Skocz do zawartości

Nova Fiat Punto 2021?


HARDTECHNO

Rekomendowane odpowiedzi

Tak przeglądając śmieci internetowe natknąłem się na ciekawe zdjęcia nouva Fiat Punto. Z informacji przetłumaczonych na polski wynika że włości będą chcieli obudzić segmenty w których czują się dobrze?

Ładnie to wygląda?

Bo trochę takie mniejsze tipo

Silniki z nowej gamy firefly

PhotoCollage_1590605043145.jpg

PhotoCollage_1590605084106.jpg

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwestia zawsze ceny auta. Nie wiem jak inni, ale mnie Fiat kojarzy się z tanimi autami, prostymi w naprawie. Jak cena bo to zakładam taki segment B+ będzie przyjazna to sprzedaż auta powinna być dobra. Kolega w okolicach 2010 roku kupił nowe Punto II za około 27kzł i to wtedy pamiętam była dobra cena (coś chodzi mi po głowie, że produkowany na Bałkanach)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, HARDTECHNO napisał:

Tak przeglądając śmieci internetowe natknąłem się na ciekawe zdjęcia nouva Fiat Punto. Z informacji przetłumaczonych na polski wynika że włości będą chcieli obudzić segmenty w których czują się dobrze?

Ładnie to wygląda?

Bo trochę takie mniejsze tipo

Silniki z nowej gamy firefly

PhotoCollage_1590605043145.jpg

PhotoCollage_1590605084106.jpg

 

Czyli chcą robić jak Niemcy - tam jak nie masz punktu odniesienia wymiarów to nie wiadomo na ktory model patrzysz 😄 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, pejus1982 napisał:

Kwestia zawsze ceny auta. Nie wiem jak inni, ale mnie Fiat kojarzy się z tanimi autami, prostymi w naprawie. Jak cena bo to zakładam taki segment B+ będzie przyjazna to sprzedaż auta powinna być dobra. Kolega w okolicach 2010 roku kupił nowe Punto II za około 27kzł i to wtedy pamiętam była dobra cena (coś chodzi mi po głowie, że produkowany na Bałkanach)

 

Tak, to były te wytrzeszcze z dopiskiem na klapie classic. Cena wyjsciowa za 1.2 60KM chyba 31tys, gdzie dużo nowsze GP kosztowało podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obudzili się z marazmu, rozglądam się za klasą B z roczników pow. 2016r i GP to dziadek. Panda III ok tylko nie wiem czy nie będzie za małe dla :piekna: + fotelik.

Moje poprzednie Punt 2 FL vel. wytrzeszcz do tej pory w rodzinie jeździ i nadal ten dziadek mi się podoba mimo 17 lat.

Edytowane przez steyr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, czachabrava napisał:

Mnie to zastanawia jak je wycenią, bo bedą musieli podwyższyć ceny Tipo, albo podstawowe ceny punciaka dać poniżej 40tys, w co wątpię.

A z tego co pamiętam w salonie końcówki produkcji punciaka stały coś około 45tys...

W 2001r po rabatach z P2 1.2 8v 3D, w wersji Sound z AC zapłaciłem 38kzł. Bazowe startowały AFAIR deko powyżej 30kzł. Konkurencje się ceni, więc wątpie aby ceny nowego startowały poniżej 40kzł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, HARDTECHNO napisał:

Tak przeglądając śmieci internetowe natknąłem się na ciekawe zdjęcia nouva Fiat Punto. Z informacji przetłumaczonych na polski wynika że włości będą chcieli obudzić segmenty w których czują się dobrze?

Ładnie to wygląda?

Bo trochę takie mniejsze tipo

Silniki z nowej gamy firefly

 

 

Nie widzę dla tego projektu przyszłości. Wygląda jak Tipo, które już się oklepało. Oczywiście niska cena sprawi cuda, ale w to też nie wierzę. Za bardzo pozycjonowali Tipo jako tanie wozidło od 42500 a później 44500. Teraz jak wcisnąć Punto w cennik. Taniej nie ma szans, drożej to sobie zrobią kuku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, spad napisał:

Nie widzę dla tego projektu przyszłości. Wygląda jak Tipo, które już się oklepało. Oczywiście niska cena sprawi cuda, ale w to też nie wierzę. Za bardzo pozycjonowali Tipo jako tanie wozidło od 42500 a później 44500. Teraz jak wcisnąć Punto w cennik. Taniej nie ma szans, drożej to sobie zrobią kuku. 

