Skocz do zawartości

Renault + Nissan + Mitsu bedzie robil identyczne auta


OZI

Rekomendowane odpowiedzi

... rozniace sie znaczkiem.

 

6d08373ab56f904f54c1f02658fdfa4d.jpg

 

Tak, to nowa - strategia.

 

Obecnie - 1/3 kosztow to platforma - dzielone przez Nissan/Renault i teraz tez Mitsu dojdzie.

 

1/3 to komponenty - znow dzielone przez Nissan-Renault.

 

1/3 - to inne wnetrze, karoseria.

 

Nowa strategia.

 

1 leader na segment. Np Mitsu jest dobre w klepaniu pick ups. Mitsu projektuje, mitsu buduje.

 

Nissan, Renault - zmieniaja TYLKO znaczek i grill i w tej samej fabryce klepia Navara.

 

Reanult ma byc Leaderem na malego SUV, znow Renault - projektuje, Renault kontroluje, Renault klepie. Nissan Qua qua wychodzi z tej samej fabryki, Mitsu Outlander wychodzi z tej samej fabryki.

 

Roznice: grill, znaczek na kierownicy i moze blotnik - TYLE.

 

Jakakolwiek indywidualnosc ma byc ... zatracona.

 

4d15ba7126b2914c88723b4c6bb4e3bf.jpg

 

Koszt na auto ma spasc 40% - noe cena dla klienta.

 

IMVHO - to CCCP i bratnia pomoc w czystej postaci, to nie wypali, moze sie myle, ale auto kupuje wiekszosc ludzi na 'ryj' - ladny, bierzemy pod uwage, odrabiamy lekcje.

 

Brzydki - fuj - spadaj.

 

To nie VAG - czyli totalnie inna struktura wlasnosci - ze mamy Tiguan/Kodiaq/ i cos od Seat-a ...

 

Sa przynajmniej roznice w stylistyce, ci chca ja totalnie zatracic.

 

Oficjalnie Nissan i Renault odstrzal od jutra - stawiam, ze fabryke w Barcelona pierwsza pojdzie - bo nie wpasuje sie do nowej koncepcji...

 

Ciekawe czy to poczatek smierci Nissan czy Mitsu czy Renault - czy wszystkich razem..

 

 

 

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

 

 

  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, OZI napisał:

 

... rozniace sie znaczkiem.

 

6d08373ab56f904f54c1f02658fdfa4d.jpg

 

Tak, to nowa - strategia.

 

Obecnie - 1/3 kosztow to platforma - dzielone przez Nissan/Renault i teraz tez Mitsu dojdzie.

 

1/3 to komponenty - znow dzielone przez Nissan-Renault.

 

1/3 - to inne wnetrze, karoseria.

 

Nowa strategia.

 

1 leader na segment. Np Mitsu jest dobre w klepaniu pick ups. Mitsu projektuje, mitsu buduje.

 

Nissan, Renault - zmieniaja TYLKO znaczek i grill i w tej samej fabryce klepia Navara.

 

Reanult ma byc Leaderem na malego SUV, znow Renault - projektuje, Renault kontroluje, Renault klepie. Nissan Qua qua wychodzi z tej samej fabryki, Mitsu Outlander wychodzi z tej samej fabryki.

 

Roznice: grill, znaczek na kierownicy i moze blotnik - TYLE.

 

Jakakolwiek indywidualnosc ma byc ... zatracona.

 

4d15ba7126b2914c88723b4c6bb4e3bf.jpg

 

Koszt na auto ma spasc 40% - noe cena dla klienta.

 

IMVHO - to CCCP i bratnia pomoc w czystej postaci, to nie wypali, moze sie myle, ale auto kupuje wiekszosc ludzi na 'ryj' - ladny, bierzemy pod uwage, odrabiamy lekcje.

 

Brzydki - fuj - spadaj.

 

To nie VAG - czyli totalnie inna struktura wlasnosci - ze mamy Tiguan/Kodiaq/ i cos od Seat-a ...

 

Sa przynajmniej roznice w stylistyce, ci chca ja totalnie zatracic.

