Skocz do zawartości

Mały szybki


bielaPL

Rekomendowane odpowiedzi

Miałem swego czasu C2 VTS, super fura wbrew pozorom :). Pozycja mi pasowała, fotele wygodne, sprzęgło krótki skok, był twardy ale za to przyjemnie się śmigało po zakrętach. Silnik kręcił się do 7tys obrotów co było dodatkową zajawką. Pewnie dalej bym nim śmigał ale się trafił jeep i się przesiadłem. Teraz czaje się znowu na zmianę. I tak szukam czegoś podobnego jak te C2 (budżet koło 25k). Ktoś coś namacał sam? Bo tak to wiem że są różne hothatche ale nie znam ich charakteru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, bielaPL napisał:

swift widzę że ciekawa opcja

 

ładnie się kręci

 

W miarę młode

 

 

Moja Pani ma takiego, do czego sie wydatnie przyczynilem. 

Ta buda ma juz 6b skrzynie chociaz nadal dosc krotka i na trasie męczy bo wygłuszenia toto nie ma 😄 

Ale do kręcenia się wokół komina jest super, jak jezdzisz spokojnie to pali smiesznie mało, jak chcesz przycisnac to 136KM przy masie nieco powyzej tony robi robote. Nie trzeba studzić turbiny itp. A i wyposazeniowo ma pod korek jak na takie małe autko, łącznie z keyless, radiem z BT czy ksenonami

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Filipfm napisał:

 

Moja Pani ma takiego, do czego sie wydatnie przyczynilem. 

Ta buda ma juz 6b skrzynie chociaz nadal dosc krotka i na trasie męczy bo wygłuszenia toto nie ma 😄 

Ale do kręcenia się wokół komina jest super, jak jezdzisz spokojnie to pali smiesznie mało, jak chcesz przycisnac to 136KM przy masie nieco powyzej tony robi robote. Nie trzeba studzić turbiny itp. A i wyposazeniowo ma pod korek jak na takie małe autko, łącznie z keyless, radiem z BT czy ksenonami

 

a 1 i 2 przy jakich V się kończy?

W trasie to bez znaczenia bo nie do tego ma być.

A jak zawias i zakręty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, bielaPL napisał:

 

a 1 i 2 przy jakich V się kończy?

 

 

Hmm, nigdy nie patrzylem na licznik szczerze mowiac

ale mozna popatrzyc tu

 

 

1 minutę temu, bielaPL napisał:

W trasie to bez znaczenia bo nie do tego ma być.

 

 

true. Nasz suzak czasem jezdzi Wawa-Poznan. Przy 140 jest ok 4 tys obrotow. 

 

1 minutę temu, bielaPL napisał:

A jak zawias i zakręty?

 

 

 

Nie jest to jakas wybitna konstrukcja, z przodu mcperson, z tyłu belka. Jak w sumie w wiekszosci malych autek z tego segmentu.

Do tego dosc wysoko sie siedzi. 

Ale bardzo lubie nim jezdzic bo jest bardzo poręczny i lekki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, gregoryj napisał:

ale to chyba po tuningu a nie seria? Bo seryjne sprężyny zaworowe to chyba nie przystosowane do takich predkosci …..

seryjne i dość popularne b16a2 ma odcięcie przy 8200 rpm i na seryjnych sprężynach zaworowych można je spokojnie ponieść do 8600-8700

 

nieco bardziej egzotyczne u nas B18C (np honda integra) miało seryjnie odcięcie przy 8900 rpm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, czachabrava napisał:

A ja polecę Fabie 😄 1.2 TSI zrobiony na 140KM i 240Nm przy wadze około 1 tony jeździ fajnie i na dodatek mało pali.

W trasie cicho, bo auto dosyć dobrze wygłuszone i 3000rpm ma dopiero przy 140km/h.

 

 

 

ooo nie :) pozycja słaba, zawiecha zwykła, silnik sie nie kręci... ja wiem że przyśpieszenie fajne, ale nie chodzi właśnie mocnego buta tylko takie bardziej sportowo gokartowe wrażenia, C2 mi dawała tego dużo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@gregoryj a kolega miał japońska zassana z Japonii po długiej podróży i faktycznie zapięta 2 10.000 tom a ona 120km/h byłem lekko wystraszony kiedy z naprzeciwka leciał autobus. 

 

Nie pamiętam oznaczeń silnika. Ale darł jak głupi. Jakie mody były w civic nie wiem. Ale.kilku Kermitow widziałem w beemach

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@sdss nie wiem jak to w polandii. Szukałabym wersji za tą cenę albo Maserati albo Ferrari za granicą. Można wychaczyc bdb stan za śmieszne pieniądze. Ewentualne rozejzalbym się po rynku szwajcarskim ci lubią mieć różnorodność na swoim polu. 