Zanim to Punto wejdzie na rynek to Tipo zniknie, albo też doczeka się następcy w wyższej cenie. Chyba że z tego zrobią następcę Tipo.

Ewentualnie będą sprzedawane na zupełnie różnych rynkach, bo tak na oko to Tipo HB dużo większe chyba od tego Punciaka nie jest.

Edytowane przez ZUBERTO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, ZUBERTO napisał:

Chyba że z tego zrobią następcę Tipo. Ewentualnie będą sprzedawane na zupełnie różnych rynkach, bo tak na oko to Tipo HB dużo większe chyba od tego Punciaka nie jest.

 

Może Fiat liczy na ''magię modelu'' - tak jak w przypadku reanimacji Pandy. Może jeszcze powrót do Uno i Cinquecento ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, pejus1982 napisał:

 

Może Fiat liczy na ''magię modelu'' - tak jak w przypadku reanimacji Pandy. Może jeszcze powrót do Uno i Cinquecento ;]

Golf istnieje od ponad 30 lat chyba i jest ok...  

Do nazwy Corolla tez chyba Toyota wrocila- wiec co w tym dziwnego???

A uno jest sprzedwane w Meksyku, to chyba nasz Panda

https://www.fiat.com.mx/modelos/uno/precios

 

Edytowane przez norbert123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś np. BMW sprzedawał 3 podstawowe modele: 3,5 i 7. Dzisiaj wchodząc na stronę internetową jesteśmy atakowani przez kilkanaście modeli gdzie preciętny Kowalski nie wie jakie są różnice itp, a sam konfigurator BMW to też opowieść na inną historie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, marcindzieg napisał:

Golf jest cały czas. Corolla też. Natomiast Fiat wyrzuca na śmietnik modele a potem nagle wyciąga z kapelusza. Trochę dziwna polityka.

Corolla cały czas? A Auris to niby co było? Nie za corolle?. A volkswagen Garbus czy  Scirocco- mowi Ci to cos?

Ford Puma, Chevrolet Camaro itp...

 

Edytowane przez norbert123
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, norbert123 napisał:

Corolla cały czas? A Auris to niby co było? Nie za corolle?. A volkswagen Garbus czy  Scirocco- mowi Ci to cos?

Ford Puma, Chevrolet Camaro itp...

 

 

Widzę że fanboy ale spróbuję. Tak Corolla była cały czas. Tylko wersję na EU postanowili nazwać inaczej. W pozostałej części świata dalej nazywała się Corolla. Produkcję starego Garbusa zakończono w zeszłym roku. W Meksyku. Fakt był New Bettle i Sirocco. Ale ściśle nawiązywały do poprzednich modeli. Nie było wersji long, srąg itd itp.

A Fiat produkuje w Meksyku Pandę, która nazywa się Punto. Jeśli nie widzisz różnicy to szkoda klawiatury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fanboy ? Bo? Nie pasuje ci  to ze nie wpasowuje sie do   ogolniej panujacaej tendencji na AK ktytykowania  i wysmiewania wszyatkiegp co na F zwlaszcza z Wloch?

Co to ma za znaczenie czy na rynku EU byla tylko zmiana nazwy na Auris? Byla czy nie? I nie dziwi cie ze to bylo dziwne bo toyota?

Produkcje  punto tez calkiem niedawno zakonczono iw krajach ameryki poludniowej  bodajze w 2016

A Mini? Wersja Long?  A przepraszam pewnie tez gdzies w Meksyku stara wersja moze czepana ..no tak i sie nie liczy.. no i " scisle nawiazuje do poprzednich modeli" a 500tka juz zdecydowanie nie

Masz racje szkoda klawiatury.

