Skocz do zawartości

Mały z automatem


bb_maciek

Rekomendowane odpowiedzi

Czołem

powoli zbliża się czas, że będzie trzeba pomyśleć o zmianie auta mojej :piekna:

Decyzje nie zostały jeszcze podjęte, póki co jest to na zasadzie luźnych rozważań, ale na czym warto się skupić, gdyby wziąć pod uwagę następujące kryteria:

- auto klasy B, nie większy niż kompakt (ew. suv, o ile w tej cenie jest coś sensownego)

- budżet ok 20-25 tysi

- auto trwałe i ekonomiczne, raczej benzyna (opcja przerobienia na gaz) 

- 5 drzwi (warunek prawie konieczny, prawie, bo dla Mito, zrobiłaby wyjątek)

- automatyczna skrzynia biegów

- nie starszy niż 8-10 lat

a... i musi być ładny ;]

Czy w samochodach klasy ekonomicznej i mających kilka lat na karku automat to w ogóle jest dobre rozwiązanie?

będę wdzięczny za sugestie

Edytowane przez bb_maciek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, bb_maciek napisał:

Czołem

powoli zbliża się czas, że będzie trzeba pomyśleć o zmianie auta mojej :piekna:

Decyzje nie zostały jeszcze podjęte, póki co jest to na zasadzie luźnych rozważań, ale na czym warto się skupić, gdyby wziąć pod uwagę następujące kryteria:

- auto klasy B, nie większy niż kompakt (ew. suv, o ile w tej cenie jest coś sensownego)

- budżet ok 20-25 tysi

- auto trwałe i ekonomiczne, raczej benzyna (opcja przerobienia na gaz) 

- 5 drzwi (warunek prawie konieczny, prawie, bo dla Mito, zrobiłaby wyjątek)

- automatyczna skrzynia biegów

- nie starszy niż 8-10 lat

a... i musi być ładny ;]

Czy w samochodach klasy ekonomicznej i mających kilka lat na karku automat to w ogóle jest dobre rozwiązanie?

będę wdzięczny za sugestie

Trudno znaleźć malucha z automatem, więc raczej odfiltruj w wyszukiwarce to kryterium i wybieraj z tego co Ci zostanie :)

 

Mi się np. 2 lata temu trafiło jak ślepej kurze (musiałem coś kupić na cito, na miejscu) nietypowo - Aveo, i to z hydraulikiem. Jakaś wersja niemiecka. W dobrym stanie. MY2013, więc w 2018 miał 5 lat i właśnie za 27tys, go wyrwałem. Żonie się podoba, bo czarny ;]

 

Żona jeździła już starą Rio z automatem (import z Kanady) i C3 ze zautomatyzowaną skrzynią (to była padaka).

 

Obecnie szykujemy się do serwisu skrzyni, bo przeciąga biegi, a wymiana oleju pomogła na krótko. Więc pewnie szarpnie po kieszeni. Wydaje mi się, że w siedmiolatku nie powinno mieć to miejsca, ale cóż - życie.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kia Venga 1,6? / Hultaj ix20 jw

Omijaj szerokim łukiem automat od GM montowany w silnikach benzynowych Opla i Chevroleta.

 

Takiego jej kup, wtedy automat ma sens przy takiej pojemności. Będzie spalać 2l LPG więcej niż mała popierdółka.

https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-impreza-bezposrednio-subaru-impreza-2-5-benz-gaz-automat-ID6CL3RQ.html?

Edytowane przez robciolas
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, s_krzychu napisał:

Obecnie szykujemy się do serwisu skrzyni, bo przeciąga biegi, a wymiana oleju pomogła na krótko. Więc pewnie szarpnie po kieszeni. Wydaje mi się, że w siedmiolatku nie powinno mieć to miejsca, ale cóż - życie.

Masz tam pewno w tym Aveo AT od GM 6T40/45 ?. Więc szykuj od 6500 do 12500 netto za naprawę.

Wiem to z autopsji. Ja jestem już po wydatku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, robciolas napisał:

Masz tam pewno w tym Aveo AT od GM 6T40/45 ?. Więc szykuj od 6500 do 12500 netto za naprawę.

