Skocz do zawartości

Keyless w Skodzie - problem


bergerac

Rekomendowane odpowiedzi

7 minut temu, bergerac napisał:

moje doświadczenia to zwykłe i keyless. W aucie żony był zwykły pilot.

 

Zwykły wytrzymuje długo, w zwykłych wymieniam co 4 lata, ale keyless cały czas emituje sygnał, dlatego baterie padają stosunkowo szybko.

 

U mnie w instrukcji:

 

JOKjft.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Pado napisał:

Jak w t rocu sie da z przycisku na drzwiach to i w Touranie pewnie tak- warunek to "włączona stacyjka" lub silnik na chodzie. Przynajmniej u mnie tak tak jest. Ale z kluczyka zamknac się nie da, podobno zależy od roku produkcji (modułu) - znajomy w swoim t rocu zamknąć może z kluczyka...

 

Nie da się, sprawdziłem dosłownie przed chwilą...

Trzeba ruszyć tyłek...

 

Aczkolwiek pewnie będzie to kwestia kodowania...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, wladmar napisał:

 

Zauważone w Seatach, jak w Skodach nie wiem, ale pewnie tak samo. U mnie w Suzuki takich objawów nie zauważyłem, ale prewencyjnie wymieniam baterię co rok. 

 

W Seacie Leonie z wypozyczalni mialem przez 2 tygodnie komunikat o slabej baterii i nie bylo zadnych problemow.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Maciej__ napisał:

 

W Seacie Leonie z wypozyczalni mialem przez 2 tygodnie komunikat o slabej baterii i nie bylo zadnych problemow.

 

różnie z tym bywa, brat też w leonie (dokłądnie rok wtedy miało auto) nie miał komunikatu o słabej baterii i pewnego razu dosłownie w nocy o północy, otwierał kluczykiem i trybem awaryjnym na wypadek padu baterii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, bergerac napisał:

Jeżdżę chwilowo służbową Skodą Kodiaq i nie mogę rozkminić systemu otwierania drzwi. Sensory dotykowe są tylko w przednich drzwiach, ale z niezrozumiałych dla mnie powodów działają losowo. 7 na 10 przypadków otwiera dobrze i nie ma problemu. Natomiast czasem zdarza się, że nie otwiera lub nie zamyka samochodu. Jest reakcja na dotknięcie klamki, coś pyknie, dioda czerwona pomruga, ale nic się dalej nie dzieje. Drzwi pozostają zamknięte lub otwarte. Wtedy muszę użyć pilota.

 

Z czego to może wynikać ? Czy noszenie kluczyka w jednej kieszeni z telefonem może zakłócić jego działanie ? Dość dziwnie to działa.

 

dwie rzeczy zaobserwowałem u mnie, jak mam bardzo zimne palce to nie otwiera... kilka razy zimą się zdarzyło jak zapomniałem rękawiczek.

A druga dziwniejsza, bo nie otwiera od strony pasażera jak auto postoi powyżej ~3 dni nie używane, ewidentnie jakaś kwestia softowa bo od kierowcy otwiera bez problemu.

 

Poza tym brak problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, hefi napisał:

Wł silnik i ręczny, jak otworzyłes ze środka to też zamkniesz emoji106.png podobnie z pilota i każdej odległości

 

A wcale że nie. Nie da się, niezależnie czy silnik włączony, czy nie. Ręczny tez nie ma znaczenia ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to nowy hit - dzisiaj przy predkosci autostradowej zrobila sie choinka komunikatow bylo z dwadziescia.

ddbb9b97f0a6d8464e4a3f739ec22a52.jpg


Przestało działać połowa wyposażenia: czujniki cofania, wspomaganie, tempomat, automatyczne światła, itp. Zostawiłem teraz na parkingu, zobaczymy czy się polepszy.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Edytowane przez bergerac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, bergerac napisał:

No to nowy hit - dzisiaj przy predkosci autostradowej zrobila sie choinka emoji23.png komunikatow bylo z dwadziescia.
Przestało działać połowa wyposażenia: czujniki cofania, wspomaganie, tempomat, automatyczne światła, itp. Zostawiłem teraz na parkingu, zobaczymy czy się polepszy.

 

A moze tam akumulator pada?

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

A moze tam akumulator pada?

 

 

U mnie jak padł akumulator, to wywaliło pełno błędów i nawet po odpaleniu z kabli nie jechał, bo DSG nie załączało sprzęgieł.