Wiele producentow ma takia a nie inna polityki nazw.ich sprawa

P.s. I przychamuj z tym fanboystwem.  Np 500tki nie cierpie jak i wiele innych posuniec koncernow  ale nie tylko fiata - i np nie doaje kociokwiku nad kolejna wersja Golfa

 

 

Edytowane przez norbert123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, norbert123 napisał:

Fanboy ? Bo?

Przeczytaj dokładnie swój post. Kilka razy.

Nigdzie się nie wyśmiewam z Fiata. Dziwię się tylko polityce firmy. Widzisz drobną różnicę czy dalej nie?

Nie dostaje kocikwiku na widok Golfa. Podziwiam tylko konsekwencje z jaką robią kolejne modele. Przesiadając się z III do VII nie musisz się niczego uczyć na nowo.

Wspomniałeś o Mini. Cały czas jest produkowane. A nie ktoś wyciągnął 40-letni model i zrobił 50 wersji. Z czego większość nie przypominało oryginału.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, pejus1982 napisał:

 

Może Fiat liczy na ''magię modelu'' - tak jak w przypadku reanimacji Pandy. Może jeszcze powrót do Uno i Cinquecento ;]

 

Uno cały czas produkują w Brazylii

 

fiat-uno-9-24bfc7174f7670b660902.jpg

 

maxresdefault.jpg

 

teste-fiat-uno-way-1.3-5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nouvo Punto bylo czysta spekulacja kiedy w 11/2019 FCA CEO Mike Manley powiedzial, ze kociez z Fiat w segmencie mini oprocz EV a mozliwe ze pojda do B - wg zasady, drozej a mniej.

 

Pismaki podchwycily, i zrobilo sie Nouvo Punto.

 

Platforma mogla by byc of PSA CMP - Corsa, 208 etc.

 

Reszta renderow postala uzywajac Brasil Fiat Argo/Cronos.

 

f97318edeada2ed2e47528303ced966f.jpg

 

8501a4afb680f94c43944a5f00dd11ef.jpg

 

6185e7e5488ed6bc2e04ef17a2ace1ec.jpg&key=004a7603614783e0a99ebc0a2676f3b531856310c08fea57d6dce64b6fdfa5ca

 

f27944bd675f5954a1b439863a692a99.jpg&key=a437a22642bb68b3d677b3494f7bda91528737fa714c8b3051b1a032e503e9e7

 

24f1608f9bdf7f2f46ee01ee3bf61b75.jpg&key=a2311ba1ac43bebc39abff4213ca01ac5bed93926a05de4b3dd313b8aee4d2a3

 

Oczywiscie w tym musi byc $$$, i to przed Covid19 bylo.

 

Biorac pod uwage, ze EU idzie w doplaty po EV to malo prowdopodobne ze to jak narazie sie zmateralizuje.

 

To jest to o czy PSA mowi, EU auta musza byc drogie, bo CO² kosztuje, a EV sa srednio 3x drozsze niz ta sama klasa auta ICE.

 

Ergo, szasze na taniego Fiat Punto sa jak narazie niskie, zeby nie powiedziec zerowe - chyba zeby gotowy produkt z Brasil do klepania w Turcji przeniesc, co sie niestanie, bo 1.3l Firefly 109KM/139Nm z Brasil zatrul by EU...

 

Optacowanie wersji EV nie mialoby sensu...

 

 

 

 

 

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, sherif napisał:

To fakt.

Sama 500 jest super autem (szkoda, że w wersji EV trochę niewypał), ale te wszelkie jego klony :facepalm:.

500X jest bardzo ciekawe ale przez mnogosc wersji dziwne konfiguracje i wysoka cene jest jak jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, HARDTECHNO napisał:

Tak przeglądając śmieci internetowe natknąłem się na ciekawe zdjęcia nouva Fiat Punto. Z informacji przetłumaczonych na polski wynika że włości będą chcieli obudzić segmenty w których czują się dobrze?

Ładnie to wygląda?