Wiem to z autopsji. Ja jestem już po wydatku.

Nie wiem jaka, ale pewnie tak, bo to Corsa w innym wydaniu.

 

Toś mnie pocieszył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, bb_maciek napisał:

Czołem

powoli zbliża się czas, że będzie trzeba pomyśleć o zmianie auta mojej :piekna:

Decyzje nie zostały jeszcze podjęte, póki co jest to na zasadzie luźnych rozważań, ale na czym warto się skupić, gdyby wziąć pod uwagę następujące kryteria:

- auto klasy B, nie większy niż kompakt (ew. suv, o ile w tej cenie jest coś sensownego)

- budżet ok 20-25 tysi

- auto trwałe i ekonomiczne, raczej benzyna (opcja przerobienia na gaz) 

- 5 drzwi (warunek prawie konieczny, prawie, bo dla Mito, zrobiłaby wyjątek)

- automatyczna skrzynia biegów

- nie starszy niż 8-10 lat

a... i musi być ładny ;]

Czy w samochodach klasy ekonomicznej i mających kilka lat na karku automat to w ogóle jest dobre rozwiązanie?

będę wdzięczny za sugestie

Jakieś Clio? Renault miał hydrauliki, a Clio ma dość przyjemne linie.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, bb_maciek napisał:

będę wdzięczny za sugestie

 

Wpisz te wszytskie wymagania w wyszukiwarke otomoto i zobacz co Ci wyskoczy ;)

Obawiam sie, ze raczej bedziesz wybieral z pojedynczych sztuk, ktore w ogole sa dostepne a nie z tego co Ci sie podoba ;]

Ale tak na szybko to moze SX4 lub Fiesta (egzemplarze dosc przypadkowe)?

https://www.otomoto.pl/oferta/ford-fiesta-1-4-benzyna-faktura-vat-automat-zadbana-ID6D88ib.html#bf33769a31

https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-sx4-1-6-benzyna-107ps-automat-klimatronik-serwis-tuv-z-niemiec-ID6D5JPg.html#aaebe3db1f

Automaty w klasie B to w zasadzie gatunek niewystepujacy w przyrodzie...

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Maciej__ napisał:

Wpisz te wszytskie wymagania w wyszukiwarke otomoto i zobacz co Ci wyskoczy 

Obawiam sie, ze raczej bedziesz wybieral z pojedynczych sztuk, ktore w ogole sa dostepne a nie z tego co Ci sie podoba 

Ale tak na szybko to moze SX4 lub Fiesta (egzemplarze dosc przypadkowe)?

https://www.otomoto.pl/oferta/ford-fiesta-1-4-benzyna-faktura-vat-automat-zadbana-ID6D88ib.html#bf33769a31

https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-sx4-1-6-benzyna-107ps-automat-klimatronik-serwis-tuv-z-niemiec-ID6D5JPg.html#aaebe3db1f

Automaty w klasie B to w zasadzie gatunek niewystepujacy w przyrodzie...

najczęściej wystepują skrzynie zautomatyzowane czyli skrzynia ręczna z automatem na wybieraku :] 

ich skuteczność jest różna (zwykle baaardzo powolne), awaryjność zwykle wysoka (znaczy samego wybieraka, bo skrzynia to zwykła ręczna) a koszt naprawy powalający :] 

ale sa i tacy którym one jeżdżą bez problemów :] 

 

PS: zalinkowana przez Ciebie Fiesta to na 99% zautomatyzowana skrzynia durashift (klasyczny automat ford dawał do silników 1,6)

Edytowane przez DZIDA
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, cesarz napisał:

Corsa ma zwykłe skrynie Aisina bodaj -> w tą strone bym szedł.

ale tylko 1,4, ma hydrauliczną bo 1,2 mają zautomatyzowaną:

porównanie:

 

hydraulik:

https://www.otomoto.pl/oferta/opel-corsa-automat-navi-1-4-16v-68tys-km-ID6BJiWI.html#gallery-open

