bez Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 wiadomix - wkładamy wężyk i psikamy odpowiednim środkiem... ale jest taki czynnik dodatkowy i modyfikujący, że do progów dostawał się syf z drogi bo producent auta tak to głupio wymyślił, że się syf dostawał pomimo nadkoli z przodu I teraz jest pytanie - czy wypłukać progi wodą, wysuszyć - np. w upalny dzień i wtedy środek do konserwacji profili zamkniętych czy to jednak głupi pomysł z tym płukaniem woda i więcej zaszkodzi niż pomoże? Mamy tu paru lakierników, dłubaczy i td... jakieś sugestie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 Jak chcesz suszyć po wodzie, to wysusz bez wody... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 1 minutę temu, Pimpa_Vamp napisał: wiadomix - wkładamy wężyk i psikamy odpowiednim środkiem... ale jest taki czynnik dodatkowy i modyfikujący, że do progów dostawał się syf z drogi bo producent auta tak to głupio wymyślił, że się syf dostawał pomimo nadkoli z przodu I teraz jest pytanie - czy wypłukać progi wodą, wysuszyć - np. w upalny dzień i wtedy środek do konserwacji profili zamkniętych czy to jednak głupi pomysł z tym płukaniem woda i więcej zaszkodzi niż pomoże? Mamy tu paru lakierników, dłubaczy i td... jakieś sugestie? Mocne płukanie, kilka dni suszenia, endoskop, jak sucho, to coś co zwiąże ślady ewentualnej powierzchownej korozji i dopiero solidny preparat do konserwacji. To tak, jak chcesz, żeby było trwałe. A, no i musi być 25+ przynajmniej stopni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 11 minut temu, Pipper napisał: Mocne płukanie, kilka dni suszenia, Proponowałbym jeszcze po tym wprowadzić wąż ze sprężonym powietrzem i go nie żałować, bo wilgoć będzie siedziała w rdzy w różnych zakamarkach. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 8 minut temu, Lucyfer napisał: Proponowałbym jeszcze po tym wprowadzić wąż ze sprężonym powietrzem i go nie żałować, bo wilgoć będzie siedziała w rdzy w różnych zakamarkach. Zawsze pomoże, nie zaszkodzi. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 Nic nie płukać wodą. Zalać obficie środkiem mocno penetrującym, można powtórzyć dla lepszego efektu. Najlepiej robić to w ciepły dzień i zostawić na słońcu, aby się rozeszło. Woda z zakamarków progów będzie parować bardzo długo i wcześniej narobi więcej szkody, niż pożytku. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 1 minutę temu, ghost2255 napisał: Nic nie płukać wodą. Zalać obficie środkiem mocno penetrującym, można powtórzyć dla lepszego efektu. Najlepiej robić to w ciepły dzień i zostawić na słońcu, aby się rozeszło. Woda z zakamarków progów będzie parować bardzo długo i wcześniej narobi więcej szkody, niż pożytku. Dlatego sugerowałem sprężone powietrze, bo tam i tak może być nawet bez płukania. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 2 godziny temu, Pimpa_Vamp napisał: sugestie? srodek na goraco sanders 20 lat temu ojciec prysnal progi i drzwi w swoim okularze i to podobno jedyny w210 w holandii ktory nie zgnil troche dorabia remontujac i zabezpieczajac kampery znajomych i nadal poleca ten srodek tapatalked 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ksionc Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 2 godziny temu, Pimpa_Vamp napisał: wiadomix - wkładamy wężyk i psikamy odpowiednim środkiem... ale jest taki czynnik dodatkowy i modyfikujący, że do progów dostawał się syf z drogi bo producent auta tak to głupio wymyślił, że się syf dostawał pomimo nadkoli z przodu I teraz jest pytanie - czy wypłukać progi wodą, wysuszyć - np. w upalny dzień i wtedy środek do konserwacji profili zamkniętych czy to jednak głupi pomysł z tym płukaniem woda i więcej zaszkodzi niż pomoże? Mamy tu paru lakierników, dłubaczy i td... jakieś sugestie? Wyciąć progi Umyć wewnątrz Wspawac progi Polakierować progi Zakonserwować wewnątrz 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 W Peugeocie 5008 tak skonstruowali progi ze nie sposob ich zabezpieczyc.