Bo trochę takie mniejsze tipo

Silniki z nowej gamy firefly

PhotoCollage_1590605043145.jpg

PhotoCollage_1590605084106.jpg

 

W porownaniu do Grande Punto wyglada ohydnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, technix napisał:

Twins, Ty jeździsz 5-dzwiowym Stilo.

Jak zatem takie twierdzenie przeszło Ci przez mózg????

 

Poczucie estetyki - czy Twins mialby wiecej racji jakby jezdzil Ferrari? Nie. Bylby po prostu bardziej rozrzutny ale nadal mialby racje ze render z pierwszego postu jest rownie brzydki jak obecne Tipo.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twins, Ty jeździsz 5-dzwiowym Stilo.
Jak zatem takie twierdzenie przeszło Ci przez mózg????
Gust jest jak dupa. Mnie się nadal Stilo 5d podoba, pomimo upływu czasu. Teraz trochę rozumiem właścicieli Multipli, ich też się pytają jak to może się im podobać
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, pejus1982 napisał:

 

Może Fiat liczy na ''magię modelu'' - tak jak w przypadku reanimacji Pandy. Może jeszcze powrót do Uno i Cinquecento ;]

 

Uno żyje na innych rynkach i wygląda jak nieco podpompowana Panda.

 

00032Y1Y95YF9Y71-C122-F4.jpg

 

 

edit. tak wiem. :bylo:

Edytowane przez Filipfm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@OZI ciekawe jak teraz brasilzareaguje na covid19. Fca miało tam bardzo dooobry zbyt modeli z czasów poczatka millenium. 

Obiło.mi się o uszy kiedyś że mają tam bardzo dobre ceny aut dlatego fca ma duży udział.w rynku 

 

Fakt faktem. Włosi mają to do tego że codziennie zmieniają zdanie. 

O uśmierceniu Lancia piszą już od dnia narodzin Ypsilon. A teraz jeszcze plan na poszerzenie modelowe gamy. O theme i Muse SUV. Ciekawi mnie ten temat .więc poczekamy

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, wujek napisał:

500X jest bardzo ciekawe ale przez mnogosc wersji dziwne konfiguracje i wysoka cene jest jak jest.

Dla mnie osobiście nie podchodzi, po za tym ile można ..

1 godzinę temu, twinsen napisał:

Gust jest jak dupa. Mnie się nadal Stilo 5d podoba, pomimo upływu czasu. Teraz trochę rozumiem właścicieli Multipli, ich też się pytają jak to może się im podobać

Stilo 3D to chyba najładniejszy kompakt ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, sherif napisał:

To fakt.

Sama 500 jest super autem (szkoda, że w wersji EV trochę niewypał), ale te wszelkie jego klony :facepalm:.

 

bez przesady. Takie 500X jest chyba najładniejszym crossoverem. O ile mnie te podniesione na siłę auta raczej się nie podobają, to 500X mógłbym jeździć. Do tego środek przyjemny, silnik sensowny. Niczego temu autu nie brakuje. A 500L jest mega funkcjonalnym, prostym i przestronnym samochodem. Inna sprawa, że należy do segmentu raczej wymierającego.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, maro_t napisał:

 

bez przesady. Takie 500X jest chyba najładniejszym crossoverem. O ile mnie te podniesione na siłę auta raczej się nie podobają, to 500X mógłbym jeździć. Do tego środek przyjemny, silnik sensowny. Niczego temu autu nie brakuje. A 500L jest mega funkcjonalnym, prostym i przestronnym samochodem. Inna sprawa, że należy do segmentu raczej wymierającego.

Te obłości w 500 to takie parcie na siłę by auto wyglądało jak z lat 50-tych...

Nienawidzę obłości w autach, wolę ostre kąty i kanciastość, jak w VAG :) 

  • Kocham 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@twinsen moim zdaniem kwestia smaku i gustu. I co się tam.komus podoba.

Dla.mnie najbardziej obrzydliwym autem to nissan Juke. Ta to auto dosłownie nie mogę patrzeć. Albo murano. Dosłownie już bardziej wolę Poloneza. 