 

zautomatyzowana:

https://www.otomoto.pl/oferta/opel-corsa-d-1-2-lpg-na-gwarancji-automat-klimatyzacja-zarestrowana-ID6C5BIn.html#gallery-open

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, bb_maciek napisał:

Czołem

powoli zbliża się czas, że będzie trzeba pomyśleć o zmianie auta mojej :piekna:

Decyzje nie zostały jeszcze podjęte, póki co jest to na zasadzie luźnych rozważań, ale na czym warto się skupić, gdyby wziąć pod uwagę następujące kryteria:

- auto klasy B, nie większy niż kompakt (ew. suv, o ile w tej cenie jest coś sensownego)

- budżet ok 20-25 tysi

- auto trwałe i ekonomiczne, raczej benzyna (opcja przerobienia na gaz) 

- 5 drzwi (warunek prawie konieczny, prawie, bo dla Mito, zrobiłaby wyjątek)

- automatyczna skrzynia biegów

- nie starszy niż 8-10 lat

a... i musi być ładny ;]

Czy w samochodach klasy ekonomicznej i mających kilka lat na karku automat to w ogóle jest dobre rozwiązanie?

będę wdzięczny za sugestie

Powodzenia :)

Aut małych z automatami jest mało. Zazwyczaj masz wybór albo zrobotyzowana skrzynia albo paliwożerna jednostka z klasyczną skrzynią. Ja poszedłem w pierwsze rozwiązanie i nie żałuję. Rozważałem też Jazza z CVT, ale bardzo trudno znaleść takie auto w dobrym stanie. Jeżeli lpg to może coś z Opli 1.6, wiem że były z hydraulciznymi skrzyniami.

Obecnie sam się za następcą żony Musy rozglądam, ale na razie nie mam pomysłu, poza hybrydowym Yarisem. Czekam też na dotacje na EV, ale pewnie się nie doczekam. Zresztą nowe małe z automatem potrafią kosztować tyle co EV.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

Wpisz te wszytskie wymagania w wyszukiwarke otomoto i zobacz co Ci wyskoczy ;)

Obawiam sie, ze raczej bedziesz wybieral z pojedynczych sztuk, ktore w ogole sa dostepne a nie z tego co Ci sie podoba ;]

Ale tak na szybko to moze SX4 lub Fiesta (egzemplarze dosc przypadkowe)?

https://www.otomoto.pl/oferta/ford-fiesta-1-4-benzyna-faktura-vat-automat-zadbana-ID6D88ib.html#bf33769a31

https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-sx4-1-6-benzyna-107ps-automat-klimatronik-serwis-tuv-z-niemiec-ID6D5JPg.html#aaebe3db1f

Automaty w klasie B to w zasadzie gatunek niewystepujacy w przyrodzie...

tak robię :ok:

żeby jeszcze było trudniej dodaję kraj pochodzenia PL ;] bo na tym punkcie mam lekkie zboczenie a to już w ogóle ogranicza wybór

bardziej chodzi mi o to, czy w ekonomicznych z założenia pojazdach występuje coś takiego jak trwała i warta polecenia automatyczna skrzynia biegów a jeśli tak, to jakie to są pojazdy

nawiasem mówiąc fiesta bardzo podoba się żonie a sx4 pasuje mi... tylko czy te automaty są względnie bezpieczne :nie_wiem: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, bielaPL napisał:

może dla volvo c30 też zrobi wyjątek?

Ewentualnie bmw 1

 

c30 jak najbardziej się podoba :ok:

ostatnio gdzieś mi nawet mignął fajny egzemplarz łapiący się w widełki cenowe

inna sprawa, że model chyba 2007 rok

a skrzynie warte uwagi?

bmw 1 - tutaj znalezienie wartego uwagi egzemplarza chyba będzie graniczyć z cudem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, DZIDA napisał:

najczęściej wystepują skrzynie zautomatyzowane czyli skrzynia ręczna z automatem na wybieraku :] 

ich skuteczność jest różna (zwykle baaardzo powolne), awaryjność zwykle wysoka (znaczy samego wybieraka, bo skrzynia to zwykła ręczna) a koszt naprawy powalający :] 

ale sa i tacy którym one jeżdżą bez problemów :] 

 

PS: zalinkowana przez Ciebie Fiesta to na 99% zautomatyzowana skrzynia durashift (klasyczny automat ford dawał do silników 1,6)

 

czyli durashift raczej omijać?

jak na złość dla  :piekna: fiesta jest mocnym kandydatem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, ghost2255 napisał:

C30 jak inne volva ma 5b aisina, ktory jest mocno awaryjny. 

