po lifcie ma rosnąc, nie wiemy jaki % stanowiła J. Obstawiam że nie duży, J nie była czasem tylko na biedniejsze rynki kierowana?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, spad napisał:

 

I na koniec relingi w Astrze kombi, które są tylko ozdobne i nic nie można do nich przyczepić. A na potrzeby bagażnika są dodatkowe miejsca montażowe. 

Relingi w kombi i tak są bez sensu, bo trzeba do nich zamontować poprzeczki i dopiero do nich co tam potrzeba. O wiele lepiej i mądrzej wygląda to właśnie w kompaktach bez relingów ;].

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, amazaque napisał:

Relingi w kombi i tak są bez sensu, bo trzeba do nich zamontować poprzeczki i dopiero do nich co tam potrzeba. O wiele lepiej i mądrzej wygląda to właśnie w kompaktach bez relingów ;].

 

No okej, ale najgłupiej na Astrze kombi, gdzie masz relingi na dachu a montujesz belki pod otwory z boku. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Relingi w kombi i tak są bez sensu, bo trzeba do nich zamontować poprzeczki i dopiero do nich co tam potrzeba. O wiele lepiej i mądrzej wygląda to właśnie w kompaktach bez relingów ;].
Tylko do relingów użyjesz standardowych poprzeczek a uchwyty to praktycznie do każdej marki masz inne.

Wysłane z mojego Nokia 3.1 Plus przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, K3 napisał:

Silnik 1.4T, trzęsący się trzycylidrowiec...

 

Ostatnio z teścia Astry się śmialiśmy. Ma to nowe 1.2 turbo 3 cylindrowe. Pytałem czy zrobi tak jak na filmie. 

U niego moneta spadała z pokrywy silnika nawet położona na płasko 😄

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, wujek napisał:

Zaraz zaoraja Insignie i mozna zamykac salony. Bedzie schodzila tylko francuska Corsa i te 2 dziwne suvy.

Te Crosland i Grandland się wogóle sprzedają?

W moich okolicach to biały kruk, poza salonem chyba ze 2x na drodze widziałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, ZUBERTO napisał:

Te Crosland i Grandland się wogóle sprzedają?

W moich okolicach to biały kruk, poza salonem chyba ze 2x na drodze widziałem.

Troche tego widzialem na zachodzie. Pare razy mialem z wypozyczalni Crosslanda. W PL rzeczywiscie tego nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, bergerac napisał:

jak to jeździ ? Bo Pug 3008 jest fantastyczny autem, ale do Crosslanda czy Grandlanda nie mam przekonania.

 

Crossland jest rozmiar mniejszy, to raczej konkurent dla P2008...

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.05.2020 o 13:36, spad napisał:

 

I na koniec relingi w Astrze kombi, które są tylko ozdobne i nic nie można do nich przyczepić. A na potrzeby bagażnika są dodatkowe miejsca montażowe. 

 

Serio?

8]

 

Dnia 22.05.2020 o 14:05, steyr napisał:

 

To chyba przyczepka do wożenia "Pszczół luzem". Ciekawe skąd takie obostrzenie. W Punto 2 mam O1 400kg.

 

Pewnie z powodu tej CVT, która nie może przenieść dużych obciążeń podczas ruszania z miejsca.

 

Dnia 22.05.2020 o 15:20, wlad napisał:

Tylko do relingów użyjesz standardowych poprzeczek a uchwyty to praktycznie do każdej marki masz inne.
 

 

Jeśli są to standardowe relingi podniesione ponad dach. W przypadku relingów zintegrowanych może być różnie. Np. Outlander II miał takie właśnie zwykłe relingi i pasował praktycznie każdy bagażnik. Outlander III miał reling zintegrowany i pasował tylko dedykowany bagażnik - były w relingu specjalne dziurki do których nic uniwersalnego nie dało się zamontować. Żeby było śmieszniej, to rozstaw belek był tylko jeden możliwy z uwagi na położenie tych dziurek. A żeby było jeszcze śmieszniej to ASX z identycznym na oko relingiem ma inny rozstaw tych dziurek i bagażnik z Outlandera nie pasuje.