 

 

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, HARDTECHNO napisał:

@twinsen moim zdaniem kwestia smaku i gustu. I co się tam.komus podoba.

Dla.mnie najbardziej obrzydliwym autem to nissan Juke. Ta to auto dosłownie nie mogę patrzeć. Albo murano. Dosłownie już bardziej wolę Poloneza. 

 

 

 

A Citroen Cactus? A Toyota CH-R? ;] To są takie brzydactwa naszych czasów, efekty pijaństwa projektanta bo inaczej tego nie da się uargumentować ;] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, pejus1982 napisał:


Napisz lepiej kiedy tego Tiguana kupujesz 😀

Marzy mi się, albo Tiguan albo Arona, problem jest jeden: oni nagle przestali oferować TDI 2.0 z DSG7-8 do tych aut. Co im odbiło?

Żeby mieć zwykłe 2.0 TDI 150KM musiałbym kupić paska, Arteona, czy Tuarega - tam to nawet większe oferują. Ale w segmencie tych mniejszych SUVów co im odbiło?

Ta Arona co nią jeździłem miała coś chyba 1.4 3 cylindry. Jako autem jeździło mi się super w sensie komfortu i DSG, ale płakałem jak ten silnik się czasem męczył ;] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, twinsen napisał:

Ta Arona co nią jeździłem miała coś chyba 1.4 3 cylindry. Jako autem jeździło mi się super w sensie komfortu i DSG, ale płakałem jak ten silnik się czasem męczył ;] 


Raczej jak 3 cylindry to tam był 1.0TSI, może to kwestia tego że miałeś tę słabszą wersję 90KM. Kolega ma Tiguana 1.5 TSi i to naprawdę bardzo mało pali, nie kupuj diesla. EDIT: jak byłem ostatnio na przeglądzie olejowym w VW to facet przyjechał Tiguanem i też mówił, że to mało pali. Z rozmowy z nim wynikało, że właściwie tyle samo co mój Golf 1.0 115KM.

Edytowane przez pejus1982
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@twinsen Francja elegancja. Nie patrzę na nich..akurat we wiosce nie ma cactusa. Więc mi to.lotto to.auto. 

 

Czekam.czekam.na włoski ruch. Czekam.i czekam.na nową definicję abatha @OZI może jakieś słuchy co.do nowości abarthowskich? Ciekawe czy zawojowali by Asia . Kiedyś pchali do.australi kilka sztuk widziałeś @OZI?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, twinsen napisał:

Żeby mieć zwykłe 2.0 TDI 150KM musiałbym kupić paska, Arteona, czy Tuarega - tam to nawet większe oferują. Ale w segmencie tych mniejszych SUVów co im odbiło?

 

Widocznie zbyt malo jest "wariatow" zeby obecnie doplacac 10-15kPLN tylko po to, zeby kupic diesla w tym segmencie :hehe:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fiat Brasil jest rynkiem numero uno juz od jakiegos czasu - 2010????, kiedy sprzedali wiecej niz w EU.

Brazil ma jedne z najdrozszych aut na swiecie, najlepsze jest to, ze auto wyklepane u nich, a wyexportowane do np Argentina moze byc 30% tansze, a do Mexico 50%.

Interesowalo mnie to dlaczego, i jest to co oni nazywaja “Custo Brasil”, czyli Brazylijski koszt.

Powod jest w zasadzie prosty:
- ogromne podatki,
- wysoki koszt 'overheads'

Podatki - wiadomo, rzad chce swoj udzial.

Overheads - i to jest wlasnie ciekawe w Brasil. Generalnie to koszt extra vs gdzie indziej, np popularne sa cale sieci autobusow dowozace pracownikow po calym miescie = koszt.

Powszeche ubezpieczenie medyczne jest bliskie systemowi z US niz EU, ergo pracownik ma wiele dodatkow medycznych i innych ktore kosztuja.

Dochodzi koszt logistyki w Brasil - jeden z najwyzszych w Ameryce Poludniowej.