W MiTo chyba tylko DCT wystepowala, wiec tez moga byc koszta... 

na razie wygląda na to, że nie ma wartego uwagi automatu w tej klasie samochodu/przedziale cenowym

a jak wygląda Japonia? Suzuki SX4/Swift, Toyota Auris/Yaris?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, bb_maciek napisał:

na razie wygląda na to, że nie ma wartego uwagi automatu w tej klasie samochodu/przedziale cenowym

a jak wygląda Japonia? Suzuki SX4/Swift, Toyota Auris/Yaris?

Yaris II z AT miała kiedyś znajoma i sobie chwaliła :ok:

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, bb_maciek napisał:

 

czyli durashift raczej omijać?

jak na złość dla  :piekna: fiesta jest mocnym kandydatem 

tego nie powiedziałem :] 

po prostu durashift to nie jest zwykły automat i to trzeba mieć na uwadze...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, ghost2255 napisał:

C30 jak inne volva ma 5b aisina, ktory jest mocno awaryjny. 

W MiTo chyba tylko DCT wystepowala, wiec tez moga byc koszta... 

Mam to TCT w Giuliettcie-120kkm i zero na razie problemow.Jesli jazda miejska jest przewazajacym trybem jazdy to raczej odradzalbym zakup-grzeje sie i jak to bywa z dwusprzeglowkami lubi przy malych predkosciach mieszac biegami.Majac porownanie do DSG w Passacie B6 i fordowskiej dwusprzeglowki w S maxie to IMO TCT lokuje sie posrodku z kultura pracy.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, sherif napisał:

Powodzenia :)

Aut małych z automatami jest mało. Zazwyczaj masz wybór albo zrobotyzowana skrzynia albo paliwożerna jednostka z klasyczną skrzynią. Ja poszedłem w pierwsze rozwiązanie i nie żałuję. Rozważałem też Jazza z CVT, ale bardzo trudno znaleść takie auto w dobrym stanie. Jeżeli lpg to może coś z Opli 1.6, wiem że były z hydraulciznymi skrzyniami.

Obecnie sam się za następcą żony Musy rozglądam, ale na razie nie mam pomysłu, poza hybrydowym Yarisem. Czekam też na dotacje na EV, ale pewnie się nie doczekam. Zresztą nowe małe z automatem potrafią kosztować tyle co EV.

Popatrz na Fabie/Polo/Ibizę - występują ze skrzynią DSG 7 biegową.

Yarisem z CVT mi osobiście jeździło się słabo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, bergerac napisał:

wg mnie duży sens ma 208 z benzyną 1,2 i automatem. Dobre i niezawodne auta. Nie wiem tylko czy nie musiałbyś zwiększyć budżetu do około 30-35 tysięcy.

 

Obawiam sie, ze sporo wiecej, bo automat byl dostepny jedynie w najwyzszej wersji Allure ;)

Inna kwestia, ile tego sie w ogole w PL sprzedalo bo kosztowalo tyle co niezly kompakt ;]

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, bb_maciek napisał:

 

czyli durashift raczej omijać?

jak na złość dla  :piekna: fiesta jest mocnym kandydatem 

raczej idz w strone starszych aut. będzie więcej hydraulikow do wyboru, i w większości bezawaryjnych.

 

Twoje kryteria bardzo ale to bardzo ograniczają wybór

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, pakuu1 napisał:

Popatrz na Fabie/Polo/Ibizę - występują ze skrzynią DSG 7 biegową.

Yarisem z CVT mi osobiście jeździło się słabo.

Dsg 7 biegowe to suche dsg, dużo mniej trwałe od 6b. 