Dopiero po podładowaniu i rozpięciu akumulatora było ok. Wcześniej rozpiąć nie było można, bo znów bym nie odpalił...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam Keyless nie za bardzo lubi się z komórką w tej samej kieszeni. Organoleptycznie zauważyłem w moim Outku II z 2010 r. - ale jak komórka jest kilka cm od kluczyka ( w praktyce w jednej kieszeni spodni), to keyless po prostu nie działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, bergerac napisał:

No to nowy hit - dzisiaj przy predkosci autostradowej zrobila sie choinka emoji23.png komunikatow bylo z dwadziescia.

ddbb9b97f0a6d8464e4a3f739ec22a52.jpg


Przestało działać połowa wyposażenia: czujniki cofania, wspomaganie, tempomat, automatyczne światła, itp. Zostawiłem teraz na parkingu, zobaczymy czy się polepszy.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

 

A nie mówiłem że coś zepsute?

;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, bergerac napisał:

No to nowy hit - dzisiaj przy predkosci autostradowej zrobila sie choinka emoji23.png komunikatow bylo z dwadziescia.

ddbb9b97f0a6d8464e4a3f739ec22a52.jpg


Przestało działać połowa wyposażenia: czujniki cofania, wspomaganie, tempomat, automatyczne światła, itp. Zostawiłem teraz na parkingu, zobaczymy czy się polepszy.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

A może auto wcześniej było mało używane i zwyczajnie problem jest w aku ???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Oscar_ napisał:

A może auto wcześniej było mało używane i zwyczajnie problem jest w aku ???

 

Używane było, pad akt nie jest wykluczony, ale dawno się nie spotkałem z sytuacją padu akumulatora w niespełna dwuletnim aucie.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, bergerac napisał:

trochę dziwne objawy, zwłaszcza, że wystąpiły po 1,5h jazdy z prędkością autostradową. Idealne warunki do naładowania aku.

 

Może być uszkodzony. Jak mi się w Outlanderze cela urwała to samochód zwariował ni stąd ni zowąd.

:ok:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Ryb napisał:

 

Może być uszkodzony. Jak mi się w Outlanderze cela urwała to samochód zwariował ni stąd ni zowąd.

:ok:

no dobra, zobaczymy wieczorem. Na razie stoi zaparkowany na parkingu podziemnym, na poziomie Wisły. Jak coś to zepchnę ten wytwór czechosłowackiej myśli technicznej powered by VAG do rzeki :hehe: 

 

1570473254_qxk03h_600.jpg

Edytowane przez bergerac
  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, krawiec napisał:

Wyglada jakby ktorys czujnik ABS odcielo.

Kuna jakas nie pogryzla kabli?

 

Krawiec

ale tam się wyśietliły usterki prawie wszystkich systemów. Tylko jedno zdjęcie wkleiłem:

 

- system trakcji i ESP

- system poziomowania reklektorów

- system utrzymania prędkości jazdy

- system wspomagający parkowanie

- wspomaganie kierownicy

 i jeszcze kilka innych, których nie zapamiętałem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, bergerac napisał:

No to nowy hit - dzisiaj przy predkosci autostradowej zrobila sie choinka emoji23.png komunikatow bylo z dwadziescia.

ddbb9b97f0a6d8464e4a3f739ec22a52.jpg


Przestało działać połowa wyposażenia: czujniki cofania, wspomaganie, tempomat, automatyczne światła, itp. Zostawiłem teraz na parkingu, zobaczymy czy się polepszy.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Miałem tak ze dwa razy, pomigalo auto jeździ.

 

to jest taki premium tryb z Bentleya 

 

Edytowane przez sdss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krawiec
2 godziny temu, bergerac napisał:

ale tam się wyśietliły usterki prawie wszystkich systemów. Tylko jedno zdjęcie wkleiłem:

 

- system trakcji i ESP

- system poziomowania reklektorów

- system utrzymania prędkości jazdy

- system wspomagający parkowanie

- wspomaganie kierownicy

 i jeszcze kilka innych, których nie zapamiętałem 

Wspomaganie, poziomowanie... wygląda na problem z wiązką.... ESP i reszta padło bo pewnie diabli wzięli sygnał z jednego czujnika ABS...

Ja bym poszukał pogryzionych kabli, albo jakiegoś luźnego złącza.

 

Ja kiedyś w Clio miałem nieprawdopodobną akcje.. Wchodzę rano i nie pali.. kręci i nie pali... otwieram maskę i.... Wszystkie 4 kable zrzucone z cewki...

