K3 Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 9 minut temu, K3 napisał: Tymczasem pierwszy lepszy SUV... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 3 minuty temu, Ryb napisał: Tymczasem pierwszy lepszy SUV... Wstaw SUVa ktory ma pewnie ze 100kg akumulatorow pod podloga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 Tą Skodą to ktoś pijany jechał ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 1 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 1 minutę temu, Maciej__ napisał: Wstaw SUVa ktory ma pewnie ze 100kg akumulatorow pod podloga A może być Octavia bez akumulatorów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomy Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 Takie testy, to chyba bardziej pokazują jak dużą ingerencję elektroniki mamy w danym aucie. Prędkości testowe tylko na samym początku, pod koniec auta ledwo się toczą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 (edytowane) nie wiem kto jechał tą skodą, ale kiedyś pokazywali onboardy, to podstawy ruchu kierownicą nie ogarniali w tej próbie gdzie w ogóle wyjechała to nawet kół nie skręcili... kierowcy dramat Edytowane 1 Czerwca 2020 przez Cinos 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 Niestety VAG w Seacie sztucznie wymusze zarzucanie tylem zeby byl bardziej sportowy. Pewnie w Skodzie zaczeli robic to samo. Wiadomo, ze Skoda jest najszybsza na autostradzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość krawiec Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 Trzeba by sprawdzic na innych oponach... Co oni tam fabrycznie wkladają? Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 Te testy są do dupy - zbyt wiele zależy od kierowcy. Autem powinien kierować komputer, skręcając kierownicą w określony sposób, a mierzony powinien być tor ruchu. Wtedy też widać zawsze różnicę w prowadzeniu, a nie tylko "zaliczył - nie zaliczył". 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 Godzinę temu, Maciej__ napisał: Wstaw SUVa ktory ma pewnie ze 100kg akumulatorow pod podloga Wychodzi na to, że elektryki i hybrydy prowadzą się jeszcze gorzej niż wyśmiewane dotąd SUVy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 5 minut temu, Ryb napisał: Wychodzi na to, że elektryki i hybrydy prowadzą się jeszcze gorzej niż wyśmiewane dotąd SUVy. Kolejny argument za 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 22 minuty temu, krawiec napisał: Trzeba by sprawdzic na innych oponach... Co oni tam fabrycznie wkladają? Ty po wyjezdzie z salonu, pierwsze co robisz to zmieniasz opony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 1 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 26 minut temu, Polarny napisał: Te testy są do dupy - zbyt wiele zależy od kierowcy. Autem powinien kierować komputer, skręcając kierownicą w określony sposób, a mierzony powinien być tor ruchu. Wtedy też widać zawsze różnicę w prowadzeniu, a nie tylko "zaliczył - nie zaliczył". Tak, i ponieważ każde auto zareaguje inaczej, to pojedzie każde w inną stronę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 51 minut temu, Cinos napisał: nie wiem kto jechał tą skodą, ale kiedyś pokazywali onboardy, to podstawy ruchu kierownicą nie ogarniali w tej próbie gdzie w ogóle wyjechała to nawet kół nie skręcili... kierowcy dramat Bo pewnie stwierdził, że mu się już nie chce nawet skręcać skoro wcześniej skosił zadem słupki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 9 minut temu, Maciej__ napisał: Ty po wyjezdzie z salonu, pierwsze co robisz to zmieniasz opony? widzialem takich wariatów co zdejmują nowe letnie premium i dają średni wielosezon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 29 minut temu, Polarny napisał: Te testy są do dupy - zbyt wiele zależy od