Ktoś tu nawet opisywał a3 i awarie tej skrzyni. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, pakuu1 napisał:

Popatrz na Fabie/Polo/Ibizę - występują ze skrzynią DSG 7 biegową.

Yarisem z CVT mi osobiście jeździło się słabo.

Fabia nie podoba się. Polo comfortline najtańszy z DSG od 76kzł :), jak się coś dołoży to tak jak pisałem wychodzi cena EV (eCitigo). Yaris hybrid to też od ok 70kzł, plus, że pewnie będzie mniejsze spalania na krótkich, miejskich odcinkach.CVT mi nie przeszkadza, po Selespeed będzie i tak pewnie lepsze.

Sprawdzę jeszcze Ibizę, ale pewnie ceny zbliżone do Polo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, bergerac napisał:

wg mnie duży sens ma 208 z benzyną 1,2 i automatem. Dobre i niezawodne auta. Nie wiem tylko czy nie musiałbyś zwiększyć budżetu do około 30-35 tysięcy.

PS: 1,2 jest z skrzynią zautomatyzowaną

1,6 BYĆ MOŻE hydraulik 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 3.06.2020 o 01:15, s_krzychu napisał:

Obecnie szykujemy się do serwisu skrzyni, bo przeciąga biegi, a wymiana oleju pomogła na krótko. Więc pewnie szarpnie po kieszeni. Wydaje mi się, że w siedmiolatku nie powinno mieć to miejsca, ale cóż - życie.

 

A zrobiłeś dynamiczną wymianę oleju?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2.06.2020 o 21:23, bb_maciek napisał:

Czołem

powoli zbliża się czas, że będzie trzeba pomyśleć o zmianie auta mojej :piekna:

Decyzje nie zostały jeszcze podjęte, póki co jest to na zasadzie luźnych rozważań, ale na czym warto się skupić, gdyby wziąć pod uwagę następujące kryteria:

- auto klasy B, nie większy niż kompakt (ew. suv, o ile w tej cenie jest coś sensownego)

- budżet ok 20-25 tysi

- auto trwałe i ekonomiczne, raczej benzyna (opcja przerobienia na gaz) 

- 5 drzwi (warunek prawie konieczny, prawie, bo dla Mito, zrobiłaby wyjątek)

- automatyczna skrzynia biegów

- nie starszy niż 8-10 lat

a... i musi być ładny ;]

Czy w samochodach klasy ekonomicznej i mających kilka lat na karku automat to w ogóle jest dobre rozwiązanie?

będę wdzięczny za sugestie

 

Chciałem zaproponować z normalnym (na 95%) automatem suzuki splash/opel agila ale się chyba nie załapią na ten warunek :]

 

jest jeszcze nissan micra k13 - tyle że to CVT

Trojaczki z Kolina (aygo/108/C1) to są skrzynie zautomatyzowane (ASG)

SX4 - raczej tradycyjny automat (ale to chyba tylko z 2,0 benzyna)

Jazz - CVT

Corsa - 1,2 ASG; 1,4 tradycyjny automat

Punto - ASG

C3 - ASG

Fabia II - na 95% przed FL był tradycyjny automat z silnikiem 1,6 16V 105KM

chyba swift ma tradycyjny jeszcze

 

to tak w skrócie....

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, s_krzychu napisał:

Robił mechanik - więc nie wiem - ale pewnie nie.

 

To ja bym zrobił... Skoro pomogło na krótko, to może nie cały syf został wypłukany ze skrzyni.. Może nawet nie cały stary olej został spuszczony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Teraz, Maxit napisał:

 

To ja bym zrobił... Skoro pomogło na krótko, to może nie cały syf został wypłukany ze skrzyni.. Może nawet nie cały stary olej został spuszczony.

Tym razem wybieram się do specjalizowanego warsztatu od ASB, bo poprzednia wymiana była "przy okazji" normalnego serwisu na zasadzie "może pomoże".

 

Niech 'fachofcy' się zmóżdżą nad tematem. Najpierw diagnoza i szacunek kosztów. A potem decyzja: naprawa czy "ze skarpy".