 

Oficjalnie Nissan i Renault odstrzal od jutra - stawiam, ze fabryke w Barcelona pierwsza pojdzie - bo nie wpasuje sie do nowej koncepcji...

 

Ciekawe czy to poczatek smierci Nissan czy Mitsu czy Renault - czy wszystkich razem..

 

 

 

Dobra dobra... Pytanie kto zostaje a kto umrze.

 

1. Czy L200 zostaje i będzie miało różne znaczki a ubiją Navarę czy będziemy mieli nowe, łamiące się na pół L200?

2. Czy zostanie słabo radzący sobie na rynku X-trail czy dobry Outlander?

3. Czy Quaqua-cośtam czy Eclipse Cross (IMO Eclipse jest lepszy technicznie ale Quaqua się lepiej sprzedaje i do tego jest wspólny z Dusterem, co raczej przekreśla szanse Eclipse).

4. Czy zostawią ASXa czy Juke'a, czy Captura?

 

I można tak długo...

Jeśli to zrobią źle to IMO pójdą na dno wszyscy razem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz podali ze fabryka w Hiszpanii idzie do zamkniecia i 20tys osob out.
To teraz czekamy na Renault.
Dieppe - i zegnamy Alpina na dobre
Stawiam, ze klepanie silnikow musza tez ubic.

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale mizeria. Mitsu juz bylo w takiej sytuacji tłukąc auta dla Francuzów. Roznica w przedniej atrapie, lampach i znaczkach. 
Pierwszy model juz mamy.

Traffic & Express - Made in France na Asia...


66560b9ea3f914657aedee239c6447e1.jpg14f2e0c4d6e276fd9c1f2db3ebb4166a.jpg

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, OZI napisał:

Pierwszy model juz mamy.

Traffic & Express - Made in France na Asia...

 

 

Tamta przygoda była z innymi Francuzami ;) ale moze dla Japonczyka Francuz to Francuz ;)

robili kopie Outlandera i ASX jako Citroen i Peugeot. Ale tam byl grubszy melanż, bo Japoncy montowali Niemieckie i Francuskie silniki u siebie 😄 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo sluszna koncepcja beda mogli konkurowac z innymi producentami. Jeszcze niech uzyja multimedia z nowego Clio i jakies meskie silniki wstawia.
I tak i nie.

Nie, moto stajw sie dwu a nawet 3 biegunowe.

EU prnie w EV.

Asia trzyma Diesel - min do 2050

US dalej ma tania benzyne...

Wiec z czym?

Nissan wlasnie pokazal czym Renault pachnie, CVT, wlasciwie cokolwiek Nissan od Renault niw dostal/wzial to sie spierdzielilo - utrata rynkow w Asia/USDM/Africa...

Wiec tu nie dziala...

Mitsu - jeszcze im sie nic nie stalo, poczekamy, Viva la France ich jeszcze nie zepsulo, Nissan juz zgnity wiec nie ma co brac.

W Asia nikt nie chce kupowac Renault, czy to jako Renault czy jako Samsung czy jako Nissan.

A wiec tonich tylko dobije a szkoda.

EU - nie wiem, jakos nie widze jak im 'tanie dobre, plastikowe' Miss a bitchi bedzie sie sprzedawac jak to samo moga kupic w Renault.

US - kto bedzie chcial Renault kupic z 1.2l jako Nissan

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ze jedno auto i różne znaczki, to już w Renault przerabiali:

Duster jest i jako Dacia, Renault i Nissan

Logan tak samo

 

Zresztą nawet z Mercem mają deal - Kangoo jest tez klepane jako Mercedes

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



 
Dobra dobra... Pytanie kto zostaje a kto umrze.
 
1. Czy L200 zostaje i będzie miało różne znaczki a ubiją Navarę czy będziemy mieli nowe, łamiące się na pół L200?
2. Czy zostanie słabo radzący sobie na rynku X-trail czy dobry Outlander?
3. Czy Quaqua-cośtam czy Eclipse Cross (IMO Eclipse jest lepszy technicznie ale Quaqua się lepiej sprzedaje i do tego jest wspólny z Dusterem, co raczej przekreśla szanse Eclipse).
4. Czy zostawią ASXa czy Juke'a, czy Captura?
 