:facepalm:

  • Lubię to 1
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, bergerac napisał:

jak to jeździ ? Bo Pug 3008 jest fantastyczny autem, ale do Crosslanda czy Grandlanda nie mam przekonania.

Dla mnie bylo ok to jezdzi lepiej od Arony, ktora IMO sztucznie zarzuca tylem. Erogonomia w porzadku, france nie zdarzyli jej popsuc. Deska nie udziwniona silnikowo 110KM bylo wystarczajace na drogi w UK w PL pewnie gorzej. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, KYRTAP napisał:

Kia skutecznie zapełni lukę. Jakieś nowe modele mają wprowadzić.

Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
 

:hehe: Stonic wyjatkowo im sie udal cenowo tez, sprzedaja jeszcze Sportage a reszta lezy i kwiczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

CVT jest jedynie w najmocniejszej wersji 1.4T... To i tak bedzie jakis margines sprzedazy.

Opel w ostatnich czasach mial calkiem niezly wspolczynnik value for money, glownie za sprawa dobrych cen.

Jesli ceny wzrosna, to ludzie pojda do VAGa.

 

Astra nadal wychodzi bardzo dobrze cenowo biorąc pod uwagę ostateczną cenę. Jak ktoś chce przyzwoitego kompakta bez większych innych wymagań to myślę, że nadal nie ma konkurencji. No chyba, że zdecyduje się na pseudokompakta od Fiata. Co do silnika trzycylindrowego, to przecież teraz wszyscy takie oferują w kompaktach. Inna sprawa, że u konkurencji zwykle można kupić też coś mocniejszego czterocylindrowego, a w Oplu nie. Sprzedaż Astry i tak spadała, bo to już nienajmłodszy model, konkurencja jest nowocześniejsza, Koreańczycy podbijają rynek itd. Jedni piszą, że ten trzycylindrowiec jest gorszy niż te produkcji PSA czy VAG, inni piszą, że nie ma różnicy. Wczoraj na forum astry czytałem opinię gościa, który przesiadł się z Astry 1.4 150KM na nową 1.2 145KM. Pisze, że do dźwięku silnika przyzwyczaił się po kilku dniach, odczuwalnie jest trochę słabszy (trzeba częściej redukować), spalanie trochę mniejsze, ogólne wyciszenie auta jakby trochę lepsze, poza tym różnic brak. Ma jeździć i jeździ, jak to samochód.

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, wujek napisał:

Dla mnie bylo ok to jezdzi lepiej od Arony, ktora IMO sztucznie zarzuca tylem. Erogonomia w porzadku, france nie zdarzyli jej popsuc. Deska nie udziwniona silnikowo 110KM bylo wystarczajace na drogi w UK w PL pewnie gorzej. 

Tyłem?  Nie zauważyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Ryb napisał:

 

Jeśli są to standardowe relingi podniesione ponad dach. W przypadku relingów zintegrowanych może być różnie. Np. Outlander II miał takie właśnie zwykłe relingi i pasował praktycznie każdy bagażnik. Outlander III miał reling zintegrowany i pasował tylko dedykowany bagażnik - były w relingu specjalne dziurki do których nic uniwersalnego nie dało się zamontować. Żeby było śmieszniej, to rozstaw belek był tylko jeden możliwy z uwagi na położenie tych dziurek. A żeby było jeszcze śmieszniej to ASX z identycznym na oko relingiem ma inny rozstaw tych dziurek i bagażnik z Outlandera nie pasuje.

:facepalm:

8]

Dwa razy już zmieniałem belki po zmianie auta i byłem zły, że nie ma uniwersalnych, tzn są ale na dane grupy aut /szerokość ... ale tak, żeby na jedno auto to całkiem bezsenu.