 

KS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, DZIDA napisał:

PS: 1,2 jest z skrzynią zautomatyzowaną

1,6 BYĆ MOŻE hydraulik 

 

Cos mieszasz chyba, Puretech 1.2T byl zestawiany z EAT6 a to hydraulik...

W 208 w ogole chyba nie bylo silnika 1.6noPB a diesel byl jedynie z manualem.

Edytowane przez Maciej__
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Cos mieszasz chyba, Puretech 1.2T byl zestawiany z EAT6 a to hydraulik...

W 208 w ogole chyba nie bylo silnika 1.6noPB a diesel byl jedynie z manualem.

a o której generacji 208 mówisz? :] 

Bo ja biorę pod uwage przedział cenowy z tytułowego posta :] 

 

Zautomatyzowana: 1,2 benzyna

https://www.otomoto.pl/oferta/peugeot-208-1-6b-vti-120km-automat-tablet-klimatronik-ledy-ID6D5WNM.html#1c81bd0eba

 

Zautomatyzowana: 1,4 diesel

https://www.otomoto.pl/oferta/peugeot-208-1-4-e-hdi-68km-skrzynia-automat-ID6CS1t2.html#gallery-open

 

Hydrauliczny automat 1,6 benzyna:

https://www.otomoto.pl/oferta/peugeot-208-1-6b-vti-120km-automat-tablet-klimatronik-ledy-ID6D5WNM.html#1c81bd0eba

Edytowane przez DZIDA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, DZIDA napisał:

 

Jak sie interesowalem kiedys wersjami po liftingu dla zony to silnika 1.6 noPB ani 1.4 Hdi nie bylo w ofercie.

Bergerac polecal 1.2T 110KM a ten wychodzil z hydraulicznym automatem.

Zautomatyzowana byla chyba w wersji wolnossacej, 1.2 84KM zatem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

Jak sie interesowalem kiedys wersjami po liftingu dla zony to silnika 1.6 noPB ani 1.4 Hdi nie bylo w ofercie.

Bergerac polecal 1.2T 110KM a ten wychodzil z hydraulicznym automatem.

 

inny pułap cenowy niż autora watku

 

2 minuty temu, Maciej__ napisał:

Zautomatyzowana byla chyba w wersji wolnossacej, 1.2 84KM zatem. 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, bb_maciek napisał:

a Alfa Romeo Mito? 

w połączeniu z automatem to bezpieczne rozwiązanie czy mieszanka wybuchowa? 

Praktycznie ten sam tandem stosowany w Giulietta. Nie ma co się bać tego połączenia, ale takich aut na rynku jest bardzo mało. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, stig napisał:

Praktycznie ten sam tandem stosowany w Giulietta. Nie ma co się bać tego połączenia, ale takich aut na rynku jest bardzo mało. 

@bb_maciek No to skoro MiTo się podoba (a tak zrozumiałem), to może warto skupić się na tym modelu i poszukać odpowiedniego egzemplarza. Można by poluźnić nieco kryteria i otworzyć się na inne rynki. Szczególnie że Europa Zachodnia częściej mogła wybierać skrzynię auto, aniżeli polski klient.

Miałem okazję pojeździć MiTo i uważam ten samochód za mega sympatyczny i pozytywny. Wygląda, jak wygląda, może się podobać, albo zupełnie nie. Jego główną wadą jest słaba widoczność do tyłu. Reszta to już duża frajda z jazdy.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, s_krzychu napisał:

 

Tym razem wybieram się do specjalizowanego warsztatu od ASB, bo poprzednia wymiana była "przy okazji" normalnego serwisu na zasadzie "może pomoże".

 

Niech 'fachofcy' się zmóżdżą nad tematem. Najpierw diagnoza i szacunek kosztów. A potem decyzja: naprawa czy "ze skarpy".

 

KS

do Hukałowicza do Cieplewa?

Prawdopodobnie bez rozebrania skrzyni nikt ci kosztów dokładnych nie poda. U mnie na początku miało być od 5500 a kosztorys naprawy opiewał na 12500 +23% vat przy fakturze.

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.