I można tak długo...
Jeśli to zrobią źle to IMO pójdą na dno wszyscy razem.
 


1.Triton/L200 - Mitsubishi jest leader - Nissan, Renault - 'follower'.

48fdbe74f4d2023a7cbddec17943ab89.jpg

2.Nissan narazie potwierdzil, ze oni sa leader EU segmentu C i Compact SUV na czyli mamy:
- Pulsar/Sentra/Sylphy/X-trial

b1d15a2cf8589b243357890e9bae8e71.jpg

Czyli nowego outlander nie zobaczymy...


b6730e788932fd3e9abcec06d70019b0.jpg

Leader dla segmentu D - czyli mamy Altima i sredniego SUV lub - segmentu D SUV na EU - Pathfinder.

7274ebfb1c38f07f588b9ec17f80458d.jpg

- Nissan - auta sportowe.

84faf65e2ce598aae5692eb36bf3b3a8.jpg

Tyle oficjalnie.



Renault wyglada, dowiemy sie dzis - van, EV i wszelkie male wypierdki.

13c38671a80482ed95e360a7945c6768.jpg

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
 
Tamta przygoda była z innymi Francuzami  ale moze dla Japonczyka Francuz to Francuz
robili kopie Outlandera i ASX jako Citroen i Peugeot. Ale tam byl grubszy melanż, bo Japoncy montowali Niemieckie i Francuskie silniki u siebie  
Mnie zastanawia to.

Masz delaera mitsu obok dealer Renault. Co kupujesz?

Olewasz jednego, idziesz do drugiego, jeden musi pasc... tylko ktory?

Czyli sprzedajesz ten sam produkt to czym konkurujesz, jesli sklep nie ma innego towaru?



Sent from my SM-N975F using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ze jedno auto i różne znaczki, to już w Renault przerabiali:

Duster jest i jako Dacia, Renault i Nissan

Logan tak samo

 

Zresztą nawet z Mercem mają deal - Kangoo jest tez klepane jako Mercedes

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Ale zauwaz, ze dotychczas to byly inne rynki.

 

Znow - ponawiam pytanie - co jak masz Mitsu/Nissan/Renault obok siebie, i sprzedaja ten sam produkt.

 

Ktory klient wybierze?

 

Wezmy Merc & Nissan.

 

Mamy Navara...

 

Cena $38k zeby na ulice wyjechac... - jakies 95k PLN, 2.3l Diesel, ubezpieczebie, podatki federalne, stanowe etc, bak paliwa, tablice etc

 

 

3486e4604366e8e5aa39f3135b98bbd6.jpg

 

Teraz mamy X-Class.

 

Inny przod, inny tyl, inne wnetrze.

 

Oficjalnie liczymy $68k - 170k Prosze..

 

94f86993d34d0da5a35d42c0bbfb3185.jpg

 

I czekamy, frajerow brak - co za glupiec kupilby 2.3l Nissan Navara za 2x tyle...

 

Mercedes dealer o tym wie... jego cena... - z jakis 5,000 jakie stoja na placach... od 2018....

 

48k, jakies 120k PLN

 

 

67ef5ded78d8f55820c5c5991ec9ecd3.jpg

 

 

Xnow to jest jednak 25k PLN za znaczek.

 

Skutek, X -Class jest martwy, nie wypalil, a mial.

 

Ktos powie no ale Merc daje prestiz!

 

Tak na tych stalowych kolach... i z czarnym zderzakiem, wyklepany w tej samej fabryce co EU Navara, czeka juz 3 lata na wlasciciela

...

 

A teraz wezmiemy i przekladamy to na kazde auto Mitsu/Renault/Nissan... i co - mamy jakikolwiek brak identyfikacji z marka...

 

 

Patrzac na dzis - jak bardzo Nissan zaprzecza, ze bedzie sprzedawal wersje Renault w USDM & Asia Pacific, to ja sie juz zastanawiam, ile to przetrwa...