Subaru miało patent z zintegrowanymi belkami:

outback15-roofrack6.jpg 

  • Lubię to 1
  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, sherif napisał:

8]

Dwa razy już zmieniałem belki po zmianie auta i byłem zły, że nie ma uniwersalnych, tzn są ale na dane grupy aut /szerokość ... ale tak, żeby na jedno auto to całkiem bezsenu.

Subaru miało patent z zintegrowanymi belkami:

outback15-roofrack6.jpg 

 

Ten patent był świetny. ZTCW zintegrowane belki miał też kiedyś VW Touareg i Nissan X-Trail.

Teraz już chyba nikt tego nie robi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Ryb napisał:

 

Ten patent był świetny. ZTCW zintegrowane belki miał też kiedyś VW Touareg i Nissan X-Trail.

Teraz już chyba nikt tego nie robi.

 

W Outbacku 2019r jeszcze były, nie wiem czemu ten patent był (przynajmniej początkowo) tylko na USDM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Ryb napisał:

reling zintegrowany i pasował tylko dedykowany bagażnik

 

W zintegrowanych zależy od profilu "szyny" - zintegrowane od Astry H/Vectry C po Astrę J/Insignię A (nie wiem jak B) przyjmowały uniwersalne belki pod relingi zintegrowane (zaciskowe/oporowe).

Szyna w Astrze K kombi jest dla dekoracji :facepalm:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, r1sender napisał:

nie wszyscy pchają 3 cylindry w kompakty:skromny:

Chyba tylko Toyota nie wkłada (1.2t ma 4 cyl.).

No i Renault megane, ale to pewnie zaraz się zmieni i do nowej meganki wsadzą jakieś 1.0.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Astra nadal wychodzi bardzo dobrze cenowo biorąc pod uwagę ostateczną cenę. Jak ktoś chce przyzwoitego kompakta bez większych innych wymagań to myślę, że nadal nie ma konkurencji. No chyba, że zdecyduje się na pseudokompakta od Fiata. Co do silnika trzycylindrowego, to przecież teraz wszyscy takie oferują w kompaktach. Inna sprawa, że u konkurencji zwykle można kupić też coś mocniejszego czterocylindrowego, a w Oplu nie. Sprzedaż Astry i tak spadała, bo to już nienajmłodszy model, konkurencja jest nowocześniejsza, Koreańczycy podbijają rynek itd. Jedni piszą, że ten trzycylindrowiec jest gorszy niż te produkcji PSA czy VAG, inni piszą, że nie ma różnicy. Wczoraj na forum astry czytałem opinię gościa, który przesiadł się z Astry 1.4 150KM na nową 1.2 145KM. Pisze, że do dźwięku silnika przyzwyczaił się po kilku dniach, odczuwalnie jest trochę słabszy (trzeba częściej redukować), spalanie trochę mniejsze, ogólne wyciszenie auta jakby trochę lepsze, poza tym różnic brak. Ma jeździć i jeździ, jak to samochód.
Mnie jest w sumie obojętne czy w kolejnym aucie bede miał 3 czy 4 cylindry...
To i tak zwykły dupowoz, więc ma glownie jeździć od punktu A do B, mieć akceptowalne osiągi, nie psuć się i kosztować rozsądne pieniądze.
Co innego jakieś funcary czy inne zabytki, które głównie mają dawać frajdę z jazdy :ok:
  • Lubię to 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.05.2020 o 17:04, bergerac napisał:

Grandlanda

To jest 3008 w wykonaniu Opla. Wnętrze zrobione z całkiem fajnych materiałów i generalnie bebechy są w nim GM, system multimedialny i pozostałe elementy wyposażenia. Z tego co wiem ciut inaczej zagospodarowana jest przestrzeń bagażowa i inaczej zestrojone zawieszenie niż w 3008 .