@bielaPL jeżeli chcesz popieralacza może poszukasz tributo 500 (biposto) zacne wozidlo 2 osobowe które może namieszać na publicznych drogach. W środku niczym kopia WRC . Mnie się podoba. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, sdss napisał:

 

jeździłem tym, prowadzeniem fajne, zawias beton za to super się trzyma ale pozycja dramat, jak w SUV ;] strasznie wysoko

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, pakuu1 napisał:

W tej kasie kupisz MINI R56 S - fajna zabawka na miasto ;)

Można też poszukać Fiesty ST

ooo miniak , pamiętam jak Zientarski go testował kiedyś i się jarał bardzo, dobra opcja

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 4.06.2020 o 19:33, bielaPL napisał:

 

ooo nie :) pozycja słaba, zawiecha zwykła, silnik sie nie kręci... ja wiem że przyśpieszenie fajne, ale nie chodzi właśnie mocnego buta tylko takie bardziej sportowo gokartowe wrażenia, C2 mi dawała tego dużo

uwaga  bedzie  zabawnie 

 

UP ;] 

https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-up-highup-1-0-tsi-90ps-salonpl-ID6D2meV.html#362adc2ffb

Edytowane przez mokrii
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobają mi się te auta, ale z tymi kołami (chyba 17") to on szybki raczej nie jest ;]

 

Ale swapy ludzie robią ;]

vw-up-vr6-8-von-15.jpg

 

Z drugiej strony przy tej masie z przodu to to chyba nie skręca wcale.

 

Edytowane przez analyzer64
  • Kocham 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 4.06.2020 o 19:48, HARDTECHNO napisał:

@bielaPL BMW 1? 2.0 ? Niczym gokart

do 25k pln ? to chyba będzie strupek

 

 

Dnia 4.06.2020 o 20:13, sdss napisał:

nie ma aktualnie nic sensownego na rynku do 25k pln 

 

2 godziny temu, cumel napisał:

po pierwsze primo miało być do 25k pln, po drugie primo jest to chyba siedemnasty z kolei wątek zakupowy kolegi Biela w tym roku i do tej pory nic z żadnego wcześniejszego nie wyszło 

tak tylko mówię  :skromny:

 

  • Lubię to 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
ooo nie  pozycja słaba, zawiecha zwykła, silnik sie nie kręci... ja wiem że przyśpieszenie fajne, ale nie chodzi właśnie mocnego buta tylko takie bardziej sportowo gokartowe wrażenia, C2 mi dawała tego dużo
No to jak szukasz gokarta to swifciak ma dokładnie taki charakter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, analyzer64 napisał:

Podobają mi się te auta, ale z tymi kołami (chyba 17") to on szybki raczej nie jest ;]

 

Ale swapy ludzie robią ;]

vw-up-vr6-8-von-15.jpg

 

Z drugiej strony przy tej masie z przodu to to chyba nie skręca wcale.

 

znajomy mechanik ma  citigo 

ze zmienioną mapą  ma to 82kM 

 

ale najlepszy swap zrobili w nowym targu ;] 

 

  • Kocham 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pasowało C2 to popatrz może na Twingo RS. Będzie w podobnym charakterze a da się kupić młodsze, ceny tez ma niezłe tylko wybór mały więc trzeba poczekać aż coś się trafi. 

Poza tym zostaje wysokoobrotowa Japonia. Wymieniany tu już Swift to super opcja. 

Jeżeli chcesz się bawić w dalszy rozwój pod względem mocy to uturbiony Abarth. Silniki starej szkoły z dużym potencjałem na 200+, którego współczesne popularne silniki projektowane przez księgowych nie oferują. 

Ja osobiście mimo że od 2009 mam na codzień już trzecie auto z turbiną (TCe, TSI, T-jet), to jednak do zabawy, przejażdżek relaksowych skłaniam się ku wysokoobrotowej konstrukcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Fili_P napisał:
Dnia 5.06.2020 o 09:07, bielaPL napisał:
ooo miniak , pamiętam jak Zientarski go testował kiedyś i się jarał bardzo, dobra opcja

Ale zawias jakiś taki betonowy...

Bez przesady, dużo zależy od rozmiaru felg, auto jest oczywiście sztywne ale daje duży fun z jazdy i prowadzenia ;)

Na 18'' jest beton, na 17'' jest optymalnie, na 16'' na zimę OK ale czuć, że opona pracuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 6.06.2020 o 10:54, Prozaq napisał:

Jak ma być naprawdę szybki to polecam przykładowego Peugeota

Robisz program,inny intercooler i masz~250kM i okolice 6s do 100km/h.

Ja mając 280+ nie mogłem go dogonić.;]

ten silnik w serii ledwo kupy sie trzyma;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 5.06.2020 o 09:07, bielaPL napisał:

ooo miniak , pamiętam jak Zientarski go testował kiedyś i się jarał bardzo, dobra opcja

kolega ma do sprzedania jak cos, w zeszlym roku robilismy remont silnika za 6k, fajnie utrzymany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.