No i najwazniejsze - skala - Brazylia jest od lat ok 5-6 klepaczem aut na swiecie, 4-5 pozeraczem tych aut pod wzgledem sprzedazy.... ale to jest malo.

Czyli klepia ok 3-3.5m aut na rok. Ale masz ok 20-30 roznych firm uczestniczacych w klepaniu, czyli dzieki temu co wyzej, relatywnie wysoki koszt produkcji (podatki + extra koszt pracownika), podzielona na duza ilosc firm na rynku = wysoki koszt na wyklepane auto.

Zeby koszt znaczaco spadl, ekonomia skali musialaby sie powiekszyc w Brasil prawie x 2, czyli musieliby klepac ok 5-6milionow aut.

Ponadto wszelkie koncerny od lat sa oskarzane, ze duza czesc ich globalnego zysku jest dzieki rznieciu klienta w Brasil w pupcie. - przez starsze, zaamortyzowane technologie, vs cena -.Np - geografia dyktuje, ze auta 4x4 sa popularne.


1aacb78ec5f97662f5b267f10ec104f1.jpg

Wezmy Fiat Toro, liczymy za 4x4, a dokladnie AWD - 10-15% wiecej, a koszt zostal juz zaamortyzowany w innych czesciach swiata, dla koncernu powedzmy ponizej 1% ceny Toro, klient placi 10x wiecej.

Fiat dziekuje klientowi z Brasil, trasferuje sobie extra do NL teraz zeby miec na kawe w HQ FCA


9b8e5d79eef680a582587611c6484b3f.jpg

Sukcesem Fiat jest po prostu cena, ktora konsument jest wstanie zaakceptowac - taniej niz inni.

Wezmy Sienna.EU juz dawno te linie splacila...

28b04e3ca976326b3970393cfcae82fe.jpg

Prosze GNV jako opcja - jest

d13628e66c2c1dbce4eaef8decc28e72.jpg

Zbudujmy teraz, wklepalem miejsce gdzie podatki stsnowe sa tansze - jedziemy wersja bazowa 1.0l manual 37k PLN

136b5ab31b4941d51ae3f97f9982924e.jpg

Dokupilem radio + glosniki, + regulowane lusterka...

54a629c18148f10d488638b277f97872.jpg


Total przyjemnosc dla ucha 2k PLN
Lusterka 1k PLN

Moja sienia, kierownica, radio, airbag, abs etc metalic wyszla...

22b5fc0db24d6a14c0f18289c71c274c.jpg

RS 55,470 jakies 42k PLN, w tym jest sila Fiat... tanio.


Sent from my SM-N975F using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



[mention=129378]twinsen[/mention] Francja elegancja. Nie patrzę na nich..akurat we wiosce nie ma cactusa. Więc mi to.lotto to.auto. 
 
Czekam.czekam.na włoski ruch. Czekam.i czekam.na nową definicję abatha [mention=129025]OZI[/mention] może jakieś słuchy co.do nowości abarthowskich? Ciekawe czy zawojowali by Asia . Kiedyś pchali do.australi kilka sztuk widziałeś [mention=129025]OZI[/mention]?


Nie, nie udalo sie. Fiat Commercial van sie jakos sprzedaje, reszta tylko Abarth i 500. Malutko, taki gadget.

9cf10b75442bc34ec5b97f03f1f4dd36.jpg

9774af3c030f4b98a4ab56c74e2161b5.jpg

Zwazywszy, ze na RAM 1500 jest 3-4 miesiace czekania, lokalna rozbieralnia z LHD i klepanie w RHD pracuje na 3 zmiany 24h na dobe, to nie zdziwiloby mnie gdyby Fiat calkowicie przez RAM zostal zastapiony..

b16a28435945b2657162ab9578ffd1cb.jpg

Fiat u mnie ma niecharakterystyczna na EU sile

Rynek camperow, rynek nowych camperow/RV jest ok 10,000-13,000 na rok, duza czesc tego wlasnie ma Fiat dajac nadwozia...

88d383f57e3c60e263c5d80581a7e2b9.jpg

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.