 

Krawiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, krawiec napisał:

Wspomaganie, poziomowanie... wygląda na problem z wiązką.... ESP i reszta padło bo pewnie diabli wzięli sygnał z jednego czujnika ABS...

Ja bym poszukał pogryzionych kabli, albo jakiegoś luźnego złącza.

 

Ja kiedyś w Clio miałem nieprawdopodobną akcje.. Wchodzę rano i nie pali.. kręci i nie pali... otwieram maskę i.... Wszystkie 4 kable zrzucone z cewki...

 

Krawiec

ok, zejdę do garażu i popatrzę pod machą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krawiec
42 minuty temu, bergerac napisał:

ok, zejdę do garażu i popatrzę pod machą.

Szukalbym w okolicach przodu po stronie gdzie jest pompa wspomagania. Pod macha moze nie byc widac. Zalezy jak wielki silnik tam masz.

Te bledy sa dalej?

 

Krawiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krawiec
3 minuty temu, bergerac napisał:

obejrzałem wszystko - nie widzę żadnych pogryzionych kabli, luźnych łączy, itp.

No to pozostaje ASiO...

 

Krawiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Maciej__ napisał:

Ta tradycja to chyba z czasów Fabii I ;]

tam się psuło całe wspomaganie elektryczne. Naprawa była droga, wyjątkowy bubel. Pamiętam to auto z czasów floty, chyba zaliczyliśmy pad tego w 80 egzemplarzach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 1.06.2020 o 14:52, bergerac napisał:

o tym nie pomyślałem, bo w każdym aucie, które miało keyless (a nawet bez tego) wyświetlał sie komunikat o słabej baterii w pilocie.

W vag-owym passacie również jest komunikat o słabej baterii a jeździłem chyba ostatnio z miesiąc a dotyk działał poprawnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 1.06.2020 o 15:28, K3 napisał:

 

W VAG także, ale wtedy byś nie otworzył auta nawet z pilota...

W zimie jeździłem dobrze ponad miesiąc z tym komunikatem a otwieranie/zamykanie działało bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra, auto na serwisie, wstępna diagnoza:

- padła central sterująca ABS i ESP

- padła jakaś inna elektronika, ale nie zrozumiałem co

- z uwagi na te pady pokiełbasiło się oprogramowanie i system zwariował

- problemy z keyless I otwierającym się bagażnikiem to zła wersja oprogramowania

 

a teraz hit - w trakcie jazdy do serwisu padła DSG :hehe: przestał wchodzić wsteczny bieg. Jakieś łożyska padły, muszą rozbierać skrzynię :facepalm:

  • Haha 1
  • Skonfundowany 1
  • Smutny 1
  • zszokowany 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, bergerac napisał:

a teraz hit - w trakcie jazdy do serwisu padła DSG :hehe: przestał wchodzić wsteczny bieg. Jakieś łożyska padły, muszą rozbierać skrzynię

 

Mówię Ci że to przez to że nie lubisz marki  ;]

Mój kolega strasznie nie lubił Skód. I go jedna rozjechała na pasach. Także wiesz  ;]

  • Haha 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, marcindzieg napisał:

Mówię Ci że to przez to że nie lubisz marki  ;]

ale to nie ja jechałem do serwisu! :hehe:

 

8 minut temu, marcindzieg napisał:

Mój kolega strasznie nie lubił Skód. I go jedna rozjechała na pasach. Także wiesz  ;]

nigdy już nie będę przechodził na pasach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, bergerac napisał:

 

a teraz hit - w trakcie jazdy do serwisu padła DSG :hehe: przestał wchodzić wsteczny bieg. Jakieś łożyska padły, muszą rozbierać skrzynię :facepalm:

 

U mnie raz padł akumulator. Wywaliło osiem błędów...

Normalnie z kabla odpalił, błędy znikły. Ale skrzynia nie reagowała ani na "D", ani na "R"...

Trzeba rozpiąć akumulator aby zapomniał błędy...

Ale po ponownym podpięciu znów akumulator słaby i trzeba odpalać z kabli. Skrzynia znów nie reaguje...