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 2 godziny temu, Pimpa_Vamp napisał: wiadomix - wkładamy wężyk i psikamy odpowiednim środkiem... ale jest taki czynnik dodatkowy i modyfikujący, że do progów dostawał się syf z drogi bo producent auta tak to głupio wymyślił, że się syf dostawał pomimo nadkoli z przodu I teraz jest pytanie - czy wypłukać progi wodą, wysuszyć - np. w upalny dzień i wtedy środek do konserwacji profili zamkniętych czy to jednak głupi pomysł z tym płukaniem woda i więcej zaszkodzi niż pomoże? Mamy tu paru lakierników, dłubaczy i td... jakieś sugestie? A jakie to auto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tommy__ Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 4 minuty temu, fred77 napisał: A jakie to auto? Stare i zardzewiałe... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 (edytowane) 3 godziny temu, Pimpa_Vamp napisał: wiadomix - wkładamy wężyk i psikamy odpowiednim środkiem... ale jest taki czynnik dodatkowy i modyfikujący, że do progów dostawał się syf z drogi bo producent auta tak to głupio wymyślił, że się syf dostawał pomimo nadkoli z przodu I teraz jest pytanie - czy wypłukać progi wodą, wysuszyć - np. w upalny dzień i wtedy środek do konserwacji profili zamkniętych czy to jednak głupi pomysł z tym płukaniem woda i więcej zaszkodzi niż pomoże? Mamy tu paru lakierników, dłubaczy i td... jakieś sugestie? Plukac, postawic na górce pod kątem (np dodjazd do garaz jak masz). Przez jedną noc przodem a druga noc tyłem. Jezdzic bez zaslepek i suszyc tak przez tydzien. Oczywiscie operacja wskazana w upalne dni kiedy nie pada. Ja tak zrobilem .. progi byly w sumie zdrowe ale syfu troche bylo i wylecialo. Walenie srodka zabezpieczajacego na piach wewn. progów jak dla mnie bez sensu troche. Wydaje mi się że lepiej juz zeby byly tam ew. resztki wody niz piasku i innego syfu. No ale moze ktos ma inne przemyslenia Edytowane 1 Czerwca 2020 przez norbert123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 (edytowane) 50 minut temu, Ksionc napisał: Wyciąć progi Umyć wewnątrz Wspawac progi Polakierować progi Zakonserwować wewnątrz Jak sa zdrowe.... to po co wicinac?;). Najlepiej konserwawac jak auto jest juz prawie np 10 letnie.. ale progi ma niezjedzone jeszcze Edytowane 1 Czerwca 2020 przez norbert123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 4 minuty temu, norbert123 napisał: Wydaje mi się że lepiej juz zeby byly tam ew. resztki wody niz piasku i innego syfu. A co powoduje korozję? Piasek czy woda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bez Napisano 1 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 27 minut temu, tommy__ napisał: Stare i zardzewiałe... i tu się bardzo mylisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 8 minut temu, ghost2255 napisał: A co powoduje korozję? Piasek czy woda? Słony piasek i słona woda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ksionc Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 35 minut temu, norbert123 napisał: Jak sa zdrowe.... to po co wicinac?;). Najlepiej konserwawac jak auto jest juz prawie np 10 letnie.. ale progi ma niezjedzone jeszcze Ten wątek był na HP .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2020 1 godzinę temu, Ksionc napisał: Wyciąć progi Umyć wewnątrz Wspawac progi Polakierować progi Zakonserwować wewnątrz Ale tak to się co cztery wymiany oleju robi, a w międzyczasie co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 2 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2020 kiedyś kupiłem auto 8 letnie i raz na dwa trzy lata wpuszczałem w progi preparat do profili zamkniętych Valvoline, gdy auto osiągnęło wiek 20 lat i chciałem podnieść je do góry za próg to próg zaczął się giąć myślę wiec że porządne zabezpieczenie ma tylko sens jak kupujemy auto nowe a przez następne lata użytkowania auta tylko profilaktyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dymny Napisano 2 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2020 20 godzin temu, Pimpa_Vamp napisał: wiadomix - wkładamy wężyk i psikamy odpowiednim środkiem... ale jest taki czynnik dodatkowy i modyfikujący, że do progów dostawał się syf z drogi bo producent auta tak to głupio wymyślił, że się syf dostawał pomimo nadkoli z przodu I teraz jest pytanie - czy wypłukać progi wodą, wysuszyć - np. w upalny dzień i wtedy środek do konserwacji profili zamkniętych czy to jednak głupi pomysł z tym płukaniem woda i więcej zaszkodzi niż pomoże? Niezbyt dobry pomysł IMHO. Jak już to płukałby jakimś zmywaczem silikonowym pod ciśnieniem, np. z ropownicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 2 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2020 17 godzin temu, Pimpa_Vamp napisał: i tu się bardzo mylisz Ile zamierzasz tym jeździć? 