Gość krawiec Napisano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2020 Franca no.... dopiero co wymieniałem głupią pompkę startera bo uległa biodegradacji to znowu coś. Generalnie kosa nie pali... paliwo dostaje iskry brak. Podmieniłem świece i to samo. Można jakoś zweryfikować iskrownik zanim zamówię nowy? No bo przecież chyba diabli nie wzięli magnesów czy co to tam siedzi na kole zamachowym czy co to tam jest. Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2020 Magnesów nie, ale cewka mogła zdechnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość krawiec Napisano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2020 Ech to trzeba zamowic cewke zatem... Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2020 21 minut temu, krawiec napisał: Ech to trzeba zamowic cewke zatem... Krawiec Najpierw sprawdź ja miernikiem. Jeśli nie ma przejścia to do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość krawiec Napisano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2020 25 minut temu, Cinek napisał: Najpierw sprawdź ja miernikiem. Jeśli nie ma przejścia to do wymiany. Ale jak? Miedzy kablem WN a czym? Ona ma jedno wejscie, ktore zwarte do masy wyłącza zapłon. Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2020 Między kablem WN a masą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2020 Sprawdź wyłącznik zapłonu czy nie uległ awarii, może tam leży przyczyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość krawiec Napisano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2020 Godzinę temu, Cinek napisał: 10 minut temu, Cinek napisał: Między kablem WN a masą. Trup... Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość krawiec Napisano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2020 1 minutę temu, 4tyelement napisał: Sprawdź wyłącznik zapłonu czy nie uległ awarii, może tam leży przyczyna To sprawdzilem jako drugie po podmianie swiecy. Działa ok. wylaczony zwarcie do masy, wlaczony rozwarty. Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2020 Teraz, krawiec napisał: To sprawdzilem jako drugie po podmianie swiecy. Działa ok. wylaczony zwarcie do masy, wlaczony rozwarty. Krawiec Sprawdz jeszczcze jak wyglada koło magnesowe Czasem pękają, czasem klin się urwa, później impulsator i przerwa pomiędzy nim a kołem (ja ustawiam na grubość wizytówki (tak wiem są różne grubości) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość krawiec Napisano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2020 2 minuty temu, 4tyelement napisał: Sprawdz jeszczcze jak wyglada koło magnesowe Czasem pękają, czasem klin się urwa, później impulsator i przerwa pomiędzy nim a kołem (ja ustawiam na grubość wizytówki (tak wiem są różne) Koło chyba jest ok. Nie widac aby mu sie cos porobiło. Kreci sie razem z walem silnika. Zmieniac ustawienie probowalem, za duzej regulacji to tam nie ma. Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2020 3 minuty temu, krawiec napisał: Koło chyba jest ok. Nie widac aby mu sie cos porobiło. Kreci sie razem z walem silnika. Zmieniac ustawienie probowalem, za duzej regulacji to tam nie ma. Krawiec Dużej regulacji nie ma natomiast liczy się każdy mm Kup impulsator i podmień, koszt niewielki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość krawiec Napisano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2020 3 minuty temu, 4tyelement napisał: Dużej regulacji nie ma natomiast liczy się każdy mm Kup impulsator i podmień, koszt niewielki No przerwa jest miedzy kablem WN a silnikiem... Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2020 2 minuty temu, krawiec napisał: No przerwa jest miedzy kablem WN a silnikiem... Krawiec Pomiędzy kablem WN a silnikiem powinna być świeca Tak jak pisze, sprawdź ile kosztuje impulsator i go po prostu wymień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość krawiec Napisano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2020 No wart dwie flaszki... Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 8 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2020 Dnia 4.06.2020 o 17:21, krawiec napisał: Generalnie kosa nie pali... Witaj w klubie Dnia 4.06.2020 o 17:21, krawiec napisał: paliwo dostaje iskry brak. Podmieniłem świece i to samo. Można jakoś zweryfikować iskrownik zanim zamówię nowy? Można. Najpierw wykręconą świecę wsadzić z powrotem w fajkę i uziemiwszy jej obudowę do głowicy (może być trzeba przez śrubokręt czy nasadkę, szarpnąć linkę (przy włączniku na pozycji "praca", czyli "On" lub "I") i spojrzeć, czy iskrzy. Tylko że u mnie za nic nie iskrzyła. Wziąłem inną świecę, też nie. Zmierzyłem rezystancję między fajką a masą, prawidłowa dla tego iskrownika 3,7k oma. Dziś podjechałem, kupiłem nową świecę i przy okazji zapytałem, czy nie mają testera iskry. Mieli, podłączyli i iskrzy jak głupi. Tak, że teraz mnie czeka grzebanie w gaźniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość krawiec Napisano 8 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2020 No nie nie u mnie nie ma iskry na swiecy... Jutro bedzie cewka to sie zobaczy. Paliwo dochodzi bo zalewa swiece... Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 8 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2020 15 minut temu, krawiec napisał: No nie nie u mnie nie ma iskry na swiecy... Jutro bedzie cewka to sie zobaczy. Paliwo dochodzi bo zalewa swiece... Krawiec Tylko przed zdjęciem starej zmierz, jaka jest szczelina między nią a kołem z magnesem i nową ustaw na taką samą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość krawiec Napisano 9 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2020 Cewka wymieniona, kosa pali... ale wolne obroty poszły się walić.. Po podkręceniu śruby na maxa niby są ale czasami nadal brak... Wygląda na to, że przy okazji uszczelka między gaźnikiem a kolektorem dolotowym się uszkodziła (poprzednia wymiana pompki startowej wymagała odkręcenia śrub od mocowania filtra powietrza do gaźnika a te radośnie trzymają też gaźnik do kolektora dolotowego...). Wrzucę do Wisły to dziadostwo... Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 9 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2020 2 godziny temu, krawiec napisał: Cewka wymieniona, kosa pali... ale wolne obroty poszły się walić.. Po podkręceniu śruby na maxa niby są ale czasami nadal brak... Wygląda na to, że przy okazji uszczelka między gaźnikiem a kolektorem dolotowym się uszkodziła (poprzednia wymiana pompki startowej wymagała odkręcenia śrub od mocowania filtra powietrza do gaźnika a te radośnie trzymają też gaźnik do kolektora dolotowego...). Wrzucę do Wisły to dziadostwo... Krawiec Jeżeli między gaźnikiem a tym plastikowym kolektorem, to wytnij z brystolu, namocz w oleju i załóż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kanu Napisano 10 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2020 To co zainwestował w naprawę za chwilę okaże się, że mógł kupić jakiegoś nowego chińczyka U mnie odpukać kosa spalinowa miała jedną awarię, ukruszony wężyk w zbirniku paliwa, co powodowało brak ssania paliwa, kupiłem zamiennik 9zł i póki co działa. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CRAZY_Wroc Napisano 10 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2020 13 minut temu, kanu napisał: To co zainwestował w naprawę za chwilę okaże się, że mógł kupić jakiegoś nowego chińczyka U mnie odpukać kosa spalinowa miała jedną awarię, ukruszony wężyk w zbirniku paliwa, co powodowało brak ssania paliwa, kupiłem zamiennik 9zł i póki co działa. u mnie to i jeszcze zapchane odpowietrzenie w korku - paliła i po chwili gasła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 10 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2020 6 godzin temu, CRAZY_Wroc napisał: u mnie to i jeszcze zapchane odpowietrzenie w korku - paliła i po chwili gasła W mojej już 2 razy wymieniałem sprzęgło. Wężyki do paliwa też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość krawiec Napisano 10 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2020 7 godzin temu, kanu napisał: To co zainwestował w naprawę za chwilę okaże się, że mógł kupić jakiegoś nowego chińczyka U mnie odpukać kosa spalinowa miała jedną awarię, ukruszony wężyk w zbirniku paliwa, co powodowało brak ssania paliwa, kupiłem zamiennik 9zł i póki co działa. Bez przesady... pompa kilka zlotych cewka tez tania... Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 10 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2020 9 godzin temu, CRAZY_Wroc napisał: u mnie to i jeszcze zapchane odpowietrzenie w korku - paliła i po chwili gasła U mnie jest ciekawie, bo zawsze przy odkręcaniu korka było podciśnienie, ale nie gasła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 11 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2020 Dnia 9.06.2020 o 21:36, krawiec napisał: Cewka wymieniona, kosa pali... ale wolne obroty poszły się walić.. Po podkręceniu śruby na maxa niby są ale czasami nadal brak... Wygląda na to, że przy okazji uszczelka między gaźnikiem a kolektorem dolotowym się uszkodziła (poprzednia wymiana pompki startowej wymagała odkręcenia śrub od mocowania filtra powietrza do gaźnika a te radośnie trzymają też gaźnik do kolektora dolotowego...). Wrzucę do Wisły to dziadostwo... Krawiec Obawiam się że problemem może być syf w gaźniku ktorego tak łatwo nie usuniesz Ściągnij go, zdemontuj z niego to co plastikowe i wrzuc na 2-3 dni do nitro... Może sie uda uratować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 11 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2020 (edytowane) 12 godzin temu, rwIcIk napisał: W mojej już 2 razy wymieniałem sprzęgło. Wężyki do paliwa też. Kurde ja 7lat temu kupilem żółty model gk28.... Totalny chinol za 120zl Raz wężyki wymienione bo się zutylizowaly a w ub roku nowy gaznik bo starego nie opłacało się wrzucić do myjki Edytowane 11 Czerwca 2020 przez 4tyelement 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 12 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2020 Dnia 11.06.2020 o 08:19, 4tyelement napisał: Obawiam się że problemem może być syf w gaźniku ktorego tak łatwo nie usuniesz Carb cleanerem / drucikiem / sprężonym powietrzem po zdemontowaniu membran nie pójdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 12 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2020 5 godzin temu, Lucyfer napisał: Carb cleanerem / drucikiem / sprężonym powietrzem po zdemontowaniu membran nie pójdzie? drucik nie bardzo z racji rozkalibrowania kanałów - naprawdę można więcej zepsuć niż naprawić ostatnio gaźnik uratowałem właśnie nitro - leżał 3 dni , przedmuchałem i śmiga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 14 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2020 (edytowane) Dnia 12.06.2020 o 22:40, 4tyelement napisał: drucik nie bardzo z racji rozkalibrowania kanałów - naprawdę można więcej zepsuć niż naprawić ostatnio gaźnik uratowałem właśnie nitro - leżał 3 dni , przedmuchałem i śmiga Ale ja nie piszę o drucie stalowym, zawsze używałem do podobnych spraw miedzianych o odpowiednio dobieranej grubości. Edit: dziś zdjąłem i rozebrałem gaźnik do rosołu. Umyłem sprayem do gaźników, przedmuchałem wszystkie kanały, nawet udało się zdemontować igłę z gardzieli i przepłukać. Membrany sprawne. Po zmontowaniu daje się uruchomić, można wyłączyć po chwili ssanie, ale trochę "opornie" wchodzi na obroty i przy wzroście obciążenia się zdusza i potrafi zgasnąć, jeżeli szybko jej nie cofnę i nie zmniejszę obciążenia. Rano, przed myciem gaźnika, pracowała tak, że dawała się zapalić na pełnym ssaniu, ale potem, żeby wchodziła na obroty musiała mieć dalej tak z 8/10 ssania i mocno śmierdziała, jak przy zbyt ubogiej mieszance. Teraz działa już bez ssania, nie pośmiarduje, ale nie wkręca się na pełne obroty, za to wzrosły jej obroty jałowe i musiałem skręcić. Jeszcze spróbuję ją pogonić z czystego paliwa bez filtra, żeby jego całkowicie wyeliminować z równania. Edytowane 15 Czerwca 2020 przez Lucyfer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.