Silniki benzynowe 1.2 francuskie i większej pojemności wydaje i się GM. Ogólnie w fajnej wersji nie razi ale wersja zaślepka jaką widziałem za prawie 100 kPLN cennikowe w salonie nie do przyjęcia. W użytkowaniu w rodzinie najbliższej jest 2 latek całkiem fajnie wyposażony i nic się z nim nie dzieje. Jeździ skręca, hamuje nie wymagał żadnych dodatkowych operacji poza bieżącymi przeglądami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.05.2020 o 13:31, K3 napisał:

I na koniec się okazuje, że nawet przyczepki nie można podpiąć, hak ma max 250kg...

 

To zapewne kwestia skrzyni, jak weźmiesz manuala to nie będzie tego ograniczenia. Mój parch może pociągnąć bodaj 1900kg.

 

Dnia 22.05.2020 o 13:36, spad napisał:

I na koniec relingi w Astrze kombi, które są tylko ozdobne i nic nie można do nich przyczepić. A na potrzeby bagażnika są dodatkowe miejsca montażowe. 

 

Tak akurat było od początku. Była to dla mnie dość przykra niespodzianka.

 

Dnia 22.05.2020 o 14:31, Maciej__ napisał:

Wez pod uwage, ze w latach 2016-1019 masz pewnie sume obu generacji, bo rownolegle byla oferowan Astra J sedan.

 

Sedany szły w Polsce i na innych bieda-rynkach. Nikt tego na świecie nie kupował.

 

Dnia 22.05.2020 o 15:39, iwik napisał:

Ostatnio z teścia Astry się śmialiśmy. Ma to nowe 1.2 turbo 3 cylindrowe. Pytałem czy zrobi tak jak na filmie. 

U niego moneta spadała z pokrywy silnika nawet położona na płasko 😄

 

Kurde, to rzeczywiście najważniejsze kryterium przy zakupie samochodu. Rozstrzygające wręcz!

  • Lubię to 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, format napisał:

 

To zapewne kwestia skrzyni, jak weźmiesz manuala to nie będzie tego ograniczenia. Mój parch może pociągnąć bodaj 1900kg.

 

Zdaję sobie sprawę. Inna kwestia, że inni z CVT nie mają takich ograniczeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Zdaję sobie sprawę. Inna kwestia, że inni z CVT nie mają takich ograniczeń.
Auris Hybrid też ma gówniany uciąg.

tapatalked

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, iwik napisał:

A ja gdzieś napisałem że to jest najważniejsze kryterium?

Każdy powód jest dobry, żeby podrzeć łacha.

 

jak dla mnie to silnik może się nawet obijać o maskę, bylebym tego w kabinie nie słyszał i nie czuł. W trzycylindrowej ibizie na przykład (nie wiem jak w innych trzycylindrowcach, pewnie podobnie) tłumik końcowy się trzęsie na wolnych obrotach jak w maluchu. Wygląda to zabawnie, ale dopóki kierowca się nie trzęsie razem z tym wszystkim to co za różnica ;]. Ważne żeby to było wszystko dobrze wytłumione i zamortyzowane i tyle. Nie jest to kosmiczna technologia bo inaczej diesle w osobówkach by nie istniały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, maro_t napisał:

jak dla mnie to silnik może się nawet obijać o maskę, bylebym tego w kabinie nie słyszał i nie czuł.

Ja jeździłem maluchem i syreną za młodu, także motoryzacyjnie już nic gorszego mnie nie spotka 😄. Tym niemniej jakbym miał wybierać między astrą 3-cyl i 4-cyl (jeszcze mozna kupić) to na 100% wziąłbym 4-cyl. Już pisałem, astra z tą 3 cylindrówką jest nieźle wyciszona i to nie przeszkadza (dopóki nie otworzysz szyb :D), ale charakterystyka tego silnika 1.2 jest zdecydowanie mniej liniowa niż 'starych' 4-cylindrówek 1.4