30 lat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bez Napisano 2 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2020 3 minuty temu, maro_t napisał: Ile zamierzasz tym jeździć? 30 lat? może 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bez Napisano 2 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2020 @maro_t ewentualne wypłukanie progów wodą czy ich przedmuchanie powietrzem to zero PLN. 1 czy 2 puszki preparatu do profili zamkniętych to ze 3 dychy. Pracy przy tym może 2 godziny z piwem no i piwo 3 pln. w porównaniu do ewentualnych kosztów przyszłej naprawy to mniej niż zero a jeszcze życie ze świadomością, że mam w progach błoto i rdzę dla mnie jest nie do zniesienia dlatego idę w to 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 2 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2020 1 godzinę temu, Pimpa_Vamp napisał: dlatego idę w to Czemu nie zlecisz profesjonalistom? Zawsze pisałeś, ze wolisz robić to co umiesz a za zarobione pieniądze robotę zlecasz innym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bez Napisano 2 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2020 24 minuty temu, volf6 napisał: Czemu nie zlecisz profesjonalistom? Zawsze pisałeś, ze wolisz robić to co umiesz a za zarobione pieniądze robotę zlecasz innym bo nikt nie weźmie takiej małej roboty bo tak wygląda rynek usług obecnie. Cała reszta jest zdrowa i świeża tylko mam wątpliwości co do tych progów. Ale bądź spokojny - zmianę rozrządu, oleju w automacie i przekładniach zleciłem polecanym fachowcom 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 2 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2020 1 minutę temu, Pimpa_Vamp napisał: bo nikt nie weźmie takiej małej roboty bo tak wygląda rynek usług obecnie. Cała reszta jest zdrowa i świeża tylko mam wątpliwości co do tych progów. Ale bądź spokojny - zmianę rozrządu, oleju w automacie i przekładniach zleciłem polecanym fachowcom Konserwacja samych progów to jakieś nieporozumienie, zabezpiecza się wszystkie profile zamknięte, dodatkowo wnętrza drzwi. Przy okazji mozna zrobić i konserwację z zewnątrz podłogi i nadkoli. A dla amatora łatwiejsza, szybsza i mniej upierdliwa jest zmiana oleju czy rozrządu niż zrobienie dobrze konserwacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bez Napisano 2 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2020 (edytowane) 6 minut temu, volf6 napisał: Konserwacja samych progów to jakieś nieporozumienie, zabezpiecza się wszystkie profile zamknięte, dodatkowo wnętrza drzwi. Przy okazji mozna zrobić i konserwację z zewnątrz podłogi i nadkoli. A dla amatora łatwiejsza, szybsza i mniej upierdliwa jest zmiana oleju czy rozrządu niż zrobienie dobrze konserwacji chyba jednak nie przeczytałeś mojego pierwszego posta chodzi tylko o progi bo tylko w nich jest błoto Edytowane 2 Czerwca 2020 przez Pimpa_Vamp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 2 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2020 3 minuty temu, Pimpa_Vamp napisał: chyba jednak nie przeczytałeś mojego pierwszego posta chodzi tylko o progi bo tylko w nich jest błoto To jeszcze oprócz konserwacji musisz wprowadzić jakieś modyfikacje, by błoto dostawać się tam przestało Tak czy owak kompleksowa konserwacja nie zaszkodzi. Ile lat ma auto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bez Napisano 2 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2020 2 minuty temu, volf6 napisał: To jeszcze oprócz konserwacji musisz wprowadzić jakieś modyfikacje, by błoto dostawać się tam przestało Tak czy owak kompleksowa konserwacja nie zaszkodzi. Ile lat ma auto? nieco ponad 5 lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 2 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2020 6 minut temu, Pimpa_Vamp napisał: nieco ponad 5 lat To spokojnie można całość konserwować. Najlepsze efekty osiąga się wtedy, gdy korozji jeszcze nie ma... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 2 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2020 (edytowane) Dnia 1.06.2020 o 21:46, ghost2255 napisał: A co powoduje korozję? Piasek czy woda? A jak myslisz? Chodzi o wilgoc, ktora swietnie "trzyma" sie w piasku w zakamarkach profili. Dluzej niz bez niego. Tworzy ci sie mikro bagienko gdzie ciagle jest mokro.. Sama woda bez piachu szybciej odparuje przez otwory techniczne ktore sa do tego celu m.in. A jak taka breja piachu je jeszcze zatka.... Edytowane 3 Czerwca 2020 przez norbert123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 3 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2020 Dnia 1.06.2020 o 21:41, norbert123 napisał: Wydaje mi się że lepiej juz zeby byly tam ew. resztki wody niz masz racje wydaje Ci sie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 3 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2020 (edytowane) 8 godzin temu, mokrii napisał: masz racje wydaje Ci sie Bardzo merytorycznie zargumentoane Ale nie upieram się. Choć nie od dzis sie mowi zeby brud (piach, ziemia itp) sprzyja korozji np podwozia Edytowane 3 Czerwca 2020 przez norbert123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bez Napisano 3 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2020 no dobra. Podszedłem do sprawy zawodowo za 34 pln zakupiłem kamerę inspekcyjną i zajrzałem do wnętrza progów. Z przodu jest więcej piachu, potem już tylko pyłowy nalot na ściankach - rdzy nie stwierdziłem. Czyli tu mamy plus ostatecznie zrobię chyba tak: poczekam na upały, wyjmę korki z progów, wystawię sprzęta na słońce przez kilka upalnych dni w celu wysuszenia zawartości, przedmucham powietrzem ile się da, wtrysnę preparat do profili, założę korki i tyle. Dzięki Państwu za sugestie 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 3 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2020 Dnia 1.06.2020 o 20:45, Kalkstein napisał: srodek na goraco sanders 20 lat temu ojciec prysnal progi i drzwi w swoim okularze i to podobno jedyny w210 w holandii ktory nie zgnil troche dorabia remontujac i zabezpieczajac kampery znajomych i nadal poleca ten srodek tapatalked A nie oddał go czasem w końcu na złom, bo przegniło mocowanie wahacza czy coś w ten deseń ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Motoryken Napisano 3 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2020 Godzinę temu, Pimpa_Vamp napisał: poczekam na upały, To sobie poczekasz. :D https://www.se.pl/krakow/pogoda-na-lato-2020-dramatyczne-prognozy-synoptykow-czegos-takiego-jeszcze-nie-bylo-aa-49D7-mmAG-kyh8.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bez Napisano 3 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2020 1 minutę temu, Motoryken napisał: To sobie poczekasz. https://www.se.pl/krakow/pogoda-na-lato-2020-dramatyczne-prognozy-synoptykow-czegos-takiego-jeszcze-nie-bylo-aa-49D7-mmAG-kyh8.html to mam plan awaryjny - podłączam suszarkę do włosów do progów i jazda serio myślałem o tym w razie deszczów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Motoryken Napisano 3 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2020 4 minuty temu, Pimpa_Vamp napisał: to mam plan awaryjny - podłączam suszarkę do włosów do progów i jazda serio myślałem o tym w razie deszczów Suszarka trochę ryzykowna ale dobra opalarka z regulacją temperatury ustawiona na 50st... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2020 @Kalkstein w.niemczech dosyć popularny w profile zamknięte itp u nas moze troszkę bardziej wypchany przez Boll,bitex,itp Kiedyś o tym słyszałem.bardzo dawno temu w czasach degradacji przedwczesnej w fiat CC ale pamiętam.ze zraziło.mnie opakowanie. Takie proste niemieckie jak konserwy z czasów wojny oraz opcja podgrzewania bo w środku smalec Odpuściłem. Teraz też.natknalem.sie na recenzję internetową że specyfik BDB do profili.zamknietych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2020 12 godzin temu, sebaso napisał: A nie oddał go czasem w końcu na złom, bo przegniło mocowanie wahacza bardzo byc moze ale o ile pamietam zrobil prawie 500tys zanim auto poszlo do huty w sumie to byla jedna wielka porazka ale ojciec bardzo chcial miec merca i sie wpakowal 4 godziny temu, HARDTECHNO napisał: zraziło.mnie opakowanie wyglada paskudnie fakt, ale dziala bardzo ok staruszek do dzisiaj konserwuje tym rozne zlomy znajomych, pare groszy wpadnie plus ma zajecie przez kilka miesiecy i nie marudzi np. kamper rodzicow trzyma sie jak nowy a to wyjatkowy syf czyli ducato tapatalked Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2020 2 godziny temu, Kalkstein napisał: bardzo byc moze ale o ile pamietam zrobil prawie 500tys zanim auto poszlo do huty w sumie to byla jedna wielka porazka ale ojciec bardzo chcial miec merca i sie wpakowal tapatalked Pamietam tamten Twój sprzed iluś lat(...)wątek i faktycznie na zdjęciach prezentował się świetne oczywiście jak na kilku letnie w210 . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2020 @Kalkstein czy ten specyfik to nie czasem tzw olej pełzający? Pomimo lsikania o. I tak będzie się rozlewał ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2020 kurde nie wiem widzialem jak to ojciec robi: grzeje w kapieli wodnej i pistoletem na powietrze laduje w profile i drzwi nie pamietam zeby to sie jakos wylewalo i brudzilo podjazd tapatalked 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2020 @Kalkstein ok. Nigdzie nie doczytałem o tej specyfikacji. He lub też trzeba się podszkolić z deutsch'a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 5 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2020 Dnia 3.06.2020 o 21:41, Pimpa_Vamp napisał: Dzięki Państwu za sugestie Ostatnio na FB wyskoczyła mi reklama firmy z zabezpieczeniami antykorozyjnymi - 770zl za całe auto (podłoga, drzwi, progi, profile zamknięte). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bez Napisano 5 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2020 2 godziny temu, el_guapo napisał: Ostatnio na FB wyskoczyła mi reklama firmy z zabezpieczeniami antykorozyjnymi - 770zl za całe auto (podłoga, drzwi, progi, profile zamknięte). dzięki za podpowiedź nt. poziomu cen. Nawet myślałem docelowo o tym takim. Po tym jak po gwarancji dałem mazdę do konserwacji podwozia, a ta przez 9 lat nic a nic nie zgniła po tym zabiegu, ciepło paczam w kierunku bitexów itp. wynalazków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 5 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2020 (edytowane) 4 godziny temu, Pimpa_Vamp napisał: bitexów itp. wynalazków Akurat ta fma mocno krytykował bitexy i inne baranki. "Krown Polska" zabezpieczenia antykorozyjne Edytowane 5 Czerwca 2020 przez el_guapo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 6 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2020 (edytowane) 6 godzin temu, el_guapo napisał: "Krown Polska" zabezpieczenia antykorozyjne dwóch znajomych zrobiło sobie konserwacje tym środkiem, według krown taki zabieg powinno powtarzać się co roku obaj więcej nie pojechali na powtórzenie zabiegu, jak dla mnie to ten zabieg wyglądał jakby ktoś oblał auto olejem co miało ściec to ściekło , gdzie się nie dotkniesz w aucie to wszystko tłuste a wiadomo tłuste nie koroduje 700zł bym nie dał za ten zabieg Edytowane 6 Czerwca 2020 przez Waldek40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dymny Napisano 6 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2020 17 godzin temu, Pimpa_Vamp napisał: dzięki za podpowiedź nt. poziomu cen. Nawet myślałem docelowo o tym takim. Po tym jak po gwarancji dałem mazdę do konserwacji podwozia, a ta przez 9 lat nic a nic nie zgniła po tym zabiegu, ciepło paczam w kierunku bitexów itp. wynalazków W mojej wsi ok. 1500zl za auto bez korozji tzn. gdy nie trzeba czyscic rdzy i malowac. Wszystko zależy od tego czym sie zabezpiecza. Najtańsze i najgorsze są oparte na bitumach. Polecam droższe woskowe np. Innotec Hi-temp Wax (cena dla człowieka z ulicy min. 70zl za litr w puszce UBS) ale wytrzymuje wysokie temperatury - można komore silnika, a nawet tlumiki koncowe zabezpieczać. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.