kierowcy. Autem powinien kierować komputer, skręcając kierownicą w określony sposób, a mierzony powinien być tor ruchu. Wtedy też widać zawsze różnicę w prowadzeniu, a nie tylko "zaliczył - nie zaliczył". A kto ma kierować w realnym świecie jak nie kierowca. Przecież i tak nie można zakładać, że skoro auto pokonało łosia przy 78km/h to pokona go z taką samą prędkością na drodze. Można natomiast zobaczyć charakterystykę auta bo ta Skoda przy choćby Peugeocie wyglada dramatycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 3 minuty temu, Cinos napisał: widzialem takich wariatów co zdejmują nowe letnie premium i dają średni wielosezon Jesli jezdza normalnie i nie chca sie bawic w przekladanie opon to co w tym zlego? Ja zaluje, ze nie sprzedalem od razu fabrycznych MIchellin i nie kupilem wielosezonu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 31 minut temu, Maciej__ napisał: Ty po wyjezdzie z salonu, pierwsze co robisz to zmieniasz opony? Ja tak raz zrobiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 1 godzinę temu, Cinos napisał: w tej próbie gdzie w ogóle wyjechała to nawet kół nie skręcili... auto było już nie do opanowania, daremny trud. Ciekawe co poszło nie tak, że takiego paździerza wypuścili. Zadziwiające nawet jak na VAG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 2 godziny temu, Maciej__ napisał: Wstaw SUVa ktory ma pewnie ze 100kg akumulatorow pod podloga Co ty opowiadasz? Nie wiesz że SUVy Mitsu oraz Jaga prowadzą się najlepiej? Co ty wiesz o samochodach? Nie jest ci wstyd? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 @K3 tak naprawdę trudno się odnieść, bo sam test jest jakby dość subiektywny, z jednej strony kierownik w kurze i peżocie zachowuje się zupełnie inaczej, z drugiej samochody różnią się oponami itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 1 godzinę temu, Maciej__ napisał: Ty po wyjezdzie z salonu, pierwsze co robisz to zmieniasz opony? Jak tak zrobiłem. W tych co był na Astrze można było płynąć dostojnie jak statkiem, ale każde wejście w zakręt powodowało atak serca. Od paru lat jeżdżę na Dunlop Bluresponse, są idealne do moich zastosowań. Max ciche, dobrze trzymają się drogi, trochę gorzej jak popada ale tylko przy ruszaniu. Trzymanie boczne i hamowanie ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 1 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 29 minut temu, bergerac napisał: auto było już nie do opanowania, daremny trud. Ciekawe co poszło nie tak, że takiego paździerza wypuścili. Zadziwiające nawet jak na VAG. Oj tam, @Cinos dałby radę szybko i bezpiecznie... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 4 minuty temu, bizz napisał: Jak tak zrobiłem. W tych co był na Astrze można było płynąć dostojnie jak statkiem, ale każde wejście w zakręt powodowało atak serca. A to ja nic takiego nie zaobserwowalem, ale jezdze raczej spokojnie... Mnie sie znudzila sezonowa przekladka opon, ale juz dojezdze to co mam i kolejny komplet bedzie uniwersalny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 4 minuty temu, Maciej__ napisał: A to ja nic takiego nie zaobserwowalem, ale jezdze raczej spokojnie... Mnie sie znudzila sezonowa przekladka opon, ale juz dojezdze to co mam i kolejny komplet bedzie uniwersalny. 