Jump to content
Sign in to follow this  
Ader24

Obroty lanos bieg jałowy

Recommended Posts

Witam, temat dotyczy Lanos 1.5 8v z LPG. Mam problem z obrotami w Lanosie, na biegu jałowym obroty są na 0.6/0.5 i silnik przygasa, dławi się, czy może być to spowodowane zapchaniem odmy? Wyjąłem dwie gumowe rurki, z lewej i z prawej strony i wydają się czyste (ewentualnie próbować dostać się do metalowej części odmy?). Czyszczenie przepustnicy i krokowca może w tym przypadku przynieść jakiś efekt? Bo krokowiec z tego co kojarzę jest od wysokich obrotów, szukałem wielu wpisów na różnych forach, jednakże nie pasowały do końca opisy. Problem występuje na ciepłym silniku zarówno na benzynie jak i na gazie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyszczenie i krokowego i przepustnicy z pewnością nie zaszkodzi więc od tego zacznij.

Na zimnym silniku takiego zjawiska nie ma?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na zimnym trzyma delikatnie zawyżone obroty w granicy 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

W trakcie jazdy jest wszystko jak najbardziej w porządku, problem pojawia się tylko i wyłącznie na postoju, czy na parkingu, czy na światłach

Share this post


Link to post
Share on other sites

A próbowałeś podregulować obroty na lince gazu przy przepustnicy? tam jest taka śrubka ograniczająca ruch przepustnicy. Może jest zbytnio skręcona.

Linka gazu chodzi Ci lużno, nie blokuje się?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, linka od gazu luźno chodzi, nie blokuje się, śrubki kręcić nie próbowałem

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Zdjałem odmę i pracował lepiej, przy założonej odmie i odkręceniu korka wylatuje dym i czuć benzyną, co to może być?

Edited by Ader24

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zatkany system odmy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też właśnie tak coś przypuszczam, jutro wyjeżdżam na kanał i biorę się za odkręcenie tej metalowej części odmy, czy jest może jakiś dodatkowy filtr czy coś takiego? Czy wystarczy zdjąć i wszystko będę miał już na wierzchu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odziwo gumowa część czysta, mam nadzieję że po prostu ta metalowa część jest zapchana i czyscenie pomoże

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może ktoś pomóc, ogólne pytanie, jak wyjść ta metalową rurkę🤔

1590597700073897966711963073879.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta metalowa rurka również czysta, pierścienie?😞

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pierścienie przeprowadzając pomiar ciśnienia cylindrów ocenisz. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodatkowo po zdjęciu korka wlewu czuć z tamtad zapach spalanej benzyny, a z wydechu leci powietrze i zero zapachu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmierza ciśnienie w cylindrach. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomogła całkowita wymiana gumowych odm, oraz tej wychodzącej z filtru powietrza. Były nieszczelności na łączeniach, problem zażegnany

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.