 

Dopiero po prawie godzinie jak się akumulator naładował można było zrobić reset i odpalił sam bez błędów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, bergerac napisał:

no dobra, auto na serwisie, wstępna diagnoza:

- padła central sterująca ABS i ESP

- padła jakaś inna elektronika, ale nie zrozumiałem co

- z uwagi na te pady pokiełbasiło się oprogramowanie i system zwariował

- problemy z keyless I otwierającym się bagażnikiem to zła wersja oprogramowania

 

a teraz hit - w trakcie jazdy do serwisu padła DSG :hehe: przestał wchodzić wsteczny bieg. Jakieś łożyska padły, muszą rozbierać skrzynię :facepalm:

 

OK, jakbyśmy mieli się kiedyś spotkać to trzymaj się z daleka od mojego auta ;]

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, bergerac napisał:

no dobra, auto na serwisie, wstępna diagnoza:

- padła central sterująca ABS i ESP

- padła jakaś inna elektronika, ale nie zrozumiałem co

- z uwagi na te pady pokiełbasiło się oprogramowanie i system zwariował

- problemy z keyless I otwierającym się bagażnikiem to zła wersja oprogramowania

 

a teraz hit - w trakcie jazdy do serwisu padła DSG :hehe: przestał wchodzić wsteczny bieg. Jakieś łożyska padły, muszą rozbierać skrzynię :facepalm:

Wiek przebieg ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 10.06.2020 o 23:13, bergerac napisał:

no dobra, auto na serwisie, wstępna diagnoza:

- padła central sterująca ABS i ESP

- padła jakaś inna elektronika, ale nie zrozumiałem co

- z uwagi na te pady pokiełbasiło się oprogramowanie i system zwariował

- problemy z keyless I otwierającym się bagażnikiem to zła wersja oprogramowania

 

a teraz hit - w trakcie jazdy do serwisu padła DSG :hehe: przestał wchodzić wsteczny bieg. Jakieś łożyska padły, muszą rozbierać skrzynię :facepalm:

 

Aż mi się moje BMW przypomniało... Raz na kilka miesięcy były takie atrakcje. Na szczęście nie bawili się w jakąś zaawansowaną diagnostykę (nie potrafili? ;]) i wymieniali cały moduł. Są błędy skrzyni? Wymieniamy całość! Błędy w komunikacji? Wymieńmy cały komputer i wiązkę! ;]

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, wujek napisał:

Bezawaryjna Toyota nie jest lepsza. Jest to najgorsze auto, którym jeździłem. Wycie i prowadzenie straszne.

 

 

IMG_20200610_201043.jpg

IMG_20200610_201041.jpg

 

Wynika z tego, że ona planuje Cię zabić. Wyłączyła Ci światła i pre-crash safety. Proste i skuteczne.

;l

 

 

 

PS. Nie podłączyłeś czasem do ładowarki telefonu Samsunga?

:hehe:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Ryb napisał:

 

Wynika z tego, że ona planuje Cię zabić. Wyłączyła Ci światła i pre-crash safety. Proste i skuteczne.

;l

 

 

 

PS. Nie podłączyłeś czasem do ładowarki telefonu Samsunga?

:hehe:

Po prostu to jest gorszy samochód od Hyundai i20. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nie wiem. Do normalnej jazdy taka nowa corolla hybrydowa jest całkiem spoko. Miałem okazję pojeździć w mieście i na S/A i żadnego wycia specjalnego sobie nie przypominam.

Jeszcze raz podkreślę - przy normalnej jeździe. Przy traktowaniu pedału gazu 0-1 pewnie wyje. Ale jak ktoś tak jeździ to chyba nie wybiera hybrydy... A i całkiem fajnie działają te systemy aktywnego tempomatu i utrzymania pasa.

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Ryb napisał:

Wynika z tego, że ona planuje Cię zabić. Wyłączyła Ci światła i pre-crash safety. Proste i skuteczne.

to jest po prostu samochód dla autokącikowicza:

 

image.png.a1e7f09030be16787dbb4a24684ee327.png

 

coś się psuje ? Odwiedź dealera i kup nowy :ok: 

  • Dzięki 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 11.06.2020 o 12:17, bergerac napisał:

eee, ciężko mi złe fluidy przypisać. Tyle kilometrów w życiu zrobiłem, a moje auta były zawsze mało awaryjne :) 

DSG niekoniecznie padło. Brak możliwości wrzucenia wstecznego, to tryb awaryjny skrzyni, który mógł być wywołany tą litanią błędów po drodze. Mi całkiem zablokowała się DSG po tym jak przypierzylem w wielki krawężnik ratując się przez przypierzeniem w BMW X6, przez co rozwaliłem dwie opony i skrzynia coś właśnie się posmerfowała. W ASO zresetowali błędy i okazało się że jest OK. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.