Teść wziął 3-cyl, bo auto jest 2020, a nie 2019 (dla mnie to zupełnie nieistotnie jeśli jest nowe) i wydawało mu się, że będzie mniej palił na krótkich dystansach, które robi - pewnie to prawda.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio podjechał do mnie kolega Astrą K która jeździ tylko jego kierownik. Przebieg 40kkm. Boczki drzwi od szyby do samego dołu  całe z twardego plastiku. Łapiąc za klamkę pasażera zaczęły uroczo skrzypieć plastiki. Parę osób ma ze mnie szydere że kupiłem nowego Dustera, ja nie powiedziałbym że boczki drzwi w Dusterze są gorzej wykonane a u mnie przynajmniej jest kawałek skaju udającego eko-skóre. Jednak deska rozdzielcza w Astrze jest już z miękkiego tworzywa. Miałem do czynienia przez dluzszy czas z Astrami F, G i H. IMMO najlepiej była wykona Astra G, F była najcichsza i miała fajna długą skrzynie, na H strasznie się zawiodłem pod kątem awaryjnosci i w dodatku była najgłośniejsza. F była bezproblemowym autem  ale była ze wszystkich od nowości w rodzinie przez 19 lat, reszta z drugiej ręki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio podjechał do mnie kolega Astrą K która jeździ tylko jego kierownik. Przebieg 40kkm. Boczki drzwi od szyby do samego dołu  całe z twardego plastiku. Łapiąc za klamkę pasażera zaczęły uroczo skrzypieć plastiki. Parę osób ma ze mnie szydere że kupiłem nowego Dustera, ja nie powiedziałbym że boczki drzwi w Dusterze są gorzej wykonane a u mnie przynajmniej jest kawałek skaju udającego eko-skóre. Jednak deska rozdzielcza w Astrze jest już z miękkiego tworzywa. Miałem do czynienia przez dluzszy czas z Astrami F, G i H. IMMO najlepiej była wykona Astra G, F była najcichsza i miała fajna długą skrzynie, na H strasznie się zawiodłem pod kątem awaryjnosci i w dodatku była najgłośniejsza. F była bezproblemowym autem  ale była ze wszystkich od nowości w rodzinie przez 19 lat, reszta z drugiej ręki.
Przepraszam, ale Duster do Astry K to przepaść. Wchodząc do Dustera pomimo całego uroku z zewnątrz nie byłem w stanie za niego zapłacić nawet 50 tysi za najbogatsza wersje. Uczucie przeplacenia zbyt duże. W Astrze K nawet najtańsza wersja to przyjemne dla oka i ręki odczucia.

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, spad napisał:

Przepraszam, ale Duster do Astry K to przepaść. Wchodząc do Dustera pomimo całego uroku z zewnątrz nie byłem w stanie za niego zapłacić nawet 50 tysi za najbogatsza wersje. Uczucie przeplacenia zbyt duże. W Astrze K nawet najtańsza wersja to przyjemne dla oka i ręki odczucia.

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
 

 

Też podchodziłem do zakupu dustera i podzielam opinie, o ile z wyglądu to całkiem przyjemne auto to srodek mnie odrzucił. Plastiki może nie takie jak w Nexii, czy Lanosie ale nawet Tipo jest lepiej wykonany. Do tego cena, ja rozumiem, ze wszystkie auta poszły w górę. Ale jak dla mnie te auto miało sens do 50tys jak miało lpg i klime. 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, BOGUS napisał:

Dwa razy podchodziłem do dustera. I nie.

Jechalem Dusterem po FL i urzekly mnie juz calkiem przyzwoita akustyka oraz komfort resorowania, szczegolnie na polnej drodze:ok: Podoba mi sie tez dlugosc przestrzeni ladunkowej po zlozeniu tylnej kanapy - respekt przy tak niewielkiej dlugosci nadwozia.

Niestety, patrzac na ceny, tez bym sie nie zdecydowal. Za nowego TCe150 4x4 (tylko w manualu:facepalm:) z paroma dodatkami peka 85k zl. Za te pieniazki sa krajowe Compassy MA170 4x4 AT9 z 2018, z symbolicznymi przebiegami, i to na gwarancji i/lub z jej przedluzeniem w cenie Dustera...  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.