 

Bo ja po prostu nie widze jak to ma dzialac, chyba, ze zabije Nissan/Mitsu w EU, Renault w Asia, Brasil, etc i sprzedjae te same auta bez moich dwoch wewnetrznych partnerow...

 

Bo takto dlaczego mam wybrac np Nissan Qua qua cos tam vs jakies Renault, ktore jest identyczne?

 

Dalej nie wiem....

 

 

 

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

 

 

96bbcf5a9c0b24208df4160df4ff3c38.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, OZI napisał:

Ktos powie no ale Merc daje prestiz!

@OZI ja wiem, że u Was jest inny świat, i "wypada" mieć pick-upa, który świetnie nadaje się na każdą okazję (na prerię, do sklepu i kościoła), ale u nas, niezależnie od marki, dziwnie brzmi zestawienie słów pick-up i prestiż.

Te auta są traktowane jak woły robocze, dobre dla kogoś z nutką fantazji, np. szefa firmy, co czasem coś podrzuci po drodze na budowę. Choć i tak raczej wybierze coś zabudowanego, SUVa pokroju Toyoty LC czy BMW x5.

Wszelkiej maści monterzy, usługodawcy idą w VANa lub większego dostawczaka, bo to praktyczniejsze od tej pokraki.

Takie nadwozie nawet rolnikom nie przypadło do gustu.

Do sedna.

Są klasy aut gdzie merc daje prestiż, ale w czymś co powinno być traktowane jak maszyna budowlana do nieuniknionego zaciurania to wątpliwa sprawa.

W tej klasie aut, o ile to tańsze nie jest pondprzeciętnie awaryjne to zakup tego droższego to fanaberia.

 

Z drugiej strony Dacia Dokker to ponoć to samo co Renault Kangoo i Mercedes Citan. Sprzedaje się jakoś wszystko, więc dobrze że wybór jest.

 

 

 

Edytowane przez ZUBERTO
  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, OZI napisał:

Mnie zastanawia to.

Masz delaera mitsu obok dealer Renault. Co kupujesz?

Olewasz jednego, idziesz do drugiego, jeden musi pasc... tylko ktory?

Czyli sprzedajesz ten sam produkt to czym konkurujesz, jesli sklep nie ma innego towaru?



Sent from my SM-N975F using Tapatalk
 

 

Już teraz są multi-salony. Np Renault-Dacia-Nissan.

No ale nie ma w ofercie identycznych aut.

 

No ale są też przeciez salony VAG - obok siebie VW, Seat i Skoda. A oni mają/mieli w ofercie takie modele gdzie roznica byla w znaczku i cenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe co piszecie bo np. u mnie X-trail jest dosyc popularny (juz kiedys pisalem ze umnie stosunek cena / jakosc jest naprawde super) a np. Koleos to jest mega zadkosc...

Nissan QQ u mnie tez dobrze popularny jest, tutaj tez cenowo wychodzi to naprawde dobrze. A taki R Kadjar to jest bardzo zadki - choc nie tak jak Koleos.

Wynalazki typu Mitsu u mnie nie sa zby czesto spotykane, no jest Outlander ktory ma dobry sotosunek wielkosc / cena... ale np. porownanie w srodku X-trail vs Outlander (choc Outlander wiekszy) to jak porownac Trabanta do Mercedesa.

Ogolnie wyzej ktos pisal ze Nissan bedzie leadetem SUV w grupi -> i bardzo dobrze, ciesze sie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, jaceq napisał:

. porownanie w srodku X-trail vs Outlander (choc Outlander wiekszy) to jak porownac Trabanta do Mercedesa.

Trzymaj kolejność bo wyszło, że X-trail to Trabant, a Otlander to Mercedes, a chciałeś chyba odwrotną myśl przekazać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, ZUBERTO napisał:

Trzymaj kolejność bo wyszło, że X-trail to Trabant, a Otlander to Mercedes, a chciałeś chyba odwrotną myśl przekazać.

Racja, ale jak zrozumiałeś to inni też dadzą radę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.