35-40 tyś rocznie i narty w Alpach jednak wymagają zmian co sezon. U mnie były założone jakieś dziwne chińskie opony. Miałem wrażenie że mnie przerobili na tym, bo nie spojrzałem przy zakupie, a dałbym sobie głowę obciąć że inny egzemplarz który oglądałem miał Micheliny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 Teraz, bizz napisał: 35-40 tyś rocznie i narty w Alpach jednak wymagają zmian co sezon. U mnie były założone jakieś dziwne chińskie opony. Miałem wrażenie że mnie przerobili na tym, bo nie spojrzałem przy zakupie, a dałbym sobie głowę obciąć że inny egzemplarz który oglądałem miał Micheliny. To musiales cos miec namieszane, bo fabrycznie wychodzily na Michellin Ja to w 3 lata zrobilem 50kkm a w gorach zima nie bylem od czasu jak poznalem zone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 46 minut temu, format napisał: Co ty opowiadasz? Nie wiesz że SUVy Mitsu oraz Jaga prowadzą się najlepiej? Co ty wiesz o samochodach? Nie jest ci wstyd? O, cześć @wujek. Nie przelogowałeś się. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 3 godziny temu, stig napisał: A kto ma kierować w realnym świecie jak nie kierowca. Przecież i tak nie można zakładać, że skoro auto pokonało łosia przy 78km/h to pokona go z taką samą prędkością na drodze. Można natomiast zobaczyć charakterystykę auta bo ta Skoda przy choćby Peugeocie wyglada dramatycznie. Ale kierowcy są różni. Idąc twoją logiką musiałby kierować zawsze ten sam kierowca. A tak przynajmniej widać faktycznie, jakie są różnice pomiędzy poszczególnymi samochodami, a nie kierowcami. Innym przykładem jest droga hamowania - od czasu reakcji kierowcy nie zależy. I tak powinno być, mimo że dziadek 95 lat stwierdzi, że wyhamował po 200 metrach a nie 38. 3 godziny temu, K3 napisał: Tak, i ponieważ każde auto zareaguje inaczej, to pojedzie każde w inną stronę... Taki jest cel tego testu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 1 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 3 minuty temu, Polarny napisał: Taki jest cel tego testu. I wtedy niczego się nie dowiesz. Wprowadzając identyczne algorytmy skrętu kół, za każdym razem będziesz miał inny wynik, wynikający chociażby z uślizgu tylnej osi... Inaczej mówiąc, założona kontra będzie za mała, lub za duża... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 3 minuty temu, K3 napisał: I wtedy niczego się nie dowiesz. Wprowadzając identyczne algorytmy skrętu kół, za każdym razem będziesz miał inny wynik, wynikający chociażby z uślizgu tylnej osi... Inaczej mówiąc, założona kontra będzie za mała, lub za duża... Za mała albo za duża na co? Ten test ma za zadanie właśnie sprawdzić uślizg tylnej osi. Jak dasz człowieka, to wyniki będą różne przy teoretycznie tym samym teście - nawet jest tego przykład na filmiku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 1 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 4 minuty temu, Polarny napisał: Za mała albo za duża na co? Ten test ma za zadanie właśnie sprawdzić uślizg tylnej osi. Jak dasz człowieka, to wyniki będą różne przy teoretycznie tym samym teście - nawet jest tego przykład na filmiku. No i dobra, programujesz kąt skrętu kierownicy 30 stopni, czas trwania skrętu 250 milisekund... I wystarczy, że oś samochodu odchyli się nie o przewidywalne 22,5 stopnia od kierunku jazdy, a o 23,4 stopnia. Wszystkie założenia biorą w łeb, bo zmieniają się warunki... A jeśli komputer ma liczyć ile w danym momencie jest potrzebne, do dochodzimy do systemu który nazywa się ESP wraz z jego wszystkimi możliwymi rozwinięciami... I wychodzi na ile ten system jest w stanie reagować na zmieniające się warunki, jak dobrze został zaprojektowany... A jeśli nie daje rady, to albo coś z nim jest nie tak, albo po prostu nie nagnie fizyki... I wtedy wychodzi kwestia zawieszenia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 10 minut temu, Polarny napisał: Ale kierowcy są różni. Idąc twoją logiką musiałby kierować zawsze ten sam kierowca. A tak przynajmniej widać faktycznie, jakie są różnice pomiędzy poszczególnymi samochodami, a nie kierowcami. Innym przykładem jest droga hamowania - od czasu reakcji kierowcy nie zależy. I tak powinno być, mimo że dziadek 95 lat stwierdzi, że wyhamował po 200 metrach a nie 38. Taki jest cel tego testu. Kierowcy są różni może na tym forum albo wśród kolegów przy piwie. Ale wybierz się kiedyś na jakiś event z zawodowcami na torze, daj im kilka samochodów do testowania i zmierz czasy. Nagle okaże się, że jeżdżąc autami którymi nigdy nie jeździli po kilku przejazdach czasy między poszczególnymi uczestnikami zabawy różnią się o ułamki sekund, lub w najgorszym wypadku o sekundy. Potem zrób to samo z amatorami i różnice będą dramatyczne. Miałem okazję widzieć taką zabawę i okazało się, że różnice między najlepszym i najgorszym czasem zrobionym przez zawodowców były mniejsze niż między najlepszym a drugim z kolei czasem zrobionym przez amatorów. Jestem więc skłonny postawić teorię, że kierowcy którzy zawodowo testują samochody wiedzą co robią, są w stanie uzyskać powtarzalne wyniki i pokazać nawet drobne różnice między poszczególnymi samochodami, nie mówiąc już o tak dramatycznych jak na filmie. Zdaję też sobie sprawę że każdy amator z Internetu patrząc na filmik na youtube będzie twierdził, że owi zawodowcy "nie umieją jeździć". Oczywiście do czasu gdy sam usiądzie za kółkiem i zauważy, że to jest liga do której on nawet nie śmie marzyć aby się zbliżyć. Oczywiście też jest, że takie rzeczywiste porównanie nigdy nie nastąpi (kto by zapraszał mądrali z Internetu do jeżdżenia z zawodowcami?), więc internetowi eksperci nadal mogą swoje mądrości bez przeszkód głosić. 8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 Teraz, K3 napisał: No i dobra, programujesz kąt skrętu kierownicy 30 stopni, czas trwania skrętu 250 milisekund... I wystarczy, że oś samochodu odchyli się nie o przewidywalne 22,5 stopnia od kierunku jazdy, a o 23,4 stopnia. Wszystkie założenia biorą w łeb, bo zmieniają się warunki... A jeśli komputer ma liczyć ile w danym momencie jest potrzebne, do dochodzimy do systemu który nazywa się ESP wraz z jego wszystkimi możliwymi rozwinięciami... I wychodzi na ile ten system jest w stanie reagować na zmieniające się warunki, jak dobrze został zaprojektowany... A jeśli nie daje rady, to albo coś z nim jest nie tak, albo po prostu nie nagnie fizyki... I wtedy wychodzi kwestia zawieszenia... Do takich warunków testowania każdy producent śmiejąc się do rozpuku dostroi natychmiast działanie ESP i innych systemów tak, żeby jego samochód wypadł w teście najlepiej na świecie. Jednocześnie nie przejmując się czy rzeczywiście potrafi on ów manewr w różnych warunkach wykonać. Nie wspominam już, że Kia Picanto może wypaść lepiej niż Porsche 911 bo te drugie należy prowadzić zupełnie inaczej niż tę pierwszą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 5 minut temu, K3 napisał: No i dobra, programujesz kąt skrętu kierownicy 30 stopni, czas trwania skrętu 250 milisekund... I wystarczy, że oś samochodu odchyli się nie o przewidywalne 22,5 stopnia od kierunku jazdy, a o 23,4 stopnia. Wszystkie założenia biorą w łeb, bo zmieniają się warunki... No tak - nie to co przy kierowcach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 6 minut temu, Ryb napisał: Jestem więc skłonny postawić teorię, że kierowcy którzy zawodowo testują samochody wiedzą co robią przede wszystkim ten test ma pokazać zachowanie auta nie w warunkach laboratoryjnych, a w rzeczywistej sytuacji drogowej. Testowanie bez żywego kierowcy mija się zupełnie z celem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 56 minut temu, bergerac napisał: przede wszystkim ten test ma pokazać zachowanie auta nie w warunkach laboratoryjnych, a w rzeczywistej sytuacji drogowej. Testowanie bez żywego kierowcy mija się zupełnie z celem. Kolega wyżej myśli, że to kierowca jest tu ograniczeniem dla samochodu, podczas gdy w przypadku profesjonalistów jest dokładnie na odwrót. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 (edytowane) 24 minuty temu, Ryb napisał: Kolega wyżej myśli, że to kierowca jest tu ograniczeniem dla samochodu, podczas gdy w przypadku profesjonalistów jest dokładnie na odwrót. Gdyby w tym tescie Superb wypadl dobrze, to @Polarny by pial z zachwytu nad jego metodologia Przeciez w jednym z watkow kiedys udowaniadnial, ze jest prawie tak dobry jak Porsche Edytowane 1 Czerwca 2020 przez Maciej__ 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 Nisko umieszczone na dupkę 200kg i proszę. Jedno i drugie to ponton. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 2 godziny temu, Maciej__ napisał: Gdyby w tym tescie Superb wypadl dobrze, to @Polarny by pial z zachwytu nad jego metodologia Nie wypowiadaj się kłamliwie na tematy innych. 2 godziny temu, Maciej__ napisał: Przeciez w jednym z watkow kiedys udowaniadnial, ze jest prawie tak dobry jak Porsche Potrafisz zacytować, kłamco, że coś takiego napisałem? Bo ja pamiętam kontekst - było tam porsche ale nie chodziło wcale o to, który samochód jest lepszy. Albo udowodnij, że napisałem to, co mi zarzucasz, albo odszczekaj. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 2 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2020 13 godzin temu, Maciej__ napisał: Przeciez w jednym z watkow kiedys udowaniadnial, ze jest prawie tak dobry jak Porsche zdecydowanie lepszy i dlatego też jest to jedyny gość na tym forum ktory ma u mnie ignora 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 2 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2020 4 minuty temu, mokrii napisał: i dlatego też jest to jedyny gość na tym forum ktory ma u mnie ignora kliniczny przypadek. Mamy takich dwóch na forum. Rozumiem walkę w sprawie obrony godności kobiety, ale mainstreamowego budżetowego auta to lekka przesada 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomy Napisano 2 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2020 21 minut temu, bergerac napisał: kliniczny przypadek. Mamy takich dwóch na forum. Rozumiem walkę w sprawie obrony godności kobiety, ale mainstreamowego budżetowego auta to lekka przesada Drugi chyba jest od Fiata, zdaje się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 2 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2020 Godzinę temu, bergerac napisał: kliniczny przypadek. Mamy takich dwóch na forum. Rozumiem walkę w sprawie obrony godności kobiety, ale mainstreamowego budżetowego auta to lekka przesada Ale ja nic takiego nie pisałem. Jakiś palant bezczelnie kłamie na temat tego, co pisałem, a reszta łyka to jak pelikany i ignoruje fakt, że to kłamstwa. To już jest w porządku, jak rozumiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 2 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2020 19 godzin temu, K3 napisał: Oj tam, @Cinos dałby radę szybko i bezpiecznie... a wczesniej by wyłączył ESP i wyjął bezpiecznik z ABS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 2 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2020 Wstaw SUVa ktory ma pewnie ze 100kg akumulatorow pod podloga Wysłane z tel. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 2 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2020 (edytowane) Dnia 1.06.2020 o 12:26, Maciej__ napisał: Wstaw SUVa ktory ma pewnie ze 100kg akumulatorow pod podloga Rozkład masy Mitsubaszi ma sporo lepiej rozłożona Edytowane 2 Czerwca 2020 przez sdss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 3 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2020 Rozkład masy Mitsubaszi ma sporo lepiej rozłożona Misiek PHEV naprawdę dobrze sie prowadzi jak na suva- bardzo neutralnie. Przesiadlem się z subaru tribeca więc mam niezły pkt. odniesienia